Ga naar inhoud

ivf in het umc radboud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Net weer terug uit Nijmegen.

Dat was me het ochtendje wel hoor.

Die echo, vreselijk! Ze konden mijn linker eierstok niet vinden. Twee verpleegkundigen hebben gekeken en dr. Kremer heeft hem uiteindelijk gevonden. Maar nu komt het; de follikelpunctie kan nu niet via de vaginawand, het gebeurt nu via de buikwand. Man ik vind het doodeng. Al zal het niet veel verschil maken waarschijnlijk, maar het maakt me wel onzeker.

Maar hier de datum: vanavond Pregnyl om 23.30 uur en zaterdag de punctie im 23.30 uur. Dan zal de terugplaatsing maandag zijn denk ik als er mooie bevruchtingen zijn. 19 eitjes trouwens..

Oh ja Paula; Toe ik zwanger was dacht ik ook de hele tijd dat ik ongi werd, maar dat was de afscheiding. Daar had ik in het begin ontzettend last van.

Hou het even kort nu, want ben nog druk..

Doei doei

• Reacties 4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Jee Sanne. (Ben ook een radboudganger en blijf hier meelezen en af en toe meekletsen)

De punctie is inderdaad wel even anders dan waar je je in je hoofd op aan het voorbereiden bent. Het zal voor de eitjes niet veel uitmaken. En hopenlijk voor jou ook niet.

Mooi aantal eitjes heb je nu! Heel veel succes.

(Terugplaatsing is waarschijnlijk dinsdag - maandag het verlossende telefoontje of ze goed zijn gaan delen of niet)

Geplaatst

Hallo!

Nou het weekend is aangebroken hoor!

TESTDATUM KOMT ER AAN!

Verder voel ik me goed, maar slaap ik nog altijd slecht.

Borsten en buik zitten klem als ik op mn buik slaap, hahahaha...

Lekker genieten van 4 dagen vrij, en hopelijk een mooie positieve test 1 mei!

Xxx

Geplaatst

Dag Paula,

Ik weet t het lijkt wel een obsessie bij mij t testen, gisteren de enige dag dat ik niet getest heb. Vanochtend spreekuur gebeld, ik heb een echo afspraak op don.20 mei! Dus nu nog 3 weken geduld en dan weten we t.

Oh ja schaam me om t op te schrijven maar met test van vandaag heb ik er al 8 gedaan over 8 dagen verspreid. Die test van vandaag was echt gaaf, de teststreep verscheen eerder dan de controlestreep en was ook donkerder dan de controlestreep. Dat noem ik pas een goeie positieve uitslag!

Sanne, wat goed 19 eitjes, daar zitten straks lekker veel toppertjes bij!

Neem lekker t maximale wat ze geven aan pijnstilling!

Ik had ook Puregon bij me icsi...

Liefs

Sam

Geplaatst

Nu 2 weken na de terugplaatsing durf ik mezelf wel groen te maken, Paula doe je lekker mee?

Over weekend gesproken, ik ben volgende week lekker vrij, we gaan lekker naar Disney!! Heerlijk kijk er nu al naar uit!

Gezamelijke afspraak

- 8 februari Samsam

- 9 februari MamavanTim

- 11 februari Sharon24

- 18 februari Paula

- 9 maart Sanne

- 31 maart Liesbeth

- 6 april Raba

- 15 april Pammie

- 22 april Jessie

Start Decapeptyl

- 4 maart sharon

- 8 maart Samsam

- 17 maart Paula

- 29 maart Sanne

- 18 april Liesbeth

- 14 mei Pammie

- 16 mei Jessie

Start Puregon/Gonal F

- 21 maart Sharon24

- 25 maart Samsam

- 2 april Paula

- 16 april Sanne

- 2 mei Liesbeth

- 28 mei Pammie

- 3 juni Jessie

Eerste fm

- 30 maart Sharon24

- 3 april Samsam

- 10 april, 11 april de 2e Paula

- 25 april Sanne

- 10 mei Liesbeth

- 6 juni Pammie

- 12 juni Jessie

Tweede fm

- 27 april Sanne

Derde fm

- 29 april Sanne

Punctie

- 30 maart MamavanTim

- 1 april Sharon

- 12 april Samsam

- 13 april Paula

Terugplaatsing

- 4 april Sharon TP van 1 A-embryo

- 15 april Samsam

- 16 april Paula 1 A-embryo

Testdag

- 17 april Sharon

- 17 april Mama van Tim

- 30 april Samsam

- 1 mei Paula

Cryocyclus:

- Sharon 2 A embryo's

Geplaatst

Jeetje, 8 testen!

Ik heb er al wel 2 gedaan, en daar voel ik me al "schuldig" over.

Deden ze er niet moeilijk over dat je al belde voor je testdatum voor die echo? Ik hoop maandag te mogen bellen voor de echo afspraak. Eerst in de tussentijd een weekje naar Italië!

Ps: nee ik durf me nog niet groen te maken. Stom hè? Ben af en toe nogal bijgelovig (hahahaha) dus maak me echt pas op zn vroegst zaterdag groen hoor!

Geplaatst

Nee ze zei gelukkig er niks over. Ik dacht hoe eerder hoe beter om te bellen...heb erbij gezegd dat ik al een week positief test. Mischien heeft dat voor mij gepleit.VOlgende week maken we jou groen

Jij gaat naar Italie?! Wat leuk even lekker tussenuit.

Ik ga met en dubbel gevoel naar Disney, de enge attracties vind ik altijd geweldig die adrealine en schrik maar nu ik zwanger ben durf ik daar niet in te gaan, wil t lot niet uitdagen.

Sharon, gelukkig had je nog cryootjes dan kan je tenminste gelijk door, dat zou ik ook gewild hebben. Met dit lekkere weer gaat t wachten iig een stuk sneller...

Liefs

Sam

Geplaatst

Hoi Samsam,

Ja, hahaha, ik heb in het begin nog motor gereden, maar durf nu ook niet meer. Je wordt er zo voorzichtig van en als ik het logisch beredeneer, dan weet ik dat het complete onzin is!!!

Hahaha ja dat je al een week getest hebt... ze zal vast niet meer gedurfd hebben om te zeggen: nee mevrouw, wacht u nog maar een dagje en belt u maandag maar terug! Hahahaha...

Ik hoop dat ik de 24/5 kan komen voor die echo, want dan ben ik vrij. Weet jij of je daarna via de verloskundige begeleidt gaat worden of gyn in eigen ziekenhuis?

Geplaatst

Weet iemand wanneer de terugplaatsing is bij IVF? Ik hield al rekening me maandag, maar nou schreef Hobbesje dinsdag. Ik ben nu in de war.

Geplaatst

even over die puregon of gonal F.

Dit had ik gevraagd bij de GA. en ik krijg inderdaad gonal f omdat er bij ons een mogelijkheid is op pesa. Dus bij pesa of tesa krijgt je gonal f en anders puregon. Heeft inderdaad iets te maken met de fabrikant of de verzekering of zo. Die bieden dat medicijn aan bij die behandeling. Maar ze zeiden dat het dezelfde werking heeft.

Sanne, eindelijk een datum voor de punctie. spannend hoor. Het komt ook vast wel goed via de buikwand, maar dat is natuurlijk iets waar je niet op voorbereid was.

Samsam en paula, jullie geven ons weer hoop met die positieve testen.

Sharon, wij gaan gewoon in juni zwanger worden.

Geplaatst

@ Sanne: heb jij dat formulier niet meer van de GA? Daar staat toch het schema op? Of bedoel je dat niet? De terugplaatsing is over het algemeen 3 dagen na de punctie. Dus zoals Hobbesje zei: maandag krijg je telefoon over de resultaten en dan hoor je hoe laat je er dinsdag moet zijn.

Je krijgt nog een formuliertje mee na de punctie over wanneer de TP is. Maar jeetje, via de buikwand, dat maakt het extra spannend. Krijg je daar ook verdoving? Meid ik duim voor je zaterdag!

Succes meid!

Geplaatst
Net weer terug uit Nijmegen.

Dat was me het ochtendje wel hoor.

Die echo, vreselijk! Ze konden mijn linker eierstok niet vinden. Twee verpleegkundigen hebben gekeken en dr. Kremer heeft hem uiteindelijk gevonden. Maar nu komt het; de follikelpunctie kan nu niet via de vaginawand, het gebeurt nu via de buikwand. Man ik vind het doodeng. Al zal het niet veel verschil maken waarschijnlijk, maar het maakt me wel onzeker.

Maar hier de datum: vanavond Pregnyl om 23.30 uur en zaterdag de punctie im 23.30 uur. Dan zal de terugplaatsing maandag zijn denk ik als er mooie bevruchtingen zijn. 19 eitjes trouwens..

Oh ja Paula; Toe ik zwanger was dacht ik ook de hele tijd dat ik ongi werd, maar dat was de afscheiding. Daar had ik in het begin ontzettend last van.

Hou het even kort nu, want ben nog druk..

Doei doei

Via de buikwand?? Hoe gaat dat dan in z'n werk?

Je zult vast goede pijnstilling krijgen! Echt spannend hoor,je weet gewoon over een goede 3 weken of je zwanger bent!

Succes met de pregnyl spuit vanavond!

(wel prettig dat je zaterdag de punctie hebt,heb je lekker het weekend om bij te komen,en het kost je geen dagen)

Paula,ik heb een goed gevoel bij jou. Slecht slapen? Dat schijnt een zwangerschapssymptoom te zijn.

Nog even en je écht testdatum komt er aan!

Sam,Bij jou is het ook wel overduidelijk. 8 testen,en alle 8 testen positief? Nou dat zegt wat hoor!

Sharon,dan loop je inderdaad gelijk straks met Jessie en mij.

Ik hoop voor je dat je ongie op tijd is. Je boft echt met die cryo's!

Vandaag toch maar even gebeld naar Nijmegen.

En ze hadden zich inderdaad vergist in de datum,zoals ik al had verwacht.

Gewoon 6 juni de 1e echo. (op een zondag...9.15 er zijn,dus vroeg weg..gaaaap)

Geplaatst

Ik had een eerste echo toen ook op een zondag, om 9.20!

Whaaaaaaa, maar was wel lekker rustig op de weg en in het ziekenhuis!

Geplaatst

Ik hoop dat ik de 24/5 kan komen voor die echo, want dan ben ik vrij. Weet jij of je daarna via de verloskundige begeleidt gaat worden of gyn in eigen ziekenhuis?

Ha Paula,

Als het er 2 zijn ga je naar de gyn. Je mag zelfs in Nijmegen blijven (maar dat leek ons niet praktisch). En bij 1 mag je kiezen (hoogst waarschijnlijk bij jou zie ik). Ik heb gekozen om lekker naar de verloskundige te gaan, daar voel ik me het prettigst. Heb wel genoeg ziekenhuis van binnen gezien voorlopig.

En met de 36 weken moeten we zowiezo wel weer naar de gyn terug(keizersnede gehad). Het grootste nadeel is dat je daar vaak lang moet wachten en dat ze dan het liefst hebben dat je geen kinderen meeneemt...

Geplaatst

Klopt, de terugplaatsing wordt dinsdag. Tenminste als alles goed gaat met de bevruchting. Maar we hebben goede hoop. Ik hoop dat er veel eicellen zijn en goede zwemmers, dan kan het bijna niet missen, toch?

Paula: Ik helemaal niet aan dat formulier gedacht, thanxxx voor de tip. Jij hebt morgen officieel jouw testdatum hé? Super hoor dat je al positief getest hebt. het zal wel onwerkelijk zijn nog. Vaak moet je toch eerst de echo zien, dan heb je het met eigen ogen gezien. Of heb je dat niet?

Ik krijg trouwens geen extra verdoving in mijn buik ofzo.

@ Pammie: Ja ik moet de avond voor de punctie twee tabletjes innemen zodat ik goed kan slapen (moet niet maar mag). De dag vd punctie moet ik een uur voor de punctie twee héle grote antibiotica-tabletten innemen en zo'n tablet waar je rustig van wordt, die je de avond daarvoor dus ook hebt ingenomen om goed te kunnen slapen. En verder weet ik niet hoe het in zijn werk gaat via de buikwand. Ik laat het allemaal wel een beetje over me heen komen, het is niet anders. Maarrr vind het wel héééél eng, brrrrr.

Ik heb gereserveerd in het Radbout Hotel. Morgenmiddag gaan we er heen. We maken er een gezellige dag van en kunnen dan de volgende dag rustig zonder stress aankomen. Vind het wel fijn.

Oh ja Pammie, ik ben twee weken vrij. Maar de dagen dat ik werk heb ik eigenlijk altijd wel een bezoekje in Nijmegen gehad, dus het had me sowieso veel tijd gekost. De terugplaatsing is ook weer op een werkdag van mij. Ik vind het wel beter dat ik geen stress van mijn werk nu heb. Die uren heb ik al gewerkt, dus in principe maak ik mijn overuren nu op.

Geplaatst

Gezamelijke afspraak

- 8 februari Samsam

- 9 februari MamavanTim

- 11 februari Sharon24

- 18 februari Paula

- 9 maart Sanne

- 31 maart Liesbeth

- 6 april Raba

- 15 april Pammie

- 22 april Jessie

Start Decapeptyl

- 4 maart sharon

- 8 maart Samsam

- 17 maart Paula

- 29 maart Sanne

- 18 april Liesbeth

- 14 mei Pammie

- 16 mei Jessie

Start Puregon/Gonal F

- 21 maart Sharon24

- 25 maart Samsam

- 2 april Paula

- 16 april Sanne

- 2 mei Liesbeth

- 28 mei Pammie

- 3 juni Jessie

Eerste fm

- 30 maart Sharon24

- 3 april Samsam

- 10 april, 11 april de 2e Paula

- 25 april Sanne

- 10 mei Liesbeth

- 6 juni Pammie

- 12 juni Jessie

Tweede fm

- 27 april Sanne

Derde fm

- 29 april Sanne

Punctie

- 30 maart MamavanTim

- 1 april Sharon

- 12 april Samsam

- 13 april Paula

- 1 mei Sanne

Terugplaatsing

- 4 april Sharon TP van 1 A-embryo

- 15 april Samsam

- 16 april Paula 1 A-embryo

- 4 mei Sanne

Testdag

- 17 april Sharon

- 17 april Mama van Tim

- 30 april Samsam

- 1 mei Paula

- 18 mei Sanne

Cryocyclus:

- Sharon 2 A embryo's

Geplaatst

Wel prettig Sanne,2 weken vrij.

Koninginnedag ga je eigenlijk wel heel bijzonder vieren. Dat vergeet je nooit.

Koninginnedag in Nijmegen hihi.

Vind het spannend voor je hoor,krijg er zelf helemaal de kriebels van.

Hoe zit het eigenlijk met echo's en weekend? Had al eerder iets gelezen over een andere ingang?

Misschien is dat uitgelegd tijdens de GA,maarja,toen waren we een beetje aan de late kant,en hebben we het mss gemist.

Geplaatst

Bij mij vanmorgen bij de uitgangsecho ook drama. Half uur daar gelegen omdat die verpleegkundige mijn eierstokken ook niet kon vinden ;-( uiteindelijk nog iemand erbij gehaald en die kon ze wel vinden. Pppfff was er al voor 8 u en uiteindelijk dus nog te laat op m'n werk. Maar ja alles voor het goede doel!

Zijn jullie ook zo moe steeds? En mega emotioneel,echt niet grappig meer.

Lijstje is al overwegend groen gelukkig, hopelijk sharon volgende maand ook weer. We gaan op naar 100% slagingspercentage dames!

Geplaatst
Wel prettig Sanne,2 weken vrij.

Koninginnedag ga je eigenlijk wel heel bijzonder vieren. Dat vergeet je nooit.

Koninginnedag in Nijmegen hihi.

Vind het spannend voor je hoor,krijg er zelf helemaal de kriebels van.

Hoe zit het eigenlijk met echo's en weekend? Had al eerder iets gelezen over een andere ingang?

Misschien is dat uitgelegd tijdens de GA,maarja,toen waren we een beetje aan de late kant,en hebben we het mss gemist.

Als je in het weekend komt, dan moet je met de lift naar -1. Het lijkt dan net of je verkeerd zit, tenminste dat dachten wij, maar daar kun je dan via de deur naar binnen. Je kan ook met de trap naar beneden, maar niet via de afdeling waar je normaal naar beneden gaat, dus niet via het trapje met het gekleurde hekje.

Ohwww, ik vind het gewoon eng worden. Maar ik word er ook niet goed van dat bij mij alles anders gaat dan anders. Bah!! Word er zo onzeker van.

Gelukkig zijn we in Nijmegen in goede handen en daar moeten we dan maar op vertrouwen.

Ga je morgen nog gezellig het dorp in?

Ik hou je/jullie natuurlijk op de hoogte..

Geplaatst
Bij mij vanmorgen bij de uitgangsecho ook drama. Half uur daar gelegen omdat die verpleegkundige mijn eierstokken ook niet kon vinden ;-( uiteindelijk nog iemand erbij gehaald en die kon ze wel vinden. Pppfff was er al voor 8 u en uiteindelijk dus nog te laat op m'n werk. Maar ja alles voor het goede doel!

Zijn jullie ook zo moe steeds? En mega emotioneel,echt niet grappig meer.

Lijstje is al overwegend groen gelukkig, hopelijk sharon volgende maand ook weer. We gaan op naar 100% slagingspercentage dames!

Nou, dat heb ik ook net als jij ontzettend moe.. En inderdaad bij mij kon ze de linker eierstok niet vinden. Dr. Kremer moest gebeld worden. In totaal zijn er drie personen met de echo bezig geweest.

Ik hoop dat het lijstje alleen maar groener wordt.. Duim duim duim...

Geplaatst

Hoi Sanne!

Mijn officiele testdatum is morgen, 1 mei. Ik zou vandaag alvast testen omdat mijn vriend morgen weg is. Maar hij komt pas om 14u thuis, hij zit nog in het buitenland.

Ik zou die tabletjes wel innemen hoor, dan word je zelf nog iets rustiger. Ik vond het heerlijk. Hihi. Ik hoop dat je een leuke dag hebt in Nijmegen en dat jullie morgen lekker uitgerust naar de punctie wandelen.

@ Pammie: als je idd in het weekend moet moet je met de liften die vlakbij de poli zijn naar -1. Dan kom je in een soort souterrain, daar waar ze de was verwerken ofzo, hahaha. Er komen ook regelmatig treintjes met karretjes voorbij rijden, hahaha. Dan loop je een stukje naar links (door deuren die automatisch open gaan) en daarna vind je een deur naar rechts: de IVF Poli.

@ Liesbethb: jeetje wat balen zeg, had je er niet veel last van?

Wat een somber weer helaas vandaag.

Misschien dat het vanmiddag nog een beetje wil opklaren.

Geplaatst

Okee,Sanne en Paula,thanxx voor de info.

Dat ga ik even onthouden.

Paula,dus je gaat vanmiddag testen? Spannend hoor,wel leuk als je vriend erbij kan zijn inderdaad. Ben érg benieuwd!

Sanne,fijne middag in Nijmegen,en morgen de grote dag!!!

Allemaal een fijne koninginnedag.

Geplaatst

Allemaal een fijne koninginnedag gehad?

Het weer was helaas minder hé?

Wij zitten nu in het Radbout onze tijd te verdoen achter de computer. Die kamer in het Radbout is echt niets. Maar ja, het hoeft ook geen luxe te zijn. We doen dit alleen maar om morgen in alle rust hier naar toe te komen. Pammie: echt een aanrader hoor. Niet de stress van het verkeer 's ochtends.

Ben ontzettend zenuwachtig, dus ik hoop dat die pilletjes zijn werk goed doen vannacht.

Ik hou jullie op de hoogte en anders horen jullie vast het e.e.a. van Pammie. Die sms ik nog even..

Paula: Morgen ook DE dag voor jou. Ga je nou morgen nog een keer testen?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden