Ga naar inhoud

November/december 2008 ivf-mama's

Aanbevolen Berichten

• Reacties 5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Gast estrhalita
Geplaatst

Welke naam vond hij niks ???

Niki kennende zal het wel weer even duren voordat we haar horen, al ben ik ook wel nieuwsgierig hoor.

Geplaatst

zeg ik niet :-) wie weet wordt het die naam later alsnog wel.

vind meisjes namen makkelijker hoor, heb beetje zitten snuffelen naar namen maar vind eigenlijk niets echt leuk

Gast estrhalita
Geplaatst

Ik denk dat het gewoon wennen is voor je dat je nu naar een jongens naam moet zoeken. Dat ben je niet gewend. Komt vanzelf. Robbie hadden wij een week voordat hij geboren werd en Jens wel iets eerder hoor. Maar je komt hem vanzelf tegen, geloof me maar.

Geplaatst

Nou daar zou ik gek van worden als we pas 1 week voor de geboorte een naam hebben, er zal vast wel een naam komen :-) maar zal wel moeilijk worden

Gast estrhalita
Geplaatst

Diana fijne verjaardag vandaag. Hopelijk is ze weer beter? Hoe staan de oorbelletjes?

Wat is het rustig hier? Niki nog getest??

Geplaatst

Hoe is het met Amirah, weer beter???

Ja gister de hele dag weggeweest.

Gisteravond leek het ff ik de 1e plopjes voelde, maar ik verwachte het nog niet en was snel weer weg, weet dus niet zeker.

Gast estrhalita
Geplaatst

Ja ik weet niet of het echte plopjes zijn? Ik voelde ze al heel duidelijk met 14/15 weken.

Wij gaan op 5 december 2 pieten inhuren. Zo leuk heb nu al 2 meiden gevonden die hier 20 min komen.

Diana hoe was het feestje vandaag?

Geplaatst

ja de 1 noemt het plopjes de ander bubbeltjes dat verschilt, bij ilona ik pas bij 21 weken dus ik verwacht ze nu ook nog niet, weet het dus niet zeker

wat leuk 2 pieten :-) fotoos plaatsen.

Geplaatst

Verjaarrdag was heel gezellig!

We haden een hele mooie taart waar vooral jamillah helemaal gek van was, hihihi.

Nu een beetje aan het uitzakken want ik ben er wel heel erg moe van.

Geplaatst

Fijn dat de verjaardag geslaagd is :-) heeft ze dr oorbelletjes al??

Ik heb geen plopjes/pokjes/belletjes/bubbeltjes meer gevoeld zal wel weer niets geweest zijn.

Gast estrhalita
Geplaatst

Meid maak je niet druk, straks voel je ze zo veel dat je er gek van wordt haha

Gast estrhalita
Geplaatst

Ja joh aan het einde die voeten etc die dan uitsteken en dat ze nog op het laatst even lekker besluiten te gaan draaien oeh dat was pijnlijk. Gekneusde ribben van het schoppen.

Geplaatst

Dat heb ik bij Ilona niet gehad, en zal nu wel weer niet heb de placenta aan de voorkant dan heb je ook niet die uitstekende voetjes.

we wachten nog wel geduldig af :-)

Gast estrhalita
Geplaatst

Ik had het bij Jens wel erg, vooral dat hij zich ging omdraaien in mijn buik op het einde. Ik viel er bijna van flauw zeg maar.

Jens kan al sinterklaaskapoentje zingen, zo leuk. Heb helemaal zin in de sinterklaas tijd.

Geplaatst

wat leuk zeg, gaat goed met praten bij hem???

Op psz adviseren ze om met Ilona naar logopedie te gaan, de achterstand is echt heel erg groot zeggen ze.

Ilona heeft het wel steeds over pieterklaas :-D

Gast estrhalita
Geplaatst

Het filmpje staat op mijn facebook account. Hij is echt heel leuk. Ik vind dat Jens nog slecht praat, al zit er wel een hele verbetering in. 2 en 9 november heeft hij een taaltest bij de logopediste om te kijken hoe het staat met zijn taal en of hij achterloopt en of hij dus logopedie nodig heeft.

Ja sinterklaas leeft hier al enorm, zo leuk. Maar het favoriets is Jens van de waterlelies van de Efteling, hele dagen kan hij daar naar kijken.

Geplaatst

Ik heb ook zo'n zin in sinterklaas!!! Jamillah zingt nu ook sinterklaas kapoentje, zo schattig! Ik zag het filmpje van Jens, echt vertederend.

Hier hebben we hier eerst nog sint maarten, maar daar doen wij dit jaar nog even niet aan (vind het ook niet zo leuk)

Vandaag 2 hele gave vingino boxers voor jamillah gekocht, en ook sloffen daarvan, zo onwijs lief zijn ze!

Ben nu nog opzoek naar 2 mooie spijkerbroeken, maar ik kan geen leuke vinden, jullie tips????

Geplaatst

uhhh ik heb jou niet op facebook, moet ik ff kijken of ik je kan vinden.

Ilona is ook met sprongen vooruit gegaan maar toch nog grote achterstand, ja uuhhh als ik aan haar vraag wat ze voor haar verjaardag wil en kleine gesprekjes en zo kan ze nog niet kijkt ze je glazig aan.

Nee ik heb geen tips voor spijkerbroek ilona draagt dat eigenlijk niet.

Gast estrhalita
Geplaatst

Ze moeten nu 4-5 woordszinnetjes kunnen maken. Jens kan dat wel hoor. Ik kan echt hele gesprekken voeren met Jens en Jens legt ook veel aan Robbie uit haha. Echt een "oudere broer" voor Robbie. Maar ik wil het gewoon voor de zekerheid doen, omdat hij toch wel (in mijn ogen) iets achter loopt met leeftijdgenootjes.

Diana mijn jongens dragen altijd Vingino spijkerbroeken. Ik koop ze niet in de winkel maar op MP maar dan wel nieuwe . Vaak oudere modellen. Super broeken, gaan ook lang mee (vind ik)

Geplaatst

Dank je werk voor de tip es! Ik ga ook e

ven kijken, ben groot fan van vingino! Nooit aan gedacht om op mp te kijken, slim idee.

Qua praten, ik weet het niet. Jamillah is een spraakwaterval. Ze zit nu in de waarom fase, heel vermoeiend!

Gast estrhalita
Geplaatst

Ik doe dat al jaren zo met spijkerbroeken. Ik heb alleen maar de spijkerbroeken van Vingino, meer niet eigenlijk. Ook spijkerbroeken van Name It zijn fijn. Vallen ook goed en zijn net wat goedkoper.

Medusa jij zult straks ook wel in de spijkerbroeken komen hoor met een jongen. Die van mij dragen eigenlijk alleen maar spijkerbroeken. Ze hebben beide 2 andere broeken, maar de rest is echt spijker.

Jens praat ook wel de hele dag hoor, maar ik versta hem niet altijd. Ik word wel eens boos en zegt dan dat hij normaal moet praten en dat werkt wel.

Ik ga straks de website bijwerken van de jongens met allemaal nieuwe foto's zet de link wel via mijn facebook account.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden