Ga naar inhoud

ivf in het umc radboud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Hoi meiden,

Ik ben vanochtend gebeld door het secretariaat van het Radboud. Heb op 7 juni een telefonische afspraak met dr. Smeenk. Hij moet een formulier invullen zodat het daar de ronde kan doen of zoiets. Dan moet ik wachten op de GA en dan pas kunnen we gaan beginnen. Duurde dat bij jullie ook zo lang? Ik was echt zo pissig vanochtend. Heb nu 2 klappen te verwerken gehad en ik wil gewoon door. Als ik af moet gaan zitten wachten dan verslapt het. Ik weet gewoon van mezelf als ik wilskracht heb dan moet ik doorgaan. Dus ik hoop dat dr. Smeenk 7 juni beter nieuws voor me heeft anders blijf ik toch in Tilburg. Het gaat tenslotte om "onze" toekomst. Maar we moeten het helaas wel in hun handen leggen. En daar baal ik van.

Groetjes,

Nathalie

Ja helaas duurt het bij ons ook zo lang.

Ik ben nu nog steeds niet begonnen.

Er was al 2x geen plek.

Wel belachelijk dat je weer naar weer de prikinstructies krijgt.

Kan me jou boosheid goed begrijpen. Ben zelf ook nog steeds heel boos.

Hopelijk gebeurd dat niet bij jou. Veel succes

• Reacties 4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
. Hoe gaat het spuiten tot nu?

De ene dag beter als de andere dag. Het prikt wel ongelooflijk dat spul! (Geloof dat Goofy dit ook als eens zei)

Had jij dit ook?

Spannend dat je over 2 weken gebeld wordt. Ik begrijp dat je graag ICSI wilt. Gaan ze nu weer overleggen over hoe en wat?

Ik ben benieuwd.

Geplaatst

Hallo allemaal!

Wat een weertje vandaag! Heerlijk!!

@ Pammie; idd prikt behoorlijk. (Ik heb er ook weer een blauw plek bij, nr 2)

@ Liesbethb; Ik snap je heel goed hoor! Ik heb vandaag ook al last van nesteldrang. Mijn huis moet schoon. (Niet dat het vies is hoor! Hahaha). Ik wil alles opruimen en uitzoeken. Mijn partner wordt gek van me. Hahahaha.

@ Sanne; ik ben idd blij dat ik nu 2 weken lekker kan doen wat ik wil. Hoop dat het zulk weer blijft als vandaag!

Nou meiden, ik heb verder niet veel nieuws. Vanavond gaat de 4de Puregon er al weer in! Op naar de 1ste FM. Ben benieuwd.

Fijne Pinksterdagen en tot schrijfs!

XX

Geplaatst

Hey meiden!

Balen hoor dat wachten!

Ik moet zeggen dat wij ook best lang gewacht hebben.

Maar dat kwam door de TESE denk ik.

Ik ben echt kei beroerd door de hormonen, zo misselijk en zo moe. En dan niet kunnen slapen omdat je zo misselijk bent. Op een gegeven moment ben je gewoon op.

Vandaag heel rustig aan gedaan, toch 2 keer boven de wc gehangen.

Ik hoop echt dat dit van tijdelijke aard is.

Een aantal van jullie denken: jeetje wat zeurt ze nou, ze is tenminste zwanger. JA DAT IS WAAR, helemaal gelijk... Dat bedenk ik me ook steeds. Maar toch valt het af en toe niet mee.

Meiden, geniet van het weer!

Geplaatst
Hey meiden!

Balen hoor dat wachten!

Ik moet zeggen dat wij ook best lang gewacht hebben.

Maar dat kwam door de TESE denk ik.

Ik ben echt kei beroerd door de hormonen, zo misselijk en zo moe. En dan niet kunnen slapen omdat je zo misselijk bent. Op een gegeven moment ben je gewoon op.

Vandaag heel rustig aan gedaan, toch 2 keer boven de wc gehangen.

Ik hoop echt dat dit van tijdelijke aard is.

Een aantal van jullie denken: jeetje wat zeurt ze nou, ze is tenminste zwanger. JA DAT IS WAAR, helemaal gelijk... Dat bedenk ik me ook steeds. Maar toch valt het af en toe niet mee.

Meiden, geniet van het weer!

Hoi Paula,

Balen joh dat je je zo beroerd voelt bij je zwangerschap. En ja, tuurlijk denken we dat... Ze is zwanger dus wat zeurt ze.. Maarrrrr als wij eenmaal zover zijn piepen we ook wel anders hoor!! Meid heel veel sterkte en laat ons maar denken! XX

Goofy

Geplaatst

hey meiden,

@ Raba: meid echt dan heb jij engelengeduld. Al 2 keer geen plek? Ik zou het dus echt niet pikken dan maar een ander ziekenhuis. Heb het er diverse keren met mijn man over gehad als ze mij niet kunnen helpen ga ik het ergens anders zoeken. Ik leg het lot niet meer in handen van anderen maar neem het hef in eigen handen. Ik heb denk ik te lang naar "anderen" geluisterd en dat heeft me alleen maar narigheid gebracht. Nu ben IK aan de beurt. De meeste zullen wel denken wat zeur je nou er zijn meerdere stellen die moeten wachten. Ja dat klopt maar het blijft wel jouw wens en ik word er ook niet jonger op. Als ik me al bedenk dat ik 21 jaar oud was toen ik stopte met de pil (was weliswaar met ex man) en ik nu 31 jaar ben en nog steeds mijn allergrootste wens niet is uitgekomen ja dan ga ik toch voor mijn eigen geluk vechten.

@ Paula: goh meis wat vervelend dat je je zo voelt, maar je weet wel dat je zwanger bent op deze manier he haha. Maar ik hoop voor je dat je je snel weer beter zult voelen en je lekker kunt gaan genieten.

Nou meiden ik ga mijn oogjes sluiten en lekker slapen ben echt kapot.... Welterusten

Liefs,

Nathalie

Geplaatst

Hoi Allemaal,

Wat een weertje hé. Ik vind dit dus echt helemaal het einde. Vrij en dan nog lekker weer ook. Genieten, Genieten, Genieten.

Nou ik heb de helft van de medicijnen binnen. Ik heb een herhalingsrecept gekregen voor de deca en de puregon. Moet dus opletten dat ik wel optijd de nieuwe lading haal. Heb alles gechekt, dubbel check en het toen mijn man nog laten checken en het klopt.

@Nathalie: Moeilijk he dat wachten en de controle in iemand anders zijn handen te leggen. Dat vond ik bij onze eerste behandeling ook. Kwam toen door de tese waarop we moesten wachten en wat administratieve fouten waardoor alles zo lang duurde en ik er achteraan moest bellen. Het is goed dat je laten weten wat je wil en nodig hebt (las in je eigen topic, dat het al geholpen heeft), maar probeer je ook bij kleine dingen neer te leggen. Zoals bv het bijwonen van de GA. Je hebt er niets aan om daar heel opgefokt te zitten. Zie het als de start van jullie nieuwe kansen in Nijmegen. Zoals je zelf helaas al weet is de hele behandeling als stressvol genoeg. Probeer alle negatieve energie van het wachten, de administratieve rompslomp en alle bijkomende ellende van je af te schudden, zodat je zo ontspannen mogelijk kan beginnen aan weer een poging. Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel. Ik wens je in iedergeval heel veel succes. Dat je snel mag beginnen en dat je vooral heel snel jullie eigen kleintje in je armen mag sluiten.

@ Paula: Vervelend dat je je zo slecht voelt. Ik weet nog toen ik nog niet zwanger was ik ook riep: al ben ik 9 maanden lang kotsmisselijk dat maakt me niet uit. Ik heb er alles voor over (wat natuurlijk ook is anders stop je je zelf niet vol hormonen en onderga je een punctie en de stressvolle wachtweken), maar toen ik zwanger was en een paar dagen (dus heb niets te klagen gehad) echt misselijk was en boven de pot hing dacht ik daar wel iets anders over. Dus schaam je niet. Wees verschikkelijk dankbaar voor je zwangerschap, maar je hebt al genoeg meegemaakt om dankbaar te zijn voor de kwaaltjes. Veel succes morgen met de echo.

@ alle junkies: Hoe gaat het met de prikkers hier? Goofy Heb je het gevoel dat er al flink wat eitjes aan het groeien zijn? Nog 3 daagjes en dan weten jullie meer. Spannend. Ik begin over 11 dagen met prikken.

Meiden succes met waar jullie mee bezig zijn en tot schrijfs.

Appel

Geplaatst

Hoi hoi allemaal,

Echt heerlijk weertje! Idd genieten hoor Appel.

Ik kreeg alle medicijnen in 1 x mee. Was een hele lading en dat controleren, ja dat ken ik helaas ook.

Gaat nu voor jullie ook opschieten, Joepie!!

Ik ben best een beetje zenuwachtig voor de 1ste FM. Ik heb nml het idee dat er nix gebeurd van binnen. Het enige is dat ik een flinke opgezette buik heb.(Ik lijk wel zwanger en helaas vragen de mensen om mij heen dan, ben je zwanger of mag ik je feliciteren) Echt alles wat ik zwaarder ben geworden sinds de start van de prikken (nu 3 kg) zit op mijn buik.

Ben ook een soort van hyper. Heb net vakantie en heb mijn hele huis al gesopt. Van huiskamer tot zolderpuntje. Aan het einde van de dag stort ik letterlijk in. Maar 1 ding is wel, ik loop dan niet heel de dag te malen en mijn huis blinkt weer heerlijk! Hahahahaha.

@ Paula, succes morgen met je echo! Geniet er maar van.

@de rest; hoe is het met jullie?

Het is een beetje stilletjes of zitten jullie allemaal buiten? (gelijk hebben jullie!)

Tot gauw maar weer!

XX

Geplaatst

Hallo Dames,

een paar dagen niks meer gelezen dus moest even bijlezen.

We zijn een paar dagen naar een camping geweest. Was echt heerlijk. Zelfs zo heerlijk dat ik het bijna vergeten was om te spuiten.

Jippie, ik ben ongi geworden. Hopelijk voor de laatste keer, en dan 9 maanden niet meer. Het spuiten gaat me wel goed af. De ene keer wat branderiger dan de andere, maar het gaat goed. Ik hoop dat het met alle andere meiden die aan het spuiten zijn het ook zo goed gaat. Ik heb gelukkig ook helemaal geen last dit keer van bijwerkingen. de vorige keer was ik ontzettend moe, had hoofdpijn en vergat alles. Nu heb ik alleen erg gevoelige borsten maar verder niets.

Geplaatst
@ Paula, ben ook benieuwd hoe de 2e en 1e officiele echo is gegaan.

Hoi Dames!

Sorry voor de late reactie, maar ik was zó moe gister (en misselijk en door mn rug gegaan (nasleep van het vallen van de trap van vorige week)). Ik was dus lekker op de bank gekropen met een dekentje.

Maar verder super goed nieuws, kan het nog niet echt geloven dat het écht zo is. De echo was helemaal goed. Gek idee hoor, nog maar 1,64cm groot en alles zit er al op en aan.

8A7YJ-b5836cbcb45f51ed944e055de3a9bcb4.jpg

Ik ga vanavond hier weer even bijlezen, heb dan wel puf hoop ik.

Nu eerst een dagje werken.

Oja, mijn gewicht valt ook mee. Door alle injecties en bijbehorende spanningen was ik 5 kilo aangekomen en ik ben 1 kilo afgevallen nu. Niet bewust.

Geplaatst

Paula, wat een goed nieuws. Heerlijk om zo'n positief bericht te lezen. Wel vervelend dat je nog last hebt van die val. Doe vooral rustig aan.

Pammie: is jou ongi al gekomen? want jij mag toch binnenkort met de 2e spuit beginnen?

Ik ben nog nooit zo ongi geweest als nu. bah.

Geplaatst

Hallo allemaal.

@ Paula; Van harte hoor, met je geweldige nieuws! Superrrrr.

Sterkte met je rug! En voorzichtig hoor op de trap.

@ Jessie; heftig hé, die ongi, was ook nog nooit zo erg ongi geweest! Maar ja, voor een goed doel! Hoe gaat het verder met het prikken?

Hoe gaat het met je zus? Houdt ze het een beetje vol op het wachtbankje?

@ Maureen; Gaat het een beetje bij jullie?

@ Sanne; Hoe gaat het met je?

@ Pammie; Ja, ja, voor jou gaat het nu ook hard! Spannend!!!! Succes hoor.

@ Liesbethb; Trek je het nog een beetje?

@ Sharon24; Hoe gaat het met jou? En met LIZZY? Nog steeds alles goed?

Even een up-date!

Ik had gisteren een belafspraak over de aantal emmy's en toch nog wat vragen over de evt spoedTESE. De arts vroeg hoe het met prikken ging. Mijn antwoordt: Ik ben 3 kg aangekomen en heb toch elke dag wel een beetje last van hoofdpijn, waaronder 1 keer een migraineaanval. Ik moest gelijk een dag eerder komen voor de FM. Ik schrok me wilt en de zenuwen gierde door mijn lijf. Ze dachten aan een overstimulatie. Maarrr gelukkig, het viel reuze mee. Ze zagen 17 follikels die groeien. Ze zijn tussen de 4 mm en 14 mm. Ze zijn nog aan de kleine kant dus de Puregon moet zijn werk zeker nog een aantal dagen gaan doen. We moeten zaterdag terug voor de 2de FM. Wel hebben ze gezegd dat ik het toch wat rustiger aan moet doen. (Niet het hele huis soppen, aahhhuumm, hahahahaha) Genieten en me niet al te veel zorgen maken. (makkelijker gezegd dan gedaan!) Maar dat ga ik dan maar proberen/doen. Heb door de zenuwen vannacht bijna geen oog dichtgedaan, maar heb net de schade ingehaald. Heerlijk 2 uurtjes plat gelegen.

Zo dat was weer even mijn verhaal.

Tot schrijfs maar weer.

Ik hoop gauw wat van jullie te horen.

Het is hier zo stilletjes op het forum.....

O, ja, ik zet gelijk het aangevulde schema eronder!

Klopt hij nog wat betreft jullie behandeling?

Groetjes en XX

Start Decapeptyl

- 18 april Liesbeth

- 06 mei Goofy

- 14 mei Pammie

- 16 mei Jessie

- 3 juni appel

uitgangsecho

- 17 juni Appel

-19 mei Goofy

Start Puregon/Gonal F

- 2 mei Liesbeth

- 19 mei Goofy

- 28 mei Pammie

- 3 juni Jessie

- 17 juni Appel

Eerste fm

- 10 mei Liesbeth

- 26 mei Goofy

- 6 juni Pammie

- 12 juni Jessie

- 25 juni Appel

Tweede fm

- 12 mei Liesbeth

- 29 mei Goofy

Derde fm

- 13 mei Liesbeth

Punctie

- 15 mei Liesbeth

Terugplaatsing

-18 mei Liesbeth

Testdag

- 17 april Sharon

- 17 april Mama van Tim

- 30 april Samsam

- 1 mei Paula

- 19 mei Sanne

- 2 juni Liesbeth

Cryocyclus:

- Sharon 2 A embryo's

Geplaatst

Hallootjes,

Het is inderdaad erg rustig hier..

Ik lees sowieso mee, maar heb zelf weinig te melden. Niets aan dat wachten tot je je weer kan aanmelden hoor. En dan is het nog maar de vraag of we ons weer aan kunnen melden. Maar goed halverwege juni is nog ver weg.

@ Paula, Geweldig nieuws!! Vervelend dat je je zo misselijk voelt, maar ja, het grote wonder wat je daarvoor terug gaat krijgen is natuurlijk veel belangrijker.

@ Goofy, Oeiii, ik zou ook geschrokken zijn hoor. Maar gelukkig is het geen overstimulatie. ECHT rustig aan gaan doen hoor. Ze zeggen het niet voor niets. Je hebt een mooi aantal follikels. Het bgegint hier weer spannend te worden.

@ Pammie: Hoe is het met je? Gaat het nog goed met spuiten? Ik hoop dat je al ongi bent geworden zodat je sowieso met de Puregon kan beginnen.

@ Sharon: Jij zal ook wel bijna mogen komen voor de terugplaatsing van de emmy's toch? Eindelijk weer!!

Jessie:Fijn dat je dit keer geen last hebt van de spuiten. Ben je zo veel erger ongi ja? Ik hoop met je mee dat dit de laatste keer was de komende 9 maanden..

Ik ga duimen voor jullie allemaal.

Liefs

Geplaatst

Hallo meiden!

Zitten hier midden in de verbouwing (badkamer en toilet),heb even geen tijd gehad om te reageren. Druk druk.

Goede nieuws; Vannacht ongi geworden,dus dat betekend vrijdag de Puregon!

Paula; Super dat de echo helemaal in orde was! Echt een wondertje.

Ik kom snel uitgebreider terug hoor.

Liefs.

Geplaatst

@Sanne; Ja joh, ben me rot geschrokken, dacht dat alles goed ging met de gebruikelijke bijwerkingen, laten ze je eerder komen. Maar goed dat ze zo streng zijn, want stel dat je idd overstimulatie hebt. Poeehhheee, nu op naar Zaterdag.... Spannend hoor! Het is idd een mooi aantal. Ik hoop dat ze allemaal mee gaan doen. Ze zijn nu tussen de 4 en 14 mm. Hoe was dat bij jou? Ik ga het echt rustiger aan doen!! Morgen een heerlijk dagje naar de dierentuin. Vrijdag een vrije dag, lekker een boek lezen of zoiets!

Ik duim voor je dat je weer mag starten de volgende ronde!!!

@Pammie; Fijn dat je ongi bent! Hopelijk de laatste voor 9 a 10 maanden!

Succes met klussen.

Geplaatst

Hallo allemaal,

Na de tegenslag van vorige week heb ik het forum even links laten liggen. Daar had ik even geen behoefte aan......... maar dat snappen jullie vast wel. Ik heb een paar slechte dagen met emotionelen momenten gehad. Het idee om zonder kind(eren) verder te moeten vind ik nog steeds erg akelig. Ik wordt er helemaal depri van en bedenk me dan wat mijn leven eigenlijk voor zin heeft.

In iedere geval wil ik iedereen bedanken voor de lieve en meelevende woorden.

We zijn nu een week verder en na diverse emotionele momenten is het nu gelukkig wat rustiger. Het slechte nieuws is wel iets gezakt maar heeft nog geen plaatsje gekregen, dat duurt nog wel even.

Ik verbaas me erover hoe snel we het "normale" leven weer oppakken. Aan de andere kant, iedereen gaat gewoon verder en daar wordt je vanzelf in meegesleurd.

Gelukkig heb ik een superlieve man en heb ik veel steun aan hem. (Al ligt hij bijna hele dagen op de bank ;-) )

Voorheen was mijn man heel duidelijk over KID of adoptie, dat wilde hij niet. (Ikzelf was hier niet echt mee bezig omdat ik al mijn hoop op een positieve TESE had gevestigd.) Nu zei mijn man eigenlijk best snel dat hij niet negatief tegenover KID staat. " Dan is het toch nog voor de helft van ons samen." Adoptie ziet hij nog steeds niet zitten en ik ook niet. Ik moet ook erg wennen aan het idee van KID maar we gaan ons er binnenkort wellicht in verdiepen.

Maar het idee dat er wellicht nog een kans is geeft me toch weer hoop. Het verdringt het gevoel dat ik vorige week de dagen na de uitslag had. Alleen weet ik nu niet of ik mezelf voor de gek houd.

Met mijn man gaat het overigens goed. Hij heeft eigenlijk geen klachten en geen pijn, behalve als hij dingen doet die worden afgeraden. Over 3 weken hebben we een gesprek in het Radboud. Dit zal verwacht ik een afrondend gesprek zijn.

Groetjes,

Maureen

Geplaatst

Lieve Maureen en man,

Ik weet gewoon even niet wat ik naar je moet schrijven.

Ik begrijp dat je het forum links hebt laten liggen, logisch.

Ik wens je echt heel veel sterkte in hetgeen wat komen gaat!

Heel veel sterkte en heel veel succes met wat jullie ook besluiten te doen.

Laat ajb nog eens wat van je horen.

Een digi-hug voor jou en je man.

XXXXX Goofy

Geplaatst
hey meiden,

@ Raba: meid echt dan heb jij engelengeduld. Al 2 keer geen plek? Ik zou het dus echt niet pikken dan maar een ander ziekenhuis. Heb het er diverse keren met mijn man over gehad als ze mij niet kunnen helpen ga ik het ergens anders zoeken. Ik leg het lot niet meer in handen van anderen maar neem het hef in eigen handen. Ik heb denk ik te lang naar "anderen" geluisterd en dat heeft me alleen maar narigheid gebracht. Nu ben IK aan de beurt. De meeste zullen wel denken wat zeur je nou er zijn meerdere stellen die moeten wachten. Ja dat klopt maar het blijft wel jouw wens en ik word er ook niet jonger op. Als ik me al bedenk dat ik 21 jaar oud was toen ik stopte met de pil (was weliswaar met ex man) en ik nu 31 jaar ben en nog steeds mijn allergrootste wens niet is uitgekomen ja dan ga ik toch voor mijn eigen geluk vechten.

@ Paula: goh meis wat vervelend dat je je zo voelt, maar je weet wel dat je zwanger bent op deze manier he haha. Maar ik hoop voor je dat je je snel weer beter zult voelen en je lekker kunt gaan genieten.

Nou meiden ik ga mijn oogjes sluiten en lekker slapen ben echt kapot.... Welterusten

Liefs,

Nathalie

We hebben geen keus met het ziekenhuis. Als we willen dat het vergoed wordt. Dan is het enige ziekenhuis in nederland nijmegen of amc en die hebben nog langere wachttijden. Hopelijk kunnen we ons volgende week melden en zijn we eindelijk aan de beurt

Geplaatst

Maureen@ begrijp dat je even geen zin in het forum had. Hoop dat ik nog wat hoor en dat je snel het kid traject in kan gaan

Geplaatst

Hoi Raba,

Hmmm ja dan heb je inderdaad geen keuze nee. Wel balen. Ik ga in ieder geval heel hard voor je duimen dat je er snel tussen mag en dat het voor jou ook gaat beginnen.

Nou vandaag is de brief binnengekomen voor de GA en wel op 22 juni. Ik hoop dat we krijgen te horen dat we direct kunnen gaan starten want heb er zin in. Weet iemand of het lang duurt na de GA?

Liefs,

Nathalie

Geplaatst
Hoi Raba,

Hmmm ja dan heb je inderdaad geen keuze nee. Wel balen. Ik ga in ieder geval heel hard voor je duimen dat je er snel tussen mag en dat het voor jou ook gaat beginnen.

Nou vandaag is de brief binnengekomen voor de GA en wel op 22 juni. Ik hoop dat we krijgen te horen dat we direct kunnen gaan starten want heb er zin in. Weet iemand of het lang duurt na de GA?

Liefs,

Nathalie

Na de GA wachtten op je menstruatie,en dan aanmelden. Hopelijk verwacht je ook rond de 22e je ongie:biggrin:

Goofy; Kan me voorstellen dat het even schrikken was. Succes zaterdag met je FM. Klinkt iig goed die score wie je nu al hebt.

Het komt allemaal nu wel dichtbij hé! Ik ben helemaal niet heftig ongie,gewoon zoals altijd....en heb ook geen vervelende bijwerkingen van de deca.

Gaat me tot nu toe harstikke goed af.

Het enigste is dat ik soms helemaal niet meer aan die deca spuit denk. Moet echt m'n alarm op m'n mobiel zetten,anders vergeet ik het.

Ben er wel mee bezig,maar niet overdreven veel. Voel me eigenlijk best relaxed. Nu bezig met een kleine verbouwing,geeft toch wel afleiding hoor!

Maureen; Kan me zo goed voorstellen dat je dit forum even opzij zet. Jezelf en je man zijn even belangrijker!

Wens je alle goeds toe,en hopelijk toch een kans met KID!

Sanne; Wanneer verwacht je je ongie? Hoop zo voor je dat je er tussen kan!

Geplaatst
Na de GA wachtten op je menstruatie,en dan aanmelden. Hopelijk verwacht je ook rond de 22e je ongie:biggrin:

Goofy; Kan me voorstellen dat het even schrikken was. Succes zaterdag met je FM. Klinkt iig goed die score wie je nu al hebt.

Het komt allemaal nu wel dichtbij hé! Ik ben helemaal niet heftig ongie,gewoon zoals altijd....en heb ook geen vervelende bijwerkingen van de deca.

Gaat me tot nu toe harstikke goed af.

Het enigste is dat ik soms helemaal niet meer aan die deca spuit denk. Moet echt m'n alarm op m'n mobiel zetten,anders vergeet ik het.

Ben er wel mee bezig,maar niet overdreven veel. Voel me eigenlijk best relaxed. Nu bezig met een kleine verbouwing,geeft toch wel afleiding hoor!

Maureen; Kan me zo goed voorstellen dat je dit forum even opzij zet. Jezelf en je man zijn even belangrijker!

Wens je alle goeds toe,en hopelijk toch een kans met KID!

Sanne; Wanneer verwacht je je ongie? Hoop zo voor je dat je er tussen kan!

Ik moet over drie weken (niet) ongie worden.. Maar we gaan er deze maand ook voor met ovulatietesten, haha. Wie niet waagt wie niet wint natuurlijk!!

Jij voelt je volgens mij precies hetzelfde als ik tijdens het spuiten, relaxed en ik vergat ook steeds te spuiten. Mijn ongi was ook niet meer dan normaal en ik voelde me ook goed.. Gelukkig maar toch?

Ik hoop dat je de punctie ook net zoals ik ervaar en dat het enige verschil is, dat jij een positieve test hebt.

En dat gun ik natuurlijk iedereen hier een POSITIEVE test..

Schiet de verbouwing een beetje op?

Wat wordt er precies veranderd? Krijgen jullie andere betegeling etc?

Geplaatst
Ik moet over drie weken (niet) ongie worden.. Maar we gaan er deze maand ook voor met ovulatietesten, haha. Wie niet waagt wie niet wint natuurlijk!!

Jij voelt je volgens mij precies hetzelfde als ik tijdens het spuiten, relaxed en ik vergat ook steeds te spuiten. Mijn ongi was ook niet meer dan normaal en ik voelde me ook goed.. Gelukkig maar toch?

Ik hoop dat je de punctie ook net zoals ik ervaar en dat het enige verschil is, dat jij een positieve test hebt.

En dat gun ik natuurlijk iedereen hier een POSITIEVE test..

Schiet de verbouwing een beetje op?

Wat wordt er precies veranderd? Krijgen jullie andere betegeling etc?

Dan ben ik niet de enigste die de deca soms vergeet. Haha.

Ja we krijgen nieuwe betegeling. Vloertegels van 45x45,en wandtegels van 60x30. Ook het toilet krijgt een nieuwe look. Gaat erg mooi worden.

Nadeel; De puinzooi. Vreselijk!

De wonderen zijn de wereld nog niet uit Sanne; Laat die ongi maar wegblijven over 3 weekjes! hihi.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden