Ga naar inhoud

45 jaar en voor eerste keer IVF

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
@ Nikkie: lekker nog een dagje bijkomen, nog extra acupunctuur sessies voor en na TP afgesproken zaterdag? Ik geloof er ook in hoor heb het ook gedaan! En een lekker warm kruikje tegen je rug, de meningen zijn er over verdeeld, maar ik geloof er in, na TP het nestje lekker warm houden.... En als je je rug/buik niet extra wilt verwarmen, gewoon zorgen voor lekker warme voeten!

Je opbrengst is precies als de mijne ik had er met Menopur ook zoveel en zie wat er van komt! En als je dan ook nog een TP hebt op 10-11-12.... bijzondere datum toch!

@Mees: ja, beetje bijdehand zijn op zijn tijd haalt de druk er af in zo'n traject. Al merk ik wel dat ik soms iets te vaak dingen met een grapje/stoer doenerij weg heb gewimpeld en ik nu toch met wat onverwerkte emoties blijf zitten.

liefs, Lot

Hey Lot, normaal gesproken doe ik altijd voor en na de TP een acu sessie echter .... de "heks" (zo noemt mijn vriend mijn acupuncturiste, je begrijpt hij gelooft er helemaal niet in) moet zaterdag de hele dag op bijscholingscursus in Belgie .... BALEN! Ik ga morgen einde middag voor een sessie, even een naaldje in mijn oor laten schieten voor de broodnodige rust en that's it, daar moet ik het deze keer mee doen, tis niet anders. Dan vertrouw ik maar op de kwaliteit van Menopur, jouw succes story met Menopur, de geluksfactor en op die mooie datum ;-).

Gooi die onverwerkte emoties er maar uit hoor Lot hier op het topic, we zijn er voor elkaar en steunen elkaar met de leuke en minder leuke dingen. In ieder geval niet mee rond blijven lopen, het zal, vroeg of laat, toch een keer verwerkt moeten worden dus wegstoppen heeft uiteindelijk geen zin. Liefs van Nikkie x

• Reacties 10,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Mees

1357

• elinorac

1097

• sas67

1082

• Fortuna

717

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Lieve lot, je ben echt grappig.humor is een goeie manier van relativeren hoor. Als je jezelf maar niet vergeet. Wij hebben maandag een bezichtiging in noordwijkerhout. Grappig dat je dat zegt!

Nikki, dit wordt em. Lekker de accu doen en vooral positieve gedachtes uitstralen, daar geloof ik in. De accu hb ik de laatste poging niet gedaan, maar ik geloof in alles wat je een goed gevoel geeft. Dikke kus

Caro, precies wat lot uitlegd. ;)

Mely, hoop dat je dr bij kan zijn met de date. Heel veel sterkte meis.knuffel

Mees, werkelijk , tenalady??! Ik zeg jij moet aan de kegeloefeningen!! Veel beter voor je.... Hahahahaha

Sas, gewoon zomaar dikke knuffel!!

En de rest van de meiden ook!! Die ik ben vergeten... Wie waren dat ook weer??

Geplaatst

@sometimes, heerlijk die zomaar knuffel!

Ben een beetje druk met werk, dus ff niet zo actief op forum. Gelukkig is onze stuiterbal Mees er weer....

Geplaatst
@sometimes, heerlijk die zomaar knuffel!

Ben een beetje druk met werk, dus ff niet zo actief op forum. Gelukkig is onze stuiterbal Mees er weer....

Haha Sas, ja, helemaal back! Is altijd zo gezellig hier.

Ben eindelijk bijgekomen van t noodluik. Ik zie nog wel overal plane.gif ;-)

Sometimes, t ging net goed zonder tena lady...:bigwink:En wat zijn kegeloefeningen? Krijg er rare beelden bij...:laughbounce:

En hoe gaat het me je? Is het bloeden opgehouden? Hoop het zo!

Lot, ja dat is waar. t Luchtig houden maakt het wat draaglijker. Maar inderdaad, je moet ook ruimte maken voor je emoties. t Valt allemaal niet mee. Wat n zwaar traject is dit...

Nikkie, jullie emmies liggen lekker in de broedstoof en vandaar ga jij lekker verder broeden. Heel benieuwd hoe het is. Wanneer hoor je wat? We duimen!:gekruiste vingers 1

En Sas nog ff, jij bent nu aan het opbouwen bms toch? Hoe gaat het? Het begint dichterbij te komen. Zou wel mee willen. Vond het daar zo fijn.

Nou meiden, ff wasje er nog in, even voorzichtig knuffelen met slapend beebje en dan toch zzzzzz.

xxx, mees

Geplaatst

@Mees. Morgen worden we tussen 9 en half 11 gebeld of we die middag een TP hebben ... wat we natuurlijk hebben ;-) ... positivo blijven!

@Caroline. Heb net even je schatjes bewonderd op het andere topic ... ze zijn leuk!

Geplaatst

Mees, ik hb net gelezen over bekkenbodemspieroefeningen. Dat heten kegel oefeningen, blijkbaar naar de kerel, die ze heeft uitgevonden. Voor de duidelijkheid, vrouwen die dit heel veel doen, zijn dezelfde vrouwen die pingpongballen kunnen wegschieten en roken met hun nou Ja, je weet wel..:)

Dan dus geen tena lady meer nodig.. hahahahaha

Geplaatst
Nikki, toitoitoi, tuurlijk komt er een terugplaatsing. De vraag os alleen wat je met de cryo's gaat doen als je zwanger bent.. :)

tsssssss....... Sometimes.......hoe zwanger kun je zijn........ MORGEN hoort Nikkkie of er een TP is.....

ga jij maar lekker verder met uitbuiken en dromen..... :happy3::clap2::happydance:

Ja, haha, en dan snel je berichtje veranderen :laughing4:

Geplaatst

Zo en dan ga ik nu weer even aardig doen :happy:

Sometimes: hoe is het met je buik? Al rustiger geworden (ook in je hoofd)? Hoop dat je weer kunt genieten nu.

Mees: Volgens mij staan er in Vijftig tinten grijs ook bekkenbodemspieroefeningen.... iets met balletjes ofzo (heb t verder niet gelezen, maar het blijft het gesprek van de dag):clap2:

Nikkie: tuurlijk komt er een TP, met 7 Menopur eitjes gaat dat echt lukken!

Sas: wanneer heb jij weer een controle zo dat je weet wanneer je ongeveer naar Spanje mag?

Caro: als ik t zo mee volg in het jan/febr/maart 2012 topic is het echt een fase van verstand op nul en doorpakken. Druk hoor, maar het zijn wel twee ongelooflijke liefjes!

Geplaatst
tsssssss....... Sometimes.......hoe zwanger kun je zijn........ MORGEN hoort Nikkkie of er een TP is.....ga jij maar lekker verder met uitbuiken en dromen..... :happy3::clap2::happydance:Ja, haha, en dan snel je berichtje veranderen :laughing4:
Hihihihihi, loooot. Vervelende meid, je mag geen zwangere vrouwen pesten..
Geplaatst
@ Nikkie, morgen een TP???

Hey Sas, dat horen we morgenochtend tussen 9 en half 11 en dan is 's middags de TP.

Ben nu in ieder geval super relaxed ... heb weer een acunaaldje in mijn oor = een kalmeringspunt, momenteel dus totally zen hihi.

Geplaatst

Suuuuper Nikkie!!!! Geweldig! Ja, positief: niet óf je n tp hebt hoor je, maar hoe láát je de tp hebt...beter!! En wéer n stapje verder!!

Hahaha, die oefeningen en balletjes en kegels...zie wat eieren-leggende-kippen- beelden voor me :-))))

En Lot...arme Sometimes ;-)

Dus nog n paar uurtjes en je bent "pre-zwanger" Nikkie!

Succes!!!

Xxxx, mees

Geplaatst

Nikkie: yes!!!!! Ik hoop zo dat ik over een paar weken jou kan plagen omdat je alles vergeet omdat je hartstikke zwanger bent.... maar goed, one day at the time, vandaag is een goede dag! Deze zijn voor jou:

:goodluck::gekruiste vingers 3:gekruiste vingers 1:duimen draaien::goodluck1::gekruiste vingers 2:blowkisses::uwoman:

En deze voor jullie allemaal, fijn weekend!

:aaaflowersmiley:

Liefs,

Lot

Geplaatst

JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH!!!!!!!!!!!!!! Krijg meteen een rilling door mijn lijf haha! Wat ben ik blij voor je, deze stap komt er in ieder geval! Hoor je dan al over eventuele cryo's of moet je net als ik een week wachten op de brief?

:clap2:

Geplaatst

Nikki!!!!! Joepie!!!!!!

Geweldig!!! Super!!! Hopelijk ook cryo's al hb je die niet nodig want je bent vanaf vandaag gewoon hardstikke zwanger!!! Gefeliciteerd meid!!!

Enne dat Lot je de komende 9 maanden flink mag pesten ;)

Geplaatst

@all. Jippie .... twee toppertjes aan boord. En nu .... broeden!

Nog even voor de statistieken (haha): 8 follikels - 7 eicellen - 7 bevruchtingen ... een 100% score dus (mijn mond viel open van die mooie opbrengst). Ze waren alle 7 mooi, dus heeft het lab de 2 mooiste emmies van die allemaal mooien genomen om terug te plaatsen. Met 2 weken krijgen we een brief of we nog cryo's hebben (hebben we niet nodig).

Ik ben happy! Ik ga heel goed voor deze 2 kanjers zorgen!

Geplaatst

Nikkie wat een topnieuws! Geweldig!! Hoef je geen tips te geven want je weet precies wat je moet doen :-) Nu wachten... Oh wat spannend, weer iemand bezig die ik (in het echt) ken, leuk!!! Is toch wel extra speciaal hoor.

:positive energie:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden