Ga naar inhoud

November/december 2008 ivf-mama's

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo girlies,

Ik snap helemaal niets meer van deze Site... AAAhhhh.... Wat is er gebeurd??? Hoe stel ik in dat ik bij de laatste reactie terecht kom….. bv. Help me!!!

Sorry dat ik weer zo lang niet geweest ben. Ik zal eens uitleggen hoe het komt behalve dat het heel druk is hier. Als ik een tijdje niet geweest ben, ben ik niet meer goed op de hoogte wat er bij jullie gebeurd is. Daarna lees ik dan meestal eerst bij…. Maar omdat jullie van die heerlijke kletskousen zijn, lukt het me meestal niet bij te lezen en dan ook nog te reageren. Dus dan duur het weer lang voordat ik weer langskom. Snappen jullie wat ik bedoel….

Daarom heb ik een vraagje. Als ik nu weer eens even tijd heb om te schrijven, is het dan een goed idee als ik jullie gewoon vraag of er nog bijzonderheden zijn? Dan kan ik die daarna weer lezen en daarop sneller reageren. Wat vinden jullie ervan?

Verder gaat het hier heel goed. Dikke buik, nu 31 weken en Charlotte is heel lief en ondeugend tegelijk. Verder nog steeds druk met onze enorme verbouwing, werk en studie. Dus de tijd vliegt. Ik ben heel benieuwd hoe het allemaal met jullie gaat. Ik hoop dat jullie dat willen schrijven. Veel groetjes van Niki

• Reacties 5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hi Nikki, goed om weer van je te horen en fijn dat het goed gaat.

Ja uuhhh wil je wel helpen met de site maar weet het zelf ook nog niet zo goed hihihihi

En ik snap best dat je niet van wekelang terug wil lezen hoor, vind het wel leuk om af en toe wat te horen van je,dus meld je gewoon en je hoort wel of er bijzonderheden zijn.

Ik heb de vorige keer weer een mk gehad en zit nu op wd13 en heb een pos test gehad maar sinds vanmiddag alweer bruine afscheiding dus zal wel elk moment ongi worden, en dan gaat poging 4 van start

dit is ff mijn update

X

Geplaatst

Nou ben ongesteld geworden, morgen weer bellen voor de uitgangsecho, baal als een stekker de laatste paar dagen was mn misselijkheid ook wat erger geworden en dan die pos. test begon weer te denken van zou het misschien toch, maar helaas mocht weer niet zo zijn.

Heb er ff fiks de balen van, erg gaat ergens wat fout daarbinnen maar weet niet wat, begin ook te twijffelen if iui nog wel werkt bij ons.... :-(

Geplaatst

Ja, ik weet ook niet goed wat ik moet zeggen Renaat, Vreselijk balen. Ja, wat er mis gaat?????Zou ook niet goed weten. Al eens aan een arts gevraagd of dat mogelijk is je theorie en waarom dat het nu niet goed doorzet?

Dank voor de beterschap. Ben er wel een beetje flauw van eerlijk gezegd..maar je doet er ook niets aan.

Hoi Niki, bij mij weinig nieuws, Cryo's zijn niet aangeslagen en we stellen ons in op geen kind meer....Lukt op zich goed maar het is ook wel een afscheid nemen van een wens. Dus ja....soms moeilijk soms totaal niet.

En hoe kom je bij je laatste reactie...ik zal even kijken voor je en je dit laten weten goed?

Geplaatst

Niki, Als je in je profiel gaat staan zie je een kopje (beetje rechts) POSTS. Als je dit indrukt zie je wat je laatste berichten zijn die je gepost hebt. Groetjes Joy1

Geplaatst

Niki, Misschien bedoel je eigenlijk iets anders? Als je drukt op bekijk nieuwe inhoud.....rechts onderin....(tussen forumregels en RSS Feed) Zie je de laatst geposte berichten...Succes. Ik schrijf met zwart hoor, ik kan het anders zo moeilijk lezen...Haha, nu schrijf ik weer paars.... ohmy.gif

Geplaatst

Hey meiden,

De fotoshoot was geweldig!!!!

Hier even een heel klein voorproefje, ik hoop dat jullie het mooi vinden.

Foto-V473DKVR-D.jpg

Renaat, wat onwijs balen dat het niet is gelukt!!!! Ik vind het wel superknap dat je meteen weer doorgaat!

Hoe voel je je eronder? Het is toch weer een fikse tegenvaller.

Joy1, ben ook wel benieuwd hoe het met de ziekenboeg gaat bij jou.

Niki, leuk om weer wat te horen. Geen enkel probleem als je gewoon reageert zonder alles terug te lezen!

Liefs Diana

Geplaatst

Mooie foto Diana, mooi ook zo in die kleur.

Ja ik baal heeel erg, begin ook een beetje de moed te verliezen dat IUI nog gaat werken bij ons... er begint langzaam een gevoel te bekruipen dat er misschien wel geen 2e kindje komt.

Geplaatst

Ow renaat ik kan mij dat gevoel zo goed voorstellen, ondanks dat wij nooit zoveel tegenslag hebben gehad hoor!

Maar je hebt nog een paar pogingen te gaan met IUI, en anders als uiterste ook nog IVF. Maar goed, dat weet je zelf ook wel, en neemt het gevoel wat je hebt helemaal niet weg!

XXX

Geplaatst

Ik ga vragen of ik bij deze IUI ondersteuning mag van utrogestan of pregnyl, er gaat blijkbaar iets mis na de innesteling of met de innesteling, want het is hetzelfde als de vorige keer en dus weer een vroeg mk, gister nog een lichte positieve test gehad er was dus wel hcg.. en hij werd sneller positief dan eergister er moet dus wel wat gebeurd zijn.

Ik baal dus nu ook echt als een stekker dat mn eigen gyn er niet is morgen.

Geplaatst

Dank voor jullie reacties. Lief dat ik zo toch een beetje mee kan leven. Jeetje Renata, wat een onrustige tijd voor je. Maar heel goed teken dat je wel iedere keer zwanger wordt. Blijf vertrouwen houden, al is dat soms zo moeilijk. Tuurlijk af en toe heerlijk je hoofd laten hangen, maar daarna weer je neus vooruit. Niet probeer niet teveel in je hoofd te halen over de redenen waarom. De natuur is heel streng en het gaat zo vaak 'fout', dat het eigenlijk, of eigenlijk..., een wonder is dat het ooit goed gaat. En we weten helaas rondom dit gebeuren nog zoveel niet. Misschien kan je gyn inderdaad wat zorgen bij je wegnemen dat er iets aan gedaan kan worden. Feit blijft dat je blijkbaar hartstikke vruchtbaar bent en er alleen daarna 'iets' mis gaat. Maar dat hoeft niet echt te betekenen dat er iets bij jullie mis is. Snap je een beetje wat ik schrijf. Maar de onmacht is vreselijk. Dat snap ik heel goed.

Ook jammer voor jou Joy, ik snap dat heel goed. Moeilijk hoor dat loslaten van die wens. En waardeloos dat ze dan niet pakken hè....

En Diana, wat een prachtige foto's en buik.... Wat gaat het weer snel hè.... Bijna alweer zover dat we weer onze nieuwe kindjes mogen zien. Nog even volhouden. Ik lees dat jij al weet wanneer het gaat gebeuren. Fijn hoor.

En hoe is het met Es?????

Nou liefs van mij. Fijn dat ik zo af en toe toch langs kan komen. En bij voorbaat al excuus als ik 'domme' vragen stel/dingen zeg omdat ik niet meer alles meelees hoor. Xjes van niki

Geplaatst

niki, we vinden het leuk om wel zo af en toe wat van je te horen.

Het schiet voor jou ook al weer op he, ook de laatste loodjes.

Babykamer af??

en hoe gaat Charlotte met je buik om???

Es zit in Spanje is lekker op vakantie, ze komt dit weekend weer thuis.

En hun zijn na 4 pogingen ook gestopt, of wist je dat al??

Ja, ik ben blijkbaar heel vruchtbaar ( met hulp ), maar daar heb ik geen bal aan als ze niet blijven plakken.

Ik ga morgen wel vragen voor ondersteuning van utrogestan voor na de inseminatie.

Joy1, hoe is het met je kleine meid???

X

Geplaatst

Deze maand kan de IUI niet doorgaan, teveel tijd tussen nu en dat Michel weer thuis is

kan wel janken, ik baal hier zo van.

Weten jullie of je ook eerder met de pil kan stoppen en dat je dan ongi word???

als ik 12 dagen de pil slik, wordt ik dan ongesteld????

Geplaatst

Hoi meiden, I am back in town. Ik heb even bijgelezen en ga dus even snel reageren op alles.

Renaat wat balen meid. Maar ik had dat je al per sms medegedeeld. Zei de gyn nog wat op bijstimulatie na de tp van het sperma?

Wat klote voor je zus zeg. Pas getrouwd en dan nu al scheiden. Bah. Maar gelukkig voelt ze zich goed

Diana wat een schitterende foto's. Had ze ook op hyves gezien. Echt onwijs.

Hoe is het de bezichting van je huis gegaan?

Joy iedereen weer beter?

Oke nou wij zijn dus terug. Het was zalig. 2 weken lang 30 graden, super. Het huis viel een beetje tegen (of wij zijn te verwend haha), zwembadwater nog kouder dan de zee. Dus helaas daar bijna geen gebruik van gemaakt. Robbie heeft sinds zondag de waterpokken en is daar heel ziek van geweest. Hoge koorts en enorme buikpijn begon zaterdag en zondag zat hij onder de blaasjes. Maar helaas ook gelijk in zijn ogen. Overleg met de huisartsenpost in NL gehad en die adviseerde ons om naar het zkh te gaan in Spanje. Ook omdat het om Robbie zijn goede oog ging. Daar 3x geweest, echt super geholpen en goede zalf voor zijn ogen gehad. Maar ook daar geldt hetzelfde als in NL. Je krijgt een voorkeursbehandeling als je kindje Down Syndroon heeft :) (kan geween smylies meer vinden??) Door de warmte kwamen de blaasjes heel snel en droogde het ook snel weer uit. Dus nu heeft hij overal kortstjes. Vandaag zou het slecht weer zijn in Spanje dus hebben we besloten om gisterenavond te gaan rijden. Om 20.30 uur zijn we gaan rijden en vanmorgen om 8.45 uur waren we thuis. Maar allemaal helemaal gesloopt en moe. Tijdens de vakantie kwam bij ons beide de vraag voor een 3de kindje weer heel erg om hoog.

Maar na het bekijken van alle voors en tegens blijft het bij robbie en Jens. Nu gaan we ons voorbereiden op de vakantie van 2011 haha. En dan willen we een weekje de oppas over laten komen zodat wij ook een beetje vakantie hebben. De foto's zal ik eens op de site van de jongens zetten van de week of zo. Duurt even natuurlijk. Zeg het wel als ze erop staan.

Diana heb je trouwens je man nog over kunnen halen mbt de box? Anders gaat hij op mp van de week.

Ik moet wel even wennen aan de nieuwe site. Kijk ik nu nog wel steeds de melding als er nieuwe berichten zijn? Ga zo lekker mijn bedje opzoeken. Gelijk een drukke week, want Jan is er niet t/m donderdag gggggggggrrrrrrrrrrrrrr.

O ja en morgen ben ik 1 jaar getrouwd haha en Jan moet morgen werken haha. Romantisch he.

Nou meiden fijne avond.

Geplaatst

Hoi Es., Welkom thuis! En welkom bij ons....Wat zielig voor Robbie, wel fijn dat je zo goed geholpen bent. Hier gaat het snotterig beter. Ben zelf wel aan de medicatie.

(Ontsteking aan de bovenste luchtwegen/astma-achtige bronchites.) Zie er ook wat sloperig uit vind ik zelf. Maar goed, hopen dat dit snel aanslaat want dat hoesten, droge hoesten slaat gewoon op het hoofd.

Ik ga ook even de rest lezen want ik ben even kwijt hoe het hernieuwde forum werkt. Groet Joy1

Geplaatst

Als je op reageren klinkt dan zie je rechts onder het schrijfvlakje opties staan als je daar dan weer op klinkt krijg je het schrijfvlak net als het oude forum met de smilye's :haker:

En daar onder het schrijf vlak wat meer naar beneden kan je aanklikken of je mail wil van deze discussie.

Welkom terug ES, ja had je al per sms gesproken, ik had dus niet mn eigen arts, en de gyn die ik had zei alleen maar nou deze cyclus kan het niet je man is te laat thuis en wilde ook niet verder kijken om te puzzelen of er iets anders kon, dat doet mn eigen gyn ook, want het scheelde maar 1 dag, nou daar was vast wel een oplossing voor denk ik, heb het dus ook niet over ondersteuning gehad na de iui, maar dat doe ik tzt wel met mn eigen gyn, wil dat utrogestan of pregnyl na de iui, want blijkbaar gaat er iets fout met of net na innestelen en dat kan helpen bij innestelen.

Maar ik ben nu weer aan de pil.

Wat heerlijk voor jullie dat het zulk lekker weer was en een fijne vakantie gehad hebben, wel zielig voor Robbie, hoe gaat het nu???

Ik heb wel eens zitten denken, volgens mij komt dat vast nog wel een keer te spraken bij jullie, wel of toch geen 3e kindje, is de kogel definitief door de kerk??? weet je nooit natuurlijk.

Lekker hoor al over de vakantie 2011 nadenken.

Nou Joy1, het is behoorlijk hardnekkig bij jou.

Mn neefje is heel erg ziek, kan niet meer op de naam komen.

Maar het komt na een luchtweginfectie en het is een auto immuumziekte, vannacht met hem in het zh gezeten ( mn zus ) ineens waren zn voeten heeeel erg gezwollen en allemaal bultjes, zijn eigen lichaam vallen de rode bloedlichaampjes aan, duurt wel 6 weken, en te pas en on te pas kan hij dan ineens niet meer lopen en heeft verschrikkelijk veel pijn. dan is het weg maar kan na 6 weken voor weer 6 weken terug komen, maar het geneest gelukkig wel en kan het daarna nooit meer krijgen, maar voor nu echt heeeel erg

Geplaatst

Oke even een testje haha:tongue8: het is me dus gelukt.

De kids vonden het denk ik fijn om in hun eigen bed weer te liggen. Gisteren hebben ze eerst van 11 tot 14.30 uur geslapen, toen weer om 19 tot vanmorgen 9 uur haha. Lekker dus. Met Robbie gaat het nu goed hoor. Alle plekjes zijn ingedroogd en maandag gaat hij gewoon lekker naar school. Nu is het wachten op Jens of hij het dus ook gaat krijgen, waarschijnlijk eind deze week of zo.

Ga douchen en verder met wassen, misschien nog effe shoppen en genieten van het rot weer. haha. En we zijn een jaar getrouwd maar we doen er niks aan hoor. We hadden kaartjes voor Youp van 't Hek gisterenavond, maar omdat we op vakantie waren hebben we die verkocht en nu gaan we 7 oktober. Dus ook leuk vooruitzicht. Onze oppas is vandaag met vakantie gegaan dus vandaar dat we het ook moesten verzetten.

Ja de kogel is nu definief door de kerk hoor, al zal het denk ik wel altijd blijven knagen.

Geplaatst

Dank je wel voor je uitleg om te reageren hier Renaat!

Nou ik doe ook maar weer een poging....vind het weer wennen.

Es, welkom terug!!! Wat fijn dat je heerlijk weer hebt gehad, ik ben jaloers, hihihi.....

Wel heel erg zielig van Robbie maar ook weer fijn dat hij zo snel opknapt.

Ow en het belangrijkste van alles : gefeliciteerd met jullie trouwdag!!!!!

Joy1, ik hoop dat je snel opknapt met de medicatie. Dat hoesten is wel heel vervelend en vermoeiend natuurlijk.

Nou waar de 1 de spullen voor de vakantie aan het opruimen is, ben ik ze aan het pakken :-)

Maandagochtend gaan we rond half 9 rijden, en vrijdagavond zijn we weer terug.

Zal hier het weekend niet zo gek veel te vinden zijn, want ik heb inpak werk genoeg ben ik bang. Bleh, het is mijn hobby niet hoor.

Owja, de auto is eindelijk terug!!!! Reparatie (+APK) was een vieze tegenvaller van ruim 600 euro, bah bah bah. We hebben er toch wel flink de balen van, maar goed, het moest gebeuren, maar moest het nou echt een week duren.......:pain10:

Maandag begint de aannemer in ons huis en als we terugkomen is de open haard weg. Zal wel een heel raar gezicht worden. Wel lekker makkelijk dat we er niet zijn dus er geen ;ast van hebben. De schoonmaakster komt volgende week 2 keer langs dus alles moet dan echt lekker fris en stofvrij zijn. Best lekker gepland al zeg ik het zelf :icon_sunny:

Nou meiden, ik ga even mijn strijk doen en verders met inpakken.

XXX

Geplaatst

Het is echt ff goed zoeken het nieuwe forum, GEFELICITEERD met jullie trouwdag Es, zoooo rot klus vakantiezooi opruimen blegh.

Ik hoop voor je dat Jens de wp krijgt, laat het ff weten dan kom ik snel bij je langs, kan hij Ilona ff besmetten, hebben we het gehad hihihihi

Heb je nog wat van de kijkers van je huis gehoord Diana??? en inderdaad strak gepland met de haard.

Geplaatst

Ik krijg nog steeds geen meldingen dat er nieuwe berichten zijn in mijn mailbox :icon_pale::icon_scratch:.

Diana balen van de auto zeg. Renaat ik zal je bellen hoor als jens de pokken krijgt haha

Geplaatst

Heb je wel aangeklikt dat je een abonnement op deze discussie wilt en hoe vaak je de mail wilt hebben???

O ja, was vergeten te reageren op jullie 3e kindjes wens, ja denk ook wel dat het blijft sluimeren, maar kan me indenken dat het beter te handelen is als je wel achter de beslissing staat geen ivf poging meer dan als je eigenlijk nog wel een poging zou willen wagen, want dan blijft het altijd van had ik maar misschien... maar blijft een lastig iets.

Vanmiddag naar mn vriendin haar zoontje is vandaag 2 geworden en over 8 weken is Ilona gewoon alweer jarig, duurt ook niet super lang meer... ben al voorzichtig an aan het kijken wat voor kadootje

Geplaatst

Moelijk he een kadootje verzinnen. Moet er voor Jens ook een gaan verzinnen. Zou het niet weten. Qua speelgoed puilen de kasten uit. Dus moet er nog even hard over na gaan denken.

Ik wil echt geen IVF poging meer. Mocht ik ooit natuurlijk zwanger worden is het wat anders. maar als ik het hier en verder op het forum zo lees, die wachtweken, het spuiten al die ellende en stress weer. Nee dat hoeft voor mij echt niet. Ook wil ik geen baby, maar zo vanaf een maand of 9 als ze een beetje doorslapen haha. Nee even zonder dollen. Het zal blijven kriebelen, maar het is goed zo. Ik word over 5 maanden 40 jaar. Kom op dan is mijn kind 20 en ik 60. Nee dat gaan we niet meer doen.

Jan moet vanmiddag een begrafenis beveiligen en ik ga dadelijk met de jongens de stad in. Slaapzaak (winter) voor Jens, pantoffels voor de heren, sokken voor Jan en mij, tandenborstels en effe shoppen voor mijzelf denk ik. Wil graag een truijurk dus effe zoeken.

Geplaatst

Uh??? wie wordt er in vredesnaam begraven dan dat er beveiligd moet worden???

Die zenuwen stress en ww, snap heel goed dat je daar geen zin meer in heb, vanaf deze mislukte poging begin ik er ook echt moeite mee te krijgen, ik heb steeds het gevoel gehad dat het bij ons van een leiedakje ging maar dat gevoel is weg.

Lekker ff shoppen, ja vind ik ook erg leuk zo'n trui-jurk maar dan moet je wel slank zijn en tja dat ben ik niet, hoe gaat eht met lijnen bij jou??? ik ga dinsdag voor het eerst naar een dietiste.

het is wel goed dat je achter de beslissing staat geen ivf meer

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden