Ga naar inhoud

uitgerekend september 2010

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Taurus wat goed om te horen.

Geniet lekker van je zwangerschapsverlof strakjes.

Hier gaat alles prima, ons mannetje groeit goed.

En beweegt volop, 7 sept de 20 weken echo toch wel weer spannend.

Ik heb in maart nog een tp gehad van 1 cryo, maar die was niet gelukt.

In mei ben ik zwanger geraakt via de iui-d

Claudia ben ook heeeeeel erg benieuwd!!

Geplaatst

Hoi meiden,

Ben benieuwd hoe Claudia de nacht is doorgekomen. Hoop dat er een beetje schot in zit voor dr....spannend hoor!!

Manon succes bij controle.

Peggy echt vervelend van je krampen steeds. Waar heb je het? Ik heb nu steeds van die menstuatieachtige krampen en straalt bij mij uiteraard ook weer door naar de rug erg vervelend vooral 's morgens en 's avonds.....Hoop voor je dat de bloeddruk nu wel goed is...iig succes en we horen wel van hoe en wat.

Arzu gefeliciteerd met je zwangerschap. Een jongetje....leuk leuk. Succes met je zwangerschap!

Hier verder geen nieuws, goed teken dus. Houd het forum nu echt in de gaten, is spannend hier!

groetjes

Geplaatst

Prima berichten Arzu..op naar de 7de sept!

Annie..jij menstr.achtige krampen..ga jij ook al beginnen met rommelen? Straks krijgen we meer augustus mama's dan de bedoelde september haha ;-)

Controle gehad..alles ok. Bloeddruk mooi laag nog 110/75 dus keurig. Hoofdje lag mooi in bekken maar weet dat ze nog best vaak draait.Maar hoofdje voel ik wel vaker onderin nu.

Hoop dat Claudia nog komt met wat newsbreak ...laatste ontwikkelingen even horen...maar kan me voorstellen dat ze andere dingen te doen heeft nu;-)

Geplaatst

hoi hoi meiden

hier een update

alleen weinig nieuws

gisterenavand had ik best veel en goeie harde buiken, maar toch in slaap gevallen en toen ik wakker werd was het afgenomen.

Vanochtend wer gestart met de tabletten heb er nu alweer 2x1 ingekregen.

Maar er is weinig activiteit helaas, het is iets verweekt en nog geen ontsluiting.

Vandaag nog 1 tablet die krijg ik straks nog.

en dan verder vandaag niet meer

en mocht het zo blijven dan gaan ze morgen overlegen wat te doen.

Andere opties zijn met gel of met een ballontje dat spul is iets pittiger.

Ze kunnen niet zeggen hoe lang dit nog gaat duren, omdat ik nog geen ontsluiting heb.

Ik ben hier dus nog wel ffies!

Gelukig is is mijn vriend erbij hij heeft vakantie!

Liefs Claudia

Geplaatst

Wat vervelend Claudia, dat er nog niets aan het gebeuren is. Hoop voor je dat het snel op gang komt! Fijn dat je niet alleen bent, is toch lekker om je mannetje bij je te hebben. Sterkte meid!

Peggy en Annie, vervelend die krampen, als het nou gewoon een teken is dat het gaat beginnen dan is het niet zo erg. Maar als er verder niets gebeurd en je rust gaat eraan dan is het erg vervelend. Sterkte!

Ik hoop dat je bloeddruk nu goed is Peggy!

Manon, fijn dat alles weer goed was! Wij moeten nog even volhouden!

Geplaatst

Thanks voor de lieve reacties!!

Het was gelukkig allemaal goed net in het ziekenhuis. Bloeddruk ook weer wat naar beneden gegaan. Morgen gewoon weer controle bij de verloskundige.

Fijn manon dat het bij jou ook ok was.

En annie jij gaat mij achterna met die krampen.. vervelend he.. het put je echt uit!

Jammer dat de tabletjes nog niet veel hebben gedaan claudia.. Je geduld wordt echt beloont!! Veel sterkte en succes en we houden het forum in de gaten.. we leven allemaal met je mee!!!

De rest ook succes!!!!

Groetjes Peggy

6x iui mislukt

aug 09 ivf mislukt

okt 09 icsi mislukt

Nu een wonder--> 2 september uitgerekend:bcbbboy2:

Geplaatst

Nou ik heb nog niet het gevoel dat het ieder moment kan gaan beginnen hoor, dus zal ook nog wel niet. Het is vervelend van die krampen maar heb het volgens mij (nog) niet zo erg als Peggy dat je echt hele nachten ervan wakker ligt, dat valt bij mij nog wel mee....maar vervelend is het zeker hoor.

Leuk om weer een update van Claudia te lezen. Jammer dat het niet echt wil vlotten zeg!Hoop voor je dat de pilletjes inmiddels wel wat aanslaan en dat er wat gang in komt.....nu wil je ook zo graag lijkt me. Heel veel succes...

Peggy mooi dat de bloeddruk nu prima was. Bleek dus wel van al die drukte te komen van de week dat ie hoog was. Morgen weer mooi op controle bij vlos. Ben benieuwd wat zij nu zeggen.

Manon mooi dat bij jou ook alles goed was bij vlos. Nog steeds erg mooi lage bloeddruk hoor.

Geplaatst

Kom net thuis van t werk...snel kijken of er al nieuws van Claudia is haha.

Ok nieuws is er ..jammer dat de pilletjes nog niet de boel echt in gang zetten.

Benieuwd waar ze morgen mee komen. Nog even geduld dus Claudia.Fijn dat je man vrij heeft nu.

Annie benieuwd wat je vlos morgen zegt over de menstruatie krampen...misschien ook wel aan t verweken ;-)?

Peggy ..mooi goed nieuws van je bloeddruk!

Ja Marretje wij houden nog wel even vol haha

Geplaatst

Claudia..benieuwd hoe je de nacht bent doorgekomen en of t dan vandaag werkelijk gaat gebeuren...ik hoop t voor je..dagen liggen afwachten in onzekerheid in een ziekenhuisbed van wanneer gaat er eindelijk wat gebeuren is niet leuk weet ik uit ervaring.

Vandaag ballonnetje of gel...hoop voor je dat dat wat gaat werken. Succes weer voor vandaag.

Geplaatst

Inderdaad Claudia, we leven allemaal met je mee, en mocht er nog geen actie zijn dan hoop ik dat het vandaag de dag van actie word!

Zet hem op meid! Sterkte!

Geplaatst

Claudia, ook voor vandaag weer veel sterkte gewenst meid!

hier is verder alles wel goed, en rustig.

alleen weer dikke opgezette enkels/voeten, och ja.

Geplaatst

Claudia ook voor vandaag heel veel succes en hoop dat er vandaag inderdaad wat actie komt. Want zo in dat ziekenhuis wachten totdat er wel wat gaat gebeuren is lijkt me ook niet echt prettig. Ik hoop dat je op dit moment druk bezig bent en wie weet heb je vandaag wel jullie baby in je armen....

Manon hoefde vandaag niet naar vlos. Was afgelopen maandag net geweest en moet volgende week maandag weer. Vandaag ook minder last van de krampen/zeurend gevoel gelukkig.

Geplaatst

Even zeuren hoor.. Ik had net een controle afspraak bij de verloskundige. Ik kreeg opeens een andere verloskundige. Het hoofd van daar. Ze was niet echt in een goede stemming. Ze zei dat ik maar paracetemol moest in nemen voor de krampen en dat ik het zeker tot 41 weken moest volhouden. (dit terwijl 2 andere verloskundiges beide hadden gezegd dat ze me niet over de 40 weken zouden laten lopen) Ik heb maar niet veel gezegd vandaag. Bloeddruk was wel goed en ik moet maandag weer op controle.. Ben er gewoon een beetje van ontdaan. Ze deed zo kortaf. Misschien had ze geen goede dag..

xxpeggy

6x iui mislukt

aug 09 ivf mislukt

okt 09 icsi mislukt

Geplaatst

Ach Peggy..niks aantrekken van die muts:-)..gewoon aanhouden wat de andere 2 je hebben verteld.Heel verstandig dat je er maar geen ophef over hebt gemaakt...relax en je bloeddruk blijft mooi haha.

Annie..gelukkig dat je minder last hebt nu. Nee ik moest gisteren naar de vlos. Volgende keer weer over 2 weken (gesprek over bevalling) en dan moet ik ook elke week op controle.

Poppie..ook weer lekkere mamoetpootjes? Hier t zelfde hoe later op de dag hoe dikker ze worden.Je kunt en mag er verder niks aan doen behalve veel drinken en voeten omhoog. Ook geen homeopatische middelen. Gisteren een bord laten vallen en een scherf raakte mijn voet. Bloeden een beetje door..dacht nog als t vocht er op die manier bij uit loopt dan pak ik die andere voet ook wel even haha maar nee vocht werd er niet minder van.

Marretje..ook nog een beetje relaxed?

Hier werk er op voor vandaag..morgen nog heel even...yessss dan ben ik er ook!

Geplaatst

Hier weer een ok-stempel gekregen van de vlos....

Verder weinig te melden, ga een dutje doen denk ik.

Heb al heel vaak gekeken of er al nieuws was, maar het blijft verdacht rustig hier.....

Geplaatst

Ohw meiden.. wat een spanning al hier!

De wachtweken waren heftig, maar volgens mij de laatste loodjes nog erger!

Heel veel succes en ik hoop dat jullie allemaal straks jullie kleintjes in jullie armen kunnen houden.

Geplaatst

http://www.ivfmoeders.nl/showthread.php?t=9206

Joehoe...onze Claudia is bevallen!!!

Ik kon niet slapen en dacht..ff inloggen kijken of er nieuws is...zie boven staande topic!

Hartelijk gefeliciteerd..ben erg benieuwd naar je verhaal Claudia ...eerst maar eens lekker bijkomen van alles!

Gerreber..thanx! Jij ook heel veel succes...een tweeling..misschien ervaar jij die laatste loodjes kwaaltjes van ons nu al omdat jij er 2 draagt of valt t nog mee tot nu toe?

Nou nog ff surfen en dan bedje maar weer eens in.

Geplaatst

ja, fantastisch nieuws over Claudia!!

gelukkig kan het genieten nu voor dr gaan beginnen.

Claudia, nogmaals van harte gefeliciteerd, ook je man natuurlijk.

geniet lekker van jullie dochtertje Noa.

hopelijk gaat alles goed met moeder en kind!

en je verhaal lezen we later nog wel, eerst herstellen en genieten van je prinsesje.

dikke knuffel XXX

Geplaatst

Wat fijn voor Claudia dat ze eindelijk haar meisje in haar armen kan houden!

Ik ben inderdaad ook erg benieuwd naar het hele verhaal, maar laat haar eerst maar bijkomen en genieten! Dat heeft ze verdiend!

Jij hebt ook weer een lekker nachtje achter de rug, Manon! Ik heb juist vannacht voor de afwisseling wel lekker geslapen.

Vandaag vlos en daarna maar boodschappen doen want we vieren morgen onze verjaardag, dus dat word een drukke boel!

Duim voor ons dat het mooi weer word want anders gaat het nooit passen in ons huisje, want het word aardig druk.

Geplaatst

Claudia van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Noa!

We zijn hier natuurlijk erg benieuwd naar het hele bevallings verhaal... dat het ook toch een keizersnee is geworden.. Succes en sterkte met herstellen en natuurlijk genieten!!!

Vervelend dat je zo slecht slaapt manon. Ook ik heb gisteravond weer heel erg krampen gehad. Als ik ga lopen gaat het beter. Dus onze hond krijgt lekker wat extra wandelingetjes.. Mn gevoel zegt echt dit weekend bevallen hihi en eigenlijk hoop ik dat ook zo!! Dus alle huis tuin en keukenmiddeltjes maar eens uitproberen hahah!

Marretje fijne verjaardag! Het wordt een mooi weekend!! Lekker zonnetje!

Iedereen fijn weekend!

Groetjes Peggy

6x iui mislukt

aug 09 ivf mislukt

okt 09 icsi mislukt

Geplaatst

Uitgerekend:

01 september: Claudiaatje

02 september: Peggy :bcbbboy2:

02 september: Sabke77 :bcbbboy2:

06 september: Luna75 :bcbbgirl2:

07 september: Annie :bcbbboy2:

09 september: Sterremaud

09 september: Bubblicious

10 september: Cjee :bcbbboy2:

10 september: Femke :bcbbboy2:

13 september: Yasmine1974

15 september: Marretje:bcbbgirl2:

16 september: Poppie :bcbbboy2:

28 september: Taurus71 (Manon) :bcbbgirl2:

30 september: Carolina

30 september: mama27 (Marjon) :bcbbboy2:

Eerstvolgende afspraak:

20-08 Marretje afspraak VK

23-08 Peggy afspraak VK

Bevallen:

20-8 Claudia dochter NOA

*Dit lijstje is al heel lang niet bijgewerkt... Maar wel de eerste bevallen erop kunnen zetten!!! Hopenlijk ben ik zelf nummer 2 hihihi

Geplaatst

Joehoe! We zijn los!

Claudia proficiat met Noa. Geniet ervan!

Ik wil ook wel gaan voor de 2e of 3e plek.....:yeswink-1:

Geplaatst

Wat een super nieuws om te lezen dat Claudia bevallen is. Een meisje Noa schitterende naam. Nogmaals gefeliciteerd!!En uiteraard zijn we hartstikke benieuwd naar je verhaal...maar geniet eerst maar even lekker met zn drieeen.

Inderdaad de eerste is er nu.....jemie zeg!

Nou wat Peggy en Sabke willen wil ik ook wel....maargoed jullie zijn eerder uitgerekend...dus als ik dan gewoon meteen na jullie kom vind ik het ook prima...dus nr. 4 hihi!!

Manon wat ontzettend vervelend dat je steeds zo slecht slaapt.

Marretje volgens mij wordt het mooi weer van t weekend. Dus kun je het lekker buiten houden.

Peggy ben benieuwd of je gevoel gelijk heeft....wie weet nu de eerste er eenmaal is volgen er wel meer.....spannend allemaal hoor...

fijne dag

liefs

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden