Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Face, dat had ik gister ook! Had de laaste tijd wel regelmatig last van bandenpijn maar gister voelde ik telkens zo'n rare kriebel in het midden vd buik.... Ga er maar van uit dat het allemaal positief is en dag er van alles gebeurd in je buik, maar schrok er in eerste instantie wel een beetje van. Stom he, wat dat betreft blijf je ook wel een beetje onzeker....

En trouwens, jullie mannen al met een wc-rolletje naar het hartje aan het luisteren? Wij nog niet hoor, maar schijnt te kunnen nu. Heb nog wel even getwijfeld of we een angel sound aan zouden schaffen maar schijnt dat al die radiogolven ook niet goed zijn voor het kindje?

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi allemaal,

Leuk om alles weer bij te lezen.

Met mij gaat alles goed, de controles waren goed, en het hartje klopt mooi.

Merk nou wel dat ik nogal wat last van bandenpijn heb, maar ja hoort er ook bij.

Mijn gyneacoloog zei dat ik voor de 20 wk echo naar Breda moet bij prenatale diagnostiek een uitgebreiddere echo krijg ivm de icsi-zwangerschap. Ik zou daar volgens haar recht op hebben, hebben jullie dit ook?

Groetjes

Geplaatst

hoi hoi,

Ik moet morgen naar de vk dan zal ik eens vragen ofdat ook voor ons van toepassing is.

Mijn man heeft dat net geprobeerd maar helaas bij ons lukt het nog niet met een w.c rolletje, wel lekker samen gelachen. Je kunt zo`n onderbroekenlol hebben samen, heerlijk!!!!

Zoe en Faye veel plezier met het uitzoeken

groetjes Face

Geplaatst

Haha Face, zie het ook nu pas voor me hoe dat eruit moet zien inderdaad! Wij hebben het ook nog niet geprobeerd hoor, maar ben wel benieuwd of het lukt....

Geplaatst
Face, dat had ik gister ook! Had de laaste tijd wel regelmatig last van bandenpijn maar gister voelde ik telkens zo'n rare kriebel in het midden vd buik.... Ga er maar van uit dat het allemaal positief is en dag er van alles gebeurd in je buik, maar schrok er in eerste instantie wel een beetje van. Stom he, wat dat betreft blijf je ook wel een beetje onzeker....

Die rare kriebel, daarvan kan je achteraf wel eens gaan zeggen: dat is mijn kindje. Volgens mij voel ik het nu al heel af en toe 'langskomen'. Maar ik weet hoe het zou moeten voelen. De vorige keer viel bij mij het kwartje heel laat dat ik het kindje voelde bewegen.

Vandaag hebben we het bekend gemaakt aan de familie en ik ben toch wel een beetje boel emodoos op het moment. Maar allemaal leuke reacties (wel knap dat het weer eind oktober is en er dan al heel veel bijzondere data zijn...).

Geplaatst

wij gaan morgen effe..een baby zaak opzoeken ...kijken naar het wagenpark!

wat een gedoe zeg...ben effe gaan surfen op internet...wat een Keuze !>!

Hoe weet je nou in hemelsnaam welke wagen je moet kiezen..??

Heb die van jullie effe gecheckt idd..mooi...ik zit te denken aan 3 in 1 en...geschikt voor op de hei ivm de hond!.... tips? ik houd me aanbevolen!!

En....dames...ik ben de 12 weken voorbij !!!!!!!!!!!

En voel me weer bijna..helemaal de oude!!!!!!!!

Yes...ben eindelijk op de roze wolk gaan zitten!!!! en kom er voorlopig niet meer af!!hahahahahah

Bye bye

Geplaatst

Qua keuze van wagen: kijk naar de grootte van de bak waar het kindje in kan. En voor gebruik in winkelcentra is een driewieler heel erg wendbaar, maar een 'normale' 4 wieler is stabieler in het bos/op de hei. Wij hebben een 4-wieler en ik ben er helemaal happy mee (mutsy urban rider). En: vanaf dat we de buggyzit konden gebruiken zijn we al snel overgestapt op een veel makkelijker mee te nemen buggy (titanium snooze).

Er zit ook een autostoel bij deze wagen, die is ook prima.

Succes met kiezen!!!

Geplaatst

Hey meiden,

Hier van mij nog een een berichtje voordat de werkweek weer gaat beginnen :-(

Bah ik heb er zooooooooo geen zin in!!!!

Ik heb gisteren de hele dag beroerd in de rondte gelopen, verschrikkelijke buikpijnen, en heel erg draaierig. Denk dat het de stress is. Maar ja dat is ook niet goed he?!

Wat moet ik nou toch doen?

Zaterdag gaan we eindelijk de 12 wekengrens bereiken. Voelt echt wel weer als een mijlpaal! En vrijdag natuurlijk de nekplooimeting. Ik ben er toch wel weer heel erg zenuwachtig voor. Aan de andere kant is het ook wel fijn om de uk nog even te bekijken. Het heeft dan veel meer van een minimensje weg dan 2 weken geleden.

Dus het is dubbel, ik heb er veel zin in maar toch zie ik er ook een beetje tegenop.

Liefs Diana

Geplaatst

Diana wat rottig zo he! Niet zo stressen hoor das echt niet goed voor die kleine!!!!En die kleine gaat toch voor alles! Nekplooimeting lijkt me ook spannend!!!!

Ik voelde gisteravond ook zo`n kriebel aan de binnenkant recht onder en links voelde ik gistermiddag weer zo`n "plopje"!! Mn kiendjes!!

Britt wat fijn dat het zo goed gaat,nou houden zooooo..........

En qua wagens......wij hadden (gelukkig) niet zo heel veel keus maar wij hebben voor de easywalker duo gekozen omdat dat de beste getest was(onder de duo wagens dan he)!

Ik heb net een echoburo gebeld 26 april hebben we de geslachtsbepaling:bcbbgirl2::bcbbboy2: ben zooooo nieuwsgierig.

Zal gelijk weer ff lijstje aanpassen!!!!

Uitgerekend:

1 oktober Noor

4 Oktober Carolina

5 oktober Hanneke

07 Oktober **Men**

8 Oktober Diane

10 Oktober Face

10 Oktober Zoe

13 Oktober Maaike

15 Oktober Faye

16 Oktober Mika

18 Oktober Inge

17 Oktober Mia

22 Oktober Britt

25 Oktober Jolanda

28 Oktober Hobbesje

30 Oktober Diana79

Eerstvolgende afspraak:

12 april Faye 3e echo

12 april face (vk, 2e afspraak)

13 april Zoë (Gyn)

13 april Diane (VK, 2e afspraak)

16 april Diana79 (Gyn, nekplooimeting)

19 april Hobbesje (3e echo)

19 april Britt (VK, 2e afspraak)

26 april **Men** (geslachtsbepaling 20.15 uur)

03 mei Hobbesje (vk)

04 mei **Men** (gyn)

21 mei **Men** (20 weken echo)

Geplaatst

Jeetje Hobbesje, zou dat het idd zijn geweest? Zo vroeg al?

Diana, ik hoop dat je het een beetje trekt vandaag, en anders ben je gewoon ziek hoor. Je eigen gezondheid is nu het allerbelangrijkste.

Britt, Proficiat!! Groot gelijk dat je gaat genieten nu en fijn dat je weer helemaal top te pas bent!!

Men, oeh spannend! Ik neem aan dat deze echo dan voor eigen rekening is? Ik wacht wel tot de 20 weken echo maar zou wel graag een extra (pret) echo met 26 weken willen!

Faye, hoe was je echo? Ook helemaal verliefd?

Geplaatst

Britt: gefeliciteerd! Fijn he!!

Diane: rustig aan he, denk goed om jezelf en die kleine opdonder!

Weer verliefd!!!!! Wat blijven die echo's toch geweldig! We zijn uiteindelijk toch 4 dagen vooruit gezet want dat liep hij de vorige keer ook voor. Lekker eerder met verlof hahahahaha!

En babypark vandaag........wauw!!!!! Wat een aanbod, niet normaal! Er is zoveel, we hebben echt geen idee wat we moeten kopen!

Geplaatst

Uitgerekend:

1 oktober Noor

4 Oktober Carolina

5 oktober Hanneke

07 Oktober **Men**

8 Oktober Diane

10 Oktober Face

10 Oktober Zoe

11 Oktober Faye

13 Oktober Maaike

16 Oktober Mika

18 Oktober Inge

17 Oktober Mia

22 Oktober Britt

25 Oktober Jolanda

28 Oktober Hobbesje

30 Oktober Diana79

Eerstvolgende afspraak:

13 april Zoë (Gyn)

03 mei Hobbesje (vk)

04 mei **Men** (gyn)

27 mei Faye (20 weken echo)

Geplaatst

Zoe deze echo is inderdaad voor eigen rekening maar das maar 25euro dat heb ik er wel voor over!!!!!!!!!!!! we laten ook een 3d/4d echo maken en das geloof ik tussen de 50 en 100 euro ofzo !!!

Faye je kijkt je ogen uit in zo`n winkel he!!!! Nog niks gekocht???

Die echo`s blijven geweldig he!!!!!

Hebben jullie ook last van je hormonen???? Ik ben echt niet te genieten word er zelf niet goed van!!! Mn manneke kan niks goed doen,aaahhhh,ik erger me overal op:evil2:!!!!! pffffff!!!!!!!!!!

Groetjes

Geplaatst

Licht ontvlambaar men?

Ben ik ook wel hoor, maar niet echt extreem (normaal kan ik erger zijn). Alleen moet manlief me niet voor de voeten gaan lopen of aan mijn planning komen, dan kan ik ook exploderen om eigenlijk niets.

Verder kan ik wel om alles janken en voel ik iets te veel mee op tv merk ik (ben nog nooit naar geweest van iets kleins op tv - sneetje in de vinger - maar vandeweek ging ik bijna van m'n stokje....).

En echo's zijn idd super. Ben bij dat wij as maandag weer mogen gluren, dat is toch weer een extra bevestiging.

Op het werk heb ik nu ook de 2 belangrijkste mensen verteld dat ik zwanger ben, dus ik kan nu eindelijk helemaal voluit praten. Heerlijk!!!

Geplaatst

Hahahah,laat dat licht er maar vanaf hobbesje ahahah!!!!

Kan ook niet zo goed meer tegen bloed of operaties enzo,wist niet dat dat ook door de zwangerschap kwam...........

Fijn als je lekker over je zwangerschap kan praten he,heerlijk!!!!!

groetjes

Geplaatst

Ik heb het juist andersom! Ik heb nu, Godzijdank, geen PMS meer waardoor ik lekker stabiel ben.

Hoewel..........Ik moest vandaag voor het eerst huilen. Ik viel languit op straat en schrok echt heel erg. Ik heb 10 minuten tranen met tuiten door de telefoon aan mijn vriend gehuild. Dus stiekem misschien toch wel hahahaha!

Geplaatst

He meiden wat fijn dat het goed met jullie allemaal gaat, veel leuke en blije berichten, wat is het toch een heerlijke tijd!

Ik heb ook een afspraak gemaakt voor een geslachtsbepaling echo, 14 mei, wij zijn te ongeduldig om te wachten tot de 20 weken echo, die toch al op 3 juni is!

Ik ben ook regelmatig lekker emo, maar voel me steeds beter, de ergste moeheid is weg, heerlijk!

Meiden, fijne avond!

Uitgerekend:

1 oktober Noor

4 Oktober Carolina

5 oktober Hanneke

07 Oktober **Men**

8 Oktober Diane

10 Oktober Face

10 Oktober Zoe

11 Oktober Faye

13 Oktober Maaike

16 Oktober Mika

18 Oktober Inge

17 Oktober Mia

22 Oktober Britt

25 Oktober Jolanda

28 Oktober Hobbesje

30 Oktober Diana79

Eerstvolgende afspraak:

13 april Zoë (Gyn)

20 april Mia (vk, 2e afspraak)

03 mei Hobbesje (vk)

04 mei **Men** (gyn)

14 mei Mia (geslachtsbepaling)

3 juni Mia (20 weken echo)

Geplaatst

Uitgerekend:

1 oktober Noor

4 Oktober Carolina

5 oktober Hanneke

07 Oktober **Men**

8 Oktober Diane

10 Oktober Face

10 Oktober Zoe

11 Oktober Faye

13 Oktober Maaike

16 Oktober Mika

18 Oktober Inge

17 Oktober Mia

22 Oktober Britt

25 Oktober Jolanda

28 Oktober Hobbesje

30 Oktober Diana79

Eerstvolgende afspraak:

03 mei Hobbesje (vk)

04 mei **Men** (gyn)

04 mei Zoë (vk)

25 mei Zoë (20 weken echo)

Hoihoi,

Heb mijn nieuwe afspraken er ook weer tussen gezet. Jeetje we gaan al richting de 20 weken echo! Ik ben nu echt aan het genieten hoor, draag alleen maar strakke shirtjes waardoor mijn buik goed zichtbaar is en ben volgens mij wel goed te pas. Hoewel, m'n vriend moet niet gaan lopen te zeuren haha.

Men, voor die "paar euro" geef ik je groot gelijk hoor! Wij wachten wel tot de 20 weken echo. Ik ga het alleen hier niet kenbaar maken, want ik denk dat mijn collega nog wel meeleest. Jullie dan? Gaan jullie het hier (of in jullie omgeving) vertellen?

Heb trouwens vanochtend eens gevraagd hoe het komt dat ik zo licht en onrustig slaap. Blijkbaar heeft dit te maken met het feit dat je lichaam zich al aan het voorbereiden is voor na de bevalling waardoor je de baby 's nachts hoort huilen. Dus ik zeg, das ook lekker, neem aan dat mijn vriend hier ook nog wel last van krijgt haha.

En we hebben het hartje weer mogen horen kloppen. Vond het wel even griezelig want het duurde wel even voordat hij hem te pakken had, maar wat een prachtig geluid weer. Nog een tip van mijn (andere) collega: niet plassen voordat ze het hartje gaan luisteren, want dan kunnen ze hem blijkbaar makkelijker vinden.

Een heel verhaal weer, fijne avond allemaal!

Geplaatst

hoi hoi,

Emodoos ben ook nog op moment hoor, alle kanten gaat het op.Ach ja na al het gedoe en de hormonen tijdens de poging ben ik en mijn mannetje het wel gewend onderhand.

Britt gefeliciteerd he en ook fijn dat je beter voelt.

Ik denk niet dat ik de baby voel het is meer dat er een volksverhuizing plaatsvind van organen, heel irritant ik wou dat het ons kleintje was.

Gisteren het kleintje weer gehoord, mooiste muziek wat er bestaat 3 mei mogen we weer.

Ik had trouwens ook voor de echo gekeken, maar de mooiste tijd was met 24 weken, dus dat houden we maar aan, maar ik kan eigenlijk ook bijna niet wachten hoor. Ik herken het wel.

Faye heerlijk he die echo en de bonus van vier dagen altijd fijn toch.

Wij vonden babypark ook zo groot dat we eerst een bakkie koffie zijn gaan doen puur om te bedenken hoe we het gingen aanpakken.

Diane sleep je door de week, hoe gaat het.

Ikke moet nog een dagje morgen dan twee dagen vrij en dan mag ik het weekend weer werken bah

Groetjes Face

Geplaatst

hoi

mezelf er nog even tussen gezet, hebben jullie dat al mogen regelen van de 20 weken echo??

groetjes Face

Uitgerekend:

1 oktober Noor

4 Oktober Carolina

5 oktober Hanneke

07 Oktober **Men**

8 Oktober Diane

10 Oktober Face

10 Oktober Zoe

11 Oktober Faye

13 Oktober Maaike

16 Oktober Mika

18 Oktober Inge

17 Oktober Mia

22 Oktober Britt

25 Oktober Jolanda

28 Oktober Hobbesje

30 Oktober Diana79

Eerstvolgende afspraak:

03 mei Hobbesje (vk)

03 mei Face (vk)

04 mei **Men** (gyn)

04 mei Zoë (vk)

Geplaatst

Hey allemaal,

Jeetje de 20 weken echo's komen er voor velen aan. Gaaf hoor!

Hier sleep ik mijzelf inderdaad door de week heen, maar gelukkig ben ik op de helft :-)

Ik heb in mei 3 vrije dagen aangevraagd zodat ik de hele maand maar 3 dagen hoef te werken ipv 4.

Ik had trouwens vanochtend mijn gesprek met de bedrijfsarts. Was een heel fijn gesprek en ze heeft mijn werkgever laten weten dat die met een vroegtijdige uitval van mij rekening moeten houden.

Ze was heel erg begripvol, en zei dat ik niet te lang meost doorgaan en optijd moest stoppen. Ze sloot af met de woorden, ik denk dat we elkaar snel weer terug zien, hahahaha.

Ik probeer het nu zeker met de korte mei-maand lekekr vol te houden en daarna zien we dan wel weer. als het niet gaat dan gaat het niet, ik heb geen zin om net als de vorige keer weer een paar keer in het ziekenhuis terecht te komen.

Wat leuk dat jullie allemaal zo druk zijn met spulletjes zoeken, hmmmm dat is echt geweldig om te doen he?! Wij kunnen het meeste wel gaan herbruiken, dus het enige waar we naar opzoek moeten zijn nieuwe slaapkamer meubels voor Jamillah.

Liefs Diana

Geplaatst

vandaag 2e bezoek aan VK: en weer fantastisch dat hartje horen kloppen. Nu weer 4 weken wachten zucht. Dat van die pleerolletjes werkt pas bij ongeveer 28 weken volgens mijn VK haha

Op 26 mei de 20-weken echo. Daarvoor gaan we lekker een weekje met vakantie. Jippie!!

Na bezoek VK heb ik het mijn baas verteld. Die reageerde heel leuk: hij had van mijn vorige leidinggevende blijkbaar wel te horen gekregen dat ik in het medische traject zit/zat.

Ook een aantal collega's ingelicht met wie in nauw samenwerk. Iedereen reageert fantastisch lief en positief!!

nog geen positiekleding aan. Wel al rondgesnuffeld op internet. Vrijdag ga ik eens een winkel binnenstappen.

Diana, fijn dat je een goed gesprek met bedrijfsarts hebt gehad. Lucht het een beetje op? En nu met positief gevoel naar vrijdag!!

ik had vorige week dinsdag veel last van bandenpijn. En donderdag steken onder mijn navel: was een nieuw fenomeen. Toch enige onrust. Moest urine van VK laten testen op blaasontsteking, maar bleek het niet te zijn. Misschien wel vergelijkbaar met signalen van jullie zoals die 'kriebel' in midden van de buik??

Zoe, ik heb die klacht ook van licht slapen en heb dat ook met VK besproken: zij adviseerde geen tv meer kijken voor slapengaan maar een boek lezen. Tja, weet niet of het daar bij mij aan ligt. Moet gewoon vaak plassen.

Hebben jullie trouwens ook problemen met ophaaldienst van Moeder voor Moeders? bij mij is er al 2 weken niet opgehaald. Volgende week is voor mij laatste MvM week.

alle dames die inmiddels 12-weken grens zijn gepasseerd of snel gaan passeren: gefeliciteerd. We gaan met z'n allen voor de volgende mijlpaal!!

Uitgerekend:

1 oktober Noor

4 Oktober Carolina

5 oktober Hanneke

07 Oktober **Men**

8 Oktober Diane

10 Oktober Face

10 Oktober Zoe

11 Oktober Faye

13 Oktober Maaike

16 Oktober Mika

18 Oktober Inge

17 Oktober Mia

22 Oktober Britt

25 Oktober Jolanda

28 Oktober Hobbesje

30 Oktober Diana79

Eerstvolgende afspraak:

03 mei Hobbesje (vk)

03 mei Face (vk)

04 mei **Men** (gyn)

04 mei Zoë (vk)

10 mei Diane (VK 3e afspraak)

26 mei Diane (20 weken echo)

Geplaatst

Zooooo veel geschreven hier,gezellig!!!!! Maaaar ik vergeet wel sneller alles,hahah!!!

Fijn dat jullie de hartjes al allemaal hebben gehoord,ik wil ook:dry:.

Gisteravond had ik in plaats van slechte zin een enorme lachbui die echt niet meer overging en waardoor ik bijna moest overgeven en eigelijk nergens over ging,mn man vroeg alleen maar of het goed stond wat ie aan had.......Hij heeft het uitgedaan maar het stond wel goed!!!!:happydance:

En mvm tjaaa, ben ik ook al 3 weken vergeten te laten ophalen!!!!Had er eigelijk toch al geen zin meer in!

Diane ik zit jou verhaal te lezen over steken en ik krijg spontaan steken in mn zij......haha!!

Diana fijn dat je een goed gesprek heb gehad en dat er iemand achter je staat!!!!!

Face dat klopt van die 24 weken dan zijn ze niet meer zo mager en kan je het beter zien!!! maar met een tweeling gaan ze elkaar in de weg zitten daarom doen we het eerder en we zijn natuurlijk gewoon heeeeel erg nieuwsgierig!!!

Liefssss

Geplaatst

Bij mij was de MvM-meneer vergeten mijn kratjes op te halen en ik heb er echt van genoten dat ik 4 dagen op de wc kon zitten hahahahaha! Nog even en dan zijn we er vanaf! Want hoe goed het doel ook, ik ben die stinkdingen wel een beetje zat!

Als jullie weten wat het wordt strakjes, gaan jullie dat vertellen of houden jullie het voor je? Hebben jullie al een voorgevoel of wat denken mensen in jullie omgeving?

Geplaatst

Oh Faye ik moest wel ontzettend lachen om jou berichtje! Het is ook zo herkenbaar; dat fijne gevoel als je weer is 'gewoon' op de wc kan zitten. En het zat zijn van die stinkdingen tsja zeker weten, ik ben al aan het aftellen!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden