Ga naar inhoud

ivf in het umc radboud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Het begint hier echt een clubje te worden. Zitten jullie niet op de digipoli?

@sharon de deca spuitjes gaan weer goed maar ik heb het idee dat ik wel een beetje onstabiel ben. Ik kan echt om alles net niet hoeven huilen. Van een woordenwisseling als een liefdesmoment op tv. Gatver..

Misschien heb ik het ook een beetje druk met van alles maar toch heb ik het idee dat ik normaal net wat vrolijker ben.

Jij al blauwe plekken en stemmingswisselingen?

• Reacties 4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik heb nog geen reactie op mijn aanmeldingsformulieren voor de digipoli.

Ik hoorde vandaag dat dat komt doordat de persoon die hier altijd over ging, niet meer werkzaam is voor het Radboud. Er zit wat vertraging in dus.

Ik ga er ook zeker last van krijgen die stemmingswisselingen. Ik hoop het natuurlijk niet, maar ga er zeker wel vanuit.

Heb alvast mijn excuses aangeboden bij mijn vriend, haha. Hij heeft ze niet geaccepteerd.

Geplaatst
Meiden voor wie nu aan het spuiten zijn of snel zullen gaan starten. Heel veel succes, ik hoop dat jullie het met een goed resultaat af zullen sluiten. Voor ons zit het er helaas op, wij kunnen kunnen niet meer verder het traject in. Succes...

Jeetje, wat verschrikkelijk! Je weet dat zo'n kans er in zin (bij mijn vriend is ook een Tese gedaan), maar denkt er pas verder bij na als het je daadwerkelijk overkomt. Al moet ik wel zeggen dat ik vaak de neiging heb om alles een beetje negatief te zien, als zelfbescherming denk ik.

Hoe dan ook, het is echt heel triest voor jullie. Ik hoop dat jullie hier samen een weg in zullen vinden, welke dag ook moge zijn.

Wat betreft de meiden op Hyves: ja ik vind het ook erg leuk om een beeld van elkaar te hebben. Ik praat met Sharon niet openlijk op Hyves over de behandelingen, wel via een privébericht. Mocht je het leuk vinden om me toe te voegen, you're welcome: paulapot.hyves.nl

Groetjes!

Paula.

Geplaatst

Rise ande shine!!

Heb net gebeld en er werden mij een aantal vragen gesteld zoals:

- Duur van de cyclus

- Of mijn vriend koorts heeft gehad

- Wanneer de menstruatie goed heeft doorgezet

- Hoeveelste behandeling dit is

- Of we voor IVF of ICSI gaan

Nu moet ik weer wachten. Als ik voor 14.00 uur niet gebed ben, dan zijn we aangemeld en krijg ik de formulieren voor de medicijnen thuisgestuurd. Word ik wel gebeld dan is er waarschijnlijk geen plek en dan wordt het een maandje later (dat hoop ik niet hoor, pfff).

Geplaatst

Hey Sanne!

Leuk dat je ook op Hyves bent!

Ik ben natuurlijk helemaal vergeten te vragen hoe je GA was?! Ik zie dat je gebeld hebt naar Nijmegen. Wat een vragen hè? Mij konden ze gelijk zeggen dat het niet druk was (misschien ook omdat ik 5min voor 12 belde, want ik was 5min daarvoor ongesteld geworden, hahahahaha).

Ik ben even kwijt welk protocol jij ook al weer volgt!

Ik zoek het nog even na.

Groetjes!

Geplaatst
Hey Sanne!

Leuk dat je ook op Hyves bent!

Ik ben natuurlijk helemaal vergeten te vragen hoe je GA was?! Ik zie dat je gebeld hebt naar Nijmegen. Wat een vragen hè? Mij konden ze gelijk zeggen dat het niet druk was (misschien ook omdat ik 5min voor 12 belde, want ik was 5min daarvoor ongesteld geworden, hahahahaha).

Ik ben even kwijt welk protocol jij ook al weer volgt!

Ik zoek het nog even na.

Groetjes!

Joehoeoe Hyves-vriendjes..:confettistars:

Welk protocol? Lang of kort bedoel je?

Wij gaan IVF doen en in Nijmegen hanteren ze het lange protocol toch?

Als ik me mag aanmelden vandaag dan wordt het 30 maart start Decapeptyl.. Ik heb helemaal de zenuwen hoor.

Geplaatst

Hey dames,

Ik zag dat jullie hebben gezien dat we zwanger zijn en ook nog van een tweeling via onze 5de iui behandeling.

Heb niks laten horen omdat ik dat altijd erg confronterend vond als ik midden in een behandeling zat!!!!

Alles gaat goed we hebben al een mooie echo gehad en vanmiddag de tweede,heel spannend weer!!!

Heb natuurlijk ook last van de bijbehorende zwangerschapskwalen maar dat is alleen maar fijn ter bevestiging,want ik twijfel afentoe nog wel us of het echt zo is....hahah.......zullen jullie ook allemaal mee maken!!!!

Heel veel succes allemaal met de behandeling en hoop dat jullie allemaal snel zwanger zijn!!!!!!

Lieffsssss

Geplaatst
Hey dames,

Ik zag dat jullie hebben gezien dat we zwanger zijn en ook nog van een tweeling via onze 5de iui behandeling.

Heb niks laten horen omdat ik dat altijd erg confronterend vond als ik midden in een behandeling zat!!!!

Alles gaat goed we hebben al een mooie echo gehad en vanmiddag de tweede,heel spannend weer!!!

Heb natuurlijk ook last van de bijbehorende zwangerschapskwalen maar dat is alleen maar fijn ter bevestiging,want ik twijfel afentoe nog wel us of het echt zo is....hahah.......zullen jullie ook allemaal mee maken!!!!

Heel veel succes allemaal met de behandeling en hoop dat jullie allemaal snel zwanger zijn!!!!!!

Lieffsssss

Hoi hoi, Ik persoonlijk kan het goed hebben als iemand anders zwanger is. Ben altijd nog blij voor een ander en voel me er ook niet rot bij.

Wat geweldig zeg en ook nog eens een tweeling.. Kan me voorstellen dat je de kwaaltjes als prettig ervaart aangezien het ook een soort van bevestiging is dan hé? Geniet van je zwangerschap en veel plezier vanmiddag bij de tweede echo..

zo de ongi is er al. We kunnen dus de 17e de puregon erbij prikken!

Wij 100eh. Weten jullie al hoeveel?

Mooi op tijd ongesteld geworden dus? Fijn, dan loopt het allemaal een beetje volgens schema toch?

Wij moeten 150 eenheden gaan spuiten straks. Vind ik zelf best veel aangezien ik tijdens de IUI 75eh moest spuiten en ik toen in het ziekenhuis heb gelegen met overstimulatie. Maar goed, ze zullen wel weten wat ze doen toch? Ik heb het gisteren nog wel even aangegeven tijdens de GA.

Geplaatst

Jippieeeeeee, de uitslagen waren gelukkig allemaal goed:confettistars:

Mag me aanmelden bij de volgende menstruatie en die is nu 2 April, want ben vorige week ongesteld geworden en ben toen meteen met de pil begonnen !!!! krijg nu nog papieren enzo binnen, en over de digi ook, vind ik wel fijn, want ook daar keek ik dagelijks op !! Is dat Elly dan die weg is? die ging daar tenminste over? maakt verder niet uit, als we er maar vlug op kunnen hahahaha,

Groetjes Jessica

Geplaatst
zo de ongi is er al. We kunnen dus de 17e de puregon erbij prikken!

Wij 100eh. Weten jullie al hoeveel?

Ik ga 125 eh spuiten,

vorige keer 100 eh en daar had ik 9 eitjes waarvan er 5 bevrucht waren, en die keer daarvoor had ik 125 eh en had ik 19 eitjes waarvan er 11 of 12 waren bevrucht.

Groetjes jessica

Geplaatst
Jippieeeeeee, de uitslagen waren gelukkig allemaal goed:confettistars:

Mag me aanmelden bij de volgende menstruatie en die is nu 2 April, want ben vorige week ongesteld geworden en ben toen meteen met de pil begonnen !!!! krijg nu nog papieren enzo binnen, en over de digi ook, vind ik wel fijn, want ook daar keek ik dagelijks op !! Is dat Elly dan die weg is? die ging daar tenminste over? maakt verder niet uit, als we er maar vlug op kunnen hahahaha,

Groetjes Jessica

Joeppieie, wat fijn dat jij je ook mag aanmelden.

Ik heb nog geen telefoon gehad, dus ik mag 30 maart beginnen met Decapeptyl.. Spannend allemaal hoor!

Ik weet niet hoe doe persoon heet die weg is gegaan.

Ik heb nog niets binnen gekregen, misschien vandaag wel vd digipoli.

Geplaatst
Joehoeoe Hyves-vriendjes.. Welk protocol? Lang of kort bedoel je? Wij gaan IVF doen en in Nijmegen hanteren ze het lange protocol toch? Als ik me mag aanmelden vandaag dan wordt het 30 maart start Decapeptyl.. Ik heb helemaal de zenuwen hoor.

IVF dus: hahaha dat wist ik dus even niet (meer).

Oke en je vriend/man, heeft die nog een voorbehandeling moeten ondergaan?

Volgens mij niet toch?

Groetjes! :happy:

Geplaatst
IVF dus: hahaha dat wist ik dus even niet (meer).

Oke en je vriend/man, heeft die nog een voorbehandeling moeten ondergaan?

Volgens mij niet toch?

Groetjes! :happy:

Ja IVF.. Ze twijfelden eerst tussen ICSI en IVF maar uiteindelijk is het toch IVF geworden.

Een voorbehandeling? Haha, ik weet even weer niet wat je bedoelt..

Hij moest net als ik bij de gynaecoloog in de blote kont en zijn zaakje laten controleren. En zijn zaad heeft hij ingeleverd. Verder heeft hij niets laten onderzoeken.

Trouwens we zijn aangemeld. We zijn niet gebeld vanmiddag.

Ben helemaal happy :woohoo:

Geplaatst
Ja IVF.. Ze twijfelden eerst tussen ICSI en IVF maar uiteindelijk is het toch IVF geworden.

Een voorbehandeling? Haha, ik weet even weer niet wat je bedoelt..

Hij moest net als ik bij de gynaecoloog in de blote kont en zijn zaakje laten controleren. En zijn zaad heeft hij ingeleverd. Verder heeft hij niets laten onderzoeken.

Trouwens we zijn aangemeld. We zijn niet gebeld vanmiddag.

Ben helemaal happy :woohoo:

:yah:hey sanne ik ben helemaal blij voor je :yah::woohoo:jij de eerste deca ik me eerste echo op de 30ste is toch nog alles goed gekomen haha 3 weekjes later dan mij maar ach

Geplaatst

Wat is het hier druk! En zo veel geschreven!

Sanne; Ik ben helemaal blij voor jou lieverd. Je mag dus nu echt gaan beginnen,en 30 maart al beginnen met de hormonen.

Het balletje gaat rollen!:woohoo:

Moest hij zijn zaakje laten controleren bij de gyn?? Dat hebben wij helemaal niet gehad.

Jessy; Fijn dat jou uitslagen ook goed zijn,dat is toch altijd even weer afwachten! En nu verder. Spannend he.

Paula; Ik zal je effe toevoegen op Hyves!

Geplaatst
Het begint hier echt een clubje te worden. Zitten jullie niet op de digipoli?

@sharon de deca spuitjes gaan weer goed maar ik heb het idee dat ik wel een beetje onstabiel ben. Ik kan echt om alles net niet hoeven huilen. Van een woordenwisseling als een liefdesmoment op tv. Gatver..

Misschien heb ik het ook een beetje druk met van alles maar toch heb ik het idee dat ik normaal net wat vrolijker ben.

Jij al blauwe plekken en stemmingswisselingen?

hey mamavantim

ja ik ben super chagie en doodmoe maar gelukkig gaat het spuiten goed ach nog 3 weken en dan ben ik van het spuiten af

heb het vandaag verteld op het werk ben zo chagie en als ze het dan weten kunnen ze er een beetje rekening mee houden ze reageerde heel positief alleen mijn filaalmanager en de andere assistent heb ik het verteld de medewerkers vertel ik niets weer klein beetje opluchting nu begin ik ook nog eens verkouden te worden bleehhhh kan wel janken

Geplaatst

Hej Sharon; Wat zo vervelend al die hormonen,en al die stemmings wisselingen. Zie er nog wel tegenop.

Wel goed dat je het op je werk hebt verteld,je zult zien dat een stukje begrip altijd fijn is!

Geplaatst
:yah:hey sanne ik ben helemaal blij voor je :yah::woohoo:jij de eerste deca ik me eerste echo op de 30ste is toch nog alles goed gekomen haha 3 weekjes later dan mij maar ach

:CYBER_HUGS::CYBER_HUGS::CYBER_HUGS::CYBER_HUGS::CYBER_HUGS::CYBER_HUGS::CYBER_HUGS::CYBER_HUGS::CYBER_HUGS::CYBER_HUGS:

3 weken is niet veel.. Ik vind het zo spannend. Werd gisteren wel een beetje zenuwachtig op die punctiekamer. Wij nemen wel zelf onze muziek mee.. "Onze liedjes".. Al duurt de punctie maar 10 minuten tot een kwartier.

Wat is het hier druk! En zo veel geschreven!

Sanne; Ik ben helemaal blij voor jou lieverd. Je mag dus nu echt gaan beginnen,en 30 maart al beginnen met de hormonen.

Het balletje gaat rollen!:woohoo:

Moest hij zijn zaakje laten controleren bij de gyn?? Dat hebben wij helemaal niet gehad.

Jessy; Fijn dat jou uitslagen ook goed zijn,dat is toch altijd even weer afwachten! En nu verder. Spannend he.

Paula; Ik zal je effe toevoegen op Hyves!

:CYBER_HUGS::CYBER_HUGS::CYBER_HUGS::CYBER_HUGS::CYBER_HUGS::CYBER_HUGS::CYBER_HUGS::CYBER_HUGS::CYBER_HUGS::CYBER_HUGS:

Ja, dat moest hij; zijn zaakje laten controleren. Maar goed, hallo, hoe vaak wij wel niet met de billen bloot liggen en die hormonen, punctie etc., dan mag hij ook wel even in zijn blote kont staan. Haha, nee hoor! Maar ja, er werd wel even gecheckt of alles goed zat.

Ja 30 maart al, dat is snel hé?

Eerst nog jarig 23 maart..

Oh ja, weet je wat ze ook nog vertelden gisteren?

Dat als de man een avond goed had doorgezakt dit nog wel 3 maanden te merken kon zijn aan het zaad. Dus als mijn vriend met carnaval nog even flink wat bier achter de kiezen had dan was dat nog wel van invloed.

Gelukkig heeft mijn vriend dit bewust niet gedaan en ben ik alleen geweest (egoistisch eigenlijk). We drinken nu allebei geen alcohol meer.

Geplaatst
:CYBER_HUGS::CYBER_HUGS::CYBER_HUGS::CYBER_HUGS::CYBER_HUGS::CYBER_HUGS::CYBER_HUGS::CYBER_HUGS::CYBER_HUGS::CYBER_HUGS::CYBER_HUGS:

3 weken is niet veel.. Ik vind het zo spannend. Werd gisteren wel een beetje zenuwachtig op die punctiekamer. Wij nemen wel zelf onze muziek mee.. "Onze liedjes".. Al duurt de punctie maar 10 minuten tot een kwartier.

Ja, dat moest hij; zijn zaakje laten controleren. Maar goed, hallo, hoe vaak wij wel niet met de billen bloot liggen en die hormonen, punctie etc., dan mag hij ook wel even in zijn blote kont staan. Haha, nee hoor! Maar ja, er werd wel even gecheckt of alles goed zat.

Ja 30 maart al, dat is snel hé?

Eerst nog jarig 23 maart..

Oh ja, weet je wat ze ook nog vertelden gisteren?

Dat als de man een avond goed had doorgezakt dit nog wel 3 maanden te merken kon zijn aan het zaad. Dus als mijn vriend met carnaval nog even flink wat bier achter de kiezen had dan was dat nog wel van invloed.

Gelukkig heeft mijn vriend dit bewust niet gedaan en ben ik alleen geweest (egoistisch eigenlijk). We drinken nu allebei geen alcohol meer.

die van mij drinkt ook niet meer en met de carnaval heeft die rustig aan gedaan en nu hebben we vanaf de carnaval al 3 verjaardagen gehad en nu zaterdag die van mij volgende week ook nog 1 dus hij baalde echt ik zei ja jij moet er ook wat voor over hebben ik moet me al volspuiten en als je met niet drinken het risico verminderd dan moet ie dat maar doen hoor ooh sanne ben echt blij voor je straks zijn we samen zwanger :woohoo:en natuurlijk pammie jessie jessy mamavantim en paula mocht ik iemand vergeten zijn sorry

Geplaatst

Ik vind sowieso dat als het zaad van verminderde kwaliteit is de man hier wel rekening mee dient te houden hoor. Dat is toch wel het minste wat je kan verwachten. Net wat je zegt; moet je kijken wat de vrouw er allemaal voor over heeft. Dan kan het biertje toch wel vervangen worden door een frisje? Als iedereen aan de zuip is, is het gewoon wel minder gezellig als je er als enige nuchtere tussen staat. Maar na de behandeling mag de vrouw als het goed is 9 maanden lang niets drinken en de man weer wel. Dus mannen--> NIET ZEUREN

Geplaatst

Hey meiden,

Succes allemaal met de verdere voortzetting. Dat er maar veel groen mag verschijnen.

Liefs,

Nathalie

Geplaatst

Mijn vriend heeft dus een Tese gehad en de zaadjes zijn ingevroren. Toch werd er gezegd dat bij het ontdooien iets fout zou kunnen gaan, waardoor ze ter plaatse alsnog een Tese zouden moeten doen. Dus toch maar niet drinken en geen sauna tot die tijd. Daarom werden wij ook geadviseerd om 3e persoon mee te nemen, zodat die persoon kan terug rijden. Na de punctie mag ik natuurlijk niet rijden en als mn vriend een acute Tese moet ook niet.

Ik denk dat we een Hotel in de buurt nemen en dan met de taxi heen en weer gaan. Trouwens... Sharon... Jij woont toch in Nijmegen... Hahahahaha... Logeerkamer? Nee, joh, grapje!

Xxx

Geplaatst
Mijn vriend heeft dus een Tese gehad en de zaadjes zijn ingevroren. Toch werd er gezegd dat bij het ontdooien iets fout zou kunnen gaan, waardoor ze ter plaatse alsnog een Tese zouden moeten doen. Dus toch maar niet drinken en geen sauna tot die tijd. Daarom werden wij ook geadviseerd om 3e persoon mee te nemen, zodat die persoon kan terug rijden. Na de punctie mag ik natuurlijk niet rijden en als mn vriend een acute Tese moet ook niet.

Ik denk dat we een Hotel in de buurt nemen en dan met de taxi heen en weer gaan. Trouwens... Sharon... Jij woont toch in Nijmegen... Hahahahaha... Logeerkamer? Nee, joh, grapje!

Xxx

Goedemorgen,

Mijn vriend had een collega en die had ook Tese of Pesa gedaan. Wij hadden er zelf nog nooit van gehoord eerlijk gezegd.

Ik moet zeggen dat mijn vriend er de kriebels van krijgt. Kan me er ook wel iets bij voorstellen dat dit ook geen pretje kan zijn voor de man. Hoe heeft jouw man dit ervaren?

Ik hoop echt voor jullie dat het goed ontdooit en dat er geen acute Tese nodig is.

Nog een paar daagjes en dan kan je beginnen.

Geplaatst

@ Sharon; Hey sjachie, gaat het een beetje. Ik heb eigenlijk alleen last van hoofdpijn maar ik vergeet ook te drinken. Heel belangrijk!

Misschien moet je lekker gaan sporten. Dat lucht bij mij altijd op. Alle ballen keihard terug slaan op het tennisveld. Hmm, lekker.

Mijn ongi is gisteren goed doorgekomen en vanaf toen voelde ik een soort opluchting. Ik ben nu eens stuk vrolijker. Denk dat ik het nodig had.

Wat een verschil in eenheden prikken. Vorige keer mocht ik 125 spuiten. Nu 100. Vorige keer wel meer dan 20 eitjes maar geen overstimulatie volgens mij (of misschien stiekem toch). Ben benieuwd..

Gr. Mama van Tim

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden