Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Dat is snel Faye!Met het lange protocol moet je ook weer eerst aan de pil toch?Hou je ons hier weer op de hoogte? We duimen voor jullie en leven mee! knuf

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik was ook echt beduusd, zo snel! Vorige keren startte ik inderdaad met de pil. Begreep wel dat we weer een aantal testjes opnieuw moeten doen maar dat zal niet meer zijn dan wat bloedtesten en semenonderzoek gok ik. Ik ben benieuwd en hou jullie op de hoogte!

Geplaatst

hoi Faye,

shit zeg.....lees nu pas je bericht (was veel avonden weg deze week).

ja, natuurlijk ben je teleurgesteld. Je begint toch weer met veel hoop. Heeft mijn duimen helaas niet geholpen.icon9.png

Sterkte en 2012 wordt hopelijk een succesjaar voor je/jullie!!

groetjes, Diane

Geplaatst

wow Faye,

dat gaat snel! Nog een nieuwe start op de valreep van 2011.icon14.png

Ik hoop 2e week van januari te starten. Als het goed is ben jij dan alweer 'uitgespoten' en is de punctie hopelijk alweer gepland voor je...

groet, Diane

Geplaatst

hoi Faye,

eerlijk gezegd weet ik helemaal niet wat er precies bedoelt wordt met lang of kort protocol?

Ik moet gewoon mijn menstruatie afwachten en dan starten met spuiten.

ik heb trouwens nog steeds geen uitsluitsel van mijn verzekeringsmaatschappij. Heb vandaag weer gebeld (voor de 3e keer), maar nog steeds geen reactie van de medisch adviseur.

Nu moet ik dinsdag weer terug bellen. Daar begin ik inmiddels wel erg van te balen: ze hadden beloofd binnen 2 weken en nu is het al ruim 4 weken geleden dat ik mijn brief heb gestuurd.....decemberdrukte is hun excuus...

Ik heb dus ook nog geen medicijnen in huis.

groetjes en hele fijne kerstdagen met je gezin!!
:heppie:

Geplaatst

Diane, wat balen zeg dat je nog steeds geen bericht hebt gehad. Kan me voorstellen dat je wilt weten waar je aan toe bent.

Faye, succes morgen weer met spuiten!

Nog een fijne kerstdag vandaag. Wij gaan straks lekker zwemmen.

Geplaatst

jaaaa, iedereen de beste wensen voor 2012 met veel gezondheid en genieten van onze knuffeltjes!

en eindelijk nieuws gehad van mijn verzekeringsmaatschappij afgelopen vrijdag: een bevestiging dat ik mijn ICSI-poging vergoed ga krijgen!!! Joepie!! Meteen met mijn recepten naar apotheek gegaan en medicijnen morgen ophalen. Dan ben ik er klaar voor!! Gisteren uitgangsecho gehad en ik mag starten.

Faye, hoe gaat het met jou?? Gaat het goed met spuiten?

Geplaatst

Allemaal de beste wensen!!

Diane, fijn dat je weer kunt beginnen! Succes!

Faye, hoe gaat het met je? Veel bijwerkingen van de hormonen of valt het mee?

Hier weinig te melden. Gaat allemaal mooi z'n gangetje!

Geplaatst

Hey meiden!

Wat een goed nieuws Diane !!! Start je meteen al met spuiten? Leuk dat we dan samen op een bankje komen!

Het spuiten gaat goed. Maar men, wat zijn die deca naalden een partijtje bot zeg! De bijwerkingen vallen me mee, beetje hoofdpijjn.

Alles goed met jullie kanjers?

Geplaatst

Hoi meiden! Ik dacht ik kom nog eens even spieken of er hier nog wat gebeurd :) Met onze Louise gaat het goed! 15 maanden al ondertussen! Loopt aan het handje maar nog niet alleen. Faye, wat leuk dat je weer bezig bent! Succes!

Geplaatst

Hey!!

I.V leuk om van je te horen en fijn dat het zo goed gaat! Wat vliegt de tijd he? Echte dreumesen alweer!

Diane, ben je al begonnen?

Faye, hopelijk niet al teveel last vd hormonen?

Toedels!

Geplaatst

hoiiii, het gaat zo meteen weer gebeuren na ruim 2 jaar.......de 1e decapeptylspuit ...ben best nerveus of ik het nog wel kan. Heb er een paar dagen geleden zelfs een nachtmerrie van gehad dat het een superingewikkelde spuit was geworden waar ik niet mee om wist te gaan. De volgende morgen heb ik toch maar even voor de zekerheid in de koelkast gekeken of het nog de 'oude vertrouwde' spuiten waren hahaha het houdt me dus wel weer bezig

daarnaast ben ik vorige week gestart met acupunctuur...vandaag de 2e sessie gehad.

Faye, hoe gaat het met jou? Lig je nog 'op schema'?

groetjes aan iedereen,

een ietwat nerveuze Diane

Geplaatst

WAt goed Diane! Toch nog wel snel gegaan toch?

Ging het spuiten? Was het een erg ingewikkelde spuit geworden? Hahahahahaahahahaaaa!

Ik heb net de eerste Gonal weer gezet. Volgende week donderdag 1e FM.

Ben je nu ook aan de pil?

Geplaatst

hoi Faye,

ja, inderdaad weer snel gegaan. Voordat ik het wist zit ik nu weer elek avond na het tanden poetsen 's avonds 2 spuiten te zetten.

Vanmorgen heb ik 1e FM/echo gehad, incl bloedtest. Was OK. Vrijdagmorgen 2e echo.

En jij?

groetjes, Diane

Geplaatst

Thanx IV, het is toch weer spannend allemaal ook al loopt er nu zo'n lekker lief mini-mensje al rond!

Faye, hoe is het vandaag gegaan??? Een goede 'oogst'? En niet al te veel pijn (gehad)? En nu zijn de moeilijkste weken weer aangebroken. Ik duim iig voor je!icon14.png

Ik 'mag' a.s. maandag om 9.30u voor de punctie, dus we gaan redelijk gelijk op!

Geplaatst

Ook hier even benieuwd hoe het met je is Faye?!

Diane, en jij maandag alweer punctie. Hoe voel je je?

Dames, ik zou het onwijs leuk vinden als jullie met z'n tweeën weer in een "uitgerekend topic" terecht zouden komen. Ik duim volop voor jullie!

Inge, heb net even je prinseslouise site bezocht. Wat leuk zeg! Wat goed dat je alles zo mooi bijhoud. Want sommige dingen vergeet je zo snel...

Welterusten allemaal

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden