Ga naar inhoud

45 jaar en voor eerste keer IVF

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hahahahahaha!!! Mijn lijflied 

En ik ben helemaal stoned want sta een uur te vroeg bij het station om 2 forummeiden op te halen!!? Waaaaah!!



• Reacties 10,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Mees

1357

• elinorac

1097

• sas67

1082

• Fortuna

717

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@mees hey ik weet niet eens dat we een afspraak hebben?? Maar jij bent toch te vroeg wie weet haal ik het nog, haha

Of uuuhhhh zijn er meer forummeiden, haha. Tja ik heb vast een vorm van zwangerschaps dementie!

Hey meis op naar een positieve test MORGEN!!!

Geplaatst

Wahahahaaaaa Itsus, nee hoor, jij bent de enige. Je hebt nog een uur dus zeker geen probleem. Daarna in het zonnetje over de boulevard en pier van Scheveningen ! En die dementie....mmm...zou ik daar tikje last van hebben???

En dankjewel!!! Xxx

Geplaatst

Marianne69, hi hi ja ik voel mij ook stoned maar dan van de slaap !!!! Ha ha !!! Als manlief naar zń werk ik duik ik normaal mń bed weer in. Nu zijn de kinderen er en in het weekend loopt altijd alles anders. De hond heeft het ook op zń heupen dus het is een gezellig boel hier ! Rustig liggen lukt vaak niet kan niet wachten tot het weer maandag is, erg he !

Geplaatst

Heb natuurlijk niet gegeten en gedronken vanwege de haast om een uur te vroeg bij het station te zijn en snak naar thee met 

Nou ja, ga ik jullie maar vervelen, hihi!!

Xxx

Geplaatst

@mees have fun!!! Ik blijf nu toch liever dicht bij de wc-pot!!! Op dit moment mijn grootste vriend, omarm hem vaker op een dag dan mijn lieve mannetje 

Geplaatst

Dankjewel!!!

Ja, ik kan het begrijpen. Toch wel erg dat jij zo vaal bij vriend wc pot bent. Niet normaal hoor!! Hoe krijg jij nog genoeg voeding binnen? Zielig!!! Sterkte meid en op naar n 'goeie' dag! 

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]970[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]969[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]968[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]967[/ATTACH]Zoals beloofd hier de fotootjes !

[ATTACH=CONFIG]966[/ATTACH]

Geplaatst

@mees dank je, maar ik ben niet zielig hoor! Er zijn veel ergere dingen! Dit gaat allemaal een keertje over. Ti's alleen niet handig, omdat ik gewoon heel weinig kan op dit moment! Maar dat gaat allemaal weer goedkomen!

En ondertussen geniet ik evengoed enorm van het feit dat ik eindelijk na al die jaren een klein Beebje in m'n buik mag dragen!

Geplaatst

Dames, effe een reactie van spuit elluf over jullie emoji's, is dat hetzelfde als emo's, nee toch? Ik zie nml alleen maar vierkantjes (). Of ligt dat weer eens aan mijn pc en de instellingen ervan?

Het is wel heerlijk weer hier. Ik zit hier lekker met een heerlijk zonnetje in m'n nek...hmmmmm...ga er zo maar eens op uit denk ik....

Jeanine: wat een lief kamertje. De kleine zal zich hier zeker thuis in voelen...heel lief...

En Itsus, wel goed dat je misselijke buien nog kan relativeren. Hopelijk wordt je wat wijzer van de onderzoeken, is het het snel en makkelijk te verhelpen. Het zou wel fijn zijn als je wat binnenhield, ook voor het frummeltje denk ik.

Dames, geniet lekker van het zonnetje...hier in Den Haag schijnt ie heerlijk!

Geplaatst

Marianne wat heerlijk een goeie echo!!! en dan dat hartje, volgens mij smet je dan helemaal weg!

Sas heel veel succes met de punctie!! dit gaat hem worden hoor!

Marianne bedankt voor je bemoedigende woorden!! ha ha, moet gewoon afwachten. ik moet maar berusten...., ha ha niet dat ik keus heb. Ik mis alleen het gevoel dat ik altijd had dat het ooit goed zou komen. Maar ik ga mezelf een schop onder de kont geven! het is afgelopen met dat pestimistisch gedoe van mij.

Mees heb je nog steeds rose afscheiding? ik bespeur nog niets, maar dat verwacht ik ook niet. Bij de vorige verse TP, was ik een dag voor het officiele testen ongi. Dus dat zou dan woensdag zijn.

Wat is het een prachtige dag he? heerlijk echt lente!

liefs joske

Geplaatst

Ja, wat n heerlijk weer, hè joske! Het zonnetje schijnt, dus geen zorg voor morg!!

Hey stoney jeanine, wat n leuk kamertje. Is t geworden, heerlijk dat t klaar is nu! Lief klein bedje heb en die strandkastjes vin ik toch zooo leuk!

Hi mees, is je afspraak al gearriveerd? Lekker hoor tis idd mooi weer voor Scheveningen! Was gister ook nog in den haag, heerlijk geluncht bij Sapore, echt een aanrader als je van Italiaans eten houdt! Have fun, meis!

Geplaatst

Hey Nal,

Misschien ligt t eraan dat wij vanaf n iPhone texten, of n blackberry. Volgens mij kunnen alleen deze gebruikers de emoijs (naam van de app met emoticons) zien. Maar ik hoop dat ik me vergis en er meer meiden zijn die ze zien. (smile)

Geplaatst

Ja, volgens mij ook. Moet vast iPhone of BB zijn. Want als jullie 'rare' tekens terug mailen , zie ik de leuke emo's weer.

Vanochtend weer ietsje rodigs en nu weer niet.

Nou ja, we gaan voor positief!!!!

xxxxx, mees

Geplaatst

Hoi Marianne, dan zal het inderdaad een emo zijn voor handhelds...daarnaast lukt het mij nog steeds niet om via mijn iPhone in te loggen. Heel raar, maar dat kreng weigert ieder keer....

Geplaatst

Hoi Marianne, ik heb contact gehad met Jheroen, maar die stond ook voor een raadsel, waarom het niet wilde lukken. Blijven proberen denk ik...

Geplaatst

Hey meiden,

Hoe is het ermee? Hier alles okido!:color:

Na een aparte start door een uur te vroeg op het station te arriveren, :laughing9: is alles 'normaal' gegaan. Een heerlijke dag aan het strand, met lunch, gebak en veel thee.

Nu weer home, maar moet zo weer weg.

O ja, ff wat belangrijks: Na overleg blijkt het niet verstandig om morgen zelf al te testen, dus houd ik me in en wacht tot maandag voor de bloedtest. Want de punctie was pas 8 maart, wat betekent dat het morgen nog maar 12 dagen na de punctie en 8 dagen na de tp is. Dus toch wel erg vroeg voor een urinetest. Dus.....stuiter:toothy10: de stuiter:toothy10:....houd ik het vol tot maandag. Die ene dag kan er ook nog wel bij. (Beter dan paniek om een uitslag die misschien niet klopt.)

Dus....maandag is de dag en ik hoop zo dat de uitslag wel snel komt. Voordat ik explodeer!! :silly-woohoo:

Dus morgen geen overload haha, maar maandag.....!!!:woohoo:

Al zal het wel 's middags zijn denk ik. Spannend!!! Ben weer vol vertrouwen door lieve forumgenootjes!

:3some:

xxx, mees

Geplaatst

Hey mees, goed van je om nog n dagje te wachten! Je schrijft dat t maandagmiddag wordt.. Je gaat toch wel 's morgens testen hè? Want dan is je HCG gehalte t hoogst, bij je eerste plasje. Fijne avond!

Geplaatst

Hey marianne, ja goed hè, hihi. Ik ben de 'rust' zelve....(nietes!!) en wacht nog n dagje.

O ja, ik moet n bloedtest laten doen dus vandaar dat ik denk dat de uitslag pas s middags is, omdat ik moet wachten tot ze bellen. Waaaaah, dat zal stressy worden!!!

Ik ga maar weer 's 'zoemen', haha. Zoemmmmmmm....

Xxxx, mees

Geplaatst

Mees en Joske, ik duim voor jullie hoor! :duimen draaien:

Mees, met die bloedtest weet je in elk geval zeker waar je aan toe bent...

Marianne, wat een gave echo! Helemaal als je ook nog het hartje hoort kloppen.

Wat een leuke babykamer, Jeanine. Dat huisje vind ik echt geweldig! Nog maar een paar maanden, het schiet al op, hè. Kan me voorstellen dat je er naar uitkijkt, benieuwd naar je jochie, maar ook niet meer steeds spugen en geen last meer van die andere zwangerschapskwalen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden