Ga naar inhoud

Op weg naar ICSI 3...

Aanbevolen Berichten

Gast Sannie66
Geplaatst

Sorry Caro, maar nu moet je dus toch op zondag voor een FM, wat je wilde vermijden toch? Hmmm raar gedoe trouwens met die follikels. Ik zou dat toch eens goed vragen aan die gyn hoe dat nou zit: verschrompelen of samensmelten of wat dan ook! Wens je iig een hele fijne verjaar meissie... maak er een gezellige dag van met man en dochter...

Heel veel plezier Fren... en zéker niet aan ons denken. Aan jezelf denken en genieten, genieten, genieten...

Gisteren ging het met het spuiten van de Menopur niet zo soepeltje, man was een beetje zenuwachtig denk ik ;-). Lekker in een bloedvat..

Vandaag weer een stukje beter, de Gonal pen voelde ik vanochtend niet eens...

• Reacties 647
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Fren wat heerlijk, Geniet met volle teugen hoor beloof je dat? Geniet voor ons allemaal en niet teveel aan ons denken hoor, Maar lekker aan jullie samen!!!!!!

Mijn man is vanmiddag ziek thuis gekomen, ligt nu te rillen in bed. Lunch ligt nu in het riool. Gelukkig liggen zijn zaadjes al in de diepvries en is onze poging niet in gevaar!! Hopelijk krijg ik het niet, kan ik nu niet gebruiken.

Geplaatst

San, ik ben morgen jarig, dus zondag meting maakt me niet uit. Ik heb tegen mijn ouders gezegd dat ze rustig morgen kunnen komen dus. Mijn moeder vroeg nog: of zullen we zondag komen? Nee, dan heb ik liever alles in 1 keer... Dat begreep ze wel, ze vindt het zelf ook altijd een gedoe om jarig te zijn.

Geplaatst

Gelukkig wel... heb al genoeg andere dingen om me druk over te maken (en me weer druk te maken over dat ik me niet druk mag maken, pfff).

Gast Sannie66
Geplaatst

Ik weet dat je morgen jarig bent Caroline, maar goed dus dat die FM zondag plaatsvindt..

Gast estrhalita
Geplaatst

He Caro,

Wat een raar verhaal van die follikes zeg. Maar probeer je ajb niet te druk hierom te maken. Je hebt er maar 1 of 2 nodig he dus als je er nog een stuk of 10 zou hebben is dat voldoende toch.

Meid alvast een hele fijne verjaardag morgen en ik lees je zondag weer.

XX

Geplaatst
Fren wat heerlijk, Geniet met volle teugen hoor beloof je dat? Geniet voor ons allemaal en niet teveel aan ons denken hoor, Maar lekker aan jullie samen!!!!!!

Mijn man is vanmiddag ziek thuis gekomen, ligt nu te rillen in bed. Lunch ligt nu in het riool. Gelukkig liggen zijn zaadjes al in de diepvries en is onze poging niet in gevaar!! Hopelijk krijg ik het niet, kan ik nu niet gebruiken.

Fren ik sluit me aan bij het bovenstaande bericht van Witje!

Joh witje wat kl**te dat je manziek is, ik zou verhuizen naar de logeerkamer als ik jou was.:positive energie:(ik vind m zo schattig!)

Geplaatst

hoi lieve dames,

Ik voel me zo K*t. Ik moet het eff kwijt. Ik heb zo'n hoofdpijn elke dag, moet me door de dag heen slepen en het prikken valt tegen, het doet pijn en ik wordt er misselijk van. Baal zo. Wordt ook gewoon weer boos waarom het op deze manier moet!! En dan met zo'n kleine kans! Bah wilde net alles in de prullebak gooien, dan maar niet dacht ik. pfff echt zo naar.

Sorry voor dit negatieve bericht, maar ik moest echt eff me hart luchten.

marjan

Geplaatst

Oh meis kom op je kan het :hugs2:we hebben allemaal van die momenten. Het is moeilijk en begrijpelijk dat je kwaad bent, maar het is niet anders. Onze kindjes krijgen straks alle liefde van de wereld en dan ben je dit allemaal snel vergeten.

Nog even doorbijten....... en je mag je ook best eens lekker *** voelen hoor, het hoort er gewoon helemaal bij

:aaaflowersmiley:

Geplaatst

Caroline ook namens mij een hele gezellige verjaardag!!!!!!!

:happydance::wav::blob6::blob6::occasion13::hugg: :smilybird: liefs van mij.......

Geplaatst

Gefeliciteerd met je verjaardag!!

En veel succes morgen bij de fm meting. Ik hoop dat je snel het verlossende woord krijgt wanneer de punctie zal plaats vinden.

Groetjes Peggy

6x iui mislukt

aug 09 ivf mislukt

okt 09 icsi mislukt

Nu een wonder-->2 september uitgerekend

Gast Sannie66
Geplaatst

Gaat het weer wat beter met je Marjan? Want idd, de zon schijnt !

Geplaatst

Dank je wel, wat lief van jullie!!

Hier schijnt de zon nu ook maar ik voel me niet echt feestelijk want manlief ligt ziek in bed... Hij heeft het sinds gistermiddag erg koud en hij gromt in zijn slaap, waardoor ik naar zolder ben vertrokken vannacht om 3 uur. Waar vanmorgen om kwart voor 8 het licht aan ging: dochterlief die me wilde feliciteren en cadeautjes geven... zucht... Nu maak ik me natuurlijk zorgen dat deze poging in gevaar komt... hij is echt nooit ziek maar ligt nu alleen maar te blaffen in bed... Weet niet of hij koorts heeft maar ben bang van wel en dan... kunnen we het misschien wel schudden. verdomme, dit zou 'm moeten worden! Moeilijk om nog positief te blijven...

Gister geen fijne dag en vandaag ook (nog) niet zo feestelijk dus. Sleep me er maar doorheen (ouders kunnen elk moment op de stoep staan) en denk dat ik het bezoek van vanavond maar ga afbellen, heb niet zo'n zin om daarmee in mijn eentje te zitten.

Helaas net zo'n bui als Marjan gister, hopelijk heb jij een betere dag weer!

Geplaatst

Eeeerrrrr is er 1 jarig hoera hoera!!! Meid van harte en nog veeeele jaren!

Hoop dat je een beetje bent opgeknapt en dat je nog een beetje van je dag kan genieten.

Spannend morgen weer een FM,

Geplaatst

Lieve Caroline,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ik hoop dat je je zorgen een beetje los kan laten. Maak er een fijne dag van!

Liefs, Nine

Geplaatst

Ik heb ondertussen de punctie achter de rug, deze was donderdag. Wat is dat heerlijk zeg helemaal onder zeil, ik voelde me zo wegvallen, HEERLIJK!

Toen ik bijkwam zat mn schatje naast me en riep maar hoe lekker het wel neit was hahaha. Uiteindelijke score 6 eitjes waarvan er 5 bevrucht zijn. Helemaal super dus.

Vandaag de TP gehad van 3 hele mooie lieve schatjes. 2 x optimaal en 1 x goed.

Je krijgt ook foto;s mee van de bevruchte eitjes en een foto van de terugplaatsing. Heel speciaal vind ik. Moest er iedere keer naar kijken. Fingers crossed dus en 20 mrt testen. ooooo het zou toch wel zo mooi zijn.

We zijn wel blij dat de ritjes Dusseldorf er nu op zitten, alhoewel het uiteindelijk wel is meegevallen, het zonnetje scheen vandaag de hele weg dus dat rijdt al een stuk prettiger.

Geplaatst

Oh caroline wat balen zeg.

Hier heeft manlief gisteren bijna 40 graden koorts gehad op 3 tiende graad na. Gelukkig heeft hij zijn bijdrage al geleverd....... Sterkte meid.

Hier om me heen is iedereen aan het spugen en sommige aan de diaree en koorts. Tot nu toe heb ik nog nergens last van. Sterk imuum systeem hoop ik dan maar.........

Oh marion 3 emmy's teruggeplaatst???? Heel veel SUCCES!!!!!!

Geplaatst

Caroline, gefeliciteerd! Ondanks de tegenvallers hoop ik dat je toch een finne verjaardag hebt. De zon schijnt in ieder geval. En koorts hoeft niks uit te maken he! Paracetamol, veel fruit en :gekruiste vingers 2

Sterkte meis!

Henne

Geplaatst

: marion : 3 emmy's?? jeetje meid wat onwijs spannen. kan niet missen zou ik bijna denken. maarre eeehhh wil me nergens mee bemoeien hoor maar wat als ze alle drie blijven zitten??

Caroline,

Ik kan me voorstellen dat het heel moeilijk is om positief te blijven. Maar zolang hij geen koorts heeft. Ik zou eff extra zink tabletten halen, schijnt goed te zijn voor aanmaak van zaad. Ik zou ook echt stressen hoor, manlief heeft het probleem en hoeft maar één keer in het potje te spugen (hihi) en dan ziek worden grrrrr

Hier ook nog steeds van het padje af. Heb mezelf vanochtend echt uit bed moeten slepen en ben van ellende maar uit huis gegaan en me laten verwennen door mijn schoonzus. Nu zit ik weer op de bank en zie er zo tegenop om die spuiten in mijn vermoeide lijf te steken blehhh hopenlijk hoor ik woensdag goed nieuws en kan ik gaan aftellen.

Nou meis schrijf het van je af. Ik denk aan je.

Hele dikke knuffels

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden