Ga naar inhoud

wie met verhoogd FSH heeft goeie ervaringen?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hee han

ik mag hopelijk morgen al met mn benen wijd in die stoel

morgen om 9:15 bellen of het ontdooien goed is gegaan

ze hebben t vandaag al ontdooid en ze hebben niet gebeld dat het niet goed gaat maar dat maakt mijn zenuwen niet minder

morgen dus hopelijk al een tp van mijn enige cryo frummie

ik wil gewoon dat het terug komt van antartica en lekker zomers bij mij komt plakken

maar jij vrijdag ook veel succes

• Reacties 1,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Meiden, bedankt voor jullie felicitaties! Het is idd wel 2x geluk! Dat besef ik maar al te goed. En dat koester ik.

Bloem, hoe is het met je 3 follies??

Pleun; heb je je bedje al gespreid? Matrasje opgeschud?

Joske, vergeef me, maar waar zat jij ook al weer in je proces? Heb ik het goed en moest je nog beginnen? Of ben je ongi geworden van een behandeling, nee toch??

Lala, ik hoop dat het je net zo vergaat als mij. Ook ik heb deze tweede keer gezegd dat het mijn laatste keer was.

Han, het klinkt alsof je zelfbewust voor een nieuw en goed leven hebt gekozen en daar mag je trots op zijn! Koester je successen.

Meiden, ik ben vandaag bij het zh geweest en alles is goed. Maakte me een dag van te voren toch ineens zenuwachtig, terwijl ik dat eerder niet was.

Geplaatst

Han: zie dat je al een stuk positiever bent nu. Goed hoor! En ik denk eerlijk gezegd dat het besef dat dit de laatste poging is, het een stuk makkelijker maakt. (Hoe raar dat ook klinkt...)

@Kyra: jaha...ik ga heel hard met je mee hopen dat t me net zo vergaat als jou. Gefeliciteerd!!

Pleun: succes, en ik ga duimen ;-)

Vandaag naar Düsseldorf geweest voor de eerst FM. 1-tje links, 1-tje rechts en een hoop kleintjes. Dus de meds worden opgeschroefd en ik moet zaterdag terug voor de 2de FM. Waarschijnlijk volgende week dinsdag of woensdag de punctie.

Zaterdag geen dr. S, hopelijk punctie wel ;-)

Ik ben optimistisch hoor!

@iedereen: een dikke knuffel!

Geplaatst

Zo Lala, dat gaat snel. Vandaag je eerste FM en dan volgende week al je punctie?? Tjonge jonge.... de vorige keer heb ik om de dag een FM gehad, en in totaal 8 afspraken. En toen dus de 9e afspraak de punctie en de 10e afspraak de TP. Ik hoop dat het bij mij net zo snel gaat als bij jou zeg! We zullen het zien,.... moet morgen voor de 1e keer heen en dan zal ik wel meteen met hormonen beginnen. Nou, jij succes met je FM's en je punctie!!! Liefs, Han

Geplaatst

Hoi Han,

ja, gaat snel. Maar ik ben ook al 5 dagen hormonen aan t spuiten. En de follikels zijn ongeveer 10 mm groot. Het was dus wel al in te schatten. Vorige keren ging t trouwens ook zo snel hoor! +/- 10 daagjes spuiten en dan de punctie. Heb volgens mij bij de eerste keer 4x een meting gehad, en de 2de x 3 metingen. Dus, kan wel kloppen dit.

Hoop dat het bij jou dit keer dan ook zo snel gaat!

Succes ook!!

Angela

Geplaatst

heee lieve meiden....

Even een kort berichtje vanaf hier.....voel me nog wat moe van de narcose van de punctie maar wilde jullie even snel laten weten dat we in de 3 follies ook 3 eitjes gevonden hebben. Morgen tussen 10 en 12 horen we meer.

Ik ga heel gauw op jullie verhalen terug komen.......

even snel een dikke proficiat voor Kyra....super voor je dat je een nieuwe job hebt!!!

En de rest van de meiden wens ik waanzinnig veel succes, sterkte en wat ze verder nog nodig hebben.....ik ben er heel gauw weer.....en hopelijk met goed nieuws.

Dikke kus

bloem

Geplaatst

Waauuw...lala dat ziet er goed uit!

Bloem! Tjéé, 3 oogsten en 3 eicellen! Goed hoor! We hopen en bidden voor een goed vervolg...

Geplaatst

Kyra gefeliciteerd meid!!!

Nah ik ben helaas ongi geworden ook nog 2 dagen te vroeg..., dus we gaan echt de eerste behandeling IVF beginnen. Het medicatie gesprek valt midden in deze cyclus dus hebben nog 1 kansje om op de natuurlijke manier zwanger te worden.

Maar daar geloof ik niet meer zo in. We zitten nu geloof ik in de 7e of 8e ronde na de MK.

Bloem top meissie, 3 eitjes! dat begint heel goed.

ik heb er een goed gevoel over deze keer bij jou!

Ik heb de DHEA ook binnen, maar ben nog steeds niet begonnen. Twijfel nog te veel, en ik ben helemaal geen twijfelkont.

liefs joske

Geplaatst

Bloem, meis dat is toch goed nieuws 3 eicellen ik hoop dat het net zo gaat als bij ons 3 eicellen en 3 mooie bevruchtingen dat moet nu gewoon jij bent gewoon de volgende die ons gaat volgen.

Lala, ook jij bent dus goed bezig ik hoop dat voor jou de punctie er ook snel aankomt.

Joske, balen dat je toch ongesteld bent geworden we hadden graag een wonder zien gebeuren bij jou.

Helaas komt het nu dus allemaal niet zo goed uit en moet je nog langer wachten maar ik hoop dat je beloond word deze maand en als nog geen IVF nodig hebt.

Kyra, weet het even niet meer of ik je al gefeliciteerd heb met je nieuwe baan meis wat spannend allemaal dit jaar, wanneer ga je met deze job beginnen?

Mia alles goed gegaan gisteren bij je echo?

Pleun lekker aan het broeden?

Henkie, alles goed met je?

Jij mag nu bijna voor je echo wat vreselijk spannend zeg!

Meiden vind het een beetje moeilijk om hier veel op het forum te zijn en te schrijven lees te veel vervelende verhalen en ben bang om mensen verdriet te doen met onze vreugde.

het geeft mij ook zoveel onzekerheid dat ik het liefs wil gaan slapen tot 6 april.

Vandaag belde mijn vriendin op dat haar zusje is opgenomen in het ziekenhuis zij is 23 weken zwanger en heeft vanmorgen een grote bloeding gehad nu zijn ze er achter gekomen dat haar baarmoedermond nog maar 2 cm is ipv 5 cm ze moet nu 2 weken bed rust nemen en ze gaan een ring plaatsen en mocht dit niet lukken dan moet ze naar Zwolle om de longentjes te laten rijpen zodat het dan toch nog kan overleven mocht het eerder komen. Ben er echt kapot van en kan het ook niet geloven ze heeft gisteren nog mijn haar geverft en geknipt en nu lig ze al de hele dag in het ziekenhuis.

Ga zo lekker douchen en dan naar bed hopelijk morgen een betere dag.

Liefs voor iedereen

Geplaatst

@Bloem; whaaaa wist helemaal niet dat je vandaag de punctie had!!!???!!! maar wat superrrr 3 eitjes, gewoon in elke follikel 1 yessss. Op naar de bevruchting!!!! liefst alle 3 natuurlijk! owww wat spannend :myfignerscrossed:

@lala: heb je 2 follikels die meedoen of gaan die andere misschien nog bijgroeien?

ik neem nog steeds trouw elke dag die DHEA hoor, jullie niet? jij Bloem? ik zal me er niet zo druk om maken. Je moet voor de gein eens de bijsluiter van simpele asperines lezen. Nou dan denk je ook dat je er nog net niet aan dood gaat. Neem het allemaal niet zo serieus hoor die kans op bijwerkingen.

Geplaatst

hey sen, die 2 follikels doen in ieder geval mee. De rest kan nog steeds mee groeien, de menopur is omhoog-geschroefd, dus eens even kijken of dit gaat werken. ;-) Moet morgen al voor de 2de FM, vermoed dat ik maandag nog een FM heb en dan woensdag de punctie. Is ongeveer ook het traject dat ik in Nld gehad heb.

(ben laat ingestapt hier op t forum, ... heb dus geen idee wat DHEA is, en geloof niet dat ik dat neem hihi)

Bloem: spannend!! Ik ga ook duimen !

Joske: oe.....succes....

Chantal, ... van mij mag je hier lekker langskomen hoor. Ben blij voor jullie. Snap ook dat het dubbel is voor jou, en ons allemaal een beetje. Doe vooral rustig aan, en doe vooral waar jij je goed bij voelt. Je moet nu aan meer dan jezelf denken ;-)

Laat je niet te gek maken over t bericht van t zusje van je vriendin... steun ze allebei, maar laat je niet gek maken... (misschien makkelijker gezegd dan gedaan...)

Hoe dan ook sterkte...

Liefs,

Angela

Geplaatst

lieve meiden....

alleen even senl dit berichtje......het is weer game over....er hebben geen bevruchtingen plaatsgevonden.

Ik trek me nu even terug in mijn grotje.

liefs

Geplaatst

Neeeeeeeeee dit mag niet waar zijn........

Meis lees je bericht met tranen in mijn ogen wat is dit oneerlijk zeg.

Heel veel sterkte en een dikke diggi knuf

Liefs

Geplaatst

Bloem,

G**ver!!!!! Zooo waardeloos! Zo onterecht! Zo oneerlijk!

Zit hier gewoon te huilen.

Je woorden over terugtrekken in je grotje raken me diep, omdat ik precies hetzelfde doe...blijf je er niet te lang zitten? Het is heel eenzaam daar.

Geplaatst

WAT?!?!?!?! NEEEEEEEEEEEEE :((((((((((( hoe kan dat nou???!! dit had ik echt niet verwacht... wat een KLOTEZOOI!!!! %&*#!!#&^% waarom??? ik kan dit effe niet bevatten wat een schijtzooi

Bloem meissie, ik stuur je alle kracht die ik kan missen en nog een beetje extra *KNUFFEL*

Geplaatst

och bloem....., potverdorie

ik denk aan je!!!!!!!!!!

ik wilde dat ik wat voor je kon doen.

een knuffel van ons.

liefs joske

Geplaatst

Hey lief bloemetje....

Wat erg dat we dit enorm slechte nieuws moeten lezen, en wat erg voor jullie zeg!! Tjonge jonge ..........kan het niet geloven. 3 eitjes..... prachtig resultaat..... en dan helemaal niks?? Dat is toch niet mogelijk!!! Wat leven we toch in een oneerlijke wereld! BAH!!! Meis, ik wens je heel veel sterkte! Probeer dit verlies een plekje te geven.... en ik hoop je snel weer hier te zien! Ik zou willen dat ik iets voor je kon doen, .....

Dikke kus Hanneke

Geplaatst

Lieve Bloem,

wat krijg je toch allemaal weer voor je kiezen, ik vind het zo erg voor jullie! Heel veel sterkte, ik denk zeker aan jullie. Dit is te oneerlijk!!!

Hele dikke knuffel van mij

Geplaatst

Lieve meiden,

Had gehoopt op veel goed nieuws, maar al lezende op de topic van de afgelopen week, staan de tranen alweer in mijn ogen.

Bloem, wat een groot onrecht wordt jou weer aangedaan. Zo hoopvol met 3 eitjes en dan helemaal niks. Het is gewoon echt oneerlijk. Ik heb je ook nog een PBtje gestuurd.

Chantal, herken het gevoel van blije verhalen hier schrijven van je... Wil niemand extra pijn doen door ons geluk "er in te wrijven". Kom hier dus met name om de anderen te steunen en af en toe op de hoogte te houden, maar ga geen uitgebreide blije verhalen hier typen, tenzij erom gevraagd wordt. Voel je je verder wel wat beter?

Sen, wow wat is je tattoo mooi geworden. Echt waar! Ik ben normaal niet zo van de tattoo's maar dit is echt een kunstwerkje en ook op een mooie plaats. Wanneer ga jij nu weer beginnen? Schrok wel even van je verhaal over je moeder, logisch dat je daar ieder jaar toch weer van van slag bent. Is ook wel heel erg verdrietig.

Mia, hoe is het met jou? De 10 weken alweer gepasseerd, gaat snel allemaal zeg!

Jootje, zag geloof ik niet een recent berichtje over jou vorderingen (tenzij ik eroverheen gelezen heb), maar dacht dat jij er nu ook weer zo'n beetje middenin zit. Ga hard voor je duimen, meis.

Pleuntje, heb je je eskimootje inmiddels weer aan boord? Hou hem maar lekker warm en zorg dat dit een plakkertje wordt!!

Kyra, goede 1e echo dus. Fijn! Nu genieten!

Joske, jammer dat het "wonder"niet tijdens de vakantie gelukt is. Met goed moed naar de 1e IVF toch! Gaat helemaal goed komen!

Lala, jou heb ik nog niet eerder hier gesproken geloof ik, maar als ik je berichtjes zo lees, ben je een erg lieven meid, die (helaas door meegemaakte ellende) een erg sterk persoontje is geworden. Heb respect voor de manier waarop jij in het leven staat. Hoop voor je dat dat wondertje mag komen!

Han, gelukkig lees ik in je laatste berichtjes weer wat meer positiviteit. Als ik je levensverhaal zo hoor, heb jij ook meer dan genoeg voor je kiezen gehad en de hoop dat nu eindelijk eens iets wat makkelijker zou mogen gaan, is m.i. zeer terecht. Ik hoop en duim met je mee dat het nu echt gaat lukken voor jullie.

Hoop dat ik niemand vergeten ben, want het is inmiddels een hele club die hier regelmatig schrijft.

Voor mij morgen de 1e echo, ben er nog gerust op, maar ik mag niet klagen, ben nog nooit zo ver gekomen......

Dikke kus voor allemaal!!

Henkie

Geplaatst

Hoi Henkie, bij Jootje is het helaas ook niet goed gegaan. Zelfde als bij Bloem: wel eicellen maar geen bevruchting :((((( zwaar klote allemaal dus...

jij succes met je eerste echo morgen! geniet er maar van dat heb je wel verdiend.

Geplaatst

Oja Sen, nu je het zegt, herinner ik me dat inderdaad weer. Speelde allemaal in de periode met de ellende met mijn zus, dus heb het ws even geblocked.

Sorrie Jootje, was niet mijn bedoeling zo tactloos te zijn. Hopelijk genieten jullie samen met z'n 3tjes heel veel!

Liefs, Henkie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden