Ga naar inhoud

Wie starten er ook in febr. 2010 ?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hahaha ja, dan zal dat gelukkige gevoel wel snel verdwijnen!! Toch hoor ik ook genoeg verhalen van mensen die er goed op reageren. De zus van een vriendin van me heeft ook een paar keer IUI gehad en uiteindelijk via IVF tot 2 keer toe zwanger geraakt. Zij had veel meer last van de hormonen tijdens de IUI dan tijdens de IVF. Maar goed, zal voor iedereen anders zijn maar dit verhaal geeft mij weer moed!!

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

owwwwwwwwh meiden ik ben zo blij! Ik mag starten!! eindelijk de strijd tegen de kilo's gewonnen!!!!!:happydance: Eind deze maand mag ik beginnen aan de pil en dan februarie/maart begint het echte werk.De medicijnen worden thuis gebracht dus geen omkijken naar..Voor de punctie krijg ik een extra slaapmiddel zodat ik zo goed als weg ben.. dit vanwege mijn zeer laage pijngrens..

En nu dus wachten op mijn ongie die ik 27 jan verwacht..

Geplaatst
owwwwwwwwh meiden ik ben zo blij! Ik mag starten!! eindelijk de strijd tegen de kilo's gewonnen!!!!!:happydance: Eind deze maand mag ik beginnen aan de pil en dan februarie/maart begint het echte werk.De medicijnen worden thuis gebracht dus geen omkijken naar..Voor de punctie krijg ik een extra slaapmiddel zodat ik zo goed als weg ben.. dit vanwege mijn zeer laage pijngrens..

En nu dus wachten op mijn ongie die ik 27 jan verwacht..

:happydance: Joeppieieie, Ook al goed nieuws.. Zijn toch de leuke berichten.. Op naar de positieve testen.. :happydance:

Geplaatst
Ik doe dit ook wel hoor. Ik heb nu lange tijd niets gekocht, maar ik heb toch al heel wat kleertjes. Heb laatst ook de box van mijn zus gekregen en ik krijg de kinderwagen ook.

Ik vind dit ook niet verkeerd hoor! Het geeft mij dus ook een goed gevoel.

Ik ben ook nog steeds positief, ondanks dat we al bijna 3 jaren bezig zijn.

ik heb ook al vanalles in huis

heb toen we met de pil gestopt zijn al slabbertjes van de troetelbeertjes gekocht omdat we toen nog naief waren van het lukt zo

in de loop van jaren is er wel wat kleertjes bij gekomen

kon het na een behandeling echt niet laten als ik iets leuk zag, dacht ook altijd dat het geluk zou geven

heb nog wel het idee dat het ooit zal lukken en anders kunnen we straks samen een heel weeshuis kleden hahaha

Geplaatst
Hahaha ja, dan zal dat gelukkige gevoel wel snel verdwijnen!! Toch hoor ik ook genoeg verhalen van mensen die er goed op reageren. De zus van een vriendin van me heeft ook een paar keer IUI gehad en uiteindelijk via IVF tot 2 keer toe zwanger geraakt. Zij had veel meer last van de hormonen tijdens de IUI dan tijdens de IVF. Maar goed, zal voor iedereen anders zijn maar dit verhaal geeft mij weer moed!!

ik had tijdens de iui puregon en heb hier veel last gehad

het meeste last had mijn familie ik was niet te genieten alle dagen sjacherijnig hahaha

tijdens icsi gebruik ik deca en gonalf heb hier geen last van geeft zelfs wel een gelukkig gevoel

Geplaatst
Misschien stomme vraag maar wat betekend MMM?

Tess

iets van malle medische molen

staat wel in de lijst van afkortingen op det forum

Geplaatst

Hey meiden,

Ik heb nog heel wat te lezen hierzo, maar ik wil me graag aansluiten bij deze topic.

29 januari mag ik weer beginnen, dan ga ik mijn eerste deca. weer zetten!

Officieel is dit het topic van februari, maar eind januari is zowat hetzelfde haha.

Kunnen we de komende tijd weer steun bij elkaar zoeken en ervaringen met elkaar delen.

Iedereen alvast heeeeel veel sterkte en dat 2010 ons maar iets moois mag brengen.

Is er al een lijstje aangemaakt met wie wanneer gaat beginnen?

@ Diane,

Voor jou ook weer spannend, lees dat je in feb. ook weer mag beginnen. Balen dat de vorige keer niet gelukt is. Wij kwamen elkaar ook 'tegen' in de topic van 'oktober starten met decapeptyl'.

Nou fingers crossed.

Groetjes

Geplaatst
ik had tijdens de iui puregon en heb hier veel last gehad

het meeste last had mijn familie ik was niet te genieten alle dagen sjacherijnig hahaha

tijdens icsi gebruik ik deca en gonalf heb hier geen last van geeft zelfs wel een gelukkig gevoel

Kijk, dat zijn nou berichten waar we op zitten te wachten.....

Geplaatst
iets van malle medische molen

staat wel in de lijst van afkortingen op det forum

Sandra heeft helemaal gelijk: medische malle molen

Geplaatst
Hey meiden,

Ik heb nog heel wat te lezen hierzo, maar ik wil me graag aansluiten bij deze topic.

29 januari mag ik weer beginnen, dan ga ik mijn eerste deca. weer zetten!

Officieel is dit het topic van februari, maar eind januari is zowat hetzelfde haha.

Kunnen we de komende tijd weer steun bij elkaar zoeken en ervaringen met elkaar delen.

Iedereen alvast heeeeel veel sterkte en dat 2010 ons maar iets moois mag brengen.

Is er al een lijstje aangemaakt met wie wanneer gaat beginnen?

Groetjes

Welkom! Tuurlijk mag je meedoen. Vergat het lijsjte te kopiëren dus in mijn volgende bericht komt het lijstje!

Ja, je moet een hoop lezen en als je denkt dat je daar door bent zijn er weer tal van nieuwe berichten! Succes! :clap2:

Geplaatst

Volgens mij is dit het meest recente lijstje! ff aanvullen en meiden, corrigeer me maar als dit niet de meest recente is!!

Spaatje: ICSI/25-01 decapeptyl/16-02 echo

LindaJ: 2e IVF/21-01 decapeptyl/02-02 echo

Witje/Sandra: ICSI/1e echo 19-02

Meetje: 3e IVF-ICSI/21-01 uitslag diabeteswaardes/02-02 start decapeptyl

Sandra:

Saab: ICSI/15-02 gonal-F/23-02 echo

Diane: 2e ICSI/15-02 decapeptyl/23-02 echo

Wannabeemom:

Eslief: 1e ICSI/07-01 intake verpleging

Nath82: 1e ICSI/22-01 intake verpleegkundige IVF/punctie maart

**Men**:

Yolande:

Sanne: 1e IVF/intake-gesprek Nijmegen 20 jan---NOD 10-01

Herma:

Pammie:

Annema:

Caroline: 3e ICSI/04-02 evaluatie/start deca rond 20-02

Gerda: 3e ICSI

Tess: 1e IVF/30-01 decapeptyl/10-02 echo

Ciska: 1e IVF/01-02 intake-gesprek Amphia

En nu hou ik er mee op, maak jullie helemaal gek met mijn berichtjes :happy5:

Geplaatst

Hi meiden, ik hoop zo dat wij a.s. woensdag te horen krijgen dat we in week 4 mogen gaan beginnen!!! Anders wordt het een maand later, maar die week hopen we precies op wintersport te zijn... O, we zien het wel! Positief denken, ik heb er hoe dan ook zin in... Dan bewaar ik mn vrije dagen voor na de punctie/TP! :clap2:

Sandra:

Wannabeemom:

**Men**:

Yolande:

Herma:

Pammie:

Annema: 1e IVF / 13-01 prikinstructies voor eind januari???

Geplaatst

Ik heb mijn naam er ook bij gezet :laughing9:

Sonja81: 29 januari, start decapeptyl, 2e ivf

Sandra:

Wannabeemom:

**Men**:

Yolande:

Herma:

Pammie:

Zo, ook weer klaar!!!

Geplaatst

Witje/Sandra: 3e ICSI/1e echo 19-02

Sandra:

Wannabeemom:

**Men**:

Yolande:

Herma:

Pammie:

Echt al een heleboel in dit topic :toppie: allemaal veel succes gewenst :happy7:

Geplaatst

Ik weet nog Sandra, na jouw mislukte poging dat ik dacht: jeetje, ze mag pas in februari weer... En nu is het al bijna zo ver en sta ik er notabene zelf bij! het kan raar lopen...

Caroline

Geplaatst

ja 7 maanden geleden lasten we de pauze in, ik merk nu al dat het weer echt begint te knagen. Mijn hoofd staat niet stil. Werk momenteel best veel, dus ook helaas weinig tijd voor ontspanning. Het is de laatst vergoede poging, ik denk dat dat ook meespeelt, plus het feit dat we het deze keer eerst helemaal moeten voorschieten. Dan is het nog maar afwachten wanneer we de afrekening krijgen om het terug te declareren.

Ach ik loop al weer op de feiten vooruit. Eerst maar weer ongesteld worden binnenkort en weer met de pil beginnen :nerves: daar wordt ik altiijd zo depri van en als ik het goed heb uitgerekend moet ik die tot wel 30 dagen doorslikken dus eigenlijk moet ik er niet aan denken. Maak ik mezelf weer gek........................................

Geplaatst

Witje/Sandra: 3e ICSI/1e echo 19-02

Sandra:

Wannabeemom:

**Men**:

Yolande:

Herma:

Pammie:

Chantal: 1e ivf/ analyse gepland week 13, start eind februari 9/2/10 gesprek

Ik heb mezelf er ook bij geplakt.

Groetjes Chantal

Geplaatst
Haha helemaal mee eens! Verslavend dit forum.....

Het werken aan de babykamers geeft me op dit moment een heel goed gevoel.... maar ik heb ook nog geen enkele poging gehad, dus kon er ook nog geen een mis gaan. Ik kan me voorstellen dat het moeilijk is als het mis gaat. Maar dat zien we dan wel weer. Op dit moment doen we lekker waar we ons goed bij voelen!

Heb vertrouwen!! Jij kotm er wel! Al kom je dan niet op de voorpagina van de privé te staan.... je zult hier wel een dikke knuffel krijgen!! :clap2:

kijk dat zijn nog eens fijne reacties om te krijgen :toppie:ook al kom ik niet voorop de prive haha;)

Geplaatst

Wat een gezellig lang lijstje wordt het al meiden! hopelijk gaat 2010 voor ons het jaar worden dat dromen werkelijkheid worden.

2e lucrin is geprikt, nog maar 1 te gaan. Februari gaat stiekem opschieten nu!

Geplaatst

Hoi Sonja81,

Klopt febr. komt steeds dichterbij.

Ja we zijn elkaar idd al eerder tegengekomen in dat topic.

Je loopt net iets voor op mij met de 2e poging. Jij start 29 jan. met decapeptyl en ik er mag 15 febr. mee beginnen.

Heel veel succes met deze poging, hopelijk gaat het lukken !!!

groetjes Diane

Geplaatst

Spaatje: ICSI/?? start decapetyl...wacht op Ong.

Sandra:

Wannabeemom:

**Men**:

Yolande:

Herma:

Pammie:

Annema:

Aangepast...datum stond vast nu niet meer start op de 1e CD met Decapeptyl...omdat ander de zh planning in de war raakt :happy7:

Geplaatst

Oorspronkelijk geplaatst door Nath82 viewpost.gif

Spaatje: ICSI/?? start decapetyl...wacht op Ong.

Meetje: 3e IVF-ICSI/21-01 uitslag =diabeteswaardes/02-02 start decapeptyl

Sandra: 3e icsi 31 januari start pil + bellen

Wannabeemom:

**Men**:

Yolande:

Herma:

Pammie:

Annema:

zo heb eindelijk iets achter mijn naam staan

tis nog niet zo veel maar het begin is er en we kunnen de dagen gaan aftellen

heb vanacht zo lekker geslapen en had er zo'n goed gevoel over

kreeg ik vanmorgen het lang verwachte telefoontje uit zwolle dat ik bij de volgende cyclus mag beginnen met de pil en dan bellen voor een afspraak voor de 1e uitgangsecho en start deca

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden