Ga naar inhoud

Wachtbankje maart

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hoi allemaal,

Ik reageer even snel...nog geen test gedaan, wil er toch graag iets meer tijd voor hebben dan even 's morgens voor het werken. Als het dan negatief is....Maar goed, zaterdagochtend gaan we testen, als het dan negatief is kruip ik weer lekker m'n bed in en als het positief is dan springen we een gat in de lucht.

Verder ben ik verschrikkelijk moe, herkenbaar? Ik heb het idee dat het van die verschrikkelijke bolletjes komt. Ben echt aan het werken, eten, slapen enz. Nergens geen energie voor. Erg vervelend.

Hoe gaat het met de rest? Succes met het verschrikkelijke wachten!!:gekruiste vingers 1

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@ Chablis ja die rituals is super, je huid ruikt nog uren heeeerlijk! en ben benieuwd wat jij te horen krijgt over badderen!

@ Mariella, thanks! Ik breng dagelijks 6 capsules progestoron in, dacht dat dat hormoon juist voor het bms is? Uit deze site maak ik op dat niet iedereen dat gebruikt.

@ Anne, spannend zaterdag! succes hoor!

Geplaatst

Moos, heel veel succes zaterdag! ik duim voor GROEN!

en ja ik ben nu een week na mijn positieve test en ben ook echt vanaf de middag veel moeier dan normaal en in de ochtend en middag bij vlagen heel misselijk.

Ga zo lekker mn bed in. Nou toi toi toi

Geplaatst

@Magda, begrijpelijk dat je een aantal dagen van slag bent geweest. Gaat het nu weer een beetje?

Alle meiden op het wachtbankje heel veel succes gewenst! Dat alles dromen mogen uitkomen.

Geplaatst

hoi hoi,

vanochtend weer in zh geweest voor FM. Eitjes groeien keurig, eigenlijk boven verwachting. Ik mag Puregon verminderen en moet zondag ochtend nog voor FM in plaats van de gepland maandag. Misschien kom ik eerder op de wachtbank zitten dan ik dacht.

Jullie hebben zoveel over de tarwekiemolie gehad dat ik gisteren zelf ging informeren bij De Tuinen en daar werd gezegd dat tarwekiem is eigenlijk de belangrijkste bron van Vitamine E en dat ik beter puur Vitamine E kan slikken om de innesteling te bevorderen. Nou ik weet het niet maar Vitamine E slik ik al 2 weken dus ik heb er alle vertrouwen in dat het deze keer wel goed komt.

hahaha help me aub herinneren op deze laatste woorden als ik over 2 weken doodzenuwachtig op de wb zit te bibberen. thanx

Moos,:luck: voor morgen

Geplaatst

Fijn dat ik niet de enige hier ben dan dat ik niet durf te poepen hahah...Verklaarde mezelf al voor gek.

@ Sandra: Thanks, zal alsnog een poging voor een goeie sticker wagen...

@Spaatje: Ik vind het heel erg vervelend voor je :-(. Hoop echt dat de volgende keer wel lukt! Duim voor je.

@ Moos: A.s. zaterdag al? Heel erg veel succes!!!

@ Fren: Ik hoop je ook gauw hier te zien, ookal is het slopend, maar wel weer een stap in de goeie richting.

@ Saab: Zo voel ik dat nu ook en wordt er ook helemaal GEK van.....

@ Kris: Ik duim ook voor jou!

Gister avond de hele avond een huilbui waar je U tegen zegt gehad. Mijn partner moest zelfs mijn les overnemen, omdat ik alleen maar kon huilen. Ik had het zo met mezelf te doen..

Tja...gelukkig vandaag een beter dag. Voel me nogsteeds onzeker want voel vanalles, maar dat kan ook door die schietpillen komen.

Maar vandaag probeer ik me even niet zo druk te maken hoor? Ik las ergens een opmerking van iemand dat ze zich niet druk maakt want ze heeft toch geen controle over haar lichaam. Daar denk ik dan maar aan!:gekruiste vingers 2 Liefs Bengel

Gast Sannie66
Geplaatst

Spanning weer te snijden hier op dit topic... enneh graag gedaan hoor Spaatje!

Ben wel benieuwd hoe het met Moos is en morgen is Monthe aan de beurt...

Maandag staan er 3 op het programma zie ik, maar heb een donkerbruin vermoeden dat er tenminste één eerder gaat testen ;-)

Geplaatst

Jeetje meiden wat spannend pff het is echt bijna niet te doen hé die wachtweken! Moos wen maar aan de moeheid, van zwanger zijn wordt je heeeeeeel erg moe!! succes morgen

Spaatje ik duim dat hij/zij blijft plakken.

Bengel: Heel herkenbaar wat je schrijft. De spanning is soms te veel! Gelukkig kan je huilen, ik wordt meestal boos hmm niet handig voor manlief x

Geplaatst

@Bengel: een huilbui af en toe hoort erbij, bij deze een dikke knuffel en veel positief energie!:hug::hug::hug::hug::hug::hug:

liefs

Kris

Geplaatst

OOowww.... ik heb iets doms gedaan... Gisteren getest....

Was negatief natuurlijk.... echt balen!

Maar was het nu te vroeg? (eigenlijk maandag testen) Mijn temp is nog steeds hoog, maar heb nu wel een soort van drukkend gevoel alsof ik ongesteld ga worden...

Niet cool....

Geplaatst

Maandag staan er 3 op het programma zie ik, maar heb een donkerbruin vermoeden dat er tenminste één eerder gaat testen ;-)

OW wie dan???...ik denk twee

Geplaatst

Even een vraagje hoe zit dat met die temperatuur.....weet dat het rond de eisprong hoger is en daarna zakt...maar in ons geval is de eisprong kunstsmatig, gaat de temp dan toch omhoog? En als die hoog(er) blijft heb je of koorts of je bent zwanger?????

Gast Sannie66
Geplaatst

Lieve Judith,

Het kan idd iets te vroeg zijn geweest.. hier wordt vaker de volgende uitdrukking gebruikt:

geen bloed, geeft moed...

suc6 nog met wachten meis...

Geplaatst

@Judith...kom nog even volhouden nog twee daagjes ik hoop het zo voor je...voor ons allemaal natuurlijk :gekruiste vingers 1

Gast Sannie66
Geplaatst
OW wie dan???...ik denk twee

Linda, Judith en jij?

Voor wat betreft de temp. Ik heb gelezen dat door het progesteron niveau (bij zwanger zijn) in je lichaam de temp. hoog is. Verder weet ik ook niet hoe dat dan zit met IVF/ICSI omdat je ondersteunende hormonen blijft gebruiken zoals de Ustrogan of Pregnyl... sorry meissie...

Geplaatst

Heb niet getemperatuurd toen dus weet het niet??

Morgen de echo pffffff word het weer spannender en dan hopelijk een goede ontdooiing volgende week.

Nog spannender als de vorige keer

Geplaatst
Lieve Judith,

Het kan idd iets te vroeg zijn geweest.. hier wordt vaker de volgende uitdrukking gebruikt:

geen bloed, geeft moed...

suc6 nog met wachten meis...

Dat was onze conclusie gisteren ook!! we zijn nu beiden een beetje in een rare stemming...

Ik was het ook eigenlijk niet van plan, maar voor ik het wist was de test gedaan! dom, dom, dom...

Mij is verteld in het ziekenhuis dat ik die temp in de gaten moest houden, de pregnyl is mijn lichaam wel uit nu, anders had ik wel positief getest.

geen bloed, geeft moed... geen bloed, geeft moed... geen bloed, geeft moed...

@ Spaatje & Linda: :gekruiste vingers 3:gekruiste vingers 3

Geplaatst

@ Icsi2009: Ik word meestal ook boos/chagrijnig voordat ik die enorme huilbui krijg...Idd lastig voor die mannen van ons. Maar gelukkig heb ik een hele lieve man die me erg steunt. Hoop jij ook!

@ Kris74: Dankjewel voor je heerlijke knuffel en je steun! Doet me echt goed.

@ Zjoedizz: Stom is het niet hoor dat je test...Die testdrang is bijna niet te harden vind ik. Vervelend dat het voor die 2 dagen verschil kan uitmaken he? Ik duim voor je overmorgen..zolang je nog niet menstrueert, blijf goede hoop houden..(tip van iemand die ik net hier las....goeie tip!.

@ Arzu: Ben heel benieuwd en duim ook voor jou.

Momenteel zie je bij mij de aders in de borsten goed en rondom de tepels. (meestal ook wel als ik ongi ga worden) Kan dit door die progesteron pillen komen?

Verder voel ik vrijwel weinig. eerste week was ik wat misselijk af en toe. Beetje vermoeiend. En begon ik al bepaalde eetvoorkeuren te krijgen. Dat heb ik nu absoluut niet meer.

Vandaag voel ik me zo fris als een hoentje. En voel me een beetje leeg van binnen.

Vanmorgen werd ik dan wel met buikpijn wakker. Het is alsof ik een hongergevoel in mijn onderbuik heb. Trekt wat samen allemaal. Soms een menstrueer pijn en last van darmen. Houd ook veel vocht vast en ben 2 kilo aangekomen. En temperatuur s'ochtens is redelijk hoger dan nogmaal.. Maar als je me vraagt of het allemaal aangeslagen is????

Het is niet echt anders dan gewoon ongesteld worden na mijn mening. Behalve dat honger/samenknijp gevoel dan.

Ik ben bijna al van mening dat het er gewoon niet meer zit, want ik voel me gewoon prima!

Zucht!! ik word knetter gek

Liefs Bengel

Geplaatst

Lieve meiden,

Helaas voor mij; vandaag alle 7 cryo's mislukt met ontdooien in EMC. Dus hoef vanmiddag niet langs om iets terug te plaatsen.. balen, balen, balen. Had het al een klein beetje verwacht want mijn cryo's mislukken altijd!! Nu met frisse moet maar aan de nieuwe poging beginnen. Maandag even bellen voor medicijnen en dan snel weer snuiven, slikken en prikken.. Ik hoop maandag weer op het bankje te gaan zitten voor een nieuwe poging. Hou een klein plaatsje voor mij alvast bezet, please?!

Houd de moet er in, "broed" allemaal lekker door op jullie mooie emmy's en ik hoop snel weer lekker positief nieuws hier te lezen!!! Ik reken op jullie!!

Liefs Lotje

Geplaatst

Hallo wachtbankje maart, daar ben ik dan. Vanmiddag 2 embryo's van goeie kwaliteit teruggeplaatst, 19 maart mag ik testen.

Wat een spanning hier op de bank, hoop dat er een hoop positief komt.

Vervelend Lotje, dat het mislukt is met zoveel cryo's. Je klinkt heel dapper, maar het zal toch weer een bittere pil zijn even. Ik wens je heel veel sterkte, we zullen het wachtbankje voor je warm houden!

Liefs,

Anne

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden