Ga naar inhoud

ivf in het umc radboud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi meiden,

Ben eventjes niet geweest en ik heb een heleboel bij te lezen en te reageren zie ik wel. Sorry als ik iets vergeet.

ik heb pas op dag 9 een echo dus zal wel op dag 11 of 12 de punctie hebben dan we zullen zien volgende week dinsdag ben benieuwd wanneer heb jij je eerste echo deze week toch

@ Sharon: Nog een weekje en dan heb je de eerste echo hé? Spannend, dan zal volgende week ook wel de punctie zijn toch? Voel je je goed? Nergens last van? De Puregon valt reuze mee hé? Ik heb trouwens nooit last gehad met het spuiten van Puregon.

Pammie> Wat fijn dat alle uitslagen goed waren:confettistars:nu hopen dat je de papieren zo snel mogelijk binnen hebt, zodat jullie heeeeel snel kunnen starten !!!!

Ik moet vanavond mijn laatste pil innemen en dan als ik ongesteld ben, mag ik me gaan aanmelden !!! en maar hopen dat we meteen kunnen starten,

Over hormonen gesproken, ik ben nu al niet te genieten, en ben nog maar met mijn pil bezig:flame: gerum die mannekes van ons hihihi, weet wel dat ik het met de deca nog veeeel erger heb, en ook meteen moet janken pffffffff erg hè? mijn mannetje zei gister nog tegen me: Ik ben zo blij dat het lekker weer gaat worden, ik heel dom nog vragen: Hoezo??

hij zegt: dat ik lekker kan gaan fietsen met onze Vince als jij weer zo'n bui hebt hahaha, zo erg is het hier,

maar hij weet gelukkig ook waar het van komt en dat is het allerbelangrijkste toch?

groetjes jessica

@ Jessy: Ben je inmiddels al ongi? Ik hoop het voor je zodat je je kan aanmelden. Dat van het "niet te genieten zijn" zonder dat je al met hormonen aan het spuiten bent ken ik. Haha.. Ik heb er zo af en toe ook last van. En idd de mannetjes weten waar het door komt en nog belangrijker; dat ze je dan even met rust moeten laten, hihi..

Ik begin 2 april met Gonal F en heb 11 april pas mijn eerste FM, dan is dus pas op de 10e Gonal F dag en dan heb ik al 9x gespoten. Dus heb ik niet echt veel marge. Ik hoop dat ze mn mailtje snel beantwoorden.

Verder ga ik vandaag naar de kapper. Ik ben wrs pas 18u daar klaar (kleuren enzo), dus moet ik wrs toch vandaag daar stiekem op t toilet mn zelf voor het eerst een injectie zetten. Bah, zweet nu al peentjes... hihihi...

Groetjes en tot horens!

Paula.

@ Paula: En? Heb je zelf gespoten gisteren? Ik ben benieuwd hoor.

Ik heb trouwens ook de 10de dag van het Puregon-gebruik de eerste echo. Is dat gek dan? Marge waarmee bedoel je?

je zet die spuit ook wel om een rot tijd waarom hem je hem niet sávonds gespoten??? wij doen het om 21.45 lekker makkelijk en altijd thuis

gister toch weer even rechts proberen te prikken maar daar krijg ik hem er echt niet doorheen zo raar is dat dus links is net een zeef. Maar geen last van blauwe plekken iig

pammie sorry helemaal vergeten te reageren op jou bericht maar wat fijn dat de uitslagen goed waren nu zal de GA wel snel op de mat liggen en de digi poli en wbt die uitslagen van het zaad ik snap daar de ballen niet van jullie wel??

Ik heb zo'n gevoel weet niet waarom maar heb het toch dat wij op de dag van de punctie met het zaad in leveren toch ivf krijgen dat het zaad verbeterd is heel raar alleen maar beter natuurlijk maar we zullen zien volgende week. Nou dames ik ga weer werken bah heb echt lente kriebels lekker tuin opruimen en het huis doenmaar mijn hele huis is rommel overal opgeslagen spullen voor de keuken en we leven boven.

Nou daar ga je dan met je lente kriebels je kunt niets haha

fijne dag allemaal

Nog een keer @ Sharon :): Waar komt het gevoel weg van het verbeterde zaad? Hing het er bij jullie ook om of IVF of ICSI? In welke categorie viel het zaad dan? Bij ons hebben ze er voor gekozen om IVF te doen, terwijl wij wel een twijfelgevalletje waren.

Dat je in de rommel zit, komt ook niet goed uit tijdens de hormonale emoties, haha.. Tenminste, als ik naar mezelf kijk dan zou dat echt een storingsfactor nummer 1 zijn..

Hallo dames,

Wij hebben de uitslag van het zaadonderzoek gekregen. Het was zeer slecht.

99% is zeer slecht. Ze zijn misvormd, hebben geen staartje, bewegen niet enz.

Wel zijn er enkele redelijk goede zaadjes gevonden. Dus wij gaan voor icsi met de mogelijkheid bij het vinden van te weinig zaadcellen een acute pesa.

Eigenlijk wist ik dit allemaal wel, maar toch komt het weer hard aan.

Ik kreeg het tel. op het werk en dan moet je verder, maar toen ik vanavond eindelijk thuis was en op het punt stond om te gaan sporten raakte het me ineens.

Dus ineens niet wezen sporten, en nu voel ik me daar weer schuldig over.

Volgens prof. Kremer zullen we nu snel de papieren krijgen voor de digipoli en de gezamelijke afspraak. Hij snapte zelf niet waarom we nog helemaal geen brieven hadden gekregen en zou de aanvraag hiervoor persoonlijk bij de secretaresse neerleggen. Nu dus wachten. Hee Pammie, misschien mogen we wel tegelijk naar de gez. afspraak.

groetjes

Jessie

@ Jessie: Ondanks dat je het eigenlijk al wel wist, is dit wel nieuws waar je niet op zit te wachten natuurlijk. Iedereen wil graag horen dat alles goed is. En dan zit je ook nog eens op je werk tijdens dat telefoontje. Wat fijn dat dr. Prof Kremer zelf de papieren bij de secretaresse neer zou leggen. Dan heb je echt het gevoel dat er wat gebeurt. Ik hoop dat je de brief snel krijgt voor de GA.

Fijne dag allemaal en geniet van het heerlijke weer..

• Reacties 4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Hallo dames,

Wij hebben de uitslag van het zaadonderzoek gekregen. Het was zeer slecht.

99% is zeer slecht. Ze zijn misvormd, hebben geen staartje, bewegen niet enz.

Wel zijn er enkele redelijk goede zaadjes gevonden. Dus wij gaan voor icsi met de mogelijkheid bij het vinden van te weinig zaadcellen een acute pesa.

Eigenlijk wist ik dit allemaal wel, maar toch komt het weer hard aan.

Ik kreeg het tel. op het werk en dan moet je verder, maar toen ik vanavond eindelijk thuis was en op het punt stond om te gaan sporten raakte het me ineens.

Dus ineens niet wezen sporten, en nu voel ik me daar weer schuldig over.

Volgens prof. Kremer zullen we nu snel de papieren krijgen voor de digipoli en de gezamelijke afspraak. Hij snapte zelf niet waarom we nog helemaal geen brieven hadden gekregen en zou de aanvraag hiervoor persoonlijk bij de secretaresse neerleggen. Nu dus wachten. Hee Pammie, misschien mogen we wel tegelijk naar de gez. afspraak.

groetjes

Jessie

Jessie,ik kan helemaal begrijpen dat het alsnog hard aankwam. Je weet wel waar jullie samen nu aan toe zijn,maar het zijn nooit leuke berichten!

Ik vind het persoonlijk ook wel lang duren voordat er post is van Nijmegen.

Ik wacht ook nog op de brief voor de GA. Volgens dr Smeenk zou dit zo snel mogelijk bij mij thuis komen.

Maar inderdaad,misschien zijn wij tegelijk!

We houden elkaar op de hoogte.

Vandaag weer ongi geworden...Had ook niks anders verwacht.

Tot snel!

Geplaatst

@ Sharon: Nog een weekje en dan heb je de eerste echo hé? Spannend, dan zal volgende week ook wel de punctie zijn toch? Voel je je goed? Nergens last van? De Puregon valt reuze mee hé? Ik heb trouwens nooit last gehad met het spuiten van Puregon.

Nog een keer @ Sharon :): Waar komt het gevoel weg van het verbeterde zaad? Hing het er bij jullie ook om of IVF of ICSI? In welke categorie viel het zaad dan? Bij ons hebben ze er voor gekozen om IVF te doen, terwijl wij wel een twijfelgevalletje waren.

Dat je in de rommel zit, komt ook niet goed uit tijdens de hormonale emoties, haha.. Tenminste, als ik naar mezelf kijk dan zou dat echt een storingsfactor nummer 1 zijn..

..

ja denk dat ik volgend weekend de punctie heb heb tot nu toe nergens last van echt lekker

en wbt dat gevoel!! ja weet het niet dat gevoel heb ik gewoon maar de laatste keer werd wel echt duidelijk icsi was echt te slecht voor ivf maakt kwa behandeling natuurlijk niet uit maar we zullen het zien ben benieuwd hoe het er voor staat volgende week dinsdag met de echo weet je wat ik wel lastig vind van de puregon.. dat ik zoveel moet drinken daar wordt je gek van zoveel ,ik kom volgens mij ook niet verder dan 2 en halve liter ik moet 30 keer per dag naar de wc echt irritant maarja alles voor een goed doel

morgen nog 1 dagje werken en dan lekker weekend !!!!!

Volgende week zaterdag heb ik ook vrij gekregen, mijn filiaalmanager die denkt natuurlijk voor dat zei volgend weekend de punctie heeft hoef ik geen vervanging te regelen heel slim van hem en weer lekker weekend (ik werk in de winkel dus moet heel vaak zaterdags werken)vandaar

Geplaatst
ja denk dat ik volgend weekend de punctie heb heb tot nu toe nergens last van echt lekker

en wbt dat gevoel!! ja weet het niet dat gevoel heb ik gewoon maar de laatste keer werd wel echt duidelijk icsi was echt te slecht voor ivf maakt kwa behandeling natuurlijk niet uit maar we zullen het zien ben benieuwd hoe het er voor staat volgende week dinsdag met de echo weet je wat ik wel lastig vind van de puregon.. dat ik zoveel moet drinken daar wordt je gek van zoveel ,ik kom volgens mij ook niet verder dan 2 en halve liter ik moet 30 keer per dag naar de wc echt irritant maarja alles voor een goed doel

morgen nog 1 dagje werken en dan lekker weekend !!!!!

Volgende week zaterdag heb ik ook vrij gekregen, mijn filiaalmanager die denkt natuurlijk voor dat zei volgend weekend de punctie heeft hoef ik geen vervanging te regelen heel slim van hem en weer lekker weekend (ik werk in de winkel dus moet heel vaak zaterdags werken)vandaar

Dat drinken ja; lijkt me ook lastig. Heb standaard een flesje water op het bureau staan op mijn werk. In de winkel wordt dat lastiger natuurlijk. Daar kan je niet cotinu aan een flesje lopen lurken of thee drinken. Maar wel heel erg belangrijk natuurlijk. Dit voorkomt volgens mij ook overstimulatie. Nou ik kan je vertellen; dat is echt geen pretje. Ik heb in het ziekenhuis gelegen aan het infuus vanwege overstimulatie. Auwtzzzz, wat een pijn!

Maar 2 en een halve liter is toch wel genoeg?

Hoe staat je vriend in de hele behandeling? Kunnen jullie er samen goed over praten?

Volgend weekend de punctie, jee wat gaat het allemaal snel. En dan die twee wachtweken. Lijkt me ook zo zenuwslopend..

Als het bij ons de eerste keer niet lukt wachten we weer tot augustus i.v.m. vakantie naar Spanje. Even rust dan.. Maar daar wil ik ook helemaal niet over nadenken. Ik wil natuurlijk dat het de eerste keer raak is.

Geplaatst

Dat drinken ja; lijkt me ook lastig. Heb standaard een flesje water op het bureau staan op mijn werk. In de winkel wordt dat lastiger natuurlijk. Daar kan je niet cotinu aan een flesje lopen lurken of thee drinken. Maar wel heel erg belangrijk natuurlijk. Dit voorkomt volgens mij ook overstimulatie. Nou ik kan je vertellen; dat is echt geen pretje. Ik heb in het ziekenhuis gelegen aan het infuus vanwege overstimulatie. Auwtzzzz, wat een pijn!

Maar 2 en een halve liter is toch wel genoeg?

Hoe staat je vriend in de hele behandeling? Kunnen jullie er samen goed over praten?

Volgend weekend de punctie, jee wat gaat het allemaal snel. En dan die twee wachtweken. Lijkt me ook zo zenuwslopend..

Als het bij ons de eerste keer niet lukt wachten we weer tot augustus i.v.m. vakantie naar Spanje. Even rust dan.. Maar daar wil ik ook helemaal niet over nadenken. Ik wil natuurlijk dat het de eerste keer raak is.

ja daarom drink ik ook maar gewoon door haha geen zin in overstimulatie

en me man en ik kunnen er heel goed over praten en zelf grapjes over maken moet kunnen vind ik.

Iedereen in onze omgeving weet het ook we maken er geen geheim van ze leven ook allemaal met ons mee ook wel fijn we hebben alleen al 6 verjaardagen gehad vanaf de carnaval haha en hij had gezegd niet meer te gaan drinken dus dat vind ik wel wat minder maarja moet er iets voor over hebben hij is nu druk met de keuken straks de muren latexen volgende week punctie en pasen dus genoeg in het verschiet om druk mee te zijn ik ga mijn wachtweken ook helemaal vol plannen des de eerder is het voorbij wordt wel steeds spannender allemaal overdag denk ik er niet zoveel aan maar s'avonds thuis wel weer en jullie praten jullie er goed over??? zit ondertussen hart in actie te kijken dat kan ik ook NOOIT KIJKEN ZONDER TE JANKEN HAHA

Geplaatst

@ Paula: En? Heb je zelf gespoten gisteren? Ik ben benieuwd hoor.

Ik heb trouwens ook de 10de dag van het Puregon-gebruik de eerste echo. Is dat gek dan? Marge waarmee bedoel je?

Dat ik (te) weinig Gonal F op voorraad heb. Ik was er vanuit gegaan dat ik voor maar 10 dagen had. Maar kennelijk kan je toch 6x met een spuit doen, dus heb ik voor 12 dagen.

Ik heb nog steeds niet zelf gespoten en ga dat wrs ook niet doen. Ik vind het wel prima zo. Ik ben enorm bang voor injecties/infuus/bloedafname dus ik vind het al een hele stap dat ik zonder problemen die spuit in mn buik laat zetten hihi.

Groetjes!

Paula.

Geplaatst
Morgen Echo, ben een beetje zenuwachtig. Hoeveel zit er en wanneer is de punctie..

Hoe laat heb je de echo? Kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent. Het is wel belangrijk dat er genoeg zit natuurlijk. Het hangt van spannende momenten aan elkaar het hele traject. Echo's, punctie, bevruchting, wachtfase... Hoop op goed nieuws voor je.

Geplaatst
Morgen Echo, ben een beetje zenuwachtig. Hoeveel zit er en wanneer is de punctie..

Spannend MamaVanTim!

Veel succes,en hopelijk veel eitjes,en snel de punctie.

Hier eindelijk bericht uit Nijmegen!

15 april voor de GA.

Sharon; Heb je volgende week je punctie al? OMG. Wat gaat dat snel!!!

Geplaatst

spannend laat je het morgen ff weten hoe het was ik mag dinsdag nog geen zenuwen gelukkig misschien maandag nu LEKKER VAN MIJN WEEKEND GENIETEN!!!

Geplaatst
Spannend MamaVanTim!

Veel succes,en hopelijk veel eitjes,en snel de punctie.

15 april voor de GA.

Sharon; Heb je volgende week je punctie al? OMG. Wat gaat dat snel!!!

Joeppieieie :goodnews:.. Oh wat vind ik dat leuk om te lezen!!

Eindelijk dan..

Wordt het toch mei/juni... :aaaflowersmiley:

Geplaatst

Hee Pammie,

wat fijn voor je dat je eindelijk de brief hebt gekregen. Ik heb nog steeds niks gekregen. Had het vandaag wel gehoopt.

Als ik de volgende week nog niks heb gehoord ga ik bellen.

Groetjes

Jessie

Geplaatst

Hee MamaVan Tim ik duim voor je en leef zeker met je mee.

Hopelijk gaat de groei van de eitjes goed en zijn het er voldoende.

groetjes

Jessie

Geplaatst

15 april voor de GA.

goed man nu gaat het allemaal heel snel voor je het weet ben je aan het spuiten

mamavantim succes vandaag ik duim voor je mee voor heel veel eitjes

Geplaatst

We zijn weer thuis en ik kan er niets aan doen een beetje teleurgesteld te zijn.. onzin natuurlijk want we hebben wel zeker 10 eitjes die goed groeien (maar dit waren er twee jaar terug het dubbelen) Het baarmoederslijmvlies is ook goed dik. Omdat de eitjes nu ook nog iets te klein zijn is de punctie waarschijnlijk dinsdag. Ik had op zondag gerekend en alles al geregeld wat betreft opvang en een toernooi. Maar goed. Alle afspraken verzetten en nieuwe afspraken maken en dan zullen we zondag zien hoe het met ons eitjes gaat en dan is dinsdag waarschijnlijk de punctie. Heel misschien maandag. Wat stom dat ik me zo voel.. dan voel je je daar weer schuldig om. Sommige mensen hier hebben het veel vervelender..

@pammy; fijn dat de brief ontvangen is

@sharon; misschien zie ik je dinsdag wel ;-)

Geplaatst
We zijn weer thuis en ik kan er niets aan doen een beetje teleurgesteld te zijn.. onzin natuurlijk want we hebben wel zeker 10 eitjes die goed groeien (maar dit waren er twee jaar terug het dubbelen) Het baarmoederslijmvlies is ook goed dik. Omdat de eitjes nu ook nog iets te klein zijn is de punctie waarschijnlijk dinsdag. Ik had op zondag gerekend en alles al geregeld wat betreft opvang en een toernooi. Maar goed. Alle afspraken verzetten en nieuwe afspraken maken en dan zullen we zondag zien hoe het met ons eitjes gaat en dan is dinsdag waarschijnlijk de punctie. Heel misschien maandag. Wat stom dat ik me zo voel.. dan voel je je daar weer schuldig om. Sommige mensen hier hebben het veel vervelender..

@pammy; fijn dat de brief ontvangen is

@sharon; misschien zie ik je dinsdag wel ;-)

niet gelijk van het slechtste uitgaan 10 is toch harstikke goed dit komt omdat je het gaat vergelijken maar dat moet je niet doen sommige mensen hebben 5 eitjes en die zijn ook mama geworden misschien worden ze alle 10 wel bevrucht ik zou jezelf nog even niet zo gek gaan maken POSITIEF BLIJVEN DENKEN niet gelijk van het slechtste uitgaan dat is mijn motto toen ik hier aan begon geniet lekker van je dag en gaat helemaal goed komen wij op het radboud forum gaan allemaal mama worden ik voel het !!!

:aaaflowersmiley:zet deze in een vaas en op naar zondag

Geplaatst
niet gelijk van het slechtste uitgaan 10 is toch harstikke goed dit komt omdat je het gaat vergelijken maar dat moet je niet doen sommige mensen hebben 5 eitjes en die zijn ook mama geworden misschien worden ze alle 10 wel bevrucht ik zou jezelf nog even niet zo gek gaan maken POSITIEF BLIJVEN DENKEN niet gelijk van het slechtste uitgaan dat is mijn motto toen ik hier aan begon geniet lekker van je dag en gaat helemaal goed komen wij op het radboud forum gaan allemaal mama worden ik voel het !!!

:aaaflowersmiley:zet deze in een vaas en op naar zondag

je hebt helemaal gelijk maar ik wilde ook eens goed zeuren.. Dank je wel voor al die positieve energie! :icon_flower:

Geplaatst
Hee Pammie,

wat fijn voor je dat je eindelijk de brief hebt gekregen. Ik heb nog steeds niks gekregen. Had het vandaag wel gehoopt.

Als ik de volgende week nog niks heb gehoord ga ik bellen.

Groetjes

Jessie

Heb jij nog geen bericht dan? Maar het kan nog,en misschien ook 15 april!

Ik hoop het voor je!

Misschien kan ik me bij de volgende menstruatie aanmelden,als er plek is tenminste!

MamavanTim; Wat een mooie score,10 eitjes nog wel. Ik vind dat veel hoor.

Ooh,spannend,bijna de punctie!

Sharon; Succes dinsdag!!!

Raba; Wanneer heb jij de GA?

Geplaatst
je hebt helemaal gelijk maar ik wilde ook eens goed zeuren.. Dank je wel voor al die positieve energie! :icon_flower:

daarvoor zitten we tenslotte op het forum om elkaar er doorheen te slepen

:CYBER_HUGS:

Geplaatst

Ik heb geen idee wat het gemiddelde is qua eitjes, maar ik vind 10 eitjes een hele mooie score. Net zoals Sharon zegt; ze kunnen ok allemaal bevrucht worden.. Spannend hoor.

@ Sharon: Alvast succes a.s. dinsdag.. Spannend, hoop voor jou ook op een goede oogst :).

Heb weinig te melden eigenlijk. A.s. maandag beginnen met de Decapeptyl.. Ben op het moment erg rustig en laat het allemaal wel op me af komen. Heb niet het idee dat ik over (ruim) een maand al een punctie heb..

Nou meiden, prettig weekend!!

Geplaatst

Hallo Dames,

Ja hoor, afgelopen vrijdag viel de onvelop op de mat. We hebben een uitnodiging gekregen voor de gezamelijke afspraak. Wij mogen op 22 april gaan.

Ik was zo blij hiermee. Komt het toch weer allemaal dichterbij. Even was ik ook erg emotioneel. Jammer genoeg Pammie niet samen.

Mijn zusje is ook terug van haar vakantie in Africa. Dit betekent dat zij binnenkort kan gaan starten met haar poging met een donor. Ook erg spannend allemaal.

Zij heeft alles wat wij nu meemaken al doorlopen maar zonder resultaat.

Dat maakt alles wel zwaarder voor mij omdat ik van dichtbij gezien heb wat het met je kan doen als het met ICSI niet lukt. Maar ik ben ontzettend trots op haar hoe ze daar doorheen is gekomen met haar man, en nu 3 jaar later hebben ze toch besloten het te wagen met een donor.

Nou, het weekend zit er weer bijna op. Voor iedereen een goede week.

groetjes

Jessie

Geplaatst
Ik heb geen idee wat het gemiddelde is qua eitjes, maar ik vind 10 eitjes een hele mooie score. Net zoals Sharon zegt; ze kunnen ok allemaal bevrucht worden.. Spannend hoor.

@ Sharon: Alvast succes a.s. dinsdag.. Spannend, hoop voor jou ook op een goede oogst :).

Heb weinig te melden eigenlijk. A.s. maandag beginnen met de Decapeptyl.. Ben op het moment erg rustig en laat het allemaal wel op me af komen. Heb niet het idee dat ik over (ruim) een maand al een punctie heb..

Nou meiden, prettig weekend!!

Sanne, veel succes met het spuiten van de decapeptyl.

Jessie

Geplaatst
Hallo Dames,

Ja hoor, afgelopen vrijdag viel de onvelop op de mat. We hebben een uitnodiging gekregen voor de gezamelijke afspraak. Wij mogen op 22 april gaan.

Ik was zo blij hiermee. Komt het toch weer allemaal dichterbij. Even was ik ook erg emotioneel. Jammer genoeg Pammie niet samen.

Mijn zusje is ook terug van haar vakantie in Africa. Dit betekent dat zij binnenkort kan gaan starten met haar poging met een donor. Ook erg spannend allemaal.

Zij heeft alles wat wij nu meemaken al doorlopen maar zonder resultaat.

Dat maakt alles wel zwaarder voor mij omdat ik van dichtbij gezien heb wat het met je kan doen als het met ICSI niet lukt. Maar ik ben ontzettend trots op haar hoe ze daar doorheen is gekomen met haar man, en nu 3 jaar later hebben ze toch besloten het te wagen met een donor.

Nou, het weekend zit er weer bijna op. Voor iedereen een goede week.

groetjes

Jessie

Wat goed, joeppieieie :wav:. Nu weet je in ieder geval ook ongeveer wanneer je je aan kan melden. Hoop dat je menstruatie kort daarna is.

Je zus doet dus een poging met donorzaad? Heeft zij ook ICSI gedaan d.m.v. Tese of Pesa? Lijkt me moeilijk om me erbij neer te leggen als uiteindelijk zou blijken dat wij samen geen kindjes kunnen krijgen.

Wij gaan er hier op het forum voor dat iedereen bij de eerste poging zwanger is..:myfignerscrossed:

Geplaatst
Hallo Dames,

groetjes

Jessie

Wat goed Jessie! Ook jij bijna voor de GA,en dan beginnen we allemaal snel aan de IVF poging.

Haha,toch beetje jammer dat je niet op 15 april bent ingepland.

Sanne meid; Hoelaat ga jij de deca spuiten zetten? Ik wens je enorm veel succes hiermee.

Je eerste spuit is een feit,en dichterbij de IVF!!!!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden