Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Diana wat fijn dat de uitslag goed is!!! helemaal super!!

Ik heb net afspraken gemaakt in het andere zh.

Zet ze der gelijk ff tussen!!

Uitgerekend:

1 oktober Noor

4 Oktober Carolina

5 oktober Hanneke

7 Oktober **Men**

8 Oktober Diane

10 Oktober Face

10 Oktober Zoe

13 Oktober Maaike

15 Oktober Faye

16 Oktober Mika

18 Oktober Inge

19 Oktober Britt

17 Oktober Mia

25 Oktober Jolanda

28 Oktober Hobbesje

30 Oktober Diana79

Eerstvolgende afspraak:

26 april **Men** (geslachtsbepaling 20.15 uur)

29 april **Men** (gyn,ander zh)

03 mei Hobbesje (vk)

04 mei Zoë (vk)

10 mei Diane (VK 3e afspraak)

17 mei **Men** (20 weken echo)

20 mei Diana79 (Gyn)

25 mei Zoë (20 weken echo)

26 mei Diane (20 weken echo)

27 mei Faye (20 weken echo

07 juni Britt (20 weken echo)

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Men: fijn dat je al zo snel terecht kan in het andere ziekenhuis.

Nog maar en paar daagjes voor je weet wat voor buikbewoners je hebt zie ik.

Geplaatst

Ik hoop dat we het met de 20 weken echo kunnen zien. Alleen manlief is niet zo overtuigd. Maar ik met mijn huidige opruimwoede moet het wel weten (dan kan ik verder opruimen/uitzoeken). En dan kunnen we gericht op zoek naar een naam.

Geplaatst

Goed nieuws Diana!!!! Toch weer een mijlpaal!

Men: ik kan je de hand schudden! Wij horen ook volgende week wat het is! Ik kon toch niet wachten tot 20 weken hahahaha!

Geplaatst

Vandaag is het zover....ik ga dé broek aan doen... en dan niet voor even..maar gewoon de hele dag.

oeff....wat zie je mijn buik goed....hahahaha...super leuk..maar ook vind ik het een beetje eng.

Gek he...als ik zo over straat zou gaan..dan zou iedereen het aan me zien, echt een gekke gedachte.

Ik moet die drempel over...nu na...30 minuutjes begin ik te wennen het zit lekker...want alle andere broeken gaan flink beroerd zitten nu. Ik loop 100 x langs onze glazenkast om m'n profiel te bekijken..hmmm...echt een flinke buik zo ! Wel super leuk hoor!

Ik moet nu echt meer broeken gaan halen ...want ik kan mijn eigen broeken niet lang meer aan! tja..14.5 weken is dat niet té vroeg?? hahaha

Hoe is dat bij jullie???

Liefs mij

Geplaatst

Hier vandaag ook voor het eerst 'de broek' aan. Maar hij is nog wel wat wijd (loop de hele tijd te hijsen). Ga mijn moeder vragen het elastiek bovenin wat in te naaien).

Heb ook al een aardige buik met zo'n broek aan (maar bij mij is de bovenste helft nooit helemaal terug in vorm gekomen en die puilt ook al aardig uit helaas).

Bijna tijd om buikfoto's te gaan maken en showen :B-0020:

Geplaatst

Hey Faye WHAAAAAAAA spannend.................!!!!!!!!!!!!!!! Wanneer moet jij????

Gek idee dat je dalijk weet wat het word he kan er niet overuit!

Gister wezen prenatallen....wel wat dingen ingeslagen,maar niet veel!

Leuk dat jullie ook beginnen te "buiken",hahaha,voel ik me niet meer alleen in mn positiebroek!

Liefss

Geplaatst

Wat super men dat je ze al voelt...en tja..over wat het wordt ?!? ik denk....ssssttt.....ik denk dat wij met de 20 weken echo toch gaan spieken...en dat verder tegen ...Niemand... (in real life) zeggen!!!! Wij gaan denk ik gewoon volhouden voor de buitenwereld dat we het niet willen weten! maar stiekem toch..hahahaha

Ik ben ook zo nieuwschierig...maar wij moeten nog heeeel lang wachten 7 juni pas!

Dames fijn weekend he!!!

Geplaatst

Men: Woensdag! Ben zo benieuwd en we zijn spontaan nerveus geworden, echt niet normaal! Heb je een voorgevoel wat het zijn?

En jullie meiden?

Geplaatst

Hey meiden!!

Allemaal aan de positiebroeken haha. Wat zitten ze lekker he?!

Herkenbaar Britt, ik vond het ook eng om de straat op te gaan. Stom he, en nu draag ik niets liever dan strakke hemdjes met een vestje erover heen zodat ie er nog beter uitknalt haha.

Oeh Men en Faye, voor jullie komt de volgende stap nu wel heel dicht bij! Ben heel benieuwd wat voor nieuws jullie binnenkort te melden hebben hier! Tenminste als je het gaat vertellen...

Bij ons denkt het merendeel dat we een jongen gaan krijgen. Zou qua namen wel wat handiger zijn want ik vind meisjesnamen wel zo moeilijk....

Diana, wat fijn dat je zo'n goede uitslag hebt!!

Hier verder niet veel te melden eigenlijk. Voel me op het moment weer hartstikke goed, gisteren de laatste keer mvm geweest voor het ophalen van de kratten. Ik kan weer heerlijk op de wc zitten! Wat is de tijd voorbij gevlogen hé?

Allemaal een zonnig weekend gewenst!!

Geplaatst

Faye ik dacht zelf steeds dat het een jonge en een meisje zouden zijn,maar nou denk ik echt twee jongens....geen idee waarom en het maaakt me ook eigelijk helemaal niks uit!!mijn man is hartstikke zenuwachtig ikm heb nergens last van!

Wat denken jullie wat jullie krijgen???????

Britt dat was bij ons ook eerst het plan gewoon zeggen dat we het niet willen weten,maar ik ken mezlf,dat hou iki nooit vol!

Vrijdag gaan we het kamertje bestellen het word spierwit als het 2 jongens of twee meisjes zijn en het word creme als het een jongen en een meisje is!!

Mvm heeft bij mij al denk ik 3/4 weken niks meer opgehaald dus hoefde al lang niet meer in die bussen te plassen.......

Fijn weekend

Geplaatst

Ik dacht eerst een jongen. Maar werkelijk iedereen zegt een meisje waardoor ik het nu echt niet meer weet....... Mijn vriend komt uit een gezin waar al 56 jaar geen meisje meer geboren is dus dat zal wel meespelen! (wishfull thinking??? :))

Succes he morgen! Laat je het ons weten of houden jullie het voor jullie zelf?

Geplaatst

Ik vind het ook moeilijk hoor...ik heb er niet echt een gevoel bij...jongen/meisje...

pendelen..dat wil ik nog effe doen straks...hahaha..met een kettinkje boven je hand.

Hebben jullie stiekem ook een lichte vóórkeur ?!

Ikke een klein beetje...(slecht he?) ...en die deel ik met mijn man (zo slecht?!) maar allebei is natuurlijk super welkom..(jullie snappen wat we bedoelen!!)

Tja...dat je het morgen dan weet..men...wow dat lijkt me gek....wel super...ik zou het ook dol graag nu al weten!

Geniet ervan morgen!! en...ik ben benieuwd..of...hou je het stil?!? (hahaha dat lukt je nóóóóóit!!!)

liefs mij

Geplaatst

De vorig keer had ik heel sterk het gevoel dat het een meisje werd. Niet dus. Dit keer heb ik echt geen idee of voorgevoel. 2 jongens lijkt me leuk en dat is vooral makkelijk omdat ik daar al heel veel voor heb liggen. Maar een meid erbij lijkt me ook super. Als ik het weet wordt het niet vertellen ook wel erg moeilijk vrees ik. Maar wij zeggen dan dat we het niet weten, net als de vorige keer denk ik.

Maar wat mij betreft is het hierna nog niet klaar... (en er ligt nog wat in de vriezer).

En ik weet nu echt zeker dat ik de kleine al kan voelen. Lekker gedraai en geplop en als hij/zij op een bepaalde plek draait voel ik hem/haar gewoon tegen de wand aanliggen. Heerlijk dit!

Geplaatst

Ik ga het jullie meteen vertellen de rest moet nog ff wachten tot de 20 weken echo,hahahah,gemeen he,we willen er eerst ff samen met de opa`s en oma`s van genieten!!! DUS AUB NIKS EROVER OP HYVES!!

Ben er helemaal niet zenuwachtig ofiets voor,wel ben ik zeuwachtig o ik meteen twee hartjes zie kloppen!!!!

Het maakt me echt niks uit wat het worden/zijn!!!!Britt mijn manneke heeft ook een lichte voorkeur hoor,moet kunnen vind ik,alles is toch welkom!!!

Volgens mij voel ik hier ook wat draaien voel afentoe net een golf van binnen,weet niet precies wat het is!gok maar gewoon op die 2 kleintjes!!

En afentoe wat hopse,geniet ik echt van,mijn man vind het wel jammer dat ie nog niks kan voelen!!!

Jullie horen het wel!!!!!!

Geplaatst

Hobbesje voor mij is het hierna ook nog niet klaar,maar dat weet mn manneke nog niet hahahah!!!!!Maar als hij niet wil houd het op en ben ik heel gelukkig met deze twee. zou zo graag nog meer kindjes willen(zeg ik nu he) Hoeveel heb je er nog in de vriezer,maar als het dan niet zou lukken zou je dan nog verder gaan???

Liefsss

Geplaatst

Hey dames ik moet het ff met jullie delen ik voelde net mn hele buik bewegen snel mn hand erop en voelde ik ook vanalles bewegen, woohoo,heb snel mn moeder gebeld en die zegt dat het echt mn baby`s zijn,ben helemaal in de wolken!!!!!!!!

Hobbesje dat is nog een mooie score in de vriezer!!!!

Geplaatst

Men, heb al een paar keer ingelogd, kom op met je nieuws!! Wat super trouwens dat je ze al zo goed voelt! Ik heb af en toe wel een rare kriebel maar weet niet of het onze spruit is.

Geplaatst

Men, en en en, wat zijn het?????????

Ben zoooooo benieuwd!

Wat super dat je ze al zo goed voelt, hier voel ik ook al wel beweging, maar het is heel licht en de enige reden dat ik het doorheb is omdat ik het gevoel herken, maar het is zoooooo fijn!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden