Ga naar inhoud

ivf in het umc radboud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hello ladies,

Ben ik weer. Ik laat de laatste tijd vrij weinig van me horen sorry daarvoor. Ik zit momenteel in een soort van rollercoaster geloof ik dan gaat het goed dan weer down dan weer goed. Ik heb 8 april de uitgangsecho om te kijken hoe mijn BMS is voor de cryopoging en ik ben daar best zenuwachtig voor maar merk ook dat ik heel streng voor mezelf ben en doordat ik nu ffkes niet zo lekker in mijn velletje zit probeer ik mezelf naar beneden te halen zal voor sommige heel onduidelijk zijn maar..... alhoewel gisteren met dat heerlijke weer ging het weer perfect je zou haast denken dat het de winterblues waren hahha. Maar goed eindigt wel weer goed hoor zodra ik weer met m'n eskimootje samen ben en hij/zij lekker warm zit :D. Hebben jullie ook zo'n last van die moodswings zonder de hormonen dan want sommige van jullie zijn al druk aan het spuiten ik heb alleen de pil.

@ Pammie lekker hoor dat je maandag ook nog lekker vrij bent..Heerlijk!

@ Jessie,ik ga ook voor jou duimen,en dat je dinsdag een goede score te horen krijgt!

@ Paula; Succes met spuiten vandaag. JE KAN HET! Je zult daarna echt zeggen was dit echt alles. Echt valt heel erg mee....

@ Sharon; Lekker genieten van je vrije dag vandaag!

Jeetje dan is het al weer weekend wat gaat de tijd snel!

Jeetje weer een heel lang bericht geworden. Sorry meiden voor m'n gejammer....

Liefs,

Nathalie

Rabe,ik lees dat jullie in mei de Tese krijgen. Spannend toch.

• Reacties 4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hallo

Nathalie, hihi grappig hoor je eskimootje. Goed dat je nog de humor ervan erin kunt zien. Ik denk dat ik het wel begrijp wel die moodswings en dat jezelf naar beneden halen. Daar ben ik soms ook een hele goede in. En moodswings heb ik mijn hele leven ook wel last van gehad maar ik moet zeggen dat dit tegenwoordig toch best wel goed gaat. Maar probeer vooral de moed erin te houden hoor. Je moet echt positief proberen te blijven denken.

Voor alle andere dames, helaas moet ik dit weekend werken maar ik wens jullie een heel fijn weekend.

groetjes

Jessie

Geplaatst

Ik heb het niet zelf gedaan... hihi

Mn vriend was op tijd thuis!

:happy:

Groetjes en een fijn weekend!

Paula.

Geplaatst
Ik heb het niet zelf gedaan... hihi

Mn vriend was op tijd thuis!

:happy:

Groetjes en een fijn weekend!

Paula.

Haha,wat een mazzel! Toch fijn dat je vriend dit wilt doen.

In het begin (met de iui) moest ik Puregon spuiten. Ojee dacht ik. Wat een ramp.

Maar aangezien m'n vriend doodsangst heeft voor naalden,moest ik

het wel zelf doen!:shifty:

Geplaatst

Nog een week en dan gaan we beginnen met de decapeptyl. Ben wel benieuwd hoe mij dit gaat bevallen.

Ik heb het idee dat ik ontwenningsverschijnselen heb doordat ik een tijdje geen hormonen meer gebruik. Heb ineens overal pukkels. Bah!

We hebben toch maar condooms gehaald. Haha, wat een lachen, veel te klein. Ze knellen gewoon af.. Nou ja, het is maar tijdelijk ...

Hoe was het winkelen gisteren Pammie?

Volgens mij zag ik je mannetje net nog.. Wij moesten naar Marienvelde en kwamen hem onderweg tegen in Beltrum, kan dat?

Geplaatst
Nog een week en dan gaan we beginnen met de decapeptyl. Ben wel benieuwd hoe mij dit gaat bevallen.

Ik heb het idee dat ik ontwenningsverschijnselen heb doordat ik een tijdje geen hormonen meer gebruik. Heb ineens overal pukkels. Bah!

We hebben toch maar condooms gehaald. Haha, wat een lachen, veel te klein. Ze knellen gewoon af.. Nou ja, het is maar tijdelijk ...

Hoe was het winkelen gisteren Pammie?

Volgens mij zag ik je mannetje net nog.. Wij moesten naar Marienvelde en kwamen hem onderweg tegen in Beltrum, kan dat?

Ja,dat zou best kunnen! Als het goed is heb je hem bij een café gezien,we hadden gisteren namelijk een feestje.

Ooh,wat gaan de dagen snel!! Je mag al bijna beginnen met de hormonen. Weer een stapje dichterbij de IVF.

Nog even en je zal de eerst echo hebben! Dan kun je pas écht zien hoe jij gaat reageren,en hoeveel follikels je aanmaakt.Spannend hoor.

Geplaatst

wat is het rustig hier??

ik heb ook niet veel te vertellen eigenlijk dadelijk op de fiets :bicycle:naar kraamvistite:binkybaby: me man heeft een nieuwe mountainbike dus nu moet ik er ook aan geloven maarja het is lekker weer. :icon_sunny:en het is maar 20 min fietsen

Gister zijn de muren hier gedaan zijn helemaal glad en dinsdag komt de keuken spannend heb er echt zin in.

Vanavond beginnen met de puregon:wink0: ben benieuwd hoe die spuit heb van horen zeggen dat ie er makkelijker in gaat dus ben benieuwd heb trouwens maar voor 10 dagen hebben jullie dat ook???

Hopen dat ik er ook niet meer nodig heb nou dames ik ga lekker douchen en op de fiets springen

Geplaatst
wat is het rustig hier??

ik heb ook niet veel te vertellen eigenlijk dadelijk op de fiets :bicycle:naar kraamvistite:binkybaby: me man heeft een nieuwe mountainbike dus nu moet ik er ook aan geloven maarja het is lekker weer. :icon_sunny:en het is maar 20 min fietsen

Gister zijn de muren hier gedaan zijn helemaal glad en dinsdag komt de keuken spannend heb er echt zin in.

Vanavond beginnen met de puregon:wink0: ben benieuwd hoe die spuit heb van horen zeggen dat ie er makkelijker in gaat dus ben benieuwd heb trouwens maar voor 10 dagen hebben jullie dat ook???

Hopen dat ik er ook niet meer nodig heb nou dames ik ga lekker douchen en op de fiets springen

Sharon,ik ben bekend met Puregon,en kan je vertellen dit dit een heel klein naaldje heeft,en wat je bijna niet voelt.

Het enigste wat ik een nadeel vindt is de pen. Zodra je het naaldje in je buik hebt,dan moet je vrij hard drukken op de pen,wil er vloeistof uit komen,dat gedeelte vond ik nooit zo prettig.

Maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen.

Succes!

Geplaatst
Sharon,ik ben bekend met Puregon,en kan je vertellen dit dit een heel klein naaldje heeft,en wat je bijna niet voelt.

Het enigste wat ik een nadeel vindt is de pen. Zodra je het naaldje in je buik hebt,dan moet je vrij hard drukken op de pen,wil er vloeistof uit komen,dat gedeelte vond ik nooit zo prettig.

Maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen.

Succes!

nou hij zit erin hoor maar wat je zei klopt je moet veel harder duwen maar heb wel langzaam geduwd zeg maar waardoor de vloeistof er niet te snel in loopt daarna de deca en dan is die naald in 1 keer een stuk dikker haha maar goed puregon 1 is een feit

Geplaatst
Vanavond beginnen met de puregon:wink0: ben benieuwd hoe die spuit heb van horen zeggen dat ie er makkelijker in gaat dus ben benieuwd heb trouwens maar voor 10 dagen hebben jullie dat ook??? Hopen dat ik er ook niet meer nodig heb nou dames ik ga lekker douchen en op de fiets springen

Ja ik heb ook maar voor 10 dagen. Ik heb Nijmegen hierover een week geleden gemaild, en weer eens geen antwoord. Brrrr... daar kan ik me zó aan irriteren.

Heb trouwens van de deca af en toe flinke stemmingswisselingen :hypocrite:, ben ik echt onredelijk. Arme Arjan. Hij is ook niet zo slim: gaat er dan ook nog eens lekker tegenin, waardoor ik nog verder over de zeik ga.

Hopen dat dit snel over gaat!

Xxx

Geplaatst
Ja ik heb ook maar voor 10 dagen. Ik heb Nijmegen hierover een week geleden gemaild, en weer eens geen antwoord. Brrrr... daar kan ik me zó aan irriteren.

Heb trouwens van de deca af en toe flinke stemmingswisselingen :hypocrite:, ben ik echt onredelijk. Arme Arjan. Hij is ook niet zo slim: gaat er dan ook nog eens lekker tegenin, waardoor ik nog verder over de zeik ga.

Hopen dat dit snel over gaat!

Xxx

ja dat had ik dus ook maar toen ik ongesteld was geworden was dat weg.

En daarna had ik nergens meer last van ik. Had wel met me man van te voren af gesproken dat als ik last kreeg van de hormonen dat hij gewoon ja is goed zou zeggen heeft ie wel gedaan maar de week erna toen ik nergens geen last meer van had zei die wel vind het wel moeilijk hoor als jij zo bent haha nou ik ga werken bah maar lekker kort weekje ben vrijdag en zaterdag vrij tot vanavond ladies

Geplaatst
nou hij zit erin hoor maar wat je zei klopt je moet veel harder duwen maar heb wel langzaam geduwd zeg maar waardoor de vloeistof er niet te snel in loopt daarna de deca en dan is die naald in 1 keer een stuk dikker haha maar goed puregon 1 is een feit

De puregon is zeker een feit! Goed gedaan hoor.

Als ik jullie zo hoor over die stemmingswisselingen,echt niet fijn voor onze partners! Haha.

Einde van de middag weten we of het zeker IVF gaat worden,want dan hebben we alle uitslagen!

Nadeel; Ik moet nog zo lang wachten!

Geplaatst
De puregon is zeker een feit! Goed gedaan hoor.

Als ik jullie zo hoor over die stemmingswisselingen,echt niet fijn voor onze partners! Haha.

Einde van de middag weten we of het zeker IVF gaat worden,want dan hebben we alle uitslagen!

Nadeel; Ik moet nog zo lang wachten!

Spannend Pammie, ben benieuwd.

@sharon, volgens mij is het ook niet de bedoeling langer dan 10 dagen puregon te gebruiken toch? Na 8 dagen wordt de echo gemaakt en dan moet je misschien nog 1 dagje hooguit 2 doorgaan voor de puntie. Dan die gekke enge spuit met da buisje poeder dat je moet breken en dan is het klaar volgens mij. Nou ja, klaar. Dan beginnen die vieze bolletjes.. :happy9::happy9:

Geplaatst

Hi lady's

Alle uitslagen zijn goed. Het gaat nu dus zeker IVF worden!

Ik krijg zo snel mogelijk de papieren thuis,ook voor de gezamenlijke afspraak.

Geplaatst
Hi lady's

Alle uitslagen zijn goed. Het gaat nu dus zeker IVF worden!

Ik krijg zo snel mogelijk de papieren thuis,ook voor de gezamenlijke afspraak.

Wat fijn dat alle uitslagen goed zijn. Ik hoop dat je nu ook snel de brief voor de GA krijgt.

Heeft ze je niet doorgegeven over de hoeveelheid, beweeglijkheid etc. etc. Wij kregen heel gedetailleerd door hoe het zaad was. Op zivh wel prettig om te weten.

Let's get it started..

Geplaatst
Wat fijn dat alle uitslagen goed zijn. Ik hoop dat je nu ook snel de brief voor de GA krijgt.

Heeft ze je niet doorgegeven over de hoeveelheid, beweeglijkheid etc. etc. Wij kregen heel gedetailleerd door hoe het zaad was. Op zivh wel prettig om te weten.

Let's get it started..

Ja,dat hebben ze wel gezegd. Idd heel gedetailleerd.

Weet je iig waar je aan toe bent...

Geplaatst
Spannend Pammie, ben benieuwd.

@sharon, volgens mij is het ook niet de bedoeling langer dan 10 dagen puregon te gebruiken toch? Na 8 dagen wordt de echo gemaakt en dan moet je misschien nog 1 dagje hooguit 2 doorgaan voor de puntie. Dan die gekke enge spuit met da buisje poeder dat je moet breken en dan is het klaar volgens mij. Nou ja, klaar. Dan beginnen die vieze bolletjes.. :happy9::happy9:

ik heb pas op dag 9 een echo dus zal wel op dag 11 of 12 de punctie hebben dan we zullen zien volgende week dinsdag ben benieuwd wanneer heb jij je eerste echo deze week toch

Geplaatst

Pammie> Wat fijn dat alle uitslagen goed waren:confettistars:nu hopen dat je de papieren zo snel mogelijk binnen hebt, zodat jullie heeeeel snel kunnen starten !!!!

Ik moet vanavond mijn laatste pil innemen en dan als ik ongesteld ben, mag ik me gaan aanmelden !!! en maar hopen dat we meteen kunnen starten,

Over hormonen gesproken, ik ben nu al niet te genieten, en ben nog maar met mijn pil bezig:flame: gerum die mannekes van ons hihihi, weet wel dat ik het met de deca nog veeeel erger heb, en ook meteen moet janken pffffffff erg hè? mijn mannetje zei gister nog tegen me: Ik ben zo blij dat het lekker weer gaat worden, ik heel dom nog vragen: Hoezo??

hij zegt: dat ik lekker kan gaan fietsen met onze Vince als jij weer zo'n bui hebt hahaha, zo erg is het hier,

maar hij weet gelukkig ook waar het van komt en dat is het allerbelangrijkste toch?

groetjes jessica

Geplaatst

Hallo,

Pammie, Ik vind het ontzettend fijn voor je dat de uitslagen goed zijn.

Hopelijk komt de brief voor de afspraak dan ook snel voor je.

Ik zal zo dadelijk moeten gaan werken maar houdt vandaag wel de mobiele telefoon op zak. Ik krijg vandaag de uitslagen. Vind het stiekem toch wel erg spannend.

groetjes

Jessie

Geplaatst

Ik begin 2 april met Gonal F en heb 11 april pas mijn eerste FM, dan is dus pas op de 10e Gonal F dag en dan heb ik al 9x gespoten. Dus heb ik niet echt veel marge. Ik hoop dat ze mn mailtje snel beantwoorden.

Verder ga ik vandaag naar de kapper. Ik ben wrs pas 18u daar klaar (kleuren enzo), dus moet ik wrs toch vandaag daar stiekem op t toilet mn zelf voor het eerst een injectie zetten. Bah, zweet nu al peentjes... hihihi...

Groetjes en tot horens!

Paula.

Geplaatst
Ik begin 2 april met Gonal F en heb 11 april pas mijn eerste FM, dan is dus pas op de 10e Gonal F dag en dan heb ik al 9x gespoten. Dus heb ik niet echt veel marge. Ik hoop dat ze mn mailtje snel beantwoorden.

Verder ga ik vandaag naar de kapper. Ik ben wrs pas 18u daar klaar (kleuren enzo), dus moet ik wrs toch vandaag daar stiekem op t toilet mn zelf voor het eerst een injectie zetten. Bah, zweet nu al peentjes... hihihi...

Groetjes en tot horens!

Paula.

je zet die spuit ook wel om een rot tijd waarom hem je hem niet sávonds gespoten??? wij doen het om 21.45 lekker makkelijk en altijd thuis

gister toch weer even rechts proberen te prikken maar daar krijg ik hem er echt niet doorheen zo raar is dat dus links is net een zeef. Maar geen last van blauwe plekken iig

pammie sorry helemaal vergeten te reageren op jou bericht maar wat fijn dat de uitslagen goed waren nu zal de GA wel snel op de mat liggen en de digi poli en wbt die uitslagen van het zaad ik snap daar de ballen niet van jullie wel??

Ik heb zo'n gevoel weet niet waarom maar heb het toch dat wij op de dag van de punctie met het zaad in leveren toch ivf krijgen dat het zaad verbeterd is heel raar alleen maar beter natuurlijk maar we zullen zien volgende week. Nou dames ik ga weer werken bah heb echt lente kriebels lekker tuin opruimen en het huis doenmaar mijn hele huis is rommel overal opgeslagen spullen voor de keuken en we leven boven.

Nou daar ga je dan met je lente kriebels je kunt niets haha

fijne dag allemaal

Geplaatst
ik heb pas op dag 9 een echo dus zal wel op dag 11 of 12 de punctie hebben dan we zullen zien volgende week dinsdag ben benieuwd wanneer heb jij je eerste echo deze week toch

Mijn echo is ook op dag 9. A.s. vrijdag om 10 over half 9 mag ik met de billen bloot:moon2:.

Mijn buik begint de eierstokken te voelen maar met de endometriose heb ik dat toch al eerder dan de meeste vrouwen. Laatst had ik een ontstoken eierstok. Daarmee kwam ik bij de huisarts en die keek me heel raar aan. "Hoe weet je dat?"vroeg hij. "Dat voel ik, het doet pijn; zei ik. Dat ik wist dat het mijn eierstok was vond hij heel apart maar ik had wel gelijk ;-)

Nog een paar dagen. Die punctie komt nu wel heel dichtbij. Ik word er al nerveus van..

@Pammie; fijn dat je door kan. Nu weet je in elk geval hoe het verder moet hoewel iedereen uiteraard 'gewoon' zwanger witl worden.

Geplaatst
je zet die spuit ook wel om een rot tijd waarom hem je hem niet sávonds gespoten??? wij doen het om 21.45 lekker makkelijk en altijd thuis

gister toch weer even rechts proberen te prikken maar daar krijg ik hem er echt niet doorheen zo raar is dat dus links is net een zeef. Maar geen last van blauwe plekken iig

fijne dag allemaal

Lieve schat, wat voor de één een rottijd is, is voor de andere een fijne tijd. 17u is voor mij juist een fijne tijd zodat mn collega de injectie kan zetten (= einde werktijd). Dat ik dan soms bij de kapper ben of soms op een verjaardag is niet zo erg. Tegen slaaptijd vond ik niet fijn.

Hoe gaat het met de Gonal F?

Xxx

Geplaatst

Hallo dames,

Wij hebben de uitslag van het zaadonderzoek gekregen. Het was zeer slecht.

99% is zeer slecht. Ze zijn misvormd, hebben geen staartje, bewegen niet enz.

Wel zijn er enkele redelijk goede zaadjes gevonden. Dus wij gaan voor icsi met de mogelijkheid bij het vinden van te weinig zaadcellen een acute pesa.

Eigenlijk wist ik dit allemaal wel, maar toch komt het weer hard aan.

Ik kreeg het tel. op het werk en dan moet je verder, maar toen ik vanavond eindelijk thuis was en op het punt stond om te gaan sporten raakte het me ineens.

Dus ineens niet wezen sporten, en nu voel ik me daar weer schuldig over.

Volgens prof. Kremer zullen we nu snel de papieren krijgen voor de digipoli en de gezamelijke afspraak. Hij snapte zelf niet waarom we nog helemaal geen brieven hadden gekregen en zou de aanvraag hiervoor persoonlijk bij de secretaresse neerleggen. Nu dus wachten. Hee Pammie, misschien mogen we wel tegelijk naar de gez. afspraak.

groetjes

Jessie

Geplaatst

Ook al hou je er rekening mee, als het dan ineens definitief is dan komt dat wel hard aan!

Ik hoop dat jullie snel de papieren krijgen voor de GA!

Groetjes!

Paula.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden