Ga naar inhoud

De Oktober en November 2009 mama's

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@ Dees Spannend... leuk!!! voor je het weet is het zover... Ik hoop dat het gauw raak is voor jullie!

@ Tammy zo die kleine word nu echt groot...

@ Lucky.. ja je kunt het beter nu afleren dan dat je er niet meer van afkomt. ik heb een nichtje van 3 en die slaapt nog tussen mama en papa..

Wij hebben een auto stoel aangeschaft we zijn er super blij mee, echt een top ding allerlei verschillende standen en de kleine vind het GE_WEL_DIG.. dat die mama en papa nu kan zien en naar buiten kan kijken...

Al weer bijna 1 ( 15 okt) en 27 okt voor gesprek voor een bruisje ( we beginnen pas rond maart als alles goed is)

Alles goed met de meiden?

Tammy hoe gaat het met je zw? en Michelle hoe is het met de kleintjes en patrick??

Ik mis Jane en Daan wel hoor...

• Reacties 612
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hey Dames,

We zijn weer terug van vakantie!!

Drie weken naar Italië geweest.

Het is allemaal goed gegaan onderweg en in Italië.

Het enige is dat Finn hele hoge koorts heeft gekregen op vakantie. Hij was een beetje loom (en dat is niets voor hem) en we hebben maar zijn koorts gemeten. Bleek hij 39.8 te hebben. We hebben hem gelijk een zetpil gegeven. Toen zakte het goed, maar een dag later kwam het weer terug, maar hij was toen helemaal vrolijk. Ik had echt zoiets van....als dit nog een dag gaat duren ga ik naar de arts toe. Dag erna was het helemaal weg, maar kreeg hij vlekjes op de romp....toen wist ik het, hij had de zesde kinderziekte. Het was (vooral voor hem) balen, maar alles gaat weer helemaal goed.

De laatste week hadden we vrij slecht weer, dus we zijn woensdag al terug gaan rijden. We hebben 's nachts gereden en Finn heeft de hele nacht doorgeslapen, dus dat was wel lekker.

Toen we terug kwamen, kregen we dubbel K*T nieuws te horen.

Een vriendin van mij had vorig jaar NON hodgkin en na een heleboel chemo is het weggegaan. Nu is het weer terug gekomen en krijg ze nog een vele zwaardere behandeling.

Een andere vriendin van mij had vorige week vrijdag haar 20 weken echo. De arts kon het achterhoofdje niet helemaal goed zien en ze moesten door naar het ziekenhuis. Nu bleek hun meisje een open hoofdje te hebben. Ze hebben mij dat pas verteld toen ik afgelopen donderdag terugkwam van vakantie, want ze weten hoe ik ben en zo in mijn auto was gestapt. Afgelopen donderdag (toen hun meisje bijna 22 weken was, zijn de weeën opgewerkt en is hun meisje geboren. Vandaag zijn we bij ze langs geweest. Het is zo onwijs sneu allemaal. Het was ze zo gegunt allemaal. Ze wilde graag dat we met Finn langskwamen, want zo konden ze hun zinnen verzetten.

@mijnbaby, oooowwww miste je mij dan niet!!! Nee hoor, ik vind het ook erg jammer dat sommige ermee stoppen. PS: Daan was ook met vakantie

@Tammy, jullie mannetje groeit ook lekker door. Fijn dat alles weer in orde is.

Wij mogen 11 oktober weer, dan krijgt hij ook zijn prikken weer.

@Dees, joehoeeee wat spannend. Wij gaan volgende maand beginnen voor een brusje. We wilde eigenlijk deze maand beginnen, maar ik wil nog één keer even goed 3 oktober (Leidens Ontzet) vieren en dan gaan we er weer tegenaan!!

Je mag dus elke keer weer in je handjes knijpen als alles goed is/gaat.

Geplaatst

Chantal: wat super dat het allemaal zo goed is gegaan met de vakantie. Toch wel spannend natuurlijk met de reis ernaar toe. Gelukkig is het met Finn niet al te erg geweest met de koorts.

Wat een naar nieuws zeg als je zo terug komt. En wat vreselijk om zo een zwangerschap te moeten eindigen. Hopelijk kunnen ze het goed verwerken. Jullie gaan ook al voor een 2de, spannend hoor. Hopelijk gaat het helemaal goed komen en mag Finn een broerje of zusje verwelkomen.

Mijnbaby: wat bedoel je met zw? Zal wel iets heel erg voor de hands liggend zijn haha.

Trudy: ik zou het ook maar snel afleren hoor. Wij hebben weer het nadeel dat Kaylen niet kan slapen als er meerdere mensen in de buurt zijn. Zelfs niet in zn eigen bedje en er dan bij blijven. Soms wel jammer, maar aan de andere kant mss beter voor later.

Het is echt jammer dat Jane afscheid heeft genomen. Was altijd wel benieuwd naar de ontwikkelingen enzo.

Jaja, gaat echt hard he de tijd. Mijnbaby jij bent de eerste die de verjaardag mag vieren. Ikke als laatste haha, maar gaat nu zo hard en de ontwikkelingen gaan ineens zo snel. Kaylen heeft gisteren voor het eerst in zn handjes geklapt. Was denk ik toeval, want vandaag is het niet meer gelukt. Maar we blijven oefenen.

Hoe is het idd met Michelle en de hele familie en Daan hoe is het bij jou geweest op vakantie? Wel al wat foto's op hyves gekeken. Marjo en krullie hoe gaat het bij jullie met de dames?

Geplaatst

Tammy niet gek dat je het niet begreep, het was bedoeld voor Snoeske hoe het met haar zwangerschap ging hahahha...

Spannend meiden dat jullie ook binnenkort beginnen, ik ga jullie zeker volgen.... wij wachten nog even...

Geplaatst

Chan wat fijn dat jullie het leuk hebben gehad, op de paar daagjes na dat fin minder lekker was..

Ons kleine heeft ook de 6e ziekte gehad, gelukkig hebben jullie het leuk gehad... zo een eerste vakantie is

altijd spannend...

En binnenkort voor een brusje meid!! leuk leuk... wik hebben 27 okt een intake spannend!!

Wat naar voor je vriendinnen... pfffff.... ik heb ook een dood zieke oom ( kanker uitgezaaid)

me moeder en fam gaan er kapot aan.... zo erg om je eigen oom te moeten zien lijden...

Ik miste jou ook hoor biggrin.gif

Geplaatst

Hey Meiden,

Een tijd lang niets van me laten horen, sorry.

Heb net even wat bijgelezen, wat een verhalen zeg!

Champietal, wat verschrikkelijk zoveel slecht nieuws. Heel veel sterkte voor jullie vrienden, verschrikkelijk wat ze nu meemaken, ook voor jullie moeilijk om dit van dichtbij mee te maken.

Wij hebben afgelopen maanden ook van heel dichtbij meegemaakt wat voor ongelovelijke rotziekte kanker is. Een vriend van ons 32 jaar jong z'n hele onderbuik zat vol. Hij heeft een 12-uur durende operatie gehad waaraan hij 2 stoma's heeft overgehouden, maar hij leeft!!! En zijn vooruitzichten zijn gelukkig goed.

Dees, wat spannend dat jullie binnenkort weer voor een 2e gaan, ook Champietal trouwens. Ik hoop van harte dat het voor jullie allebei snel raak mag zijn.

Tammy, mijn dochter viel ook niet makkelijk in slaap bij andere mensen. De fijnste plek was toch aar eigen bedje.

Mijn baby, binnenkort al de eerste mijlpaal van de 1e verjaardag. En als je dan terugkijkt wat gaat een jaar dan snel

Hier gaat alles wel aardig goed. Heb wat gedoe gehad in het zieken.huis, mijn afspraken werden steeds bij verschillende gyn. ingepland. Terwijl er duidelijke afspraken waren over dat 1 arts mijn zwangerschap begeleiden zou. Het vervelende is dat al die artsen ook weer een ander beleid voeren en sommige zich helemaal niet ingelezen hadden in ons "verhaal" De 1 vond een groeiecho maar onzin terwijl de ander er op stond dat ik die kreeg. Uiteindelijk was het gister de verloskundige (ik krijg gedeelde zorg) die aangaf mijn baarmoeder te klein te vinden voor het aantal zwangerschapsweken, dit zou er op kunnen duiden dat de baby niet voldoende groeit. Donderdag krijg is dus alsnog een groeiecho, baal best wel. Hoe hebben ze dit kunnen missen in het zh. Maar ja we hopen er het beste maar van, ik ben allang blij dat ik de cruciale termijn van 26 weken voorbij ben.

Ik hou jullie op de hoogte!

Lfs Snoeske

Geplaatst

Hai dames,

nou Michiel vandaag naar het CB geweest. Hij is 75 cm lang, weegt 10,370 kg en heeft een hoofdomtrek van 45,5 cm. Verder gaat het goed met hem, alleen door mijn verhaal van het huilen 's nachts hebben ze toch even verder gekeken naar zn oortjes, en ja hoor, aan 1 kant een heel rood oor van binnen. Dus het zou daar vandaan kunnen komen maar ik merk verder niet iets daaraan. Bij het onderzoek raakte hij aardig in paniek dus ze denken dat hij toch wel enige nare ervaring aan zijn ziekehuisbezoek over heeft gehouden want dat ging eerder allemaal goed. Dus advies, vooral niet 's nachts laten huilen maar even bij hem gaan zitten desnoods.

Moesten wel lachen want het lijstje wat hij allemaal al moet kunnen had hij allang ingehaald, haah. Hij kan zelf gaan zitten, goed (en snel) kruipen, zelf gaan staan in de box, klappen in de handejs en op het bolletje, en hai(dan steekt hij zn hand omhoog). Hij zegt papa en opa.

Dus kortom erg tevreden bij het CB.

Geplaatst

Snoeske: balen zeg dat iedereen een ander beleid voert. En helemaal dat de verloskundige moet constateren dat je baarmoeder te klein is. Beetje jammer dat ze niet eens naar je hebt geluisterd wordt dat je maar 1 arts wilt hebben om dit soort dingen onderandere te voorkomen. Hopelijk is de groei echo goed, we gaan weer voor je duimen.

Trudy: gaat hard he met die kleintjes haha. Hier is nog geen teken van kruipen of staan in de box. Grappig dat er zo'n verschil kan zitten tussen de kids. Ook wel raar van het cb dat ze andere maatstaven hebben. Bij ons hebben ze niks gezegd over kruipen enzo. Ze waren bijzonder tevreden over zn zitten.

Hier gaat het redelijk. Kaylen heeft al sinds woensdagavond hoge koorts, tussen de 39,2 en 39,7. Alleen vanmiddag had hij ineens 40,2. Dus zijn toch even bij de huisarts langs geweest. Gelukkig niks aan de hand en het moet maandag over zijn anders moeten we weer langs komen. Alleen waarschijnlijk een fikse verkoudheid. Dus flink spuiten met de neusspray en veel binnen blijven. Verder merken we er niet echt veel van, hij is vrolijk, zit lekker te klappen en gaat nu ook zwaaien. Echt zo grappig om te zien. Dat allemaal geleerd in 1 week tijd!!! Ook komt zn 2de tandje echt door, er zit nu al een echte witte rand. Helemaal volgens het boekje zn 2de onder tandje haha.

Geplaatst

Jeetje meiden.. jullie kanjers zijn alweer bijna een jaar oud!

Fijn om te lezen dat ze het allemaal zo goed doen en het zal wel moeilijk zijn om te zien hoe je kleintje ziek is..

konden we het dan maar even overnemen van ze...

Ik ben benieuwd hoe het ons zal vergaan!

Geplaatst

Hey Tamara en Trudy,

Ik hoop dat het al weer wat beter gaat met jullie mannetjes?

Finn is ook onwijs verkouden. Zodra hij niest moeten we gelijk hele doeken erbij halen.........om alles op te vangen (hihi, lekker verhaal).

Zo zielig, die waterige oogjes...hij kan ook een stuk minder hebben nu.

@Snoeske, wat heerlijk om weer even van je te lezen. Ben blij dat het goed gaat je en de baby.

@Gerreber, ja het gaat zo supersnel. Ongeveer een jaar geleden ging ik met zwangerschapsverlof. Ik kan het mij bijna niet meer voorstellen.

Gaat het bij jou ook allemaal goed?

Geplaatst

@gerreber: ooh meid je zl zien hoe mooi het is. Ook als je al nachten opzit omdat ze huilen, een lieve lach maakt dat 's ochtends weer helemaal goed!!!

Geplaatst

Hoi meiden...

Alles goed hiero? Hoe is het met de kleintjes die verkouden waren??

Hiero gaat het goed! heel actief en tevreden mannetje.. altijd maar lache en gek doen!!

We zijn al hard bezig met zijn verjaardag te organiseren.. BUMBA VERJAARDAG haha hij is helemaal weg van die gekke clown...

Geplaatst

Lief dat je vraagt hoe het met de meiden gaat, Tammy!

Het gaat supergoed met ze! Ze zijn vorige week 1 jaar geworden!

Wat een feest!

We hebben een knalfeest gegeven en ik kan jullie allemaal vertellen dat zo'n eerste verjaardag echt superspeciaal is (mocht je dat nog niet meegemaakt hebben...). De dagen ervoor beleef je het allemaal, van een jaar geleden, opnieuw!

@ Tammy, hoe is het nu met Kaylen? Koortsvrij? Het is wat met die verkoudheid, hè...het is ook frisjes vind ik!!

@ Gerreber, nog even en dan kun jij ook gaan genieten van 2 kleintjes (het is echt prachtig!!)

@ Mijnbaby...succes met de voorbereidingen van het BUMBA-feest!! Leuk!

Geplaatst

ow wat gaat het allemaal snel krullie, zon eerste verjaardag.. gelukkig dat het een mooi feestje was. Dat willen wij ook doen, papa en mama zijn altijd in voor een feestje namelijk. haha

@ mijnbaby; leuk zon BUMBA feest, ik weet nog niet wat het wordt, hij vind alles op tv leuk, maar dan vooral als de vlinder van baby tv langs vliegt dan gilt ie het uit!

@ trudy, hoe is het nu met michiel? heeft hij nog last van zijn oortjes? Julian heeft ook vaak last van zijn oren ivm met zijn schisis. Je voelt je zelf echt machteloos als je die kleintjes zo ziet huilen en ze zijn niet te troosten.

Morgen moeten we naar het cb en dan ook naar de arts, ben benieuwd wat ze van Julian vindt.

Hebben jullie nog mooie foto's van de kleintjes? Ik vindt dat Julian met de dag meer op een echte peuter gaat lijken! echt een grote stoere vent is het al. en praten pff heeft ie vast van mijn opa(die Julian nooit heeft gekend), die kon ook je de oren van de kop praten:)Hij zegt ook al oma trouwens, papa helaas nog niet (voor papa)

nou ga even bij Julian kijken, ligt op bed maar lukt niet om in slaap te komen.

Liefs

Desiree

Geplaatst

Krullie: wat super jullie knal feest!!!! Het gaat toch echt zo snel he. Gelukkig is het helemaal goed gegaan en heeft iedereen een super verjaardag gehad.

Mijnbaby: leuk thema Bumba, wij hebben er nog helemaal niet over nagedacht over zn 1ste verjaardag. maar voor ons is dat nog iets verder was haha.

Trudy: hoe gaat het nu met Michiel? Hopelijk alweer wat beter???

Hier is de koorts alweer helemaal verdwenen. Eten gaat weer super goed en drinken ook. Hij is alleen nog wel een beetje verkouden maar met flink veel neusspray komen we al een heel eind. Hij slaapt gelukkig ook weer gewoon lekker de hele nacht door. Ik heb ook even een paar foto's van Kaylen bij het fotohoekje van september gezet. Kaylen wordt ook al een echt grote vent. Vorige week ook maar even wat nieuwe kleerdjes voor hem gehaald, want er bleef niks meer over dat echt goed pastte. Dus hebben nu maar voor de winter alvast wat dingen in maat 80 gekocht. Ook een super stoer set van Cars hahaha. Zal zn neef helemaal geweldig vinden, want die is helemaal gek van Cars.

Ook kunnen we dan nu eindelijk morgen onze nieuwe auto ophalen, na 5 mnd wachten hebben we hem dan eindelijk!!! Ben echt benieuwd hoe hij er ook alweer uit zag. En we hadden besloten nieuwe auto, nieuwe stoel voor Kaylen.

Hier btw ook nog geen tekenen van kruipen, hij probeert het wel alleen gaat hij achteruit ipv vooruit. Als hij zit kan hij op een of andere manier zich wel een klein beetje verplaatsen en vooral rond draaien. Ook kan hij af en toe vanuit zitten ineens liggen (en dan wel zonder huilen). Maar zich optrekken in de box of aan de tafel ook niet hoor. Het zal wel ineens komen denk ik. Aan de andere kant ook wel makkelijk nog, je zet hem op de grond en hij zal niet ineens aan de andere kant van de kamer of keuken zijn haha.

Geplaatst

Nou we lijken een beetje de goede kant op te gaan nu. De antibiotica is op dus de oortjes moeten beter gaan nu. De verkoudheid is nog wel dus we sprayen nog heftig door. Doe hem om de dag 's avonds in bad met zwitsal eucalyptus. Het slapen gaat iets beter, wordt nu maar 1 a 2 keer per nacht wakker, hopen als de verkoudheid over is dat hij helemaal weer door gaat slapen.

Geplaatst

vandaag weer helemaal goed gekeurd!!

Julian is nu 8895gr en maar liefst 76 cm lang!.. hij doet goed mee, bovengemiddeld in de lengte maar in gewicht gewoon een nette stijgende lijn.

Hij moest blokjes uit een bakje pakken,maar in plaats van de bokjes pakte Julian de hele doos en gooit ie hem om. haha! Ze vond hem ook zeer beweegelijk en waarschijnlijk komt het daardoor dat hij netjes op zijn gewicht blijft. Hier ook 1 die achteruit kruipt, alleen sinds eergister wel meer met de knieen vooruit!.. en vandaag ging hij wel op de buik vooruit dus dat komt wel goed.

@ tamara, Het is idd nog wel even makkelijk, nu kan mama Julian snel even in de box zetten en dan de was naar boven brengen of de vuile was ophalen. als ze al gaan lopen dan wordt het toch uitkijken geblazen.

Kleertjes hebben we nu ook weer even genoeg, maatje 80 en 86 want hij is dus erg lang en past soms al niet meer in de 80! winterjasje heb ik ook gekocht, 3...! haha tja ik kon niet kiezen en een paar adidas schoentjes in maat 19.

@ trudy, wij doen julian altijd s avonds in bad, ook met eucalyptus van zwitzal,werkt perfect.. daarna nog een bordje avondpapje en dan gaat ie zonder gezeur slapen. sinds kort slaapt hij vaak tot 8 uur of half 10!!Hoop voor jullie dat michiel straks ook weer het ritme van doorslapen te pakken heeft.

nou dit was het eerst wel weer..

tot de volgende keer dames.

liefs

Desiree

Geplaatst

Hoi dames

Long time geleden alweer druk druk... jullie kennen het wel toch? haha

Hiero gaat het goed, ons kleine is al weer bijna 1... we zijn druk met de voorbereidingen we hebben speciaal bij een bakker een drie lage taart van Bumba besteld echt

superrrrr mooi.. hij is weg van bumba elke keer als hij die clown ziet ligt hij in een deuk vandaar dat het thema bumba is.. en op de haagse markt hebben we uitnodigen en tafelkleden en slingers en ga zo maar door gehaald van bumba...

Kortom leuk leuk...

Meiden hoop dat het allemaal goed gaat met jullie.. ik lees morgen even bij....

Groetjes

van ons~~

Geplaatst

Mijnbaby: je bent idd lekker druk met de voorbereidingen van de verjaardag. Wij hebben er echt totaal nog niet overnagedacht over het hoe en wat allemaal. Ik zou ook niet eens weten wat ik aan iedereen moet vragen. Denk maar gewoon kleding ofzo, want we raken aardig door de voorraad heen.

Hebben jullie al een doel gevonden voor alle kleerdjes die te klein zijn? Of bewaren jullie het voor de 2de? Wij gaan ze mss opsturen naar een weeshuis in Mexico. We zijn allebei helemaal weg van dat land en willen op die manier een beetje helpen voor de kinderen die minder geluk hebben als die van ons.

Sommige dingen bewaren we natuurlijk wel,maar kan moeilijk alles bewaren.

Hier gaat het verder goed hoor, lekker druk ook. Kaylen gaat het ook verders goed, maar hij wil echt nog niet kruipen of staan. Hij gaat alleen achteruit en verder schuift hij meer over de grond heen. Als we hem op zn voetjes zetten en vast houden blijft hij wel staan, maar ook maar voor een paar seconden. Hopelijk gaat hij ooit het licht zien en lekker ook kruipen en lopen haha.

Trudy: hoe gaat het nu met Michiel???

Geplaatst

Met Michiel gaat het wisselend. De ene nacht slaapt hi in één ruk door, en de andere nacht wordt hij 3 keer per nacht wakker. Maar hij blijft naar zn oren grijpen en jeuken, dus ik denk niet dat het al helemaal goed zit. Hij heeft nog wel druppels maar mijn gevoel zegt dat het niet over is/gaat.

En Tammy, voor je het weet kruipt hij de kamer door en staat hij hoor !!! De één iets sneller als de ander maar het gebeurt van zelf. Zo zie je maar, Michiel heeft nog steeds geen tanden, hahaha, maar ik had zelf ook pas tandjes net voor mijn eerste verjaardag.

ik kan niet wachten om Michiel zn verjaardag te plannen, zit al stiekum naar versieringen en zo te kijken, je hebt toch zulke leuke dingen he. Vond mezelf een beetje overdrijven als ik nu al de versiering zou bestellen of vinden jullie van niet?

Geplaatst

Tuurlijk is het niet overdreven om al de versieringen te bestellen, je kan ze maar beter alvast in huis hebben. Straks heb je ze nodig en is het uitverkocht ofzo haha.

Trudy: jammer dat het nog steeds niet beter gaat met Michel. Mss toch maar weer eens langs de huisarts gaan. Echt balen hoor. Veel sterkte de komende nachten nog.

Ja ja Kaylen gaat zich steeds meer optrekken aan van alles en nog wat. Hij probeert het nu echt wel, alleen komt hij nog niet echt ver haha. Maar vooruit komen lukt wel aardig met een beetje over je kont heen schuiven. Bij mij was het juist heel raar, want met 6 mnd stond ik al vroeger en Kaylen nu dus totaal nog niet. Mss heeft hij het een beetje van zn vader haha.

Hoe is het verder met alle andere dames???

Geplaatst

Hallo,

nou hier lijkt het nu eindelijk de goede kant op te gaan. Hij heeft nu al 3 nachten doorgeslapen. Hij wordt wel vroeger wakker dan eerst, zo rond half 7 tot 7 uur. Maar ben allang blij dat hij snachts doorgaat.

Hoeveel slapen jullie kleintjes eigenlijk overdag? Michiel is namelijk overdag een moeilijke slaper volgens mij, want hij slaapt alleen nog maar 's middags, ongeveer van 12.00 tot 14.00 uur, dat is toch veel te weinig, hij gaat 's avonds om 20.00 naar zn bedje toe.

Geplaatst

hoi trudy(en andere dames)

Julian slaapt de laatste tijd tot 8 half 9 en gaat dan weer in zijn bedje om half 10 dan slaapt hij ongeveer een uurtje. na het broodje eten smiddags gaat hij op bed, soms 1 uur soms half 1 al. gister sliep hij van half 1 tot 3. en dan gaat hij om kwart voor 7 in bad, daarna warme papje en op bed, zonder mopperen slaapt hij dan tot in de ochtend. erg lekker en de man is ook zoooo ontzettend vrolijk, hij brabbelt wat af, mama,oma, hama ik denk zoiets als papa.. haha. en kyra zegt ie ha ha. (onze hond)

Julian klapt ook in zijn handjes bij het liedje klap eens in je handjes en als opa of oom gitaar aan het spelen is zingt ie mee hoor.. echt geweldig, hij weet precies wat de gitaar is, als mijn vader hem al pakt gilt hij al van plezier. kortom alle ellende van het begin is echt verdwenen hoor!

morgen ga ik beginnen met shaken, afvallen. Moeten wat kilo's af voordat we gaan beginnen met ons brusje voor Julian.

Hoop dat het een beetje gaat lukken, ik wil het heeeel graag dus dat is al een goed begin.

oja, Julian gaat ook staan in bad, in de tummy, hij doet zijn handjes naar voren en heel voorzichtig gaat zijn kontje omhoog, wat trillen en dan hup de benen recht. vind het wel doodeng maar goed we zijn er wel bij natuurlijk.

nou ik ga eerst weer even verder met huishouden, oma is met Julian op pad, die wilde even lekker wandelen.

Liefs

Desiree

ps @ tamara, Ik heb de kleren van Julian uitgezocht, en de mooie kleren of kleren waar ik een herinnering aan heb gaat niet weg, de rest heb ik weg gegeven aan een moeder met 2 zoons die 2 maand jonger zijn dan julian. en wat er dan niet gebruikt wordt gaat in de humana kleding inzameling.

Geplaatst

Hoi meiden,

Hoe gaat het hiero???

@ Dees spannend meid voor je het weet zit de eerste prik er al weer in.... suc6 met je lijn!!

@ lucky Ons mannetje slaapt vaal tussen 10 tot een uurtje 11.30 en rond een uurtje of 15.00 tot 16.00 _+

2 dutjes per dag heerlijk!! en vervolgens slaapt die van 8 tot 8...

@ Tammy Alles wat er nog mooi en goed was heb ik bewaard voor ons brusje, ik had zoveel rompertjes ectra die heb ik allemaal

in een zak gedaan voor afrika. kortom alles wat ik niet wil bewaren en waar ik echt te veel van heb...

Hoe is het met de rest van de dames???

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden