Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Oei de eerste keer heeft heeeeeeeel lang geduurd! Ik had een voorliggende placenta, dus ik kon het ook bijna niet voelen.

Uiteindelijk met 20 weken zag ik mijn buik heftig gaan bewegen, en toen kon ik het pas linken met een heel vaag gevoel wat ik soms wel eens had. Maar veel eerder dan die 20 weken is dat niet geweest hoor!

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Oh! Bij mij zeiden ze ook dat de placenta voor la. Ik zal dus maar niet in de stress schieten als het lang duurt hahahaha!

Ben je trouwens al een beetje gerustgesteld na de test?

Geplaatst

Hey dames daar is ze eindelijk met het verlossende antwoord!!!!!

Het zijn :bcbbgirl2::bcbbgirl2: inderdaad 2 meisjes,moest wel ff wennen toch dacht echt dat er een jongen bij zou zijn maar ben helemaal in de wolken met mn dochters!!!!!!!!!!!!

Ga nou nog ff na de dvd van ze kijken!!!!!

Liefssss

Geplaatst

Men,Gefeliciteerd!!!!!!

Wat heerlijk, een vrouwenhuishouden! Geniet ervan, nu kan je het hebben over je kleine meisjes!

Kissie Mia

Geplaatst

Nu even het hele verhaal!!!

Ik moest gaan liggen hij zet die echo op mn buik en het eerste wat ik zag waren 2 prachtig kloppende hartjes,gerustgesteld!!!Ze lagen lekker te bewegen en druk te doen ,het leek nog even of de ene een stomp kreeg van de andere..........begint nou al!!!!!! Ze lagen in de zelfde richting boven elkaar en de een iets achter de ander,dat was een probleem volgens de echoscopist maar gelukkig draaide ze even later!!!! Toen zei hij bij de eerste dit is een meisje,iedereen(opa en oma waren er ook bij) glunderde van oor tot oor en toen door na de volgende en die had vrolijk als wij in de buurt kwamen de handjes ervoor en ik dacht dat hij ging zeggen en dit is een jongen,maar dat werd een meisje,hahahahahaha!!!!!!En het aller belangrijkste ze zien er goed uit en zijn 21cm(groot al he)!!

We hebben 12 foto`s mee gekregen en een dvd! Op een foto is te zien dat er eentje de lipjes vvan mn man heeft,precies hetzelfde zo schattig!!!!

Mn man is zit ook helemaal op een roze wolk hij vind het helemaal geweldig,daddy`s little girls roept ie de hele tijd!!!!

Hij zei ook al dat word een kippehok,maar hij is zoooooo trots!!!!!Zo schattig om te zien!

Britt je heb gelijk als ze op mij lijken,ppppffffffffffffff,hahahahahh!!!!!

Morge gaan we de kamer bestellen maar nou weet ik niet wat ik wil,ben echt verschrikkelijk,wilde eerst de witte kamer want daar kan roze zo leuk bij maar ik vind die beige ook zo mooi!!!!!! Morge nog maar ff op mn gemak kijken!!!!! En natuurlijk ff jurkjes scoren!!!!!!

Donderdag op controle in het zh vraag toch of ze voor de zekerheid ook wil kijken!!!!!!!! Je weet nooit!!!!!

Liefssss

Nou even verder op mn roze wolk zitten!!

Geplaatst

Uitgerekend:

1 oktober Noor

4 Oktober Carolina

5 oktober Hanneke

7 Oktober **Men**:bcbbgirl2: & :bcbbgirl2:

8 Oktober Diane

10 Oktober Face

10 Oktober Zoe

13 Oktober Maaike

15 Oktober Faye

16 Oktober Mika

18 Oktober Inge

19 Oktober Britt

17 Oktober Mia

25 Oktober Jolanda

28 Oktober Hobbesje

30 Oktober Diana79

Eerstvolgende afspraak:

26 april **Men** (geslachtsbepaling 20.15 uur)

29 april **Men** (gyn,ander zh)

03 mei Hobbesje (vk)

04 mei Zoë (vk)

10 mei Diane (VK 3e afspraak)

17 mei **Men** (20 weken echo)

20 mei Diana79 (Gyn)

25 mei Zoë (20 weken echo)

26 mei Diane (20 weken echo)

27 mei Faye (20 weken echo

07 juni Britt (20 weken echo)

Ik heb ze der even bij gezet!!!

Geplaatst

Proficiat Men met je 2 meisjes:girl:

Wij weten het sinds dinsdag ook, maar ik durf het hier niet zeggen, bang dat soms iemand die me kent het hier tegen komt :unsure: Stom misschien, maar toch...

Alleszins, we zijn er heel erg blij mee!

Geplaatst

Men proficiat met je twee meisjes!!! :girl:

Als je zegt dat je kon zien dat de ene de lipjes van je man heeft veronderstel ik dat het een 3D echo was?

Wij weten het ook sinds dinsdag!!! Zó leuk om te weten!!!! Maar...ik durf het hier niet te zeggen, bang dat iemand die me kent het te weten komt, want we willen het geheim houden :)

Geniet ervan en succes met de kamertjes kiezen!!

Geplaatst

hey I.V wij hebben het gewoon iedereen verteld dus voor ons maakt het niks uit,snap best dat je het voor je wilt houden!!!

Moet ik een foto plaatsen??? van de echo?????

Weet nog steeds niet hoe dat moet weten jullie het!!!! iemand heeft het mij toen wel aangeboden maar weet niet meer wie!

groetjes

Geplaatst

Girl power!!!!!!!!!!!!!!! Gefeliciteerd Men! Leuk he om het nu te weten! Waren het eerst je kleintjes, nu zijn het je dochters!!!!

Morgenmiddag weten wij het ook! Kan niet wachten!!!

Geplaatst

Men, wat leuk om je hele verhaal even te lezen. Wat werkelijk wordt het nu of niet? 2 prachtige meiden!

Faye, veel plezier morgen!

Ik krijg hier wel de kriebels van hoor! Ach, 4 weekjes zijn zo voorbij hopelijk haha.

Denk trouwens toch niet dat ik de kleine al voel hoor. Volgens mij zijn het m'n darmen. Hobbesje, jij hebt natuurlijk vergelijkingsmateriaal maar jij voelt het al lekker op tijd!

I.V ik ga het hier ook niet neer zetten hoor. Anders had ik het zeker gedaan maar mijn collega "kent" me hier en we zijn namelijk ook niet van plan om het te vertellen aan familie en vrienden.

Men, volgens mij is het het handigst om de foto's eerst in mijn album te plaatsen. Als je daarna een berichtje hier plaatst, moet je even op het 3e vakje van rechts klikken (afbeelding invoegen) en volgens mij is het dan een kwestie van knippen en plakken. Zal het zo eens proberen.

Geplaatst

Uitgerekend:

1 oktober Noor

4 Oktober Carolina

5 oktober Hanneke

8 Oktober Diane

10 Oktober Face

10 Oktober Zoe

13 Oktober Maaike

15 Oktober Faye

16 Oktober Mika

18 Oktober Inge

19 Oktober Britt

17 Oktober Mia

25 Oktober Jolanda

28 Oktober Hobbesje

30 Oktober Diana79

Eerstvolgende afspraak:

03 mei Hobbesje (vk)

04 mei Zoë (vk)

20 mei Diana79 (Gyn)

17 mei **Men** (20 weken echo)[/i]

26 mei Diana79 (Geslachtsbepaling)

27 mei Faye (20 weken echo[/i]

Ik heb een afspraak voor de 1e 3d echo gemaakt, en dan horen we meteen wat het gaat worden :yeswink-1:

Geplaatst

Zoë ik heb het ook zo geprobeerd maar het luktmij ook niet snap er niks van(k ben eigelijk blond)!!!

Britt De echoscopist twijfelde erg of het 1 of 2 eiig is.Hij zag maar 1 placenta maar het kan ook zijn dat ie aan elkaar is gegroeid maar bij de vorige echo in het zh zag ze 2 placenta`s maar toen twijfelde ze wel,ik zal het morge toch nog eens vragen in het zh,weet ook niet of het verder iets uitmaakt voor de zwangerschap en evt bevalling.

Faye spannend succes vanmiddag!!!!! We willen het wel weten hoor!!!!Hahahh!!! ;)

Vanmiddag ga ik het kamertje voor MN DOCHTERS bestellen!!!!!! Woohoo!!!

Liefss

Geplaatst

Men: dat moeten ze nog kunnen zien aan of er een vlies tussen de twee kindjes zit, of dat ze allebei in dezelfde vruchtzak zitten volgens mij.

Veel plezier met het kamertje bestellen. Welke kleur wordt het??

Geplaatst

Uitgerekend:

1 oktober Noor

4 Oktober Carolina

5 oktober Hanneke

8 Oktober Diane

10 Oktober Face

10 Oktober Zoe

13 Oktober Maaike

15 Oktober Faye :bcbbboy2:

16 Oktober Mika

18 Oktober Inge

19 Oktober Britt

17 Oktober Mia

25 Oktober Jolanda

28 Oktober Hobbesje

30 Oktober Diana79

Eerstvolgende afspraak:

03 mei Hobbesje (vk)

04 mei Zoë (vk)

20 mei Diana79 (Gyn)

17 mei **Men** (20 weken echo)[/i]

26 mei Diana79 (Geslachtsbepaling)

27 mei Faye (20 weken echo[/i]

Joehoe!!!!!!!!! Ik zorg voor de variatie! Het 1e mannetje!Het was weer zo leuk om te zien en we zijn dolgelukkig!!!

Geplaatst

Woohoo Faye een BOY wat leuk gefeliciteerd!!!! Leuk om te zien he!!!! Kan je ook aan de (koop) slag!!!!

Wij vanmiddag gedaan en allles is roze..........wel licht roze,zo schattig,kamertjes is ook besteld het is wel een andere geworde uiteindelijk deze is meer meisje!!!!!

Fijne avond

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden