Ga naar inhoud

wie met verhoogd FSH heeft goeie ervaringen?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Blegh..... ben me net rot geschrokken (ben nu alweer een beetje over de schrik heen) Ik had mezelf voor genomen nooit meer op hyves te kijken..... vanwege al die hele blije berichtjes die ik zelf zo graag wil plaatsen. Zie ik daar een wie-wat-waar van een vriendin (wij zijn zeker 10 jaar de beste vriendinnen geweest, we deden alles samen, hadden samen lol maar ook verdriet en van de een op de andere dag was dit over..... ze weet dat we al erg lang in de MM zitten.....) en dan zie ik dat ze 9 weken zwanger is.... ze had het hartje al horen kloppen..... ik ben me kapot geschrokken. Ik wist dat ze ook kindjes wilde, maar haar vriend heeft een herstel operatie gehad na een sterelisatie.... de kans op zwangerschap was zo klein.... en ook zij sprak de laatste keer dat ik haar gesproken heb over IVF. Het kwam echt hard aan zeg!! Zei riep altijd: wij zijn samen zwanger...... dus mijn vriend riep al: dat is toch ook zo.....!! Tja, wie weet.....

Heb mijn gedachtes maar even op onze zomervakantie gezet, we gaan heerlijk samen camperen bij venetië.... zalig vooruitzicht! En hopelijk met een buikje....

Ik wens jullie allemaal een prettig weekend!

• Reacties 1,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

[quote

Joske: hoop voor je dat je heel snel ongi wordt zodat je snel kunt beginnen! Raar he? De ene wilt niet ongi worden, en de ander wil juist wel ongi worden. En allemaal voor t zelfde eindresultaat: een kindje in onze armen.

Euhh...., eigenlijk hoop ik niet ongesteld te worden.., hi hi.

De kans dat we spontaan zwanger worden is nog mogelijk bij ons,

aangezien we vorig jaar in de 4e ronde zwanger waren met slechte zaadkwaliteit. Helaas wel MK met 10 weken.

Misschien was dat wel een lucky shot, maar het kan.

Ben nog steeds niet ongi, maar dat zal morgen wel komen. Als ik zondag nog niet ongesteld ben, gaan we testen.

jij morgen of vanavond....., meid ik leef zo mee!! ik duim voor je.

liefs joske :icon_sunny:

Geplaatst

hey joske........TUURLIJK! hihihi (ik heb dat spontaan zwanger bij ons al uitgesloten....vandaar...) Ik hoop voor jullie dat je zondag fijn een positieve test in handen heb!!

Hier is weinig nieuws, nog steeds bruin spul en geen echte ongi. Heb wel al de hele dag hoofdpijn. En totaaaaal geen energie. Maar goed, we zijn weer een paar uur verder. Morgen vast meer nieuws, goed of slecht...

liefs,

Angela

Geplaatst

@Han, erg is dat he die www op hyves.. van die stekende berichtjes en echofoto's enzo.. arghhh het zou verboden moeten worden! is natuurlijk ook weer onzin want je kan het iemand niet kwalijk nemen dat ze blij is dat ze zwanger is. Dus weet je wat ik doe bij die zwangeren die continue die dingen in hun www zetten... gewoon de buzz blokkeren! hoef ik het tenminste niet te zien allemaal

@Lala, trek je het nog????

@Joske: ja bij ons is er ook nog steeds een kans dat het spontaan lukt. Is immers al een keertje eerder gebeurd bij ons dus wie weet...

Geplaatst

Hoi Sen,

nope hihi

Ach.......eigenlijk wel. Ik heb me erbij neergelegd dat ik helemaal niks meer kan doen.

Zolang dit bruine spul, bruin blijft.... blijf ik hoop houden.

Als morgen een neg. test is, dan gaan we gewoon nog effe door met testen totdat ongi doorbreekt.

We hebben er ook nog 2 in de vriezer........dat helpt ook ;-)

xx

Angela

Geplaatst

heee lieve meiden,

IK ben jullie niet vergeten hoor maar ook deze keer ging onze poging niet zoals het moest en ik was even helemaal klaar met alles wat ermee te maken had. Inmiddels hebben we vandaag een escape-iui gehad omdat er maar een follie was....kleine kans, maar ach....er is een kans. Hierna nemen we even pauze. Ik ben zo moe van alles......

Ik krijg het soms gewoon effe niet meer opgebracht om hier te zijn. Ik heb net alles een beetje bijgelezen......

Ik denk aan jullie allemaal...en duim heel hard mee voor goed nieuws voor alle dames die moeten gaan testen!

Zet hem op meiden.......Dikke kuzzz

Geplaatst

@Bloem: megasuperdikke knuffel van mij :hugg:

het zou een stunt zijn als je nu opeens zwanger raakt van deze IUI! statistisch gezien is de kans niet echt hoog maar ik heb zowiezo een hekel aan statistieken, een kans is een kans... maar dat zou toch te gek zijn he. Het is mogelijk, heb wel gekkere dingen gehoord om me heen. Zo is er nu weer een kennisje van me die kwam er pas achter dat ze zwanger was en die dacht dat een week of 9 te zijn.. gingen ze voor de echo, was ze al ruim 5 maanden! Ze schrok zich helemaal wezenloos want er zit nog een verhaal achter. Zij had eigenlijk al helemaal geaccepteerd dat ze nooit zwanger zou worden want ze gebruikte al vanaf haar 25e geen pil meer (nu bijna 38 jaar) dus kan je nagaan! Ze had er bewust voor gekozen om geen ivf of iets dergelijks te gaan doen. Maar zij had dus een heeeele onregelmatige en soms heel lange cyclus dus ze dacht dit is weer zo'n lange cyclus.. maar nu is ze dus best wel in shock en gaat ze naar een haptonoom (whatever that is?) om het te verwerken.. Nu begrijp ik best wel dat het schrikken is maar toen ik dat hoorde toen dacht ik echt WTF accepteren?!?! je moet een f*cking gat in de lucht springen mens!!! maarja iedereen is blijkbaar weer anders..

@Lala: al nieuws????????????? :gekruiste vingers 2

Geplaatst

lees net in een andere topic dat de test van Lala negatief was... :cry2: sterkte meid.. gelukkige heb je nog 2 eskimos

Geplaatst

Hey meiden,

@Sen: jij zegt dat je de www's kunt buzzen op hyves? Hoe doe je dat dan? Geen idee.... want dat lijkt me namelijk een heel verstandig idee voor mij!! Hoe gaat het verder met jou? Trek je het lange wachten een beetje?? Een dikke knuffel voor jou!

@Lala: klopt het wat Sen hierboven schrijft? Tjonge jonge.... dat had ik echt niet verwacht! Ik dacht die test zo positief als wat! Ik hoop zo dat je toch nog beter nieuws te melden hebt!! Zo niet, dan een hele dikke vette knuffel! Schreeuw, jank, vloek en zoek de kracht en energie om weer door te gaan.....

@Bloem: Wat krijg je toch allemaal voor je kiezen! Wat is de wereld toch oneerlijk! Maar goed, je hebt dus nog een escape iui gehad. Ik weet een klein beetje hoe dat voelt.... had er dus ook bijna eentje gehad afgelopen ronde..... dat wil je niet! Maar..... het is wel een kans zoals Sen zegt! Blijf hoop houden!! Succes meis! Voor jou ook een knuffel!

@Joske: en heb jij al nieuws? Ben je inmiddels al ongesteld? Liever niet natuurlijk! Ik hoop zo voor je dat het gewoon lekker samen gelukt is......

Met mij gaat alles goed. Voel me niet anders dan anders..... alleeen dat ik erge pijne borsten heb, maar dit komt door al die hormonen en die bolletjes. Ik wil zo min mogelijk denken aan de testdatum..... die ligt nog ver weg, en wil er gewoon niet mee bezig zijn! Maar das makkelijker gezegd dan gedaan! Ik probeer me lekker te ontspannen, leuke dingen te doen en positief te blijven denken. We zullen zien..... Ga vanmiddag lekker op het terras naar de amstel gold race kijken samen met mijn lief en vrienden..... Gisteravond al een hele gezellige avond gehad, zijn we gezellig saampjes naar de Sanseveria´s geweest..... die zingen allemaal liedjes van vroeger..... Erg leuk.....

Nou lieve meiden tot snel weer.....

Geplaatst

Lieve meiden,

had het zo gehoopt.., dit topic heeft echt weer wat goed niews nodig!!

Lala, erg jammer dat het niet gelukt is zeg, had ook goeg

de hoop naar aanleiding van je eerdere berichtjes. Sterkte meid. Hopelijk doen de 2 eskimootjes hun werk!

Han, voor jou de spannende wachtweken. Veel sterkte en idd lekker afleiding zoeken. Ik duim voor je.

Joske, hoop op een stiekem wondertje...

Bloem meissie, weer tegenslag voor jou. Kan het me voorstellen dat je er even klaar mee bent. Duim in ieder geval toch weer voor dat deze kleine kansag slagen!!

Sen, wanneer gaan jullie nu precies weer van start? Voelt de tijdelijke pauze goed?

Was het bloedinderzoek van jou en je vriend ok?

Dikke kus voor allemaal!

Henkie

Geplaatst

@hey HP, wat ga jij snel zeg.. alweer 10 weken, wat gaat de tijd hard. Gaat alles goed?

Ik heb vorige week woensdag laten bloedprikken i.v.m. DHEA en ik zal morgen eens bellen of de uitslag er al is. Mijn vriend heeft geen bloedonderzoek laten doen. We waren voornemens om tot eind mei/begin juni pauze te nemen maar hoe meer ik lees over het gebruik van DHEA hoe meer ik dan ga twijfelen om niet nog 1 maand extra te wachten want het zou na 4 maanden gebruik optimaal werken.. aan de ene kant denk ik dan kan die ene maand er ook wel bij maar aan de andere kant heb je weer haast en wil je geen tijd verliezen.. pfff die moeilijke keuzes ook altijd. Ik heb sinds lange tijd ook weer eens een ovulatietest gedaan; vrijdagavond was die negatief en vanmorgen positief! dus gelijk maar effe geklust, you never know ;)

@Han: je weet toch die hoofdpagina/overzicht op hyves waar je al die www en nieuw geuploade dingen (buzz) van mensen ziet, daar ga je naar de update/bericht van die betreffende persoon. Ga dan met je muis rechtsbovenin dat bericht (er verschijnt een kruisje) en dan kan je alle buzz'en van die persoon uitschakelen. Ze zijn dan niet meer zichtbaar in jouw overzicht.

Geplaatst

Hallo Allemaal

tja wat zal ik zeggen..., ben nog steeds niet ongesteld.

Ik heb zondag een goedkoop testje gedaan en die was negatief.

Toen ik een beetje later nog eens keek een heel licht streepje..., maar ja niet binnen de tijd die ervoor stond.

dus balen..., verdrietig omdat ik ondertussen een beetje (eigenlijk heel erg) gehoopt en gedacht had dat het raak zou zijn.

Vanmorgen weer 2 goedkope testjes gedaan van 2 verschillende merken.

Bij de ene zag ik niets en het ander merk die ik gisteren ook gebruikte zag ik nu weer een licht streepje, wel iets donkerder, maar.....,nu wel binnen de tijd.

Als ik morgen nog niet ongi ben doe ik een CB test.

is die negatief ga ik ervan uit dat ik wel zwanger ben geweest maar dat het vruchtje misschien vroeg op gehouden is confused.gif .

Bij de vorige zwangerschap heb ik pas getest op CD 35 met CBleu test.

ik zit nu op CD 32.

Aan de andere kant, een streepje is toch een streepje.

en dan denk ik er gelijk er achteraan; misschien ben ik wel zwanger maar is het niet sterk genoeg om genoeg HCG af te geven, en krijg ik een miskraam.

Haal dus vanalles in mijn hoofd, eigenlijk is deze onzekerheid niet leuk.

Zit ik ook nog met het IVF verhaal, die ingepland is. Want mocht ik alsnog ongesteld worden wel lekker vertraging opgelopen heeft wink.gif .

nah ja ik wacht maar af, zou super zijn als ik echt zwanger ben en het dan alsjeblieft mag blijft zitten.

ha ha, vorige keer in juli zouden we ook beginnen, en toen plots zwanger.

nu weer...?

Dan zou ik vruchtbaarder zijn dan de gyn. dacht lol.gif ! zit nu in de 7e ronde na de curretage.

@Sen, Ik lees ook overal dat 4 maanden DHEA gebruik genoeg moet zijn, voor betere resultaten. tja 3 of 4 maanden..., moeilijk en wel weer een dilemma. misschien is 3 1/2 maand een optie wink.gif.

tjee wat jammer dat Lala negatief getest heeft. Ik had best wel goede hoop voor haar.

@Bloem...., meis oh wat snap ik dat je er zo moe van wordt! iedere keer die hoop, en iedere keer weer die teleurstelling!

meis ik denk aan je hoor!!!!

liefs joske

Geplaatst

Hoi Dames, meld me maar even hier.

Heeel erg veel dank voor jullie medeleven. Het is zwaar K! Maar aan de andere kant hebben we ook nog 2 in de vriezer. Komende maand is hectisch kwa werk, dus we gaan niet meteen door. Ik had inderdaad goede hoop, dit keer. Veel beter gevoel dan vorige keren. We gaan t even rustig aan doen, maar dat wil niet betekenen dat ik hier niet meer ben hoor!! :D

Gister was de verjaardag van mn mannie.....hebben fijn in de tuin gewerkt, en alles gekocht om het kippenhok kuiken-proof te maken. Een kip zit te broeden. hihi Maar om te voorkomen dat de hondjes extra proteine binnen krijgen in de vorm van een kuiken, moeten we het hek nog even onder handen nemen.

Joske: ik duim voor je dat t "gewoon" gelukt is.

Han: ik duim voor je dat de dagen voorbij vliegen en jij een positieve test in handen hebt!

Bloem: doe wat je moet doen. Dikke knuffel en ik mini-kansjes zijn kansjes..... ik duim voor je.

Sen, HP gewoon een dikke knuffel voor jullie.

:positive energie:

Geplaatst

goedemorgen allemaal

ik heb de Clearbleu test gedaan......, en ZWANGER!!!

jezus was zo zenuwachtig, we zijn zo blij :wav:

Hopenlijk blijft deze wel zitten, en zit het op de goede plaats.

Het is de 7e ronde na MK en curretage.

en als alles goed gaat geen IVF!!!

lala ik leef met je mee..., vindt het wel een beetje moeilijk om na jou berichtje mijn nieuws neer te zetten.

liefs joske

Geplaatst

Joske, nee hoor. Ik ben blij voor je!! TOPPPIE!!! Gefeliciteerd meis!

Ik ben relatief rustig, tuurlijk spookt er nog vanalles door mn hoofd, maar dit is onze laatste poging. De verse TP is niet gelukt, er zijn nog 2 in de vriezer. Ik ben een stuk rustiger dan de andere keren, en had inderdaad ook wel meer hoop, maar als t niet lukt, dan niet. De teleurstelling dit keer is minder.......ik heb t al een plaatsje gegeven. Klinkt raar, maar is wel zo. Als we zwanger worden met de cryo's zijn we echt super blij, zo niet......dan gaat t leven gewoon door. Het vechten hierom hoort schijnbaar bij ons.

Zo genoeg over mij: en nu jij! Ga genieten van je zwangerschap!!!!!

Dikke knuffel,

Angela

Geplaatst

Hey..... JOSKE!!! Wat een verrassend nieuws zeg! Niet te geloven! Kijk..... de wonderen zijn de wereld nog niet uit! Geniet ervan! En hopelijk gaat het deze keer helemaal goed komen! Jij gebruikte de DHEA toch? Misschien is dan hier het resultaat dat het echt kan werken??? Geniet van je wondertje!

Lieve Lala: wat heb jij een kracht zeg! Ik vind het echt super K.. voor jullie, maar gelukkig ben je zo ongelovelijk positief ingesteld..... en natuurlijk jullie hebben nog 2 hele mooie cryo's in de vriezer die nu te wachten op een warm plekje. Doe het lekker rustig aan, ..... Ik heb wel enorme bewondering voor jou zeg, hoe jij ermee om kunt gaan. Ik zou willen dat ik zo krachtig was! Dikke knuffel voor jou!!! En succes met jullie kippehok!!

Geplaatst

Han....we hebben vanaf het begin gezegd: 3x en dan klaar. Dat is wel zo duidelijk.

Dit is de 3de keer.

Misschien moet je t vergelijken met examen doen: het examen en de herkansing, en daar moet je t mee doen. hihi

Tuurlijk zijn er spanningen als je al bij de herkansing bent aangekomen, maar meer dan je best doen, en je goed voorbereiden kan je niet. Tuurlijk hangt ook een deel van het vervolg van je leven af van dat examen, maar...er zijn meer wegen die naar geluk leiden.

Jij vind die kracht ook wel, als je t nodig hebt.... daar ben ik van overtuigd!

Het kippenhok komt goed hahah....denk dat ik daar vanavond al aan ga beginnen....is niet zo'n toer.

En dank je voor je knuffel. Dat doet ook veel goed hoor!!

Liefs,

Angela

Geplaatst

Blegh....ik weet niet wat ik vandaag heb, maar loop al de hele morgen te janken en wil het liefst in bed kruipen en er heel lang niet uit komen..... Het is vandaag dag 7 na de tp, dus zal nog niet veel kunnen voelen, maar heb een beetje een zwaar gevoel in mijn buik....?? Niet echt buikpijn hoor.... Ach, ga zo lekker op de bank liggen, heb ook heel slecht geslapen....liggen piekeren.... en ik zit nog maar op de helft van de wachtweken.....!!!! hmmm...dat kan nog wat worden....

Geplaatst

Han, maak jezelf niet gek joh!!

Ga lekker even wat doen aan ontspanning, boek, tv, naar buiten met de hond... Zoek even iets waar je vrolijk van wordt!!

Sterkte met doorkomen van komende week.

Geplaatst

Joske!!! Gefeliciteerd meid, helemaal super. :happydance1::happydance1:

Ben echt blij voor je, enne deze keer blijft het gewoon goed gaan ok!

Lala, teleurstelling idd, en jullie laatste kans in zicht. Moeilijk.... Hoop zo dat de cryootjes alsnog gaan blijven plakken. Neem een voorbeeld aan de kippetjes en zorg ook voor een paar mooie kuikentjes!

Han, sterkte in de ww meid, het is killing. Probeer afleiding te zoeken en positief te blijven! :support:

Kuzz voor allemaal! Henkie

Geplaatst

Joske meid............wat een fantastisch nieuws voor jou, van harte!!!!

Lala, wat een sterke vrouw ben je toch....zou wel iets meer van jou willen hebben!!! Ik hoop dat die kracht beloond wordt met een plakkertje.

Han meid......hang on, het is voor een goed doel!

Rest van de meiden...........thinking of you!

liefs

Geplaatst
Hey..... JOSKE!!! Wat een verrassend nieuws zeg! Niet te geloven! Kijk..... de wonderen zijn de wereld nog niet uit! Geniet ervan! En hopelijk gaat het deze keer helemaal goed komen! Jij gebruikte de DHEA toch? Misschien is dan hier het resultaat dat het echt kan werken??? Geniet van je wondertje!

Hey Han,

nee ik heb geen DHEA gebruikt. Wel aangeschaft maar niet genomen, omdat ik er toch nog niet helemaal achterstond.

En ja genieten doe ik!! Ik besef heel goed wat een geluksvogel ik ben, en dat wij onze handen mogen dicht knijpen. Het begint nu pas een beetje door te dringen.

Hoewel ik weet dat er een reële kans is dat het een MK kan worden i.v.m. mijn leeftijd, ben ik heel blij er mee.

We weten nu wel met deze 2e zwangerschap, dat de vorige zwangerschap niet een lucky shot was, en we het dus wel zelf kunnen.

Als je de cijfers hoort van de gyn. wat voor je kans je hebt om überhaubt zwanger te worden boven de 40, zakt de moed je in de schoenen.

Nah ja De volgende stap is hopen dat het op de goede plaats zit en helemaal gezond is.

Jullie super super veel succes met verdere behandelingen. Ik hoop dat er meer zullen volgen!!

liefs joske

Geplaatst

Joske wat een ongelooflijke mazzel.. zo net voordat je met ivf zou gaan starten! je mag jezelf echt heel gelukkig prijzen.. gefeliciteerd!!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden