Ga naar inhoud

45 jaar en voor eerste keer IVF

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ja er wordt hier door iedereen meegeleefd! Ik vind het zo dubbel allemaal, waarom de een wel en de ander niet? Lieve joske, veel sterkte hè de komende tijd!

Lieve mees, ik hoop dat jouw uitslag positief is, dan komen we allemaal naar den haag om taart en ijs te eten, na een lekkere lunch van Sapore 

Ik ga zo m'n mandje in en dan spreek ik je misschien vanacht nog wel, hihi!

Oh ja, morgenochtend zit ik bij de tandarts, hij zat erg vol en kon eerst niet eerder dan volgende week dinsdag terecht, gelukkig na enig aandringen (ik ben zwanger en kan geen pijnstillers slikken) bleek hij morgen n gaatje te hebben. Haha, de tandarts met n gaatje! 

Allemaal weltrustuhhhhhh! 

• Reacties 10,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Mees

1357

• elinorac

1097

• sas67

1082

• Fortuna

717

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Mees gelukkig ben je nu compleet zen, anders zou je helemaal doordraaien van de zenuwen haha en anders wij wel haha.

Whaa kan mij voorstellen dat je hart haast stopte toen de assistente zei, we hebben de uitslag en dan toch niet, neeeee.

Nou je zult wel doodmoe zijn van deze slopende spannende dag. Denk wel dat je vannacht beter zult slapen haha en morgen ga je super nieuws ontvangen.

Sweet dreams!!

Hihihihi, ja, super zennnnnn......!

Ja, echt he. Toen ze dat zei!!! En dan toch niet! Ik bijna aan het zuurstof...! En je hebt gelijk. Ben echt dood nu. Lichtelijk pijn in t hoofdje. Maar niet te erg hoor. Ik denk dat ik idd als een blok slaap. Dankjewel, sweet dream also!!!:icon_flower: xxx, mees

Geplaatst
Oh Mees gaat weer werken, dus hebben we even rust:) even bijkomen voor ons allemaal......

Zo humor!!:cheesy::cheesy:

En....de rust is over...ik ben er weer. Home (forum) sweet home (forum)!!

:woohoo::woohoo: xxxx

Geplaatst

:shower1:

Sas :happydance::happydance::happydance::happydance::happydance::happydance::happydance::happydance::laughing4::laughing4::laughing4::laughing4::laughing4:...whahahhahahahah...en je hebt nog gelijk ook.....

Maar toegegeven onze Mees zorgt de afgelopen dagen wel voor enorm veel positieve vibes op deze site....dus Mees, ik doe mee...hawa nagila, hawa nalia, hawa nagila venis´mecha....hahahhahah

:circle2:

HALLOOOO NAL!!! Jij zit toch niet te lachen om Sas' opmerking he!!!! :shower1:

Hahahahahahaahahahhahahahaha!!!!:laugh::laugh:

En dankjewel!! Lief!! En ik dans en zing nu jouw lied: Hawa Nagila Hawa....Nagila Hawa ... Hehe, wel vermoeiend. Wordt duizelig, hihi!

Geplaatst
Mees; wat ben jij aan het stuiteren zeg! Maar alle dingen die je vandaag hebt meegemaakt wrken dat ook nogal in de hand..Hoop dat je een beetje slaapt vannacht. En ik ga er gewoon vanuit dat je al stuiterend een positieve uitslag krijgt! Ik duim voor je!!!!

groetjes van Trish

Ja, was echt zoooo hectisch. Ik dacht een rustig heerlijk dagje te krijgen, maar wat een gedoe allemaal. Ja, stuiter zometeen naar bed en ga :36_2_63:

En....ik hoop het ook zo!! Dankjewel!!

Geplaatst
Ja er wordt hier door iedereen meegeleefd! Ik vind het zo dubbel allemaal, waarom de een wel en de ander niet? Lieve joske, veel sterkte hè de komende tijd!

Lieve mees, ik hoop dat jouw uitslag positief is, dan komen we allemaal naar den haag om taart en ijs te eten, na een lekkere lunch van Sapore 

Ik ga zo m'n mandje in en dan spreek ik je misschien vanacht nog wel, hihi!

Oh ja, morgenochtend zit ik bij de tandarts, hij zat erg vol en kon eerst niet eerder dan volgende week dinsdag terecht, gelukkig na enig aandringen (ik ben zwanger en kan geen pijnstillers slikken) bleek hij morgen n gaatje te hebben. Haha, de tandarts met n gaatje! 

Allemaal weltrustuhhhhhh! 

Ja, helemaal waar Marianne.

Ahh, goed idee! Kom heerlijk taart en ijs eten. En dan die lunch! Super de super!! Dan wordt de dag helemaal top!!! Hihi, leuke emo's!

Jep, ik ga ook zo, want ben echt moe. Ik hoef niet eens meer zen te doen, want ik ben te moe voor iets anders.

Sterkte morgen bij de tandarts. Komt goed. Mijne is super aardig en na jaren een engerd gehad te hebben, ben ik nu heel happy met mn tandarts! Wahhhhahahaa, fijn dat de tandarts een gaatje voor je heeft!!:happydance::happydance::happydance: xxx Tot vannacht!!! :laugh::laugh:

Geplaatst

Saai hoor! Maar ben blij dat iedereen lekker slaapt, na zon inspannende dag. Heb net ff zitten lezen op internet over tandartsen en verdovingen. Geloof dat t wel goed zit maar lees toch vaak dat je de eerste drie maanden beter kan wachten. Zit nu op 10 weken. Nog 3 weken kiespijn is geen optie, dus we gaan er maar voor! Ben wel nerveus... Ga maar proberen te slapen, ben ik n beetje uitgerust straks, dus snaveltje toe! 

Geplaatst

Marianne69, ik was wel 2 keer wakker vannacht maar dat is elke nacht moet zo vaak plassen die kleine drukt op mń blaas ! Maar daarna val ik gelukkig snel weer in slaap. Succes vandaag bij de tandarts !

Mees, ben je al uit bed gedondert ? hi hi !

Geplaatst

Goedemorgen,

Allemaal weer klaar voor een stuiterballendag???

@Mees, go girl!!

@Marianne, veel succes bij de tandarts!

@Joske, hoop dat jij een beetje geslapen hebt?

ik ga zo naar Amersfoort voor de fm, het is erop of eronder nu. Hoop zo dat mijn eitje mooi gegroeid is.

Liefs allemaal en tot later!

Geplaatst

Sas67, succes zo in Amersfoort toevallig mijn woonplaats ! Ik duim voor je dat je eitje goed is gegroeid ! Ik duik m'n bed weer in , ben nog erg moe. De hond ligt al te ronken inmiddels.

Geplaatst

Jeanine, Ja had al zoiets gelezen dat jij in Amersfoort woont. Ik in Nijkerk. Hoop dat je nog even slapen kan, gewoon de hond nadoen.

Geplaatst

Ja, ik weer alweer uit m'n bed gestuiterd!! Olé!!

Sas, veel succes meid! Op naar n mooi ei!!

Jeanine, slaap lekker!

Marianne, ik lag toch in coma dus heb je gemist vannacht! Sterkte bij de tandarts! Komt goed! Daarna gaatje foetsie!!

En dan nu.....rustig!!!!...wachten op de uitslag. Als de uitslag echt niet binnen was (en het niet kwam omdat de ha het gewoon niet kon vinden) dan verwacht ik dat het zh het vanmorgen door belt naar de ha. Ik ga vanaf 10 uur bellen (nu alleen in gesprek) en hoop iig uiterlijk 12 uur wat te weten. Anders overleef ik (en jullie) het niet. Is ook fijner want nu ben ik vrij en vanaf 2 uur weer werk tot vanavond!

Ik zeg: Kom maar op met die positieve uitslag!!!! 

Xxx, mees

Geplaatst

@ mees heel veel suc6 weer vandaag. Hoop toch echt dat ze je nu de uitslag kunnen geven!

Heb zelf een goed gevoel bij jou, je het gewoon hartstikke zwanger!!!!!

Blijf in spanning wachten op je bericht.

@nal,trish,ivfmoeder bedankt voor jullie lieve reactie. Tja jullie hebben vast gelijk wbt de info die een ass wel of niet mag geven. Tussen 12-14 uur belt de arts dus wacky het nog maar even af.

Maakte me gister denk extra ongerust omdat ik me ook zo enorm beroerd voelde. Ben al heel vroeg naar bed gegaan. Heb daarbuiten ook nog de gehele dag een snerpende pijn onderin mn buik net boven de schaamstreek. Geen af en toe steken, maar constant! Nou ja moet morgen toch met Gyn bellen en zal dat dan ook ff opnoemen.

@marianne en Linda hebben jullie de doppler al gebruikt? Werkt het een beetje? Ik hoop hem vandaag maar denk morgen met de post te krijgen! Ben benieuwd.

Geplaatst

@sas Go for the golden egg!!!

@Marianne sterkte zo bij de tandarts! Fijn dat hij een gaatje voor je had, wat zei je ik ook voor jou die je ff mag vullen!! Haha

Geplaatst

Marianne sterkte bij de tandarts. Je hebt gelijk met zeurende kiespijn trek je geen 3 weken. Ff doorbijten meid dan ben je er zometeen vanaf.

Mees, al wakker, brrrr de zenuwen zullen wel door je heen tieren he, nou wij helpen je er wel doorheen haha.

Zijn volgens mij net zo zenuwachtig als jij hahaha.

Begin je om 10.00 met bellen, heel goed van jou zou ik ook doen.

:ygg:

Geplaatst

Ahh Itsus, ik ga voor jouw gevoel!!! Zo leuk!!!

Dankjewel leeuwinnetje, ja ik heb jullie echt weer nodig want wat n spanning is dit allemaal!!! Super steun van jullie! :-))))))))

Geplaatst

Zo ben al weer terug van de tandarts, was n fluitje van n cent (zei ze stoer). Heb ik me toch weer iets te druk gemaakt, want er was gelukkig geen verdoving nodig. Het gat waar zoals ik al dacht is weer dicht! Zo leuk dat iedereen me feliciteerde toen ik binnen kwam, de receptioniste, de tandartsassistente, hadden t allemaal gelezen in de agenda) nu maar hopen dat de pijn weggaat, het lijkt al wat minder. Dan mag ik 19 april weer terug voor de halfjaarlijkse controle maar vind t nu niet erg meer.

Bedankt voor jullie aanmoedigingen en medeleven, dat heeft me ook geholpen!

Hey mees, waarom weet ik nog niets? Hahaha! Ik doe nog ff n schepje r boven op! Ook ik heb n goed gevoel bij jou!

Hoi itsus, die doppler heb ik niet hoor, maar wil em nu ook! Waar heb jij die van jou besteld?

Over de buikpijn , het valt me op dat je dat hebt sinds je die maagpillen slikt, kan t daar van komen?

Ik hoop dat je straks n oplossing te horen krijgt en r snel vanaf bent, en binnenkort weer lekker kan smikkelen!

Liefs allemaal en we blijven standby...

Geplaatst

@Marianne fijn zeg dat je van je kiespijn af bent!

Die doppler heb ik via mpl nieuw gekocht bij een bedrijfje in harmelen.

Tja en wat jij zegt daar dacht ik zelf ook al aan dat het is sinds de maagbeschermers! Misschien heeft dat ermee te maken. Moet morgen toch Gyn bellen dus zal het hem dan gelijk vragen, misschien kan ik wel even voor controle komen.

Eerst nu even het telefoontje van HA afwachten.

En de uitslag van mees natuurlijk, dat houd mij ook weer aan mijn iPhone geplakt!!!!!

Geplaatst

Meiden.... Ik heb jullie hulp nodig!!

Net eindelijk de ass te pakken gekregen en die zei dat de ha mij terug gaat bellen.

Ik zei: is de uitslag er en zij: ja, maar ik weet niet wat het betekent. Ik: wat is het nummer dan en ze zei 100 maar ik weet niet of dat betekent of je zwanger bent.

Dus ik kan niets zeggen, zei ze.

Wat denken jullie?

Ik denk goed toch?!!

Ik weef het niet maar heb helemaal de bibbers!!

Heeft iemand verstand vh cijfer van hcg wat je moet hebben????

Spanning!!!!!!!!!

Geplaatst

Dat betekent zwanger!!!!!!!

Ik had 159 en mijn schoonzus 108!!!

Doe lekker ff een zelftest zou ik zeggen!!

Ooohhhh hoop het zo voor je!!!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden