Ga naar inhoud

42 jaar IVF Dusseldorf

Gast Shanna42

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hey daar ben ik dan. Was pas om 19.00 uur vanavond thuis. De opbrengst is 3 bruikbare eicellen, die andere 2 waren nog niet rijp ofzo. Ik werd om 14.15 opgehaald door de anesthesist en je krijgt een infuus in je arm en ik denk zo'n kapje maar ik sliep al dus weet dat niet zeker. In ieder geval geen slang in je keel. En ook geen catheter ofzo. Ik werd om 15.00 uur weer wakker en om 15.30 uur zat ik al bij de Mac. Die vrouw zei wat gaat u doen, ik zeg nou ik ga weg ik sterf van de honger :laugh: Ik moet zeggen van een roesje ben ik gesloopter dan van dit dus ik vond het prima :toppie:

Nu afwachten en kijken of en hoeveel bevruchtingen er zijn morgen.

@Zoë; wat goed zeg 12 eicellen, zijn ze allemaal goed/rijp?

@Manouk: zat jij nou afgelopen zaterdag in de wachtkamer daarboven?

• Reacties 464
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

hey daar ben ik dan. Was pas om 19.00 uur vanavond thuis. De opbrengst is 3 bruikbare eicellen, die andere 2 waren nog niet rijp ofzo. Ik werd om 14.15 opgehaald door de anesthesist en je krijgt een infuus in je arm en ik denk zo'n kapje maar ik sliep al dus weet dat niet zeker. In ieder geval geen slang in je keel. En ook geen catheter ofzo. Ik werd om 15.00 uur weer wakker en om 15.30 uur zat ik al bij de Mac. Die vrouw zei wat gaat u doen, ik zeg nou ik ga weg ik sterf van de honger :laugh: Ik moet zeggen van een roesje ben ik gesloopter dan van dit dus ik vond het prima :toppie:

Nu afwachten en kijken of en hoeveel bevruchtingen er zijn morgen.

@Zoë; wat goed zeg 12 eicellen, zijn ze allemaal goed/rijp?

@Manouk: zat jij nou afgelopen zaterdag in de wachtkamer daarboven?

Geplaatst

Hoi Sen, jij hebt het dus ook weer achter de rug..en meteen de McD bezocht :happy4:.. goede tegenhanger hoor voor een lichte narcose..wel alles binnen gehouden? Ik duim met je mee hoor, dat ze alle 3 maar bevrucht worden!

En Zoë, jij hebt het ook weer achter de rug. Wat een prachtig aantal follikels zeg! Fantastisch. Ook voor jou, overuren, met eelt!

Liefs!

Geplaatst

Hoi Sen, jij hebt het dus ook weer achter de rug..en meteen de McD bezocht :happy4:.. goede tegenhanger hoor voor een lichte narcose..wel alles binnen gehouden? Ik duim met je mee hoor, dat ze alle 3 maar bevrucht worden!

En Zoë, jij hebt het ook weer achter de rug. Wat een prachtig aantal follikels zeg! Fantastisch. Ook voor jou, overuren, met eelt!

Liefs!

Geplaatst

Haha Sen, mooi verhaal. Jij mocht natuurlijk de hele dag niks eten! Mijn broodje om half één ging er trouwens ook wel in. Je krijgt trouwens geen kapje op de mond. In het infuus wordt eerst een goedje gespoten waar je goed dizzy van wordt. Ik zag dr Scholtes nog net binnen komen. Volgens mij zei ik nog flauw: hoi en toen was ik ook weg. Het grappigst van allemaal vind ik dat wanneer je bijkomt je ineens weer een onderbroek aan hebt...

Ik weet de kwaliteit nog niet helaas dus ben ook erg benieuwd morgen. Ik bel gelijk om half 10! Of krijg ik dan een ingesprekstoon...

Geplaatst

Haha Sen, mooi verhaal. Jij mocht natuurlijk de hele dag niks eten! Mijn broodje om half één ging er trouwens ook wel in. Je krijgt trouwens geen kapje op de mond. In het infuus wordt eerst een goedje gespoten waar je goed dizzy van wordt. Ik zag dr Scholtes nog net binnen komen. Volgens mij zei ik nog flauw: hoi en toen was ik ook weg. Het grappigst van allemaal vind ik dat wanneer je bijkomt je ineens weer een onderbroek aan hebt...

Ik weet de kwaliteit nog niet helaas dus ben ook erg benieuwd morgen. Ik bel gelijk om half 10! Of krijg ik dan een ingesprekstoon...

Geplaatst

hoi dames, van de 3 eicellen is er maar 1 bevrucht dus dat is wel een teleurstelling maarja we moeten het positief bekijken, 1 is beter dan niets. Morgenmiddag om 12.40 uur is de terugplaatsing. Ben benieuwd hoeveel er bij jou zijn Zoë.

Geplaatst

hoi dames, van de 3 eicellen is er maar 1 bevrucht dus dat is wel een teleurstelling maarja we moeten het positief bekijken, 1 is beter dan niets. Morgenmiddag om 12.40 uur is de terugplaatsing. Ben benieuwd hoeveel er bij jou zijn Zoë.

Geplaatst

Hee Sen inderdaad jammer maar precies wat je zegt beter 1 dan geeneen. Wie weet gaat het dit keer lukken, ik hoop het zo voor je. Veel succes morgen.

Groeten van Shanna

Geplaatst

Hee Sen inderdaad jammer maar precies wat je zegt beter 1 dan geeneen. Wie weet gaat het dit keer lukken, ik hoop het zo voor je. Veel succes morgen.

Groeten van Shanna

Geplaatst

Oh Sen, dat hadden wij de vorige keer ook. Ik begrijp je teleurstelling, maar met de assisted hatching er bij is het vast een topper!

Ik heb goed nieuws, er zijn er 8 bevrucht! Ik krijg er 2 terug geplaatst en er gaan er 6 de vriezer in! Zo luxe hebben wij het nog nooit meegemaakt dus ik ben super blij!

Geplaatst

Oh Sen, dat hadden wij de vorige keer ook. Ik begrijp je teleurstelling, maar met de assisted hatching er bij is het vast een topper!

Ik heb goed nieuws, er zijn er 8 bevrucht! Ik krijg er 2 terug geplaatst en er gaan er 6 de vriezer in! Zo luxe hebben wij het nog nooit meegemaakt dus ik ben super blij!

Geplaatst

Wat een fijn nieuws Zoë. Maar ik ben nieuwsgierig, waarom krijg jij er 2 teruggeplaatst (als ik even kijk naar je leeftijd), is dit omdat je al zoveel pogingen achter de rug hebt...

@Sen, zeker: beter 1 dan geen! En nu maar blijven plakken...

Geplaatst

Wat een fijn nieuws Zoë. Maar ik ben nieuwsgierig, waarom krijg jij er 2 teruggeplaatst (als ik even kijk naar je leeftijd), is dit omdat je al zoveel pogingen achter de rug hebt...

@Sen, zeker: beter 1 dan geen! En nu maar blijven plakken...

Geplaatst

Hey San, Ze vragen tijdens een gesprekje voor de punctie hoeveel je er terug wilt laten plaatsen. Hier doen ze niet moeilijk over, maar heeft idd misschien wel met mijn behandelverleden te maken.

Ik las in jouw topic dat het weer wat beter gaat met je? Fijn om te lezen. Ik kom je vanaf morgen gezelschap houden op het wachtbankje. Ik zal een pot thee meenemen!

Geplaatst

Hey San, Ze vragen tijdens een gesprekje voor de punctie hoeveel je er terug wilt laten plaatsen. Hier doen ze niet moeilijk over, maar heeft idd misschien wel met mijn behandelverleden te maken.

Ik las in jouw topic dat het weer wat beter gaat met je? Fijn om te lezen. Ik kom je vanaf morgen gezelschap houden op het wachtbankje. Ik zal een pot thee meenemen!

Geplaatst

Zoe super zeg, veel succes vandaag met de terugplaatsing.

Groetjes van Shanna

Geplaatst

Zoe super zeg, veel succes vandaag met de terugplaatsing.

Groetjes van Shanna

Geplaatst

Hai dames, nog even en dan mag ik!!!

Zoë wat een oogst zeg! Fantastisch, succes bij de TP. Doe je het rustig aan vandaag. Mijn acpuncurist zei dat gisteren nog, vooral veel rusten en als het kan liggen op de TP dag en rustig aan doen. In NL zeggen ze dat het niet hoeft, maar hij behandelt ook een paar vrouwen die in het buitenland worden geholpen (oa Spanje) en daar wordt het juist wel aangeraden. Wij rijden ong 2,5 uur er over. Ja een eind voor inderdaad een paar minuten bij de echo, maar we hebben het er voor over.

Sen, je zit nu bijna bij de doc op dit tijdstip. Ik duim voor jullie allebei dat ze blijven zitten. Eentje is genoeg hoor meid! Dus als deze van goede kwaliteit is en blijft zitten helemaal top! Ik was er zaterdag inderdaad rond 10.15 uur of zo. We konden er niet in omdat de deurbel het niet deed. Een Nederlands stelletje deed de deur voor ons open, dus als jullie dat waren, dan waren wij het ook haha.

Shanna ik lees je berichtje zo op mijn topic. Wat fijn dat je nu een begindatum hebt, dan kun je ook gaan aftellen. Hoe vond je het gesprek gaan?

Morgenochtend vertrekken we tot zondagavond, dus ik ben dan even buiten beeld. Veel sterkte en succes allemaal.

Liefs

Manouk

Geplaatst

Lieve meiden, zijdelings kijk ik mee op dit topic... weet nog niet of ik me ooit weer ga aansluiten...

maar Zoe en Sen, heel veel succes met de tp's en Manouk,

jij ook toitoitoi met de punctie en de tp de komende dagen in D'dorf!!

(en oh... als ik naar D'dorf ga, wordt het nog een heel gevecht... want ik wil absoluut geen narcose:eek_yello: voor de punctie)

Manouk, zet m op en geniet ook nog van die paar daagjes daar! (hebben jullie hetzelfde hotel als de vorige keer?)

Liefs, Nine

Geplaatst

Hee Manouk, spannend het schiet nu op voor jou. Je hebt groot gelijk dat je rust moet nemen, ook al om te ontspannen ik neem na de terugplaatsing een week vrij, heb nog overuren genoeg staan.

Ik vond het gesprek erg fijn gaan, goede uitleg gekregen en hij was erg behulpzaam bij het invullen van de aanvraag machtiging, hij had s ochtends nog iemand uit onze woonplaats gehad, met dezelfde zorgverzekeraar, dus hij wist precies wat hij moest invullen, bij problemen van de zorgverzekeraar kunnen we contact opnemen en geeft hij een aanvulling op de aanvraag.

Mocht ik je hier niet meer tegenkomen dan alvast heel veel succes gewenst morgen.

Liefs van Shanna

Geplaatst

Lieve Nine,

Hoe gaat het nu met jou? Ik moet zo vaak aan je denken. Ik hoop dat jullie tzt besluiten om naar DD te gaan. Houd je me op de hoogte? Je kunt geloof ik ook vragen om geen narcose te krijgen, maar ik doe het liever wel als het zo kan in DD. We gaan naar een ander hotel, dichter bij Düsseldorf, een golfhotel met welness erbij het nuttige maar met het aangename samen niet waar? We gaan er voor alhoewel ik wel een beetje bang ben voor de uitslag van het chromosomenonderzoek, maar ja, we kiezen ervoor om dat te doen dus even tanden op elkaar.

Jij ook sterkte.

Liefs

Manouk

Geplaatst

Lieve Shanna,

Thanks voor je lieve woorden. Misschien voor jullie ook een idee om als je de punctie en TP krijgt daar te blijven overnachten. Voor ons is het beter dan op 1 dag zo'n 5 uur te rijden (bij geen file) dan 1 dag thuis en weer terug. Zo kunnen we het na de TP ook lekker rustig aan doen. Ik spreek je weer bij thuiskomst.

Liefs

Manouk

Geplaatst

Zoë, ik zit al de hele middag w8..of zit je nog:drive1:...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden