Ga naar inhoud

uitgerekend september 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Colle jullie jochie kan ieder moment komen!

Wat geweldig ben zo benieuwd naar de naam wat jullie hem gaan geven.

xxxArzu

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hahaa Annie..zit je al achter de naaimachine? Ook al zón naaimachineheld?!

Hier nog 1...heb er wel 1 in huis maar kan er ook niet mee overweg. Manlief wel..heeft voor zichzelf een paar jaar terug een heel hofnarren pak genaaid voor carnaval.

Kompleet met hofnarren muts..van die punten (opgevuld) met belletjes er aan.

Zo uit t hoofd. Spijkerjas nagetrokken op papier, knippen, naaien en klaar.

Dat voor een kerel?? ;-) !!1

Niek..dank je wel!

Heb van alles geprobeerd met die foto's maar ik blijf gewoon linkjes (tekst) in beeld krijgen....

Zo hier zijn vandaag de trappen geschuurd...pff wat een stof bende door t huis. Zit nu net gedoucht en wel weer beneden. Alles (wat je ziet iig) is weer stofvrij, en gesopt.

Heb de krassen,putten e.d net geplamuurd. Manlief mag nog licht na schuren vanavond en met Ammonia sopje afnemen en dan kan er geschilderd worden. Moet nog op zoek naar maantjes en dan is dat klere karwei eindelijk weer eens gebeurd. Zaten er al zolang tegen aan te hikken.

Groetjes Manon.

Geplaatst

Alweer een hoop meiden met verlof... Dat schiet op hier in het september maandje!

Ik heb het weekend wel meegelezen, maar ik heb zulke vervelende krampen dat ik de puf niet had om te typen.

Voor iedereen rustig aan!!! Voor sab en poppie extra RUST!!

Niet te hard klussen he manon en annie met de naaimachine..

Dat was even de hele korte update.. De frambozenblad thee:coffee2: is trouwens lekker.. Wie weet komt de baby wel echt eerder.. ik hoop het want gisteravond was het zo heftig dat ik dacht en NU gaat het beginnen... maar neemt toch weer af.. Hoewel het voelt allemaal niet meer zo top daar binnen...

Peggy

6x iui mislukt

aug 09 ivf mislukt

okt 09 icsi mislukt

Nu een wonder--> 2 september uitgerekend:bcbbboy2:

Geplaatst

Manon heb nog geen stof in huis gehaald, had vandaag mijn dag niet zo dus eigenlijk niets gedaan. Jij hebt wel een hele crea bea man zeg, jemie! Nou die heb ik dus absoluut niet...dus zal het toch echt zelf moeten gaan doen, en nog ergens een naaimachine vandaan toveren, want die heb ik ook niet...Maar geloof dat dat niet zo'n probleem is...

Peggy vervelend van je krampen zeg.....klinkt idd dat er al genoeg gerommeld wordt in jou buik, wie weet komt het wel eerder idd...dit is ook niks zo.

Ik had vanavond laatste zwangerschapscursus. Van een van de meiden hadden we vanmorgen een mailtje gekregen dat ze gisteren is bevallen. Pfff dan komt het ineens wel heel dichtbij, ondanks dat ze 4 week voor mij was uitgerekend...

ik ga zo mijn bed opzoeken...mijn energie gehalte vandaag was ver te zoeken, hoop dat het morgen beter is.

Geplaatst

Uitgerekend

01 september: Claudiaatje

02 september: Peggy :bcbbboy2:

02 september: Sabke77 :bcbbboy2:

06 september: Luna75 :bcbbgirl2:

07 september: Annie :bcbbboy2:

08 september: Sterremaud

09 september: Bubblicious

10 september: Cjee :bcbbboy2:

10 september: Femke :bcbbboy2:

13 september: Yasmine1974

15 september: Marretje:bcbbgirl2:

16 september: Poppie :bcbbboy2:

28 september: Taurus71 (Manon) :bcbbgirl2:

30 september: Carolina

30 september: mama27 (Marjon) :bcbbboy2:

Eerstvolgende afspraak:

02-08 Annie afspraak VK

03-08 Peggy afspraak VK

04-08 Taurus 71 afspraak VK

05-08 Marjon afspraak VK (groeiecho)

16-08 Annie afspraak VK

FF weer de agenda naar boven gehaald...rustig met afspraken.

Peggy..flink veel drinken van dat spul dan, en hart van een ananas eten en sexen..wie weet ;-) ?!!

Annie...ja dan komt t ineens wel dichtbij he als er 1 van de groep is bevallen..helemaal als ze later dan jou was uitgeteld. Hoop voor je dat je weer wat energie op hebt kunnen doen vannacht.

Hier slecht geslapen...K kat van ons...sorry..maar is nooit een lieve kat geweest..t is een kreng en ze is 19 jaar. Om half 4 vond ze t weer eens tijd om als een gek te gaan mauwen..zo hard dat de buren ook wel rechtop in bed hebben gezeten (zal er niet raar van op kijken) Dementie?. Eerst een kussen van de trap afgegooid maar mevr. is inmiddels ook wat doof geworden heb ik t idee.dus die heeft ze niet gehoord. Manlief op hoge poten naar beneden om t kreng eens ernstig toe te spreken..toen was t stil.

Kon de slaap niet meer vatten ..helemaal toen manlief besloot om maar eens flink te gaan snurken...pfff. Ook een kussen naar de kop gegooid net als naar de kat..helpt..alleen maar eventjes..deuhh:violent1:

Geplaatst

Uitgerekend

01 september: Claudiaatje

02 september: Peggy :bcbbboy2:

02 september: Sabke77 :bcbbboy2:

06 september: Luna75 :bcbbgirl2:

07 september: Annie :bcbbboy2:

08 september: Sterremaud

09 september: Bubblicious

10 september: Cjee :bcbbboy2:

10 september: Femke :bcbbboy2:

13 september: Yasmine1974

15 september: Marretje:bcbbgirl2:

16 september: Poppie :bcbbboy2:

28 september: Taurus71 (Manon) :bcbbgirl2:

30 september: Carolina

30 september: mama27 (Marjon) :bcbbboy2:

Eerstvolgende afspraak:

30-07 Sabke afspraak VK

02-08 Annie afspraak VK

03-08 Peggy afspraak VK

04-08 Taurus 71 afspraak VK

05-08 Marjon afspraak VK (groeiecho)

16-08 Annie afspraak VK

Sow, die is weer uptodate, was vergeten dat het alweer zo snel was.

Nou dames, wel echt leuk om te lezen dat de meeste van ons toch wel iets hebben veranderd-verbouwd in of om huis. En ik durf bijna zeker te zeggen dat het niet initiatief van onze mannen was. Het zal toch die nesteldrang wel zijn. Ik heb nu het zo dichtbij komt steeds....wel de badkamer netjes achterlaten, bed netjes dichtvouwen, keertje extra stofzuigen boven, koelkast controleren of derf, noem maar op. Tja, je weet t niet, kan zomaar ineens komen die beeb. En ik wil me toch niet schamen voor die kraamhulp. Schrok wel even dat ik me bedacht dat over een week of 2 de beeb met gemak en binnen de norm zou kunnen komen!!! Hoe snel.

Gelukkig is mijn energie weer een beetje teruggekomen, ben ook nog lang niet klaar om te bevallen. Als het goed is, moet er toch ergens binnenkort zo'n stofje in je hersenen aangemaakt worden dat je er wel klaar voor/mee bent. Ben benieuwd.

Zijn jullie het al beu?

Groetjes Sabke

Geplaatst

Komt inderdaad wel erg dichtbij nu!!

Van mij mag ie eerder komen hihihi.

Vandaag gaat het gelukkig wat beter. Maar 's avonds is het toch wel het ergste die krampen. Ik heb nog wat op internet gegoogld en daar kom ik toch steeds op voor-weeen uit dus dat zal het dan wel zijn..

Ik heb dat ook met dat ik mn huis bij wil hebben. Ga zo weer strijken en beetje opruimen.. Heb toch niet veel anders gepland.

Manon je bent vast aan het bijslapen!! Die katten en ook honden voelen gewoon met ons mee.. Onze hond is ook echt behoorlijk van slag doet dingen die ze normaal echt nooit doet.

Groetjes Peggy

6x iui mislukt

aug 09 ivf mislukt

okt 09 icsi mislukt

Geplaatst

En dat over die huisdieren,

ik heb een beagle van ruim 13 jaar oud, die is helemaal van slag sinds een paar weken. Voorheen kon ie met gemak alleen thuis zijn, zonder een kik te laten. Nu piept ie en huilt ie en blaft ie. Dacht dat het aan het hete weer lag, maar het gaat niet echt over. Toen dacht ik, zal wel gewoon de ouderdom zijn, maar je weet het niet. Misschien voelt ie toch wel iets anders. Als ik hem zn gang laat gaan, ligt ie de hele dag op de babykamer te slapen. Sterk he!!! En hij ligt nu ook op mijn voeten, wil me geen seconde uit het oog verliezen. Tis zon schat!

Geplaatst

Nou die K** kat van ons deed voordat ik zwanger was ook al zo hoor..eigenlijk al een aantal jaren. Als hij moet eten...als hij gegeten heeft en zo midden in de nacht begint hij wel zo hard te mauwen...als je t raam wat open hebt staan kun je haar op straat al horen. Mensen buiten of bezoek vragen wel eens..wat hoor ik nou een baby ?

Nou dan kun je een beetje indenken wat een gegalm er uit komt ..vreselijk!

Ik heb haar als eerst uit t asiel gehaald toen ik van kamers op mezelf ging wonen.

Ik viel voor haar mooie kleur..heel licht creme. Maar t is nooit een schoot kat geweest eigenlijk. Je kunt hem even aaien..geeft ie kopjes en dan ineens wram..heb je een paar tanden in je vel...grrr. Ben best een dierenliefhebber..heb 3 katten gehad tegelijk.

De laatste is in dec. 2007 doodgegaan (laten inslapen na hersenbloeding)..die was een jaar of 14 en de ander de jongste die is naar buiten gekomen en nooit weer terug gezien..in maart 2007. Was toen best koud. Met die jongste had ik t meest...was een heel gek en lief beesie. En dit loeder blijft maar door leven :-(...gemeen he?!

Heb wel besloten dat als deze de pijp uit gaat dat ik geen katten weer wil hebben. Ben helemaal klaar met die katten haren en kattenbak. Het moeten opletten dat je meubels niet bekrabt worden enz. Lekker negatief ben ik toch..bijna opstandig klinkt dit..

MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAUUUUUUUWWWWWWWWWWWW...Ohhh SHUT UP !!

:badair:

Nou hier ist weer stof vrij. Morgen gaat zoonlief logeren bij een vriendje..kan mijn vriend mooi de trappen schilderen en ik de deurposten. Lijstje komt wel eens af...nog een paar dingen...

Geplaatst

Wat herkenbaar Sab! Onze hond doet ook van die vreemde dingen.. Ze is bovendien opeens heel erg waaks als er iemand bij mij in de buurt komt terwijl ze normaal vrij bang is. Ook plast ze de laatste tijd opeens in huis en dat doet ze echt nooit. Heeft ze zelfs als pup niet gedaan. Dus ze is duidelijk haar plaats aan het bewaken.. Volgens hondekenners in mijn omgeving gaat het als ik bevallen ben allemaal over.. nou dat hopen we dan maar. Verder is ze wel een schatje hoor. Zou haar niet kunnen missen!

En jou kat manon... hahah die is gewoon echt onuitstaanbaar zo te lezen!!!

Ik ga nog even soppen hier! Weer goed bezig hahaha

Liefs Peggy

6x iui mislukt

aug 09 ivf mislukt

okt 09 icsi mislukt

Geplaatst

Appart he dat honden dat doen en aanvoelen..heb t ook wel eerder gehoord van zulke verhalen. 6de zintuig lijkt wel he..

Hahaaa...had ik nog niet eens verteld...maar nu t over die K kat gaat...

Ik heb van de week voor t eerst een bevallingsdroom gehad...

Ik droomde dat ik bevallen was van een kat...een grijze.

Denken..wat is dit nu...later vielen de haren er af en werd t toch een baby...alleen kreeg deze baby in eens ook een piemeltje...help...wat sneu in een meisjeskamer en al die roze kleertjes die in de kast hangen (heb al t jongens spul wat ik 4 jaar bewaard had op zolder laatst weg gedaan)....

Komt ook de buurman nog eens langs en vraagt aan mij..."Is de moederkoek er al uit"?

Nou ja wat een vraag...maar had er niet eens erg in..die was er idd niet uitgekomen maar zat er nog in. Helemaal niet mee bezig geweest door alle commotie dat ik een kat gebaard had ...

Achterlijk kun je dromen niet ?!

Geplaatst

Hey meiden,

Wil heel even vragen of een van jullie nog iets van Claudia heeft gehoord ze heeft al een aantal dagen niks meer gepost en ik begin me toch een beetje zorgen te maken.

Geplaatst

hoi hoi dames

Ik ben er wel hoor, alleen wat op de achtergrond, sorry

maar ben alleen wat moe en heb niet zo veel fut om te schrijven

Maar alles gaat goed ctgs van de week zijn en blijven goed.

Morgen weer een groeiecho, ben benieuwd hoe goed de kleine gegroeid is!

Mijn buik groeit iig lekker haha!

het kamertje is klaar, leuk

zal een dezer dagen fotos maken en laten zien.

Vanaf vorige week zwangerschapsverlof dus nu ruim een week, was eerst ziektewet.

Intake kraamzorg gehad, wel apart als er een een collega komt voor het gesprek en een ander straks om te kramen, wel leuk.

de yoga lessen zijn ook al klaar al 2 weken trouwens, tijd gaat hard wel pff!

Hier trouwens ook een vervelende kat vraagt continue aandacht aan mij niet bij mij weg te slaan!!

Liefs Claudia

Geplaatst

Hey Claudia,

Fijn om te lezen dat alles goed is met jou en jullie ukkepuk heel veel plezier morgen met het spieken naar jullie kleine hopelijk is hij/zij inderdaad goed gegroeid.

Liefs

Geplaatst

Goeiemorgen,

Vanacht behoorlijke krampen gehad. Het komt steeds per 3 krampen en dan zakt het weer wat af. Uiteindelijk in slaap gevallen. Vanochtend weer het zelfde ook 3 flinke krampen en nu gaat het wel weer..

Die voorweeen zijn dus best heftig.. Hoop niet dat dit nog 7 weken zo blijft.

Liefs Peggy

6x iui mislukt

aug 09 ivf mislukt

okt 09 icsi mislukt

Geplaatst

peggy is je beeb niet aan t indalend dat je dat miss voelt?

Lijkt me wel moeilijk om oefenweeen van echte te onderscheiden.

Denk toch dat je meerdere keren gedacht hebt van ....is het dit al???

Wel spannend.

En natuurlijk moet ie nog even blijven zitten, maar stel dat ie toch wil komen, je bent al een heel eind!!!!

Want 2 sept is geen 7 weken meer maar 5!!!!!

En over ruim 2 weken zou je al thuis mogen bevallen, snel toch!!!!

Succes met die oefenweeen, hoop dat ze zakken voorje.

Groetjes Sabke

Geplaatst

Je hebt inderdaad gelijk sab het is maar 5 weken.. Dat scheelt weer hahaha enne over 2 weken 'mag' je al bevallen.

Ik heb net toch maar even de verloskundige gebeld, want tijdens de controle hadden ze gezegd dat ik wel moest bellen als er wat zou veranderen.. Dan kan ik het toch even checken.. Ik word nu straks terug gebeld.

Ik hou jullie op de hoogte.

Liefs Peggy

6x iui mislukt

aug 09 ivf mislukt

okt 09 icsi mislukt

Geplaatst

Net door de verloskundige gebeld en ze wil me toch graag even zien.

Ik moet er half 2 zijn. Jullie horen het wel.

Groetjes Peggy

6x iui mislukt

aug 09 ivf mislukt

okt 09 icsi mislukt

Geplaatst

Peggy wat vervelend steeds zeg. Mooi dat je vanmiddag toch even langs moet bij vk. Ben benieuwd wat ze zeggen. Wat Manon zegt zou misschien goed kunnen, indalingsweeen....geen idee natuurlijk ....maargoed ook 5 week is zo nog wel erg lang....dan hoop ik voor je dat het wat eerder komt...

ben benieuwd.

Claudia mooi te lezen dat alles goed is met je en met de beeb...

Huisdieren....heb een hond (jack russel) en eenkat van bijna 15. SOms denk ik zullen ze het merken en dan denk ik weer van niet...dus weet niet zo goed. Mijn kat is ontzettend aanhankelijk...maar dat had hij wel vaker bij vlagen...dusja...is me toch niks geks opgevallen, al ben ik wel benieuwd als de kleine er is hoe onze hond erop gaat reageren. Ze krijgt nu al 4 en half jaar alle aandacht van ons, en dat zal straks toch wat veranderen....maargoed we zullen zien hoe het loopt.

fijne dag verder

Geplaatst

Indalingsweeen dat was Sabke haar theorie ..haha...ik houd t er op dat Peggy straks terug komt en dat ze al 2 cm ontsluiting heeft....

t Kan..ik had ook zomaar 2 cm ontsluiting voordat ze me gingen inleiden...had er nooit wat van gemerkt.

Maar vervelend is t wel aldoor die krampen..dan hoop je idd maar dat t eerder komt.

Annie..denk dat een Jack Russel wel mee zal vallen of niet ...lijken altijd wel erg makkelijke hondjes. Als je ze in t begin goed de beeb laat zien en ruiken dat t wel mee zal vallen met dit ras of vergis ik me. Ze zijn altijd zo levendig en vrolijk van karakter.

Claudia..was t vandaag ook weer goed in t ziekenhuis?

Zit hier nu met verf op de handen te typen. Heb de deurposten boven 1 keer gedaan nu en hoop dat ze snel drogen dat ik de 2de keer nog even er licht over heen kan.

Ohhh zie nu nog meer...hier beneden is t hout werk ook echt nodig.

Manlief ziet de bui al hangen....eerst maar concentreren op de trappen en deurposten en wie weet over een klein poosje hier beneden nog even een likkie verf.

doeidoei

Geplaatst

Bij de verloskundige gingen ze eerst naar het hartje luisteren... Gelukkig was dat goed. Dat was al een hele geruststelling. Daarna hebben ze een binnenwaardsonderzoek gedaan. Had in elk geval geen ontsluiting (dat kan namelijk al zoals manon ook beschrijft 1 of 2 cm zijn) het was wel al week van binnen. Verder goed. Ze wilde wel dat ik naar het ziekenhuis ging voor een extra controle van de baby. Omdat de bewegingen ook minder zijn. (ik dacht dat het erbij hoorde, maar ze willen dat wel even checken

Mn man gebeld die was meteen in alle staten hahahahaha en kwam natuurlijk gelijk. In het ziekenhuis werd ik aan de ctg scan gelegd en daar heb ik ongeveer een half uur aan gelegen. Meestal worden de baby's daar wel actief van en dat gebeurde ook. Kreeg ook nog 3 krampen tijdens de ctg dus dan konden ze ook meteen waarnemen. Daarna nog een echo. Fijn dat we hem weer gezien hebben. Dat was ook allemaal goed. Moest nog mn plas in leveren en heb ook geen blaasontsteking. A.S. dinsdag weer gewoon op controle bij de verloskundige.. Krampen zullen wel voorweeen zijn. Was vandaag dus best een onrustig dagje.. Hij moet toch nog wel zeker 2 weekjes blijven zitten hoor!!

Ik hoop dat het nu wat rustiger wordt hier..

Liefs Peggy

6x iui mislukt

aug 09 ivf mislukt

okt 09 icsi mislukt

Geplaatst

Peggy mooi om te lezen dat alles goed is. Hij moet idd eigenlijk nog eventjes 2 weekjes blijven zitten. Fijn dat jullie jullie mannetje weer even hebben gezien en toch fijn ook dat ze zo allert zijn, meteen extra echo en ctg. Nou hoop voor je dat het nu idd wat rustiger wordt. lekker rustig aan doen!

liefs

Geplaatst

Ja denk Manon ook wel dat het wat mee zal vallen. Alleen wat ik begrepen heb zijn het wel hele jaloerse beestjes en omdat ze nu al een aantal jaren volop onze aandacht krijgt zal dat straks toch wat veranderen. Maar idd meteen haar erbij proberen te betrekken en snuffelen, dat ze eraan wend. Zal vast wel goed komen. Wie weet heeft ze tijdens de zwangerschap toch ook wel wat gemerkt...we zullen het zien tegen die tijd.

Geplaatst

hoihoi,

ff snel een berichtje van mij!

alles is nog steeds stabiel.

gelukkig, fijn gevoel.

alleen ik moet echt volledige rust in acht nemen.

ik ben op, kapot moe.

en heb straks toch heel wat energie nog nodig tijdens de topsport dag!!

ik lees wel mee, maar heb weinig puf om nog iets te typen op dit moment.

maar, ik meld me wel weer, eerst nieuwe energie opdoen.

morgen 33 weken, YESSSSS.

verder wens ik iedereen heel veel succes met de laatste loodjes.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden