Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Diana, ik heb wel een nekplooimeting (combinatietest) laten doen: zie mijn berichten hierover van 2-3 weken terug!

Sorry Diane! Ik heb dit waarschijnlijk over het hoofd gezien!:BangHead:

Heel erg vervelend, maar zeer zeker niet bewust:nono:

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wat is iedereen actief vandaag met posten, leuk hoor om zoveel over iedereen te lezen. En wat fijn dat het met iedereen zo goed gaat!

Hebben jullie al aparte eetgewoontes? Ik doe op het moment een moord voor volkorencrackers met smeerkaas. Mmmm, kan ze de hele dag wel eten. Warm eten kan me echt gestolen worden....

Men, ben weer benieuwd naar je foto!!

Geplaatst

Hoi MEN en iedereen natuurlijk,

Wij gaan ook naar kesteren, grappig. Ik heb blond haar en stevig 1.74m. Misschien herkennen we elkaar. Mijn voornaam begint met een E.

Het is echt fijn dat het met bijna iedreen zo goed gaat.

Ik heb niet echt gekke eetgewoonte maar ik lus geen friet meer en ander vettigheid. Apart maar wel fijn het scheelt al drie kilo.Hahahahaha

Groetjes Face

Geplaatst

uhm...niet echt gekke eet gewoonte...(ben blij dat ik er weer wat in krijg) Wel heb ik extra moeite met vlees..dat staat me tegen en melk drink ik bijna niet meeer...terwijl ik dat normaal heerlijk vind.

Wel merk ik dat ik snak naar salmiak-achtige dingen...(helpt me tegen misslijkheid) dus lekkere knotsen en salmiak ballen! hahaha...wel op de bloeddruk letten maar dat zit wel snor!! Vandaag weer een goede dag! yes...het gaat echt de goede kant op!!!

Geplaatst

Ik heb inmiddels al een aantal meiden van het forum op mijn hyves, dus mij maakt het niet uit hoor! Kan alleen maar gezellig zijn.

Er is alleen nog even 1 maar.......en die is dat wij het grote nieuws nog niet hebben verteld. Dus toevoegen hartstikke leuk, maar graag nog even niks posten over spruit nr 2

Liefs Diana

Geplaatst

Wil ook wel meer hyves-vriendjes. Maar tot het erop staat dat we onze tweede krijgen (as zondag waarschijnlijk) aub geen woord over zwanger zijn. Of zal ik jullie zondag pas toevoegen hahaha (lol).

Misschien wel handig dat jullie dan ook even vermelden hoe jullie hier heten (bij mij vallen die kwartjes nooit zo snel).

*weg*

Geplaatst

Britt, wat fijn dat het langzaam weer wat beter met je gaat! Oeh en salmiak klinkt ook wel erg goed trouwens! Wij hebben op het werk ook een bloeddruk meter en die van mij is ook aan de lage kant. Dus ik verwen mij ook nog weleens met een honingdropje (mmmm)

Meiden, ik twijfel nog even over hyves. Van de ene kant denk ik , wat maakt het uit en van de andere kant vind ik dit ook wel lekker anoniem.

Diana, wat een prachtige trouwfoto heb je als profielfoto! En Hobbesje ook al zo leuk. Idd toch wel leuk om er eens een gezicht bij te hebben!

Geplaatst

Diana, excuses zijn niet nodig hoor! Je bent niet de enige, zeker niet als ik de berichten nu weer lees van anderen die ook de meting hebben gedaan.

Hobbesje: inderdaad een leuk idee van dat t-shirt: eens kijken hoe oplettend je vrienden zijn! Ik had veel vrienden verteld dat we in de mmm zaten omdat krijgen van kinderen ook vaak ter sprake kwam gezien mijn leeftijd. Ik ben sinds 3-4 weken bij afspraken met vrienden wel het geweldige nieuws aan het verkondigen en iedereen is zo ontzettend blij voor ons: we krijgen nu al heel veel kaartjes en kadootjes en het kleine ding is niet eens geboren. Ja, ik word daar altijd weer erg emotioneel van om te zien hoe velen meeleven!

ik heb mezelf voorgenomen om het volgende week dinsdag na mijn 2e bezoek aan VK op mijn werk te vertellen. Ik wil niet wachten tot ze gaan denken "wat wordt die dik" hahaha

ik eet net als tevoren, merk weinig verschil: geen dingen die me tegenstaan of die ik extreem lekker vind.

ik zit niet op hyves en ga dat ook niet doen. weet dat ik daar slecht in ben om dat bij te houden....zit ook al op een ander (zakelijk) netwerk.....

tot gauw maar weer! en iedereen veel succes en plezier met afspraken en echo's!

Geplaatst
Uitgerekend:

1 oktober Noor

4 Oktober Carolina

5 oktober Hanneke

07 Oktober **Men**

8 Oktober Diane

10 Oktober Face

10 Oktober Zoe

13 Oktober Maaike

15 Oktober Faye

16 Oktober Mika

18 Oktober Inge

17 Oktober Mia

22 Oktober Britt

25 Oktober Jolanda

28 Oktober Hobbesje

30 Oktober Diana79

Eerstvolgende afspraak:

08 april Carolina

09 april **Men**:binkybaby::binkybaby:

09 april Hobbesje (vk, 1e afspraak)

12 april Faye 3e echo

13 april Zoë (Gyn)

13 april Diane (VK, 2e afspraak)

16 april Diana79 (Gyn, nekplooimeting)

19 april Hobbesje (3e echo)

19 april Britt (VK, 2e afspraak)

Zo mezelf er effe bijgezet

Geplaatst

Hey ladies,

Ik heb jullie toegevoegd op hyves!!! kei leuk! Zoe das leuk man zie je tenminste een gezicht erbij!!!! Mijne is *********** haal um morge ofzo er ook weer vanaf hoor!!Nog meer hyvers?

Buik foto helemaal vergeten vanvond nieuwe poging!! Vandaag alweer 14 weken,Niet te geloven!!!

Heb ook dat ik geen friet meer lust en als ik het toch eet hele avond last van!! Maar croisants daarentegen,MMMMMMMMMMMMMMMMMMM1!!!!!!!!!

Wel opppassen voor:bum:! En verder avondeten :36_2_64:,mmmm!! Heerlijk! Wat kan het toch verschillen he!!!

Afgelopen paar dagen weer erg misselijk en gister redden ik het net tot thuis.........:throw_up:,maarja voor een goed doel!

Face misschien komen we mekaar tegen!hahahah!!! Is nog niet zeker of we gaan hoor!

Liefsssss

Geplaatst

Wat grappig om nou gezichten erbij te zien...........

merk wel dat ik jullie heel anders had voorgesteld,geen idee waarom!

Durf eigelijk bij niemand wat neer te zetten pas als iedereen ervan af weet he!!!

Liefsss

Geplaatst

Hoi hoi,

Ik zag dat ik van het lijstje was afgevallen dus een nieuwe poging.

Over hyves, ook ik blijf nog even liever anoniem.Typt voor mij wat makkelijker weet ook niet waarom.

Uitgerekend:

1 oktober Noor

4 Oktober Carolina

5 oktober Hanneke

07 Oktober **Men**

8 Oktober Diane

10 Oktober Face

10 Oktober Zoe

13 Oktober Maaike

15 Oktober Faye

16 Oktober Mika

18 Oktober Inge

17 Oktober Mia

22 Oktober Britt

25 Oktober Jolanda

28 Oktober Hobbesje

30 Oktober Diana79

Eerstvolgende afspraak:

08 april Carolina

09 april **Men**:binkybaby::binkybaby:

09 april Hobbesje (vk, 1e afspraak)

12 april Faye 3e echo

12 april face (vk, 2e afspraak)

13 april Zoë (Gyn)

Geplaatst

Men, veel succes bij de gyno vandaag. Krijg je weer een echo? Kan je weer even lekker gluren naar je ukkies!

Wat leuk om jullie op hyves te zien! Inderdaad is een gezicht erbij vaak heel erg dan de voorstelling die je in je hoofd hebt gehaald. Maar goed, nu schat ik mensen altijd heel anders in hoor, dus voor mij niks bijzonders hahahaha!

Hier gaat alles verders heel oke. Misselijkheid is bijna over, maar neem de medicatie nog wel hoor! Net te horen gekregen van mijn werk dat ik 13 april een afspraak met de arbo-arts heb vanwege mijn ziekmelding, arghhhhh. Maar goed er was niks onterechts aan, maar toch, is het niet leuk!

Ik heb nu een half jaar contract (de 2e) die eind augustus afloopt en ik hoorde gisteren dat mijn collega een functioneringsgesprek had waarin ze haar gepolst hebben voor mijn functie. Nou ja, gepolst.....ze hebben het gewoon aan haar aangeboden, maar zij wilde niet. Vind het zo'n klote streek. Ze hadden het mij toch eerste even kunnen mededelen????

Tevens had ik gevraagd mijn zwangerschap nog even geheim te houden, maar daar hebben ze dus ook lak aan. Ben zo verschrikkelijk kwaad!!!!!

Ergens wil ik kijken of ze dit wel kunnen maken, want dit word een verstoorde werksituatie, maar ik ben bang dat ik er niks mee kan. Wat denken jullie?

Liefs Diana

Geplaatst

Face lekker anoniem blijven als je dat wilt hoor!!!!

Diana had je bericht al gezien en geantwoord in jou topic echt niet te geloven he!!!!

Wij krijgen iedere controle een echo,heel fijn, ben zo benieuwd en nieuwsgierig hoop dat ze al wat kunnen zien van geslacht ben das wel erg vroeg he!

Ben ook wel een beetje bang dat ze dalijk zeggen dat er iets niet goed is!!!

Liefsss

Geplaatst

Oeh Diana, klinkt zeer zeker niet leuk en is ook zeker niet netjes om het er niet eerst met jou over te hebben. Als ik jou was zou ik wel het een en ander uitzoeken van te voren zodat je niet voor verassingen komt te staan zeg maar. Één ding: heb er geen stress om, want dat is zonde en zijn zij echt niet waard!

Hier lekker weekend, wil eigenlijk weer van alles doen, maar zit nu even lekker op de bank en das toch ook wel fijn haha.

Geplaatst

Nou Diana!!! Wat een %@#@ werkgever zeg! Ik las net al in het andere topic de adviezen en daaraan toevoegend: Jij en je kindje gaan voor he! Als het veel stress geeft, toch ziekmelden!

Geplaatst

Nouja... Diana. Daar valt m'n mond van open. Idd: dat hadden ze je zelf wel eerst mogen zeggen! En slecht dat ze je zwangerschap ook al vertellen. Zou geloof ik ontploffen (met alle hormonen die ik nu in me heb).

Hier vandaag de intake bij de verloskundige gehad. Lekker lang binnengezeten: bloeddruk was ok en al laag aan het worden, baarmoeder heeft de grootte van 14/15 weken nu. Dus ik loop in groei 4 weken voor (dat verklaart mijn opgezette buik). En ik heb het hartje weer mogen horen. Volgende afspraak is 'pas' 3 mei, gelukkig mogen we nog een keer voor echo op 19 april. Dat is een mooie overbrugging nu.

Daarnet lekker geshopt met mijn moeder en ik heb een leuk setje weten te scoren (na heeeeel veel spullen gepast te hebben).

Men en Carolina, hoe waren jullie controles??

Pas het lijstje even aan.

Uitgerekend:

1 oktober Noor

4 Oktober Carolina

5 oktober Hanneke

07 Oktober **Men**

8 Oktober Diane

10 Oktober Face

10 Oktober Zoe

13 Oktober Maaike

15 Oktober Faye

16 Oktober Mika

18 Oktober Inge

17 Oktober Mia

22 Oktober Britt

25 Oktober Jolanda

28 Oktober Hobbesje

30 Oktober Diana79

Eerstvolgende afspraak:

12 april Faye 3e echo

13 april Zoë (Gyn)

03 mei Hobbesje (vk)

Geplaatst

Dag Dames,

Kom nou pas met mn controle verhaal want moest ff afkoelen.......

Ik was zoooo zenuwachtig(was bang dat ze zou zeggen dat iets niet goed was) hebben we eerst een half uur moeten wachten,het liep uit,toen we binnen waren vroeg ze hoe het ging ik zei erg veel last van mn rug kan der bijna niet van slapen zegt ze neem maar een paracetamol.

Bloeddruk opnemen was aan de lage kant heel goed volgens haar.

Echo maken "jast" ze ff met dat ding der over heen we konden ze wel zien maar niet heel goed,gelukkkig wel de hartjes gezien,ik vroeg nog kan je akl zien wat het zijn,NEE dat kan pas met 20 weken!!!! BITCH!!!!

ff paar foto`tjes klikken we kregen der 4 mee en op geen 1 kan je ze goed zien,KLAAR!

mn man zegt moet je ze niet opmeten?Da wilde ze dan wel ff doen 1TJE,die gokte ze tussen de 9 en 10 cm dan zal die andere dat ook wel zijn..................:icon_pale:

Ze heeft niet eens mn baarmoeder gemeten gewoon niks nergens opgelet...................

Ik was zooooooo kwaad dat ik er niks van kon zeggen ik dacht(onder de hormonen) ik vlieg ze dalijk zo aan!

Ze wilde een volgende afsprasak maken heb ik er wel even duidelijk gemaakt dat ik de volgende x een ECHTE gyn wil.............

:violent1::evil2::flame::bottom:

Toen ik buiten kwam was ik nog ongeruster dan dat ik er na binnen ging.

Mn moeder heeft me gerustgesteld mag over twee weken echo laten maken in een praktijk:wav::woohoo: en ook nog een 3d echo laten maken!!!

Zo dat moest ik ff kwijt!!!!

Fijn weekend!!!!

Uitgerekend:

1 oktober Noor

4 Oktober Carolina

5 oktober Hanneke

07 Oktober **Men**

8 Oktober Diane

10 Oktober Face

10 Oktober Zoe

13 Oktober Maaike

15 Oktober Faye

16 Oktober Mika

18 Oktober Inge

17 Oktober Mia

22 Oktober Britt

25 Oktober Jolanda

28 Oktober Hobbesje

30 Oktober Diana79

Eerstvolgende afspraak:

12 april Faye 3e echo

13 april Zoë (Gyn)

03 mei Hobbesje (vk)

04 mei **Men** (gyn)

21 mei **Men** (20 weken echo)

Geplaatst

hoi hoi,

Je komt af en toe van die botte .....tegen maar wat doe je eraan.

Bedenken dat je daar toch niet wil werken want anders blijft het zo altijd gaan. En een andere gynacoloog vragen want zo een geloof tenslotte nooit want die neemt ze werk niet echt serieus.

Gisteren in Babypark geweest. Wat groot en wat hebben ze veeel!!!!!

Uiteindelijk de Musty Slider uitgezocht de box en babykamer..Productief dagje zeg maar gerust. De dames die daar werken allemaal in rokken. Ik kon het toch niet nalaten om te vragen of het vanwege geloofsovertuiging was. Inderdaad het is zo, deze vraag blijkt erg vaak gesteld te worden. Ik heb eraan toegevoegd dat ik het erg mooi vond staan. Dat vond ik ook echt. Heel vriendelijk waren ze daar, daarnaast de uitleg over de wandelwagen etc. ze deed alles voor ook zo gemakkelijk dat ik me afvraag of ik dat straks ook allemaal kan. Behalve men zijn er al meer mensen die inkopen hebben gedaan.

groetjes Face

Geplaatst

Oh men wat een sh#t-ervaring! Ik merk het ook bij de VK. Ik besef me dat ik in het VU wel heeeeel erg goed behandeld ben! Zelfs mijn vriend had zoiets van: kunnen we niet terug? Ik voel me in het "gewone" circuit veel meer één van de 100.000. Maf he?

Leuk Face dat je zo snel geslaagd bent! Wat goed! Ik doe er altijd eeuwig over om iets te kopen en dan 3 winkels later toch weer terug te komen op de 1e winkel hahaha! Maar wie weet...........we gaan maandag ook naar Babypark en ik heb er ontzettend veel zin in!

Iedereen: al allemaal in de positiebroeken dames???

Geplaatst

hoi Faye

Ik heb natuurlijk alles met elkaar vergeleken voordat ik naar de winkel ben gegaan. Anders kom ik net als jij dat ik er niet zo snel uit met mijn keuze.

Ik draag al sinds de zeven weken positiebroeken afgewisseld met mijn eigen broeken. De ene dag heb je toch meer een buik dan de andere dag.

Wie heeft datrouwens ook dat je atijd wel wat voelt aan je buik, niet pijn of zo maar gewoon dat het er zit en vanalles vanbinnen gebeurt.

Groetjes Face

Geplaatst

Men, wat een tegenvaller zeg. Neem aan dat je die gyn. niet weer krijgt tijdens je zwangerschap?

Face, goed bezig zeg! Wat een lekker gevoel dat je het eerste al gehaald hebt of niet? Wij gaan volgende week bij kennissen van ons kijken. Zij doen de babykamer weg. Aangezien zij strakke witte meubeltjes hebben en dit ook wel onze smaak is, denk ik dat we die meubels wel over gaan nemen. Tenzij ze beschadigd zijn natuurlijk.

Faye, ik heb sinds één week de positiebroeken aan. Mijn gewone past nog wel maar zit natuurlijk lang zo lekker niet meer. Heb nu 2 spijkerbroeken vd mamalicious gekocht, een witte en een lichtblauwe. Vind ze echt geweldig zitten!

Ik moet aankomende week nog één x naar de gyn en als alles verder goed is mag ik ook naar de vk. Ben benieuwd.....

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden