Ga naar inhoud

Wie starten er ook in febr. 2010 ?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
heeey dinnetje:clap2:

toen wij verhuisd zijn hebben we meteen neutraal behang met vlinders in de "babykamer" geplakt.. die is dus al klaar.:) en inderdaad soms kijk ik naar spulletjes als ik het kamertje in loop.. en straks nog veeeeeeeeeeel vaker als ik een poging heb.. en dan hoop ik dat ik het uiteindelijk niet het raam uit knikker;) ik heb er een klein ladekastje staan met alle spulletjes.. shampoo enzo ook al..dat reukt ook naar baby..

Maar nu eerst het echte werk.. de ICSI

Hahahahaha langleve de Zwitsal!! Ruikt zo lekker!!!

Wij hebben bloemenbehang in de ene kamer en neutraal behang in de ander. Kunnen we nog lekker gaan verven straks (hopelijk).

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

meiden je twijfeld altijd;)

En zelfs als je moeder bent twijfel je nog elke dag of je het wel goed doet.

Dat is ook heel normaal:) dat houd je scherp..

Maar je gaat zo intens houden van zo'n hummeltje.. dat je gewoon ook nix fout wilt doen.. :) jullie worden vast supermoms!! ik hoop dat jullie en iedereen van het lijstje snel zwanger zijn:D

esther

Geplaatst
Hahahahaha langleve de Zwitsal!! Ruikt zo lekker!!!

Wij hebben bloemenbehang in de ene kamer en neutraal behang in de ander. Kunnen we nog lekker gaan verven straks (hopelijk).

Tuurrrrrrlijk ga je verfen:D:happy2:

Geplaatst

knap hoor dat jullie al spulletjes hebben gekocht om je aan te verlekkeren. Ik heb wel wat knuffeltjes maar die heb ik na mijn miskraam in de kast gegooid en kan er nog steeds niet goed naar kijken.

Wel snuffel ik graag aan mijn petekindjes dus ik kom niks te kort, maar bij ons in huis kan ik er nog niet tegen. Wel is het kamertje klaar om in te richten. Bij de verbouwing gelijk neutraal behangen en het hout alvast groen geveft. Ik hang er nu de was op zodat het kamertje niet gemeden hoeft te worden als het (weer) niet gelukt was.

Groetjes

Geplaatst

mischien is het ook anders als het een keer mislukt.. grote kans dat alles dan het raam uitvliegt;) kan me voorstellen dat je voorla na de miskraam er even klaar mee bent geweest..Ik hoop dat voor jouw dit een jaar word waar je niet alleen de knuffeltjes te voorschijn haalt maar er nog veel meer moet kopen:D

Geplaatst

• Spaatje/ICSI/25-01 decapeptyl /16-02 echo /

• LindaJ/ IVF2? 21-01 decapeptyl / 02-02 echo

• Witje/Sandra / ICSI 1e echo 19 feb

• Meetje IVF-ICSI 3/21-01 uitslag diabeteswaardes/02-02 start decapeptyl

• Sandra

• Saab/ nu icsi 15 feb. gonal-F 23 feb echo

• Diane/2e ICSI 15 febr.decapeptyl/23 febr. echo

• wannabeemom

• Eslief/1e ICSI/7-01 intake verpleging

• Nath82/1e ICSI/22-01 intake verpleegkundige IVF/punctie maart

• **Men**

• Yolande

• Sanne---1ste IVF---Intake-gesprek Nijmegen ?---NOD 10 januari

• Herma

• Pammie

• Annema

• Caroline 3e ICSI, 4 februari evaluatie, start deca rond 20 februari

• Gerda 3e ICSI

• Tess 1e IVF, 30 jan decapeptyl, 10 febr. echo

Het was ff uitzoeken, maar ik heb mn naam er ook bij gezet.

Het gaat een grote baby boom worden eind dit jaar!

Tess

Geplaatst

Gisteren heb ik nog even naar het Radboud gebeld. Dit is wat de mevr. aan de telefoon me zei: de informatie-avond op 8 februari is niet verplicht, maar wel aan te raden. Wij krijgen nu een aanmeldformulier opgestuurd voor deze avond zodat ze ongeveer weten hoeveel mensen er komen.

Geplaatst
Gisteren heb ik nog even naar het Radboud gebeld. Dit is wat de mevr. aan de telefoon me zei: de informatie-avond op 8 februari is niet verplicht, maar wel aan te raden. Wij krijgen nu een aanmeldformulier opgestuurd voor deze avond zodat ze ongeveer weten hoeveel mensen er komen.

haha ik heb ook gebeld en kreeg hetzelfde te horen dus wij zijn er ook bij de 8ste dus we zullen elkaar uiteraard tegen komen :toppie:

en wat een verhalen hier spulletjes kopen is nooit in me op gekomen wel heb ik vorig jaar rompertjes bij ons in de winkel afgeprijsd dus ik dacht nou voor dat geld zijn die dingen nooit weg.

Aan de ene kant heb ik er heel veel vertrouwen in ivf/icsi maar af en toe ben ik ook wel een bang dat mijn kinderwens nooit vervuld gaat worden heel raar ik weet ook al vanaf jongs af aan dat ik jong kinderen wilde en dat gevoel is nooit weggegaan echt me grootste wens ooit en iedereen is ook zwanger de laatste tijd vandaag zag ik de prive in de schappen liggen met voorop 20 bn'rs die volgend jaar van hun baby gaan genieten zo oneerlijk de wereld maar goed we gaan ervoor gaat allemaal goed komen maar dit forum wordt wel steeds verslavender :clap2:

Geplaatst

hey ladies kom me ook weer eens ff melden........

Wat een hoop meiden zeg,hopen dat alle pogingen tot een zwangerschap leiden,ik denk soms als er zoveel mensen tegelijk moeten zal het bij ons wel mis gaan,gek he!!

Ik zie dat sommige al baby spulletjes kopen..........nou dat kan ik echt nog niet hoor,ik zou het ook zo weg hebben geknikkerd als er weer een poging mislukte........

Ciska apart verhaal hoor je niet vaak(hoop dat ik da mag zeggen),het lijkt mij als je zo`n keuze maakt om er helemaal voor te gaan dat je der dan wel klaar voor bent!

Wij zijn nou nog met een rondje iui bezig ik weet niet of we wel in februari zouden kunnen starten,vrijdag fm!!!!

groetjes!!!!!!

Geplaatst

Hi dames, ook ik ben van de partij, maar het loopt bij mij een beetje raar. Ik moet ivf met pgd en dat doe ik in utrecht nu staat de pgd analyse gepland voor week 13, dus eind maart. Dit betekent dat ik dus rond die tijd mijn punctie moet hebben. Maar ik zit dus nog vol aan de pil en ik heb pas 9 februari mijn voorbereidingsgesprek. Ik weet dus nog niks wat ik moet spuiten, hoeveel, wanneer en wanneer ik moet stoppen met de pil. Kunnen jullie mij een klein beetje wegwijs maken?

Groetjes Chantal

Geplaatst
Hi dames, ook ik ben van de partij, maar het loopt bij mij een beetje raar. Ik moet ivf met pgd en dat doe ik in utrecht nu staat de pgd analyse gepland voor week 13, dus eind maart. Dit betekent dat ik dus rond die tijd mijn punctie moet hebben. Maar ik zit dus nog vol aan de pil en ik heb pas 9 februari mijn voorbereidingsgesprek. Ik weet dus nog niks wat ik moet spuiten, hoeveel, wanneer en wanneer ik moet stoppen met de pil. Kunnen jullie mij een klein beetje wegwijs maken?

Groetjes Chantal

Sorry, kan je niet helpen. Ik weet dat ik in maart ook een punctie heb en ik heb pas 22-1 een intake met verpleegkundige enzo. Ik ben nog niet eens aan de pil! Ik zit dus ook met smart af te wachten, volgens mij moet het straks bij ons heel erg snel gaan...... Sterkte!

Liefs Nathalie

Geplaatst
en wat een verhalen hier spulletjes kopen is nooit in me op gekomen wel heb ik vorig jaar rompertjes bij ons in de winkel afgeprijsd dus ik dacht nou voor dat geld zijn die dingen nooit weg.

Aan de ene kant heb ik er heel veel vertrouwen in ivf/icsi maar af en toe ben ik ook wel een bang dat mijn kinderwens nooit vervuld gaat worden heel raar ik weet ook al vanaf jongs af aan dat ik jong kinderen wilde en dat gevoel is nooit weggegaan echt me grootste wens ooit en iedereen is ook zwanger de laatste tijd vandaag zag ik de prive in de schappen liggen met voorop 20 bn'rs die volgend jaar van hun baby gaan genieten zo oneerlijk de wereld maar goed we gaan ervoor gaat allemaal goed komen maar dit forum wordt wel steeds verslavender :clap2:

Haha helemaal mee eens! Verslavend dit forum.....

Het werken aan de babykamers geeft me op dit moment een heel goed gevoel.... maar ik heb ook nog geen enkele poging gehad, dus kon er ook nog geen een mis gaan. Ik kan me voorstellen dat het moeilijk is als het mis gaat. Maar dat zien we dan wel weer. Op dit moment doen we lekker waar we ons goed bij voelen!

Heb vertrouwen!! Jij kotm er wel! Al kom je dan niet op de voorpagina van de privé te staan.... je zult hier wel een dikke knuffel krijgen!! :clap2:

Geplaatst

wat nath heeft heb ik ook.. grote kans dat alles het raam uitvliegd als ik echt bezig ben:) tot nu werkt het goed..

over 2 uurtjes moet ik naar de verpleging.. ik heb flink de bibbers... en wat stelt het nou eigelijk voor?! het is gewoon het idee denk ik.. het feit dat het nu echt gaat beginnen.. geen vervolgafspraak voor de gyn maar dit is gewoon echie.. brrr

Geplaatst

ik heb nog geen preciese datums en afspraken dus kan nog niets achter mijn naam zetten

moet bellen eind van de maand op de 1e cd en krijg dan de datums door

liefs

Geplaatst

• Spaatje: ICSI/25-01 decapeptyl/16-02 echo

• LindaJ: 2e IVF/21-01 decapeptyl/02-02 echo

• Witje/Sandra: ICSI/1e echo 19-02

• Meetje: 3e IVF-ICSI/21-01 uitslag diabeteswaardes/02-02 start decapeptyl

• Sandra:

• Saab: ICSI/15-02 gonal-F/23-02 echo

• Diane: 2e ICSI/15-02 decapeptyl/23-02 echo

• Wannabeemom:

• Eslief: 1e ICSI/07-01 intake verpleging

• Nath82: 1e ICSI/22-01 intake verpleegkundige IVF/punctie maart

• **Men**:

• Yolande:

• Sanne: 1e IVF/intake-gesprek Nijmegen ?---NOD 10-01

• Herma:

• Pammie:

• Annema:

• Caroline: 3e ICSI/04-02 evaluatie/start deca rond 20-02

• Gerda: 3e ICSI

• Tess: 1e IVF/30-01 decapeptyl/10-02 echo

• Ciska: 1e IVF/01-02 intake-gesprek Amphia

Geplaatst

• Spaatje: ICSI/25-01 decapeptyl/16-02 echo

• LindaJ: 2e IVF/21-01 decapeptyl/02-02 echo

• Witje/Sandra: ICSI/1e echo 19-02

• Meetje: 3e IVF-ICSI/21-01 uitslag diabeteswaardes/02-02 start decapeptyl

• Sandra:

• Saab: ICSI/15-02 gonal-F/23-02 echo

• Diane: 2e ICSI/15-02 decapeptyl/23-02 echo

• Wannabeemom:

• Eslief: 1e ICSI/07-01 intake verpleging

• Nath82: 1e ICSI/22-01 intake verpleegkundige IVF/punctie maart

• **Men**:

• Yolande:

• Sanne: 1e IVF/intake-gesprek Nijmegen 20 jan---NOD 10-01

• Herma:

• Pammie:

• Annema:

• Caroline: 3e ICSI/04-02 evaluatie/start deca rond 20-02

• Gerda: 3e ICSI

• Tess: 1e IVF/30-01 decapeptyl/10-02 echo

• Ciska: 1e IVF/01-02 intake-gesprek Amphia

JOEHOEOEOE :happydance: we hebben de uitnodiging ontvangen van Nijmegen, SPANNEND!! We mogen 20 januari komen bij dr. Nap..

Wie kent deze arts?

Geplaatst
Voor Sanne:

:wav:

Liefff dank je!! Ben er helemaal druk door geworden. Weet van gekkigheid niet wie ik allemaal wil bellen, hahaha..

Geplaatst
heey nathalie,

Ik ben hiermee begonnen om nu gefrustreerd te raken..Door elke keer iets te kopen hou ik de kosten klein en ons gevoel goed..Ik weet dat veel het juist niet doen omdat het zonde is als je er nooit wat aan hebt..Maar voor mij werkt het juist heel goed..Elke keer als ik wat moet kopen koop ik voor mezelf ook..Zo heb ik leuke dingetje en niet elke keer een rot gevoel in de babywinkel:laughing9: Ik heb juist een blij gevoel want ik mag weer wat kopen voor ons babytje..Tot nu toe heb ik ook al het geloof dat het gaat lukken en probeer positief te blijven:)

esther

Ik doe dit ook wel hoor. Ik heb nu lange tijd niets gekocht, maar ik heb toch al heel wat kleertjes. Heb laatst ook de box van mijn zus gekregen en ik krijg de kinderwagen ook.

Ik vind dit ook niet verkeerd hoor! Het geeft mij dus ook een goed gevoel.

Ik ben ook nog steeds positief, ondanks dat we al bijna 3 jaren bezig zijn.

Geplaatst

Als het goed voelt waarom niet he? Ik heb nog geen babyspullen in huis maar ik ga na het opknappen van de kamertjes wel beginnen met het opknappen van mijn oma's oude schommelstoel die ik heb gekregen. Zou te gek zijn als ik daar lekker in kon zitten terwijl ik mijn kleintje de fles zou geven........

Knap dat je nog steeds positief bent na zo'n tijd. Ik hoop dat ik net zo sterk kan blijven als jij!

Liefs Nathalie.

Geplaatst

Dat is wel heel erg gaaf zo'n oude schommelstoel en ook omdat je hem hebt gekregen van je oma, wel speciaal.

Weet je wat me ook heerlijk lijkt, zo'n zacht kussen in de vorm van een halve maan die je overal voor kan gebruiken. Vooral ook handig tijdens het voeden..

Ik heb ook heus wel momenten dat ik even flink de balen heb. Maar nu start er weer iets nieuws, IVF, en dan ben je weer positief gestemd. Je vestigt eigenlijk daar weer je hoop op. Dat had ik bij de IUI ook. Naarmate de laatste IUI behandelingen in zicht kwamen werd ik alweer minder positief hoor. Dan vertrouw je er niet meer op dat het met IUI gaat lukken. En dat klopt het is ook niet gelukt.

Ik ben van mening dat je wel positief moet blijven!!

Geplaatst

Ik kan me voorstellen als het een paar keer niet lukt dat je dan toch minder positief wordt. Dan is de overstap naar iets nieuws wel super! Ik heb er veel moeite mee gehad dat ik direct door moest naar ICSI, als dit niet lukt zijn er voor mijn gevoel toch een stuk minder pogingen over! Maar goed, ik heb niet hoeven starten met IUI terwijl dit bij ons geen zin had gehad... dubbel dubbel...

Maar goed, positiviteit helpt mij erg goed! En het helpt mijn lichaam en geest ook nog eens!

Geplaatst

Jouw gevoel kan ik me ook goed voorstellen hoor.

Je mist dan 6 hulpmiddelen die een ander wel aangeboden krijgt. Maar als dit geen zin heeft in jullie geval, dan is het natuurlijk het beste om direct met ICSI te starten.

Want als je te horen krijgt dat IUI geen zin heeft en je zou toch die IUI-behandelingen doen, dan kan je daar niet positief over zijn, je verwacht er dan toch niets van.

En ik ben het helemaal met je eens dat positiviteit lichaam en geest helpt!!

Ik voel me op het moment helemaal lekker en happy in mijn velletje. Komt misschien ook door het niet meer gebruiken van hormonen etc.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden