Ga naar inhoud

uitgerekend september 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hoi meiden

vanochtend op ctg controle geweest en die was goed!

de dr heeft ook nog ff met de echo gekeken hoe de kleine ligt en de kleine ligt nog steeds met het hoofdje beneden

dus voor zo ver word het nog steeds een inleiding.

peggy

nog niet doorgezet dus, wie weet bevallen we dezelfde dag.

bij mij morgen inleiden maar kan dan natuurlijk pas woensdag geboren worden.

jij ook alvast succes!!!

sabke en annie

Jullie slijmverlies dus het aan het rommelen daar beneden, er gebeurt wat!!!

Dus wie weet!!!!

word een druk weekje!!!!!!!!!!!!:binkybaby::B-0009:leuk!!

succes allemaal!!

liefs claudia

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wat er ook gebeurt, morgen of woensdag kunnen we beginnen met het kopje...

Bevallen:

Claudia Succes!!!!!! De aftrap is begonnen!

Mijn vriend vindt dat de beeb van woensdag op donderdag mag komen, kan ie rest vd week vrij krijgen, dan 2 weken vakantie en dan heeft ie de herstvakantie nog een week. Nou, zou mooi zijn!

Zul je zien dat ie mooi blijft zitten tot 42 weken.....

Succes allemaal weer!

Geplaatst

idd. het is flink aan het rommelen bij de dames hier.

erg spannend allemaal.

ja ik slaap ook al een hele tijd slecht, maar nu heb ik steeds flinke pijn aan mn buik, vooral met draaien.

en idd. dan veel denken en piekeren, verschrikkelijk gewoon, haha.

verder was alles ok vandaag op controle, alleen helaas, moet ik waarschijnlijk over 2weken ong. toch ingeleid worden.

maar dat zien we dan wel weer.

Claudia veel succes morgen en de rest vd dagen natuurlijk!!!!

ben zooooo benieuwd.

fijne avond iedereen XX

Geplaatst

Tjonge wat druk hier...hier en daar wat rommelen...en dames die t al een beetje beu worden ;-). Hier vandaag ook weer vreselijk dikke voeten..nu ook boven op voor de tenen..lijkt wel op knappen te staan..auw auw. Dik keer nog erger dan bij vorige zwangerschap aan t eind...waar gaat dat heen. Hoop dat t nog een beetje mooi weer blijft de komende weken. Kan geen andere schoenen meer aan als t kouder wordt en regenachtig.

Claudia..wens je alvast heel veel succes toe...op naar een voorspoedige bevalling.

Weet niet hoe laat je er morgen moet zijn dus vandaar nu maar alvast de succes wensen.Doe je best!!! Kijk al uit naar je berichtje als t achter de rug is!

Poppie dus jij waarschijnlijk over 2 weken ook...oei wat word dat spannend hier.

Andere dames..allemaal sterkte met de kwaaltjes en onrustige nachten!

Geplaatst

Jullie zijn al aardig aan het aftellen. De juli dames hielden ons lang in spanning ben benieuwd of jullie dat ook doen.

Succes met de laatste loodjes!

Geplaatst

Hey meiden even inbreken,

Claudia heel veel succes morgen hopelijk gaat alles lekker vlot en kunnen jullie snel genieten van jullie kleine ukkepuk!!

Ben zo benieuwd wat het gaat worden en welke naam jullie haar/hem gaan geven blijf dus het forum in de gaten houden;)

Zet hem op meid!!!!!

Geplaatst

Claudia, heel veel succes morgen! Dat het allemaal maar snel en voorspoedig mag verlopen!

En het rommelt inderdaad aardig! Spannend hoor dat er nu echt wat gaat gebeuren!

Ik heb vandaag de intake van de kraamzorg gehad, was een erg aardig grietje!

Ik heb er ook zo'n zin in om straks die kleine in mijn armen te hebben en haar te leren kennen!

Sterkte dames en hopelijk een beetje nachtrust!

Geplaatst

hoi hoi

toch wel redelijk wat geslapen, lekker!

Iets wat gespannen maar heb er ook wel zin in, zo benieuwd naar de kleine!

Ik mag zometeen bellen 7.00 hoelaat we mogen komen zal ws 8.00 a 9.00 zijn!

liefs Claudia

Geplaatst

Zet m op Claudia..ga de hele dag aan je denken en duimen..en positieve vibes sturen!

Ben ook erg benieuwd naar t geslacht en naam die jullie bedacht hebben! Succes!

Geplaatst

Gister weer een gedoe.. ik had de verloskundige 's morgens gesproken over verliezen van mn slijmprop en 's middags belde ze terug om te vragen hoe het ging en ze wilde toch even thuis langs komen om even wat controles te doen.Rond 8uur was ze er. Toen heeft ze urine onderzoek gedaan was goed en een binnenwaardsonderzoek. Er was nog geen ontsluiting, maar wel erg week. Dat is alleen maar gunstig zei ze. Daarna ging ze mn bloeddruk opmeten en die was wel verhoogd. Ook vroeg ze hoe vaak ik de baby had gevoeld. Door de harde buiken overdag wat minder, maar 's avonds was hij wel actief. Toch wilde ze voor de zekerheid dat we weer naar het ziekenhuis gingen. Dus om een uur of kwart voor 9 waren we in het ziekenhuis. Weer urine onderzoek. Was ook goed. Maar ze gingen ook bloedprikken en toen werden we wel wat ongerust van die assistente begon over lever waarde van de moeder enz enz.. (had het gevoel of mn bloeddruk meteen steeg) daarna aan de ctg scan was prima. En echo weer gehad. Dat was wel wat gevoelig nu omdat ik nog steeds zn harde buik had. Verder wel goed. Genoeg vruchtwater nog steeds. Toen moesten we nog even wachten en het was alweer kwart over 10. Ik kreeg toch zo de indruk dat ze me wilde houden.. daar zat ik dus echt niet op te wachten!!! Eindelijk om half 11 kwamen ze met de uitslag van het bloedonderzoek en dat was goed. Wat een opluchting! Maar mn gevoel klopte wel dat ze me wilde houden.. want mn bloeddruk was nog iets hoger.. Dus ik zei meteen dat komt door alle toestanden en dag ervoor niet geslapen.. Nou na veel gepraat mocht ik toch naar huis!! Gelukkig.. Thuis als een blok geslapen!!

Nu gaat het wat beter. Nog wel wat krampjes, maar is te doen. Hoofdpijn ook minder. Ik moet morgen middag weer terug naar het ziekenhuis alleen om mn bloeddruk te laten meten. En donderdag gewoon bij de verloskundige praktijk.

Het enige wat ik nog voel is wat opgejaagd.. maar dat zal wel van alle toestanden zijn. Vandaag maar lekker relax doen.

Vandaag verder heel spannend voor claudia!! Ben benieuwd..

Groetjes Peggy

6x iui mislukt

aug 09 ivf mislukt

okt 09 icsi mislukt

Nu een wonder--> 2 september uitgerekend:bcbbboy2:

Geplaatst

Hey Peggy,

Ook een toestand zo later op de avond weer naar t ziekenhuis...

Probeer maar wel wat te relaxen want idd door dit soort dingen wil je bloeddruk wel omhoog vliegen...en krijg je wel zón opgejaagd gevoel. Heb je je ziekenhuiskoffertje al wel klaar staan...hoef je je daar iig niet druk meer om te maken.

Doe maar kalm aan daar en zoveel mogelijk ontspannen!!!

Geplaatst

hoi Peggy,

wat een toestand, kan me voorstellen dat je je daardoor opgejaagd voelt!

Gelukkig heb je wel lekker kunnen slapen.

Lekker een ontspannen dagje van maken vandaag!

Rustig aan!

Geplaatst

Thanks meiden! Ziekenhuis koffertje staat inderdaad al klaar. Verder is alles zoiezo klaar voor de baby hihihi. Gaan jullie een beetje voor de duimen dat tie dit weekend wel mag komen hahaha.

Van dit soort dingen stijgt die bloeddruk zeker..

Groetjes Peggy

6x iui mislukt

aug 09 ivf mislukt

okt 09 icsi mislukt

Geplaatst

Peggy wat een toestand zeg gisteravond. Kan me helemaal voorstellen door die toestand dat je bloeddruk daardoor stijgt. Gelukkig was voor de rest alles goed en mocht je naar huis. Hopenlijk is je bloeddruk morgen weer wat gezakt. Lekker rustig aan doen vandaag!!

Hoe zal het Claudia vergaan vandaag...Hoop dat alles een beetje voorspoedig mag verlopen, heeft ze wel verdiend na toch best wel een gecompliceerde zwangerschap!

Geplaatst

Hoi hoi meiden

Hier ff een update van mij vanuit het ziekenhuis

ze leiden me in met tabletjes 3x per dag en daarvoor en daarna een ctg

Ik heb daarstraks me 2de tabletje en de ctg gehad.

de 3de sessie is om een uur of 18.00

snachts niet dus morgenochtend dan weer starten

Ik voel nog niet zo veel het begint wel te rommelen dat wel, het is dus echt allemaal afwachten.

ik had voor het 2de tabletje nog geen ontsluiting.

zodra ik iets ontsluiting heb zo 2 a 3 cm gaan ze de vliezen breken.

Peggy

wat een gedoe gisterenavond!!

zit je dan niet echt op te wachten allemaal!

Succes!!

Liefs Claudia

Geplaatst

Zet hem op claudia!! Echt heel spannend. Ik hoop voor je dat het vlot verloopt!!

Liefs Peggy

6x iui mislukt

aug 09 ivf mislukt

okt 09 icsi mislukt

Geplaatst

Hallo meiden,

Ik weet niet of sommigen van jullie mij nog wat herinneren.

Maar ik schreef in het begin met jullie mee, helaas een mk met 6.1 weken.

Maar ik lees dat het hier nu spannend begint te worden!!!

Wat leuk.

Claudia zet hem op!

Taurus hoe is het met jou meid.

Chantal ik zag je er tussendoor wat een mooie foto van je buik meid!!:D

xxxxx

Geplaatst

Kijk een berichtje van Claudia....Spannend meid!! Zet hem op en hoop voor je dat het toch allemaal een beetje vlot mag verlopen.....ik houd het forum in de gaten

heel veel succes!!!

Geplaatst

Arzu, ik zie dat je zwanger bent, proficiat!!!

En inderdaad, ik heb vandaag al een stuk of 5 x gekeken of er nog een beebs geboren zijn.... spanning!

Succes weer iedereen!

Geplaatst

Claudia wat spannend! Nog geen last van rugpijn ofzo?

Ik heb toen een spuit gekregen om de nacht door te komen, wat een

heerlijk spul was dat. Verslavend spul volgens mij.

We denken aan je!

Een hele dikke knuffel,

Vanessa

Geplaatst

Arzu..ik ken je idd nog wel. Wat fijn dat je toch snel daarna weer zwanger bent geworden.

Ik weet nog wel dat we wat geschreven hebben samen op t wachtbankje ... Met mij alles goed. Laatste werkdagen deze week en dan met verlof..hoe goed klinkt dat?! Gaat t met jouw zwangerschap ook voorspoedig?

Peggy ..hoe is t nu...nacht doorgekomen? Ben benieuwd wat ze vanmiddag zeggen in t ziekenhuis.

Poppie hoe ist met jou..nog erge last van de buik?

Claudia...ik ben erg benieuwd hoe t je vergaan is vannacht...heb je kunnen slapen of is er nu wat gaande? Ik houd t forum vaak in de gaten vandaag! Sterkte en succes..zet m op!

Straks voor controle... nog een gewone.volgende keer zouden we t ook over de bevalling gaan hebben...wensen doorspreken e.d Vraag me af of dat over 2 weken weer is of dat t nu elke week wordt.

Fijne dag allemaal...hopelijk een mooie dag ondanks t herfstachtige weer...Claudia gaat t mogelijk een mooie dag maken vandaag!

Geplaatst

Vanacht wederom niet zo goed geslapen. Weer veel krampen en nu nog steeds. Wanneer zet het nu eens door....

Voor jou ook succes bij de controle! Je zal vast ook elke week moeten komen nu..

Claudia we volgen je!!! Toi Toi Toi!

Jullie horen wel weer hoe mn ziekenhuisbezoekje was. Ik hoop dat mn bloeddruk nu goed is.

Groetjes Peggy

6x iui mislukt

aug 09 ivf mislukt

okt 09 icsi mislukt

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden