Ga naar inhoud

uitgerekend september 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Marjon,

ook nog even in ons eigen topic. Super mooi dat jullie mannetje naar huis mag! Heerlijk genieten nu

liefs Annie

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Meld me kort en snel! Op zondag 12 september is onze zoon B-as geboren!! Wat geweldig! We zitten op de wolk :-)!

Meiden, geniet! En voor de andere: zet hem op!!!

Geplaatst

Meld me kort en snel! Op zondag 12 september is onze zoon B-as geboren!! Wat geweldig! We zitten op de wolk :-)!

Meiden, geniet! En voor de andere: zet hem op!!!

Hoi Femke

van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje B-AS!!!

heel veel geluk gewenst!

groetjes

Babeth

Geplaatst

Ff inbraak meiden.

Heeft iemand nog ooit wat gehoord van Yasmine?

Vroeg me echt af hoe het met haar is.

Doordat haar npm ook wat verdikt was toen.

xxx

Geplaatst

Femke..jij ook gefeliciteerd met jullie zoon!!

Volgens mij zijn alle sept. mama's nu bevallen?

Yasmine is al heel lang niet meer op dit forum geweest.

Heb haar naam wel eens gegoogeld en zag dat ze ook op een ander forum schreef.

Volgens mij schreef ze toen over een verhoogde kans op down syndroom..?..Hoe t verder afgelopen is ..geen idee.

Heb nog steeds niet echt de puf gehad om bij te lezen...zie ook wel dat iedereen kort is in de berichten...even melden en hup weer terug naar ons kroost haha...is ook t belangrijkste nu he?!

Vandaag voor t eerst weer zonder kraamhulp...jammer..was best gezellig zo teuten samen...maar andere kant ook weer lekker zo.

F_@bi had wat een langzame start met t gewicht. WS dat medicatie ook een rol speelt (boel troep in infuus gehad en nu nog de bloeddruk tabletten 3 keer daags). Maar goed ze mogen samen met borst voeding. Heb nu ook weegschaal gehuurd en beetje bij beetje (30gr>40 gr...we komen er wel..) Zelf nu ook weer een beetje bijgetankt na een paar goede nachten in eigen bed. School was al verbaasd dat ik een paar keer onze zoon daar "afleverde"haha..vond t juist fijn in de frisse lucht..even er uit. Bloeddruk is nog steeds te hoog maar heb er zelf geen last van. (wel een valkuil..doe gauw te veel) Ook zit ik op een halve kg na weer op mijn startgewicht..tjong wat dat gaat dat lekker snel. Morgen zal die halve kg er ook wel af zijn dus 12 kg in zón 9 dagen..haha ik teken er voor!

En dan gaan er nog wel een paar meer kg af hopelijk...die extra hormoonspuit kg er ook nog af..leve de borstvoeding.

Hoe gaat t met jullie beebs allemaal en jullie zelf..ook allemaal druk,druk druk?

Zal binnenkort wel eens een foto plaatsen.

Iedereen geniet lekker van jullie kleintjes..en wie weet worden we vanzelf eens weer actiever op t forum en sommigen haken misschien af..alles best..we hebben hier mooi steun aan elkaar gehad en t was mooi ervaringen uit te delen en elkaar op te peppen als t wat minder was allemaal. Meiden geniet van jullie kroost!!

Geplaatst

Inderdaad een beetje rustig hier maar dat is natuurlijk niet gek! Ik hoop jullie nog te spreken hier op het forum als we allemaal weer een beetje in ons ritme zitten. En anders heel veel geluk, liefde en gezondheid voor jullie en jullie kleintjes! Bedankt voor het delen van lief en leed!!!

Hier gaat alles zijn gangetje, nog wel een beetje onwennig hier en daar maar ook dat vind zijn weg wel weer. Charlie is echt een ontzettend lief meisje, ik ben echt zo gelukkig met haar!

Van de week had ik mijn bevallingsverhaal getypt maar helaas toen ik het postte viel mijn verbinding weer weg! Dag hele verhaal. Nog geen energie gehad om overnieuw te beginnen maar dat komt wel weer.

Ook een foto plaatsen wil niet meer lukken maar ik geef niet op, ook daarvoor nog een nieuwe poging.

Meiden geniet!!!!!

Geplaatst

Uitgerekend:

01 september: Claudiaatje

02 september: Peggy

02 september: Sabke77

06 september: Luna75

07 september: Annie

09 september: Sterremaud

09 september: Bubblicious

10 september: Cjee

10 september: Femke

13 september: Yasmine1974

15 september: Marretjebcbbgirl2.gif

16 september: Poppie

28 september: Taurus71 (Manon)

30 september: Carolina

30 september: mama27 (Marjon)

Bevallen:

19-8 Claudia dochter NOA

25-8 Peggy zoon S_T_A_N

31-8 mama27 (Marjon) zoon RUBEN

01-9 Bubblicious zoon MEES

03-9 Annie zoon J_ESSE J_OHANNES

03-9 Cjee zoon K-IEK

07-9 Marretje dochter CHARLIE

08-9 Manon dochter F-@BI

09-9 Sabke zoon CAS

10-9 Poppie zoon N_A_T_H_A_N

Even de naam aangepast ;-)

Hierbij een fototje van onze F_@bi ....lekker meisje is t.

Nooit geen moppers..alleen als er echt iets aan de hand is hoor je haar.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-RO6Y4LCS-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Album=QLGKWJB4

(zou iemand voor mij hem zo kunnen plakken dat de foto er op komt..weet nog steeds niet hoe dat moet ? :-( )

Balen he Marretje..ken dat ..heel verhaal typen en dan pats..weg verbinding.

En wie weet...als t forum zo langzamerhand weer een beetje terug gaat naar de oude staat..t vertrouwde rood en zelfde indeling..

wie weet ben ik er dan ook weer wat vaker te vinden. Heb ook niet zo de energie om me in t nieuwe forum te verdiepen zo.

Verder gaat t goed hier. Bijgetankt van alle slapeloze nachten.Ritme begint wat terug te komen;-)

Iedereen fijn weekend..geniet van jullie kleintjes!

Geplaatst

manon

jullie babytje is ook een heerlijk poppetje zeg!!

geniet er maar lekker van!

Foto-RO6Y4LCS-D.jpg

babytje van Manon/taurus

Manon alleen de eerste foto lukt om er op te zetten, de tweede geeft die een kruis aan, sorry heb het geprobeert1

Liefs claudia

Geplaatst

Hallo meiden.

Sorry dat ik zomaar kom inbreken maar ik wil iedereen die bevallen is van harte feliciteren met de geboorte van hun dochter of zoon.

En voor degene die misschien nog moeten bevallen heel veel succes wensen met de bevalling.

Liefs Corina.

Geplaatst

Corina...dank je wel...altijd gezellig als er eens 1 inbreekt !

Claudia...bedankt he ! Hoe is t met Noa?

Marretje...ook een lekker snoetje !!

Geplaatst

hi meiden,

10 september ben ik bevallen van een prachtige gezonde dochter. Ik dacht; dat kom ik nog even laten weten. Alles gaat goed hier, we genieten enorm!

groetjes,

SterreMaud

Geplaatst

Sterremaud van Harte met de geboorte van jullie dochter! Geniet ervan!!

Marretje prachtige foto's van jullie kleine meid!

Alles verder goed met iedereen? Hier wel, alleen heeft onze kleine man wat last van krampjes. Erg vervelend, maar je kunt er zo weinig aan doen. Dus hier een beetje een onrustige nacht achter de rug.

liefs

Geplaatst

Sterremaud..van harte gefeliciteerd met jullie dochter.Fijn dat alles goed gaat.

Hey Annie..zielig he als ze krampjes hebben :-(

Heb je Infacol al geprobeerd ? Schijnt ook goed te helpen. Had t ook al in huis gehaald maar hier had ze maar 1 dag last er van (overgang van groene naar gele poep). Hoe gaat t met jullie hond en Jesse samen? Niet jaloers geworden?

Hier alles prima. Zaterdag had F_@bi een regeldag...gelukkig is t bij 1 gebleven. Af en toe komt ze nog wel eerder dan 3 uur maar niet zo idioot als vrijdag op zaterdag.Slapen tussendoor ook weer wat rustiger dan op die dag.

Ook weer aardig actief hier...ga vandaag denk ik eens met de hogedrukspuit in de weer...haha erger me dood aan die groene tegels! :-(

Lichamelijk weer op peil dus :-)

groetjes Manon

Geplaatst

Hey Manon,

Ja infacol heb ik al in huis gehaald, maar vandaag schijnt het niet echt te werken blijkbaar....Het is nog niet over. Heel onrustig en steeds van die hazeslaapjes, erg vervelend voor hem. Wrijf maar wat over het buikje heen en dat vind ie dan ook prettig alleen krijg ik daar op den duur ook wel lamme armen van hahaha!

Maar met de hond gaat het eigenlijk prima. Helemaal niet jaloers, we vinden haar zelfs minder druk en als J_esse bij een van ons ligt komt ze er wel bij liggen, maar niks niet raars...dus tot op heden valt het ons alles mee gelukkig.

Dus jij voelt je lichamelijk wel weer goed, mooi zo! Alweer druk aan de slag dus hahaha....En om de drie uur melden is prima toch? J_esse meld zich rond de 3 en half uur/ 4 uur dus volgens mij ook prima en de nacht van zaterdag op zondag zelfs 5 en half uur....dus helemaal prima, maargoed we zullen zien hoe het verder gaat. Zo komt de wijkverpleegkundige langs...ben benieuwd of die goed gegroeid is.

nou groetjes

Geplaatst

idd. zo te zien is bijna iedereen al bevallen!

iedereen van harte gefeliciteerd die ik nog niet gefeliciteerd had.

zit winig op de pc, druk druk, zoals iedereen.

vanmorgen bij de Duitse kinderarts geweest, controle, alles goed gelukkig, alleen vond ze onze kleine ook te smal.

dus volgende week weer terug komen.

en wat de krampjes betreft, hier heeft de kleine er ook last van, maar in Duitsland krijg je er een wondermiddeltje voor!

weet niet of jullie aan de Duitse grens wonen.....daar kun je het gewoon in de apotheek kopen.

het heet Sab Simplex, misschien hebben jullie er iets aan.

meiden, heel veel plezier met jullie kleintjes!!!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden