Ga naar inhoud

ivf in het umc radboud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@ Jessie; Ooo, ik had van de verpleegkundige vandaag begrepen dat je dit moet mengen. (Foutje! Hahaha, sorry) Maar dan valt de Gonal ook wel mee! Het heeft dezelfde werking als Puregon, het is alleen een andere firma die het levert. Ben benieuwd hoe het gaat met de Puregon. Zo om 21.30 de 1ste! Jij ook succes hoor!

@Pammie; Ik hoop dat alle follikelbaasjes mee gaan doen. Het is zo dat iedereen een xx aantal follikelblaasjes heeft. Bij mij zijn er 18 geteld en dat is een goede uitgangswaarde. Ik duim dat ze idd allemaal doorgroeien naar eicellen. Het slijmvlies was ook goed geslonken. Op naar het stimuleren!!

Had jij trouwens bijwerkingen van de Puregon?

En heb jij een uitgangsecho?

Groetjes weer!

• Reacties 4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi meiden,

Het ziet er naar uit dat ik jullie binnenkort kom vergezellen. Ik moet morgen met de poli bellen om me zsm aan te melden. Ik heb een cryopoging gehad in het St. Elisabeth in Tilburg maar deze is helaas niet gelukt. Dus nu begin ik Nijmegen. Ik ben benieuwd.

Groetjes,

Nathalie

Geplaatst
Hoi meiden,

Het ziet er naar uit dat ik jullie binnenkort kom vergezellen. Ik moet morgen met de poli om me zsm aan te melden. Ik heb een cryopoging gehad in het St. Elisabeth in Tilburg maar deze is helaas niet gelukt. Dus nu begin ik Nijmegen. Ik ben benieuwd.

Groetjes,

Nathalie

Hoi Nathalie,

Je bent van harte welkom hier!

Ik heb vandaag met kippevel je dagboek gelezen.

Meid, petje af voor je!

Heel veel succes met je behandeling!!!!

Groetjes en weltruste,

Goofy

Geplaatst

Hey Goofy,

Dank je wel voor het welkom. Het is toch altijd weer even erin komen in een nieuw topic. Ik heb wel in dit topic meegelezen en soms gereageerd en ik merk dat de meiden hier heel nauw met elkaar zijn. Ik hoop niet dat ik er zo inbreek. Ook heel lief dat je mijn dagboek wilde lezen. Ik weet het is een heel verhaal, maar zo kan ik mijn ei een beetje kwijt en het helpt me door te gaan. Maar het komt allemaal goed. Ik heb nu een aantal gesprekken met dr. Smeenk gehad en ik voel me helemaal op mijn plaats in het Radboud en weet zeker dat het goed komt..

Liefs,

Nathalie

Geplaatst

Hallo allemaal,

Gistermiddag heeft mijn man dus de TESE gehad. Helaas was deze negatief, er is geen zaad gevonden. Dat komt best hard aan.

Groetjes,

Maureen

Geplaatst
Hallo allemaal,

Gistermiddag heeft mijn man dus de TESE gehad. Helaas was deze negatief, er is geen zaad gevonden. Dat komt best hard aan.

Groetjes,

Maureen

Oh Maureen, wat erg!! Dat dat hard aankomt is logich. Jeetje, sterkte meid!! Wat gaat of kan er nu gedaan worden?

Geplaatst

Hallo dames!

@ Maureen: meis wat erg!!! Dat het hard aankomt is nog een understatement! Volgens mij zakt de grond onder je voeten vandaag en stopt de wereld gewoon even helemaal met draaien! Oh wat erg! Ik ken je niet persoonlijk maar wens je alle sterkte met het verwerken van dit verschrikkelijk nieuws.

Ik durf bijna niet mijn positieve nieuws te noteren, maar toch doe ik het. Zojuist een echo gehad door mijn baas, EN HEB HET HARTJE ZIEN KLOPPEN!

Moest even een traantje wegpinken...

Komende dinsdag officele echo in Nijmegen.

Geplaatst
Hallo dames!

@ Maureen: meis wat erg!!! Dat het hard aankomt is nog een understatement! Volgens mij zakt de grond onder je voeten vandaag en stopt de wereld gewoon even helemaal met draaien! Oh wat erg! Ik ken je niet persoonlijk maar wens je alle sterkte met het verwerken van dit verschrikkelijk nieuws.

Ik durf bijna niet mijn positieve nieuws te noteren, maar toch doe ik het. Zojuist een echo gehad door mijn baas, EN HEB HET HARTJE ZIEN KLOPPEN!

Moest even een traantje wegpinken...

Komende dinsdag officele echo in Nijmegen.

Fijn Paula, toch prettig de bevestiging dat het hartje klopt. Handig hoor dat je baas dat doet.

Geplaatst

Goofy; Ik had geen bijwerkingen van de Puregon.

Hoe is je 1e spuit gegaan??

Ik heb geen uitgangsecho,als m'n menstruatie komt,mag ik 28 mei starten met Puregon.

Nathalie; Welcome back. Succes straks met je 2e IVF behandeling!

Paula; Wauw,je hebt het hartje horen kloppen. Wat een ontroerend en bijzonder moment moest dat geweest zijn. Je vriend kon er zeker niet bij zijn?

Hoe is het verder met je? Ik las iets op Hyves over de trap.

Maureen; Meid,dit ga je niet menen. Wat een verschrikkelijke teleurstelling. Hoe gaat het nu verder?

Sanne; Hoe is het met jou? Ga je gelijk door voor ivf 2? Ik meende dat je toen zei dat je een maandje rust wou ivm vakantie. Alhoewel ik het héél goed begrijp als je gelijk door zou gaan!

Geplaatst

Start Decapeptyl

- 18 april Liesbeth

- 06 mei Goofy

- 14 mei Pammie

- 16 mei Jessie

- 3 juni appel

uitgangsecho

- 17 juni Appel

-19 mei Goofy

Start Puregon/Gonal F

- 2 mei Liesbeth

- 19 mei Goofy

- 28 mei Pammie

- 3 juni Jessie

- 17 juni Appel

Eerste fm

- 10 mei Liesbeth

- 6 juni Pammie

- 12 juni Jessie

- 25 juni Appel

Tweede fm

- 12 mei Liesbeth

Derde fm

- 13 mei Liesbeth

Punctie

- 15 mei Liesbeth

Terugplaatsing

Testdag

- 17 april Sharon

- 17 april Mama van Tim

- 30 april Samsam

- 1 mei Paula

- 19 mei Sanne

Cryocyclus:

- Sharon 2 A embryo's

Geplaatst

Hey Pammie: Alweer een week aan het spuiten, of niet? Gaat hard hé? Hoe gaat het je nu af? Wanneer zou je eigenlijk ongi moeten worden?

Wij gaan wel direct door. We willen graag verder. En in Spanje hebben we ook rust en vinden we het allebei niet erg als ik daar 1 spuitje per dag moet zetten. Het voelt niet goed om te wachten tot juli met aanmelden. Stel dat als ik me in juni wil aanmelden en er is geen plek, dan kan ik me in juli aanmelden. Als ik sowieso wacht tot juli met aanmelden en er is dan geen plek, dan duurt het tot augustus tot ik me weer kan aanmelden en dat vinden we te lang duren. Ach ja, iedere maand is te lang natuurlijk.

Geplaatst

Start Decapeptyl

- 18 april Liesbeth

- 06 mei Goofy

- 14 mei Pammie

- 16 mei Jessie

- 5 juni appel

uitgangsecho

-19 mei Goofy

-18 juni Appel

Start Puregon/Gonal F

- 2 mei Liesbeth

- 19 mei Goofy

- 28 mei Pammie

- 3 juni Jessie

- 19 juni Appel

Eerste fm

- 10 mei Liesbeth

- 6 juni Pammie

- 12 juni Jessie

Tweede fm

- 12 mei Liesbeth

Derde fm

- 13 mei Liesbeth

Punctie

- 15 mei Liesbeth

Terugplaatsing

Testdag

- 17 april Sharon

- 17 april Mama van Tim

- 30 april Samsam

- 1 mei Paula

- 19 mei Sanne

Cryocyclus:

- Sharon 2 A embryo's

Zo even het lijstje aangepast. Ik had de datums overgenomen die op de digipoli in de agenda stonden, maar dit zijn standaard tellingen. Ik begin zaterdag 5 juni te prikken met de deca. De koelkastla is leeg, dus morgen de spulletjes ophalen en controleren. Controlefreak die ik ben.

@ Maureen: Wat schrikken. Weet ook niet zo goed wat ik hier op moet zeggen. Gaan ze het nog een keer proberen of heeft dat helemaal geen zin? In iedergeval heel veel sterkte gewenst voor jou en je man.

@ Paula: Wat verschrikkelijk fijn dat je een hartje hebt zien kloppen. Nu kun je dinsdag lekker genieten van de echo van jullie kleine :fish:guppie.

@Nathalie: Welkom (ben zelf ook nog maar kort actief hier) bij deze gezellige club. Succes straks bij de behandeling. Moet je nog de GA volgen of bedoel je met aanmelden ook echt aanmelden voor start van de behandeling?

@Sanne: Knap hoor dat je alles al weer zo snel oppakt en vooruit denkt. Lekker op vakantie en dan niet vergeten te spuiten, want dat zal wel even opletten zijn als je in Spanje zit. Ga je vliegen of rijden jullie zelf. Heb namelijk wel eens gehoord dat je anders een verklaring moet hebben voor je spuiten als je met het vliegtuig gaat. Heb het zelf nooit meegemaakt, misschien iemand anders hier?

Groetjes allemaal en geniet van dit heerlijke lange weekend (voor mij is die al begonnen)

Appel

Geplaatst

Hallo meiden,

Wat is er vandaag toch weer veel gebeurd zeg!

Allereerst Maureen en partner heel veel sterkte met deze uitslag. Verschikkelijk zeg. Wat gaan jullie nu doen? Is er nogmaals kans op een TESE behandeling? Jeetje meid, wat vind ik dit verschikkelijk nieuws!

@ Pammie; Zo de 1ste Puregon zit er idd in! Ging GOED!! Ben jij al ongi? Of had je alleen krampen van de Deca? Hoop dat je het wel gauw wordt.

@Nathalie; Het was zeker geen moeite geweest hoor om je verhaal te lezen. Maar poehee, wel heftig hoor! Het is idd lastig om in een nieuwe topic te starten. Vond ik ook moeilijk, maar die meiden hier zijn geweldig, je voelt je zo "thuis".

@Sanne; Goed dat je je weer gelijk opgeef! In Spanje kan je idd gewoon je rust nemen en wat is nu 1 prik op de hele dag! En je weet het, tijdens vakantie's worden de meeste baby's verwekt! Wat mij betreft geldt dit ook voor onze trajecten!!

@ Paula! WWAAAAUUUWW, gefeliciteerd meid! Geweldig leuk! Een kloppend hartje gezien. Super. Op naar de echo van dinsdag!

Start Decapeptyl

- 18 april Liesbeth

- 06 mei Goofy

- 14 mei Pammie

- 16 mei Jessie

- 3 juni appel

uitgangsecho

- 17 juni Appel

-19 mei Goofy

Start Puregon/Gonal F

- 2 mei Liesbeth

- 19 mei Goofy

- 28 mei Pammie

- 3 juni Jessie

- 17 juni Appel

Eerste fm

- 10 mei Liesbeth

- 27 mei Goofy

- 6 juni Pammie

- 12 juni Jessie

- 25 juni Appel

Tweede fm

- 12 mei Liesbeth

Derde fm

- 13 mei Liesbeth

Punctie

- 15 mei Liesbeth

Terugplaatsing

Testdag

- 17 april Sharon

- 17 april Mama van Tim

- 30 april Samsam

- 1 mei Paula

- 19 mei Sanne

Cryocyclus:

- Sharon 2 A embryo's

@ Liesbethb; Jou TP en testdatum onbreekt nog!

Misschien wil je dit zo houden? Zo niet, kopieer hem even, kijk maar...

Meiden fijne avond en Maureen sterkte!

XXX

Geplaatst

@ Paula, GEWELDIG ZEG!!!!!!!!!!

Zal het lijstje ff aanvullen.

Start Decapeptyl

- 18 april Liesbeth

- 06 mei Goofy

- 14 mei Pammie

- 16 mei Jessie

- 3 juni appel

uitgangsecho

- 17 juni Appel

-19 mei Goofy

Start Puregon/Gonal F

- 2 mei Liesbeth

- 19 mei Goofy

- 28 mei Pammie

- 3 juni Jessie

- 17 juni Appel

Eerste fm

- 10 mei Liesbeth

- 27 mei Goofy

- 6 juni Pammie

- 12 juni Jessie

- 25 juni Appel

Tweede fm

- 12 mei Liesbeth

Derde fm

- 13 mei Liesbeth

Punctie

- 15 mei Liesbeth

Terugplaatsing

-18 mei Liesbeth

Testdag

- 17 april Sharon

- 17 april Mama van Tim

- 30 april Samsam

- 1 mei Paula

- 19 mei Sanne

- 2 juni Liesbeth

Cryocyclus:

- Sharon 2 A embryo's

Geplaatst

Hey meiden!

@ Pammie: ja ik gleed uit en toen was de trap ineens een glijbaan, met heel veel hobbels en dus veel spierpijn, grote schaafplek en aantal blauwe plekken.

@ Sanne: hoe is het met je meid?

@ Sharon: al ongesteld?

Liefs en knuffel

Geplaatst

Paula, ik ben zo blij voor je, een kloppend hartje. Dat is waar we allemaal van dromen. Lijkt me erg emotioneel als je dat ziet.

Sanne, ik vind je heel sterk hoor. Meteen weer vooruit denken.

Goofy, fijn dat de puregon zo goed ging. Is weer een meevaller. Nu je bent begonnen met de puregon gaat het echt snel.

Geplaatst

Hoi meiden,

Ik ben vanochtend gebeld door het secretariaat van het Radboud. Heb op 7 juni een telefonische afspraak met dr. Smeenk. Hij moet een formulier invullen zodat het daar de ronde kan doen of zoiets. Dan moet ik wachten op de GA en dan pas kunnen we gaan beginnen. Duurde dat bij jullie ook zo lang? Ik was echt zo pissig vanochtend. Heb nu 2 klappen te verwerken gehad en ik wil gewoon door. Als ik af moet gaan zitten wachten dan verslapt het. Ik weet gewoon van mezelf als ik wilskracht heb dan moet ik doorgaan. Dus ik hoop dat dr. Smeenk 7 juni beter nieuws voor me heeft anders blijf ik toch in Tilburg. Het gaat tenslotte om "onze" toekomst. Maar we moeten het helaas wel in hun handen leggen. En daar baal ik van.

Groetjes,

Nathalie

Geplaatst
Hoi meiden,

Ik ben vanochtend gebeld door het secretariaat van het Radboud. Heb op 7 juni een telefonische afspraak met dr. Smeenk. Hij moet een formulier invullen zodat het daar de ronde kan doen of zoiets. Dan moet ik wachten op de GA en dan pas kunnen we gaan beginnen. Duurde dat bij jullie ook zo lang? Ik was echt zo pissig vanochtend. Heb nu 2 klappen te verwerken gehad en ik wil gewoon door. Als ik af moet gaan zitten wachten dan verslapt het. Ik weet gewoon van mezelf als ik wilskracht heb dan moet ik doorgaan. Dus ik hoop dat dr. Smeenk 7 juni beter nieuws voor me heeft anders blijf ik toch in Tilburg. Het gaat tenslotte om "onze" toekomst. Maar we moeten het helaas wel in hun handen leggen. En daar baal ik van.

Groetjes,

Nathalie

Hai Nathalie,helaas gaat dit zo. Heb je een telefonische afspraak voor de uitslag van de onderzoeken?

Je hebt daarna de GA,en als je dan ongesteld bent geworden,kun je je aanmelden.

Ik hoop voor je op goed nieuws!

Ik heb ook Dr Smeenk als gyn.

Goofy; fijn dat de Puregon goed gaat! Ik ben nog niet ongi,idd wel wat krampen door de deca waarschijnelijk.

Paula; Oei,dat is geen pretje geweest...schrok je niet ontzettend??? Ook ivm je zwangerschap.

Sanne; Mijn ongi verwacht ik ongeveer één deze dagen wel. Maar ik zie het wel. Iig hoop ik wel vóór de 28e!

Je hebt in principe groot gelijk dat je door gaat,en wat is nou elke dag even een spuitje? Of het nu op vakantie is,of tijdens je vakantie thuis.

Daarbij kun je wel lekker genieten tijdens je vakantie daar,en ben je fijn ontspannen! Misschiel wel een heel groot voordeel.

Meiden,fijn weekend allemaal! Geniet van het mooie weer.

Geplaatst
Hoi meiden,

Groetjes,

Nathalie

Hoi Nathalie,

Wat een verhaal weer!

Wij hebben in oktober 2009 te horen gekregen dat IVF ICSi met evt een TESE onze enige mogelijkheid is op een zwangerschap. Onze hoop lag volgens ons behandelend gynaecoloog in het UMCN. Hij heeft ons direct aangemeldt en op 11.01.10 hadden we de intake. Toen moesten we 6 weken wachten op de lab uitslagen. Je staat vanaf de intake gelijk op de wachtlijst. Op 01.04.10 hadden wij de gezamelijke afspraak met uitleg en prikinstuctie. Je mag je dan bij de 1ste dag van de menstruatie aanmelden. Dan is het nog even spannend of je in die ronde mee mag. Wij hadden mazzel. Zoals je bij Raba hebt kunnen lezen heeft zij het in dit ziekenhuis helaas anders meegemaakt. Dus wat ons verhaal betreft was het best wel "snel". Ik snap heel goed dat jullie door willen. Je bent nu bezig en wil geen kostbare tijd verliezen. Ik wens je daar ook heel veel sterkte mee en duim voor je dat je snel door mag!

Zo wat een lap tekst! Hahahahaha

@ Paula; Jeetje man, wat doe je nu. Dat is schrikken om van de trap te stuiteren. Sterkte met de spierpijn!

@Jessie; Idd gaat het nu snel. Heerlijk hoor! Ben best nerveus voor wat er nog komen gaat, maar ik kijk er ook verschikkelijk naar uit!

Nou meiden, allemaal een heel goed weekend!

Ik heb nu lekker vakantie! 2 weken doen waar ik zelf zin in heb en me volledig richten op het verder traject!!

Tot schrijfs maar weer!!!!

Geplaatst

Hoi meiden,

We hebben alle afspraken al gehad en de uitslagen ook. We hadden op 10 maart een evaluatiegesprek daarvoor en alle uitslagen waren goed maar aangezien wij over zijn gegaan naar het radboud en nog cryo hadden liggen in Tilburg moesten we die eerst afmaken. Dat hebben we gedaan maar helaas zonder resultaat helaas. Ik heb 7 juni een telefonische afspraak met Dr. Smeenk om te kijken hoe het nu verder gaat. Ik hoop gewoon dat ze ons snel in plannen voor die GA. Ergens vind ik het onzin (mijn mening) omdat ik die spuitinstructies allemaal al heb gehad in het JBZ. Dit is mijn 2e poging dus ja ik weet hoe ik moet spuiten. Jeetje nu ik dit weer zit te typen voel ik die boosheid weer opkomen zeg bah. Maar goed ik hou me nog ff rustig heb al wat vragen opgeschreven voor 7 juni dus het komt wel goed en anders ga ik met Dr. Smeenk overleggen of we in het Elisabeth mogen blijven daar zit hij ook als gyn. Dus hoe dan ook ik kan hem dan behouden als mijn gyn.

Liefs,

Nathalie

Geplaatst

Hoi Nathalie: Jee, wat ontzettend frustrerend zeg! Bij ons ging het in het begin niet echt soepel allemaal met de GA (die boosheid die dan omhoog komt ken ik maar al te goed). Maar mijn ervaring: begin gewoon vanaf a.s maandag maar te bellen met de vraag of er al meer bekend is wanneer je ingepland staat voor de GA. Je hebt dan misschien wel pas 7 juni die belafspraak, maar het inplannen voor de GA kan volgens mij nu al gebeuren. Je wordt ingepland voor de GA als de uitslagen goed zijn en die heb je.

Goofy: Lekker genieten van je vakantie. Die twee weken had ik ook vrij. Ik moet zeggen dat me dat erg goed is bevallen. Puregon valt mee hé? Het schiet lekker op hé? Voor je het weet zit je op de wachtbank.

Pammie: Nou die ongi komt echt wel voor de 28ste hoor. Bij mij was de ongi volgens mij 2 dagen later dan normaal. Hoe gaat het spuiten tot nu?

Ja, ik vind het ook een fijner gevoel om me in juni weer aan te melden. Als er geen plek is dan wordt het juli. Afwachten maar weer, dat is wel irritant hoor. Gewoon het gevoel dat de eerste poging helemaal afgelopen is, al die spuiten en echo's en punctie en geen zwangerschap, dat is wel moeilijk hoor. Heb heel wat huilbuien gehad, maar voel me ook al wel weer positief als ik aan de volgende poging denk. We worden over twee weken gebeld over ICSI ja/nee. Moet nog even wat vragen noteren voor de telefonische afspraak.

Jessie: Hoe gaat het met jou? En met de spuitjes Deca?

Paula: Oeiii, wat een schrikken of niet toen je van de trap viel. Sterkte met de blauwe plekken en schaafplekken.

Wel heel erg bijzonder dat je het hartje hebt gehoord van jullie kleine wondertje. Zóóó bijzonder!! Ben je nog steeds misselijk?

Appel (lees; contolefreak): En? Klopte alles wat je hebt gekregen van de apotheek, hihi? Paste het allemaal in je koelkast? Op naar de eerste spuit.

Sharon: Hoe is het? Ben je al ongesteld geworden? Ik hoop dat je snel een cryo-terugplaatsing krijgt. Ik bedoel twee cryo-terugplaatsingen.

Fijn weekend allemaal. Lekker genieten van de zon.

Geplaatst

Hoi Dames,

Vroeg me af of jullie dit herkennen:

Ik heb het gevoel dat ik al van dit kindje hou terwijl het natuurlijk nog maar net is teruggeplaatst. Maar ook dat ik al van de emmies in de vriezer hou. vond en vind het ook maar niks dat ze in het ziekenhuis liggen. Na de punctie voelde ik me heel leeg en was zo onnatuurlijk dat je "kindjes" in het ziekenhuis liggen. Misschien vinden jullie het heel ver gezocht en ben ik wel gewoon in de war van alles, misschien is het wel herkenbaar.......

Heb nu steeds beetje steekjes in mijn buik. De dag na de TP had ik een hele felle steek. Maar durf toch niet te hopen dat het raak is.... Afwachten en bidden, dat is wat ons nu rest in de wachtweken....

Geplaatst
Hallo allemaal,

Groetjes,

Maureen

Jeetje maureen wat zal het onbeschrijfelijk veel pijn doen. Veel sterkte.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden