Ga naar inhoud

ivf in het umc radboud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Kunnen wel samen rijden, haha.. Wij moeten om 14.45 uur er zijn.. Duurt twee uur. Nee hoor!! Misschien komen we elkaar nog wel tegen..

Ze hebben mij niet gezegd dat het verplicht was om foliumzuur te slikken, maar dit doe ik al een tijdje. Soms vergeet ik het ook hoor. Waarschijnlijk als je na morgen alle onderzoekjes hebt gehad, dat je dan over ongeveer na twee weken de uitnodiging krijgt voor de GA..

Misschien toch nog tegelijk IVF.. :blowkisses:

Lieve schat,het is morgen maandag .:alright:Jullie moeten toch pas dinsdag? Of ben ik nou helemaal....

Hihi.

Maar iig heel veel succes met de gezamenlijke afspraak!! En idd,misschien toch nog samen IVF!

Liefs!

• Reacties 4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Lieve schat,het is morgen maandag .:alright:Jullie moeten toch pas dinsdag? Of ben ik nou helemaal....

Hihi.

Maar iig heel veel succes met de gezamenlijke afspraak!! En idd,misschien toch nog samen IVF!

Liefs!

Oh ja, nee hé, ik ben soms echt een sukkel, ha ha...

Geplaatst
Haha, ik hou daar ook van.. Vind ik ook helemaal geweldig.. Hebben jullie ook in zo'n Disney Hotel overnacht? Lijkt mij ook wel leuk een keer te doen.. Heb je via internet geboekt?

ja wel op het park van disney en dan met de bus 5 minuten naar de ingang hotel santa fe hadden we goed en leuk hotel maarja je slaapt en ontbijt er alleen he en boeken hebben we gewoon via d-reizen gedaan en dan de reis via oad is net zo duur maar je mag in sommige atracties niet zwanger zijn dus dan moet je heel snel gaan haha spuit 4 is alweer bijna een feit wat gaat het toch snel

Geplaatst
Morgen om 15.00 uur hebben we de afspraak,inderdaad voor inwendige echo,uitstrijkje en het zaad inleveren.

Ik weet niet of we gelijk een afspraak kunnen maken voor de gezamenlijke afspraak,denk het eerlijk gezegd niet. Misschien dat ze de uitslagen eerst afwachten?

Denk wel dat we morgen de uitslagen van het bloedonderzoek krijgen.

Ik slik ook vitamines. Foliumzuur (was verplicht trouwens hé). De gyn in Nijmegen vroeg mij of ik foliumzuur sliktte,zo niet,dan moest ik daar direct mee beginnen.

Maar ik sliktte dat al+ Vitamine B complex en Vitamine E.

Jullie horen morgen wel meer van me.

Verder alles goed met iedereen??

Ik denk idd ook niet dat je gelijk die afspraak kan maken. Ze zullen idd eerst je uitslagen gaan afwachten. Volgens de verpleegkundigen die de GA bij ons deden hoefde ik pas met foliumzuur te starten op het moment dat ik me zou melden voor de 1e poging (bij mn menstruatie dus). Maar goed, Foliumzuur kan toch verder geen kwaad, je plast het overschot vanzelf weer uit!

Groetjes,

Paula.

Geplaatst

Ik slik ook gewoon foliumzuur al merk ik dat ik het soms ook wel vergeet. Niet slim. Wij hebben overmorgen het evaluatiegesprek ben wel heel benieuwd. Momenteel gaat alles bij ons stuk. Heel frustrerend als het maar geen voorbodes zijn. Ik ben helemaal geen gelovig mens maar met dit soort dingen weet ik niet goed wat ik er mee moet. Ik zit met zoveel vragen en onzekerheden dat ik er soms gek van word. Mijn man trouwens ook hahaha.. Maar goed we wachten woensdag af en dan horen jullie me weer.

Liefs,

Nathalie

Geplaatst

Hallo,

Sharon 24: Ik vond het spuiten bij de eerste poging ook wel meevallen. Maar op sommige plaatsen in de buik ging het wat moeilijker dan anderen.

De blauwe plekken had ik in het begin ook niet, maar die kwamen pas later na ong. een week spuiten. Ik hoop voor jou dat je daar geen last van zult krijgen.

Leuk he zo'n weekend euro disney. Wij zijn ook een paar jaar geleden geweest in het hotel Santa Fe. Maar ik vond het toch vermoeiend hoor zo een weekend. Maar misschien kwam dat ook omdat mijn stiefkinderen op dezelfde kamer sliepen. Nou ja, sliepen..... haha. en ik heb toen geloof ik alle toiletten van het park gezien want ze moesten steeds naar de wc.

Pammie: veel succes morgen bij de onderzoeken.

Balou: Je moet wel positief blijven denken hoor. En je weet wat ze zeggen, alle het slechte komt met drieen . Dus als er inmiddels al 3 dingen kapot zijn gegaan dan kan het alleen maar beter worden. hi hi.

groetjes

Jessie

Geplaatst

Hi meiden,

Onderzoeken van het bloed was helemaal goed (gelukkig).

Gelijk moest ik een inwendige echo laten maken,die overigens helemaal in orde was,en het uitstrijkje laten maken,en zaad inleveren.

Natúúrlijk gedacht aan een telefonische afspraak! (Kan heel goed begrijpen dat bij jou mis is gegaan Sanne!).

Want m'n gyn zei dus dat hij mij zou bellen over 2 weken voor de uitslagen,maar hij zei er niet bij dat daar een afspraak voor moest worden gemaakt.

Dus heel warrig vind ik zelf.!

Maar dankzij jullie had ik daar nog even aan gedacht haha!

Wat een onzettende leuke man die Dr Smeenk. En gevoel voor humor,super!

22 maart weet ik de uitslag van het uitstrijkje+zaad.

Sanne, succes morgen,laat even weten hoe jij het hebt ervaren!

Liefs.

Geplaatst
Hi meiden,

Onderzoeken van het bloed was helemaal goed (gelukkig).

Gelijk moest ik een inwendige echo laten maken,die overigens helemaal in orde was,en het uitstrijkje laten maken,en zaad inleveren.

Natúúrlijk gedacht aan een telefonische afspraak! (Kan heel goed begrijpen dat bij jou mis is gegaan Sanne!).

Want m'n gyn zei dus dat hij mij zou bellen over 2 weken voor de uitslagen,maar hij zei er niet bij dat daar een afspraak voor moest worden gemaakt.

Dus heel warrig vind ik zelf.!

Maar dankzij jullie had ik daar nog even aan gedacht haha!

Wat een onzettende leuke man die Dr Smeenk. En gevoel voor humor,super!

22 maart weet ik de uitslag van het uitstrijkje+zaad.

Sanne, succes morgen,laat even weten hoe jij het hebt ervaren!

Liefs.

Hey pammie,

Ja precies; zo ging dat bij mij dus.. Gelukkig weet jij nu dat je een telefonische afspraak moest maken.

Fijn dat alles goed was. Maandag 22 mrt de uitslag? Spannend wel he? Nu gaat het snel..

Dinsdag 23 mrt word ik 30, joehoeoeoe..

Nog niet ongesteld trouwens.. Gelukkig maar.. Maar ik heb gigantische pijn in mijn buik. Lig nu met de kruik in bed.. Auwtzzz. Ik word heel snel ongesteld. Maar ik kan me dan in ieder geval aanmelden morgen, daar word ik wel blij van..

Ik zal morgen even laten weten hoe het was.

Liefs

Geplaatst

Hey pammie,

Ja precies; zo ging dat bij mij dus.. Gelukkig weet jij nu dat je een telefonische afspraak moest maken.

Fijn dat alles goed was. Maandag 22 mrt de uitslag? Spannend wel he? Nu gaat het snel..

Dinsdag 23 mrt word ik 30, joehoeoeoe..

Nog niet ongesteld trouwens.. Gelukkig maar.. Maar ik heb gigantische pijn in mijn buik. Lig nu met de kruik in bed.. Auwtzzz. Ik word heel snel ongesteld. Maar ik kan me dan in ieder geval aanmelden morgen, daar word ik wel blij van..

Ik zal morgen even laten weten hoe het was.

Liefs

hey sanne als ik jou was zou ik dan het zekere voor het onzekere nemen mocht je morgen ongesteld worden dan zou ik woensdag pas bellen dan heb je iig de gezamelijke afspraak gehad en dan heb je meer kans dat je na 3 weken de eerste deca er kan in poffen haha gister voelde ik hem wel niet de prik maar de vloeistof erin spuiten misschien dat er nog een beetje lucht in zat ofzo over een dik uur nummer 5 maar weer eens gaan proberen

Geplaatst

Meiden voor wie nu aan het spuiten zijn of snel zullen gaan starten. Heel veel succes, ik hoop dat jullie het met een goed resultaat af zullen sluiten.

Voor ons zit het er helaas op, wij kunnen kunnen niet meer verder het traject in. Succes...

Geplaatst
Meiden voor wie nu aan het spuiten zijn of snel zullen gaan starten. Heel veel succes, ik hoop dat jullie het met een goed resultaat af zullen sluiten.

Voor ons zit het er helaas op, wij kunnen kunnen niet meer verder het traject in. Succes...

Phoe, bij zo'n bericht komt er toch altijd weer een brok in mijn keel. Je weet maar al te goed dat je hier zelf altijd bang voor bent (geweest).

Heel veel geluk samen en sterkte met toch een soort van afscheid..

Liefs, Mama van Tim

Geplaatst
Phoe, bij zo'n bericht komt er toch altijd weer een brok in mijn keel. Je weet maar al te goed dat je hier zelf altijd bang voor bent (geweest).

Heel veel geluk samen en sterkte met toch een soort van afscheid..

Liefs, Mama van Tim

ja idd sterkte succes weet niet zo goed wat ik moet zeggen

en mama van tim hoe gaat het bij jou met spuiten vanavond nummer 6 erin heb je bijwerkingen

en sanne HOE WAS HET ben zo benieuw wat je er van vond ik ben echt al 2 dagen chagie en moe weet alleen niet of het nou door de deca komt

Geplaatst

Jeetje Mari81, wat lijkt me dat moeilijk zeg! Ik wil je heel veel sterkte wensen in deze zeer moeilijke tijd. Dat zal even een tijd duren voordat je dat een plekje kan geven lijkt me. Is de Tese mislukt? Of had je al wel een behandeling IVF/ICSI gedaan?

Wij zijn net terug uit Nijmegen en ik mag me morgen aanmelden. Heb het voor de zekerheid nagevraagd. Vandaag is dag 1, ben n.l. ongi..

Spannend, want volgens de verpleegkundige is er geen wachtlijst.. Ik ga direct morgenvroeg bellen.

Dit was even snel.. Kom later uitgebreider terug.

Geplaatst
Jeetje Mari81, wat lijkt me dat moeilijk zeg! Ik wil je heel veel sterkte wensen in deze zeer moeilijke tijd. Dat zal even een tijd duren voordat je dat een plekje kan geven lijkt me. Is de Tese mislukt? Of had je al wel een behandeling IVF/ICSI gedaan?

Wij zijn net terug uit Nijmegen en ik mag me morgen aanmelden. Heb het voor de zekerheid nagevraagd. Vandaag is dag 1, ben n.l. ongi..

Spannend, want volgens de verpleegkundige is er geen wachtlijst.. Ik ga direct morgenvroeg bellen.

Dit was even snel.. Kom later uitgebreider terug.

:woohoo:sanne kei goed zei ik toch nu nog hopen dat je over 21 dagen met de deca kan beginnen maar dat weten we snel genoeg
Geplaatst
ja idd sterkte succes weet niet zo goed wat ik moet zeggen

en mama van tim hoe gaat het bij jou met spuiten vanavond nummer 6 erin heb je bijwerkingen

en sanne HOE WAS HET ben zo benieuw wat je er van vond ik ben echt al 2 dagen chagie en moe weet alleen niet of het nou door de deca komt

Hahaha, kreeg net te horen van twee andere stellen (die al eerder zwanger waren geweest van een IVF behandeling en ook allebei een kindje hadden gekregen hierdoor) dat ze enorme stemmingswisselingen hadden tijdens het gebruik van Decapeptyl.. En nu lees ik jouw bericht, haha, vind het wel grappig.

Ik denk dat ik er ook last van ga krijgen. Had het bij de IUI al..

Als je begint met de Puregon wordt het waarschijnlijk beter (volgens de verhalen net dan hé?)..

Een vrouwtje had door de terugplaatsing van twee C-kwaliteit embryos een dochter gekregen en een ander vrouwtje bij de tweede IVF poging de terugplaatsing van een A-kwaliteit ook een dochter gekregen.

Geplaatst

Sanne,!! Je mag al snel beginnen!! Ben je al ongi geworden?? Wordt een beetje nieuwsgierig als ik je wie wat waar op Hyves lees.

Zijn er geen wachtlijsten in Nijmegen? dat betekend dus dat het allemaal super snel kan gaan!

Mari; Ik krijg helemaal een zwaar gevoel in mijn maag als ik jou bericht lees. Afscheid nemen van jullie grootste wens.

Dit blijft toch altijd heel moeilijk.!

Geplaatst
Sanne,!! Je mag al snel beginnen!! Ben je al ongi geworden?? Wordt een beetje nieuwsgierig als ik je wie wat waar op Hyves lees.

Zijn er geen wachtlijsten in Nijmegen? dat betekend dus dat het allemaal super snel kan gaan!

Mari; Ik krijg helemaal een zwaar gevoel in mijn maag als ik jou bericht lees. Afscheid nemen van jullie grootste wens.

haha zitten jullie ook al bij elkaar op hyves paula en ik ook hebben we daar ook nog wat te kletsen

Geplaatst
haha zitten jullie ook al bij elkaar op hyves paula en ik ook hebben we daar ook nog wat te kletsen

Haha,ja inderdaad.

Misschien leuk idee om elkaar toe te voegen op Hyves.

Heb wel meerderen op staan van de IUI plek.

Geplaatst

Ja inderdaad gaat erg snel. Whoehoeoe... Maar mijn wie wat waar gaat vooral over het zo snel beginnen aan de IVF. Zit er helemaal vol van en heb er héél veel zin in. Ik ben wel ongesteld geworden (gelukkig). Nu kunnen we ons morgen aanmelden n.l.

Ik heb wel het gevoel dat het allemaal heel erg snel gaat. Goede vooruitzichten dus Pammie..

Leuk ja Hyves.. Al praat ik daar niet echt over het hele IVF avontuur. Alleen met Pammie via privé-berichten..

Geplaatst

Sanne, wat fijn dat je zo snel mag beginnen !!!! ik had ook begrepen dat er een wachtlijst was van een maand of 2-3 ? Tenminste dat zei Proffesor Braat tegen mij?

Maar morgen weet ik het ook zeker, want morgen krijgen wij de uitslag van het zaad, uitstrijkje en bloed. en dan wist ze waarschijnlijk ook te vertellen wanneer we ons aan mochten melden !!!

ben best zenuwachtig voor dat telefoontje morgen, heb ik nog nooit gehad maar nu denk ik er constant aan pffffff,

hopelijk kan ik morgen ook goed nieuws brengen hier !!!

Groetjes jessica

Geplaatst
Sanne, wat fijn dat je zo snel mag beginnen !!!! ik had ook begrepen dat er een wachtlijst was van een maand of 2-3 ? Tenminste dat zei Proffesor Braat tegen mij?

Maar morgen weet ik het ook zeker, want morgen krijgen wij de uitslag van het zaad, uitstrijkje en bloed. en dan wist ze waarschijnlijk ook te vertellen wanneer we ons aan mochten melden !!!

ben best zenuwachtig voor dat telefoontje morgen, heb ik nog nooit gehad maar nu denk ik er constant aan pffffff,

hopelijk kan ik morgen ook goed nieuws brengen hier !!!

Groetjes jessica

Dr. Braat is een vrouwelijke arts toch? Ik dacht haar vandaag op de foto te zien n.l.

Blijft spannend om op de uitslagen te wachten. Ik hoop voor je op goed nieuws.

Tegen ons werd vandaag gezegd dat er geen wachtlijst was. Maar het duurt bij ons vanaf het moment van de intake wel 2 maanden tot het starten met decapeptyl, tenminste; als ik deze maand mag beginnen. Ik weet niet wat ze bedoelen met "wachtlijst". Het moment vanaf de intake of het moment vanaf de GA. Ik denk het eerste..

Laten we hopen op veel goed nieuws hier morgen..

Geplaatst

sanne nu gaat het echt allemaal heel snel (vind ik) vanavond alweer spuit 6 donderdag over een week komt de puregon er al weer bij ben echt super blij voor en ik ga vanavond nog heel hard voor je :duimen draaien:dat je morgen aan mag melden en niet nog een maand moet wachten

hoe heten jullie op hyves dan?? paula en ik doen ook alleen priveberichten als het over de ivf gaat maar dan heb je ook een beetje een beeld van elkaar

Geplaatst
ik was gelijk met jou een bericht aan het typen haha maar je hebt gelijk wachtlijsten beginnen vanaf de dag van de intake

Dus als ik het goed begrijp, dan staan wij al op de wachtlijst vanaf 24 Februari??? toen hebben wij de intake gehad met Dr. Braat??

En idd, Dr Braat is een vrouwelijke arts, en echt enorm lief !!!!

Groetjes jessica

Geplaatst
Dus als ik het goed begrijp, dan staan wij al op de wachtlijst vanaf 24 Februari??? toen hebben wij de intake gehad met Dr. Braat??

En idd, Dr Braat is een vrouwelijke arts, en echt enorm lief !!!!

Groetjes jessica

Ja volgens mij wel ja.. Dus dan kan jij je waarschijnlijk ook aanmelden als je ongi wordt.. Maar dat hoor je morgen hé?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden