Ga naar inhoud

uitgerekend september 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Poppie fijn om weer wat van je te horen en doe jij nou maar lekker rustig aan...al die energie van jou moet naar je beebje gaan en uiteraard straks nog voor de sportdag haha.....we zien je vanzelf je weer melden....

liefs

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Gast Sannie66
Geplaatst

@de meiden die huisdieren (met name een hond of zoals wij 2) hebben: onderschat het niet he. Wij hebben ook een Jack Russel en een American Stafford. De Jack (teefje) is al vrij dominant in huis naar de Am Staff (reu) toe, dus we doen het echt in stapjes al de kleine er is.

Wij hebben een paar dagen geleden al een traphekje gemonteeerd, zodat ze de komst van de baby niet associeren met het feit dat ze ineens niet meer zonder ons naar boven mogen. Verder mogen ze van ons absoluut niet in de babykamer komen; de drempel is de grens. En we zullen goed op de signalen van beide honden letten; een hap in een handje is zo gebeurd....

@Annie, ben je niet vergeten hoor, maar ik had even wat andere prio's...

Geplaatst

geeft niks hoor Sannie. Heb toch nog geen stof in huis gehaald...eerst nog even andere dingen doen, maar heb wel met vriendlief overlegd en we zijn er wel over uit dat dat het maar wel moet worden...hoop dat ik het nog voor dat de kleine er komt voor elkaar krijg..moet er ook even zin in hebben...

En dat met de hond onderschat ik zeker niet. Ik weet hoe die van ons is en we zullen het ook idd stapje voor stapje moeten doen. Alleen denk wel dat het belangrijk is dat we haar (proberen) er meteen bij te betrekken en dat ze niet het idee krijgt dat zij nu niets meer is, want denk dat het dan foute boel is. Maar ik ben zeker voorzichtig...je kunt ze nooit vertrouwen en wat je zegt, een tandje in het handje of erger je vergeeft het jezelf nooit. Maargoed we moeten toch afwachten hoe het uiteindelijk zal gaan.

Ik zie je pb vanzelf..doe rustig aan!!

Geplaatst

hoi hoi

Ik heb vandaag een groeiecho gehad + doppler en het was helemaal goed

kleine weegt nu jaja 2280 gram kleine is 500 gram gegroeid in 2weken en 2 dagen tijd dus een spurtje gemaakt wel heel fijn.

ctg was mooi dus iedereen was tevreden.

Maandag ook langs de Gyn en dan kijken ze of ze al gaan inleiden of nog tot week 37 of 38 wachten!

peggy

fijn dat het allemaal goed is en dat je even goed gechecht bent voor de zekerheid altijd fijn die geruststelling!

welk ziekenhuis ben je eigenlijk geweest?

poppie

Doe maar rustig aan meid dat is het allerbelangrijkste voor jou en je baby!!

manon

Succes met klussen!!

Liefs Claudia

Geplaatst

Peggy..jij hebt wel weer je dagje gehad in t ziekenhuis...

Ik hoop voor je dat de aankomnde 2 weken wat rustiger zijn tav de krampen.

Kalm aan daar.

Poppie..jij ook erg kalm aan doen he. Je hebt al je energie nodig straks..als je denkt dat je de bevalling hebt gehad straks dan wordt je wel gesloopt door de gebroken nachten die er na komen ;-)....maar we hebben t er allemaal graag voor over!

Rustig aan he!

Sannie en Annie..ik zag op google idd veel site's met tips rondom huisdieren /zwangerschap/baby's. Idd op tijd hekjes plaatsen was daar 1 van en leren niet op de babykamer te komen ruim voordat de beeb er is...moet je maar eens googlen...

Vanmorgen vroeg weer standaard half 4 wakker voor de wc en dan weer om 6 uur.

Elke dag t zelfde (zoonlief zijn tijd :-( ) Zoon is aan t logeren bij een vriendje en ik kan dus eindelijk wat uitslapen..nou vergeet t maar...ingebouwde klok he...

Maar ben wel vanmorgen over een keurig geschilderde trap naar beneden gelopen..wat fijn dat ie eindelijk is gedaan. Gisteren moest ik grote stappen maken naar beneden (trappen om en om geschilderd...alleen een klein stukje waar ik op kon staan waar t maantje komt dat niet geverfd was)..zonder leuning...oef wat ben je dan onhandig en stijf met zón dikke buik...was best eng. Omhoog niet maar naar beneden..oei.

Maar gauw weer de leuningen er aan vandaag en op zoek naar maantjes.

Zo denk dat ik even een broodje maak..ontbijtje op bed..even weer lekker onder de dekens en dan straks onze zoon weer ophalen.

Fijne dag!

Geplaatst

Alles gelukkig weer rustig hier! Claudia ik ben in het ikazia geweest. iui en ivf alles wel in zuider gehad. Maar ikazia bevalt prima tot nu toe ook van plan om daar te bevallen.

Fijn om te lezen dat met iedereen alles wel oke is op dit moment. De laatste loodjes zijn het zwaar. Ik vind het wel erg fijn dat de temperatuur wat aangenamer is. Dan heb ik te minste nog een beetje energie om iets te doen.

Heerlijk toch manon dat je nu ook bijna klaar bent met klussen. Over at wakker worden.. ik word ook elke nacht rond half 4 wakker om te plassen en dan rond 7uur weer om op te staan voor mn man.

Ik ga vandaag maar eens mn ziekenhuis tasje klaar zetten. Want zo gister opeens naar het ziekenhuis zo kan het dus gaan dan wil ik het toch wel alvast klaar hebben staan. Straks nog even wat dingetjes daarvoor halen.

Fijne dag allemaal. En rustig aan!

Groetjes Peggy

6x iui mislukt

aug 09 ivf mislukt

okt 09 icsi mislukt

Nu een wonder--> 2 september uitgerekend:bcbbboy2:

Geplaatst

Hi meiden!

Even een berichtje van mij.

Peggy & Poppie, extra rustig aan doen hoor! Die kleine is nu even alles wat telt.

Manon, jij ook nog lekker aan de klus zo te lezen. Herken het helemaal. Van de week heb ik laminaat gelegd op de babykamer (dat gaat heel veeeeeeeeel langzamer dan voordat ik zwanger was ;-)) Super mooi geworden. Toch merk ik nu dat ik denk, zal ik.... de gang, de kleine kamer, de slaapkamer ook maar nog doen en oh, de buitenboel kan ook wel geschilderd worden eigenlijk, en als ik toch achter het naaimachine zit kan ik ook wel gelijk kussenhoezen maken voor beneden enz enz... Zoals manlief van de week al fintjes opmerkte...misschien moet je je to do lijst eens in balans brengen met je huidige energieniveau ;-)) Gelukkig laat hij me redelijk mijn gang gaan zolang hij niet het idee heeft dat ik die kleine tekort doe.

Heb nog even een heel andere vraag. Nu de babykamer af is, ben ik ook begonnen met de verzorgingsspulletjes in orde te maken. De lijsten op internet van wat je allemaal zou moeten hebben, olie, shampoo, doekjes, zalfjes, cremetjes, poedertjes enz enz zijn eindeloos. Wat hebben jullie allemaal klaarstaan voor de dagelijkse verzorging van die kleine uk straks???

Liefs

Cjee

Geplaatst

http://www.mijnalbum.nl/Foto-SIEHHRN6.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-WRC4Z6ZH.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-MTDDFMX3.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Album=JCNU7NOR (weet niet of je t kan zien zonder ingelogd bent zo ?)

Hierbij een paar foto's..kamertje is nu iets meer aangekleed dan op de eerste foto's.

Cjee..Leuk weer wat van je te lezen...ook flink de klusbui haha...

Doekjes (olie zijn makkelijk in t begin vanwege meconium ..eerste poep is erg plakkerig)

Later zijn de gewone doekjes makkelijker.

Sudocreme voor rode billen vind ikzelf een must.

Baby bad spul. Haarolie is niet nodig maar als je t lekker vind ruiken (vooral de Zwitzal vind ik lekker ruiken) Verder weet ik t zo niet wat nou zo heel erg nodig is...zal ook eens de lijstjes weer na kijken op internet.

Vitamine K en Vit. D druppels..die heb je iig nodig.

Zal ook eens inkopen gaan doen weer binnenkort..vitamine heb ik al wel gehaald.

En als de pampers weer eens in de aanbieding zijn zoals laatst 3de pak gratis dan haal ik alvast wat op..altijd handig een voorraadje en t scheelt wel een 10,- dan.

Kruidvat luiers zijn trouwens ook wel goed vind ik. Als ze wat groter zijn ga ik op een wat goedkopere variant over...zijn genoeg goede merken wel...alleen pamper is wel favoriet omdat die zo lekker dun zijn.

Zo ga even de stad in trapmaantjes halen bij LeenBakker.

Geplaatst

Hoi dames,

toevallig heb ik net nog wat babyinkopen gedaan.

Sudocreme voor in de luiertas en een grote pot voor de commode,

bij kruidvat nu 3e pak pampers gratis!!! Dus, ikke 3 pakken pampers gehaald. Heel onwennig en vreemd. En wat billendoekjes. En bij de hema nog wat leuke pakjes enzo.

Vind het wel echt moeilijk wat precies te kopen, hoeveel van welke maat enzo. En lange of korte mouwen of zonder mouwen? Met omslag of zonder?

Allemaal leuk hoor! Ik denk echt dat ik veel te veel dingen in dat vluchtkoffertje moet stoppen, kan niet kiezen.

Maar eh.... die vitamine K en D, hoe zit dat?

Geplaatst

Vitamine D druppels voor de kalk (botten/gebit)

Vitamine K

Voor een goed verloop van de bloedstolling

Gedurende eerste 3 levensmaanden (t/m 12 weken oud) bij borstvoeding

(in flesvoeding zit t al bij in)

Ja leuk he die kleertjes ! Zou meer van maatje 62 kopen en niet te veel van 50/56..zijn ze echt zo uit...helemaal als je beeb al wat groter is..dan is t een kwestie van een paar weekjes en ze zijn er uit...best zonde.

Geplaatst

Hi Ladies,

Dank voor de info, oliedoekjes, daar zou ik dus helemaal niet aan denken! Ook voor in de luiertas zou ik vergeten zijn ;-)) Dus op naar het Kruidvat!

Rustig aan weer vandaag.

Liefs

Cjee

Geplaatst

Hoi dames,

net terug van de vlos, alles was weer prima in orde. Heb wel echt een vervelend nachtje achter de rug, beeb was weer volop aan t verbouwen in mn buik. Maar, het is te verklaren, vorige keer was ie nog hoog in mn baarmoeder,nu ineens ingedaald. 98 procent zeker head-down. Dus, ben weer helemaal goedgekeurd, bloeddruk 115-70 dus ook daar over tevreden.

De vlos schat ons hummeltje nu ruim 6 pond, moet me toch wel voorbereiden op een 8 ponder of meer..... Hmmmmmm. En hij heeft een dik kontje...... maar ok, ook dat is wel te verklaren, gezien mijn bouw zeg maar.....

As dinsdag krijg ik een definitieve liggings-echo zodat ze niet voor die 2 procent de mist in kunnen gaan maar ik heb er alle vertrouwen in dat ie goed ligt eigenlijk.

Al bij al, mag ik nog niet klagen over het verloop van mn zwangerschap tot nu toe! Ben er nog steeds heeeeel happy mee, ben het voorlopig nog niet beu.

Succes weer iedereen!!!

Geplaatst

hoi hoi

ff met jullie delen

de babykamer/hoekje!!

Foto-FEOU4436.jpg

sinds gisteren helemaal klaar, wiegje opgemaakt en al!

vanochtend op ctg controle geweest en hij was weer prachtig!

Liefs claudia

Geplaatst

Claudia wat een prachtige kamer zeg! Heerl sfeervol. Wat een leuk wiegje trouwens....Hier wil je beeb vast en zeker wel in liggen.

Mooi dat alles in ziekenhuis ook weer goed was. Ga zo door!!

Sabke: Bij jou ook alles weer goed zo te lezen. Dus al lekker ingedaald....dat is goed teken. Die van mij ligt denk ik nog steeds in stuit pffff.....

Cjee volgens mij hoef je idd niet zo heel veel in huis te hebben van alle verzorgingsspullen. Wat spul voor badje is denk ik belangrijkste en doekjes idd...nou weet ik niet welke Manon bedoelt. Bedoel jij die van zwitsal of die van pampers sensitive ofzo?? want die 2 soorten heb ik in huis. Ik heb trouwens heel wat zwitsal spul gekregen dus heb genoeg daarvan in huis.

Manon: Jij hebt er ook weer prachtige foto's op gezet, ook zo lekker sfeervol. Bij mij moet alleen nog even plankje(s) aan de muur en dan is het helemaal klaar...als dat volgende week het geval is zal ik ook weer even wat foto's plaatsen...

fijne dag

Geplaatst

Leuke babykamer foto's weer!!!! We zijn dus allemaal wel klaar voor de komst van onze wonders!!!

Fijn dat alles weer goed was bij iedereen met de controles!

Ik heb vandaag bij de kruidvat 3 pakken luiers gekocht waren in de aanbieding 3 halen 2 betalen. En dan is denk ik alles wel geregeld. Postzegels zelfs al geplakt.. Oja alleen vanavond nog voor een boxkleed kijken.

Ik had ook een leuke stoffen vlaggen lijn besteld met de naam van de baby erop. Die heb ik vandaag binnen gekregen... Dus hij mag komen hahaha!

Alvast fijn weekend allemaal!

Groetjes Peggy

6x iui mislukt

aug 09 ivf mislukt

okt 09 icsi mislukt

Nu een wonder--> 2 september uitgerekend:bcbbboy2:

Geplaatst

Sabke..fijn dat hij is ingedaald...alhoewel de druk op de blaas nu ook meer toe neemt denk ik of niet. Maar iig fijn dat je niet in hoeft te zitten over een stuit!

Claudia..lief kamertje..helemaal klaar voor..laat maar komen!

Annie...ik schreef oliedoekjes...die gebruikte ik alleen in t begin omdat de eerste poep echt heel vast kan plakken...oliedoekjes zijn dan iets gemakkelijker..maar anders gebruikte ik ook liever de gewone doekjes...merk maakt niet veel uit. Van pampers zijn wel een stuk duurder dan anderen maar ..maar zoveel verschil in luiers vind ik in doekjes weinig verschil. Ook vasaline op de billen smeren de eerste dagen helpt ook wel tegen t vastplakken van meconium.

Dus kamertje ook bijna klaar..kijk uit naar je foto!

Louke...dank je wel. Bij jou is t ook al aftellen geblazen of niet?!

Peggy..jij bent al ver...kaartjes al geregeld...postzegels al geplakt...mwoehaaaaa..krijg t er een beetje benauwd van...moet nog steeds foto's maken bij mijn zus voor de kartjes.

Eind van de week komt ze terug van vakantie..maar snel een afspraak maken.Voor die tijd was t toen zo warm dus hadden we t uitgesteld. Zal binnenkort etiketen kopen kan ik ook alvast adressen schrijven..toch t gevoel dat er wat klaar ligt mocht er die kleine zich onoverhoopt toch eerder an komndigen...;-)

Leuk vlaggen met de naam er op..heb je die op internet besteld? (misschien een link?)

Hier vandaag de kleertjes e.d uitgewassen...morgen strijken en weer in de kast.

Hebben jullie dat ook dat jullie de beeb wat minder gaan voelen dan voorheen?

De laatste dagen is t wat rustiger geworden daar binnen...buik staat ook erg strak...weinig ruimte natuurlijk meer. Betrap me er op dat ik steeds meer aan t opletten ben hoe vaak ik d'r voel.

Goed weekend!

Geplaatst

Manon dat over het voelen van de beeb heb ik dus ook. Sinds dinsdag denk ik voel ik het nu minder?? Dus ben ook erg oplettend en als ik wat gedaan heb in huishouden bijv, denk ik er weer aan en vervolgens ga ik dan maar even liggen met de hoop dat er dan gauw wat beweging komt. En dat is dan ook wel het geval hoor....maar toch wordt er soms wel een beetje onzeker van. Maandag weer op controle gelukkig en dan ook maar even beginnen over de ligging want dat zit me toch ook niet helemaal lekker.

fijn weekend

Geplaatst

Rustig hier!! Zijn toch geen mensen al aan het bevallen, hihi......

Hier alles rustig, heb ook eigenlijk geen nieuws. Morgen weer naar 'vlos' ben benieuwd wat ze zegt over de ligging......

Peggy heb trouwens ook luiers bij de kruitvat gekocht 3 halen 2 betalen!Daar moet je nu bij zijn dit soort aanbiedingen!!

Dus Manon echt oliedoekjes...zal eens op zoek gaan, want dat geplak is ook niks haha. Maar jij bent ook al lekker ver met alles. Alle kleertjes al gewassen en gestreken....Dat moet ik allemaal nog doen...denk komende week of die week erna. Heb van de week toch nog even wat kleertjes maat 50/56 gekocht had maar 2 setjes. Dus denk dat alles nu wel binnen is.

De enveloppen heb ik ook al bijna allemaal geschreven en ook de postzegels zitten er al op!! Het eind is in zicht!

Fijne dag iedereen!

Geplaatst

Hey Annie,

Zeker rustig hier..maar denk eerder dat t een kwestie is van geen puf hebben dan dat er al wat aan t puffen zijn ;-)!

Olie doekjes zijn geen must hoor..vasaline op de billen de eerste dagen is ook wel voldoende...voel me net zón betweter hier hahaa. Nou t is gewoon wat ik me nog kan herinneren die zwarte plak zooi de eerste paar keren. Voor de rest ben ik niet zón liefhebber van olie..smeert de boel ook zo dicht..

Jij morgen vlossen dus..nou ben idd benieuwt wat ze zegt over de ligging. Volgens mij is er nog wel tijd genoeg om in te dalen of heeft ze anders gezegd vorige keer?

Ik ga woensdag weer vlossen. Ik krijg nu last van dikke voeten en enkels...mamoetpootjes Vingers zijn verder niet dik. Vanaf wanneer gaan jullie om de 2 weken op controle en wanneer gaat t naar 1 keer per week? Kan me dat niet meer herinneren...

Nou succes morgen weer Annie..we lezen wel wat ze zegt over de ligging.

Groetjes!

Geplaatst

manon ik ben bij 33 weken op controle geweest en sindsdien moest ik om de 2 week. Dus nu morgen weer, we hebben de vorige keer ook meteen weer afspraak gemaakt voor weer over 2 week. Dus dan ben ik 37 week en zal dan wel iedere week zijn denk ik...

jullie horen morgen hoe het was bij de vlos.

Geplaatst

hoi hoi meiden

vanochtend op controle geweest ctg was weer goed

Gyn gezien en woensdag gaan we afspraak maken voor de inleiding voor over 1 a 2 weken dan ben ik 37/38 weken!

Spannendddddddddddddddddddddd!!!!!!!

Mag van de gyn 2x voor ctg komen ipv 3 x

Maar wij vinden het toch fijner om gewoon 3x te gaan, geeft toch iedere keer gerustelling als die weer goed is!!

Liefs Claudia

Geplaatst

Hi Claudia,

Wat een heerlijk nieuws! Kan me helemaal voorstellen dat je liever 3x wil! Spannend hoor!

Vanmorgen naar gyn geweest, helemaal happy en tevreden. Hij is gedraaid vanuit stuit naar mooi met hoofdje naar beneden. Bloeddruk prima, paar onsjes aangekomen de laatste drie weken, netjes. Of te wel... we hebben weer een stempeltje O.K.! Lekker gevoel.

Vanmiddag lekker wat spulletjes regelen voor de babykamer en maxy cosy ophalen. Begint echt schot te komen in het lijstje afwerken. Vandaag is mijn eerste verlofdag, heb 6 weken van te voren. Heerlijk!!

Geplaatst

cjee

Fijn dat bij jou ook alles goed is toppie!!!!

Lekker genieten en goed uitrusten in je verlof voor de GROTE dag dalijk!!!

Liefs Claudia

Geplaatst

Claudia: spannend of 1 a 2 week ben je gewoon mama.....Mooi dat de ctg weer goed was. Houd ons op de hoogte wanneer het gaat gebeuren. De eerste septembermama is in aantocht......

Cjee dus bij jou ook alles goed bij de vk. Die van jou lag dus ook in stuit..en nu mooi gedraaid, super!

Ik ben vanmorgen ook weer bij vk geweest. Ze kon bij mij niet goed voelen hoe het nu lag. Dus we hebben voor volgende week dinsdag een liggingsecho afgesproken. Ik ben zeer benieuwd wat daar nu uitkomt. Verder was alles goed. Bloeddruk weer prima en hartje weer mooi gehoord.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden