Ga naar inhoud

Wachtbankje maart

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@ Tess - buikpijn kan je hebben eigenlijk tijdens de hele wachttijd. Innesteling rond dag 5-7 na TP

@Arzu -als het goed is mijn TP is ook rond 13-14/03. Spanniee!!

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

WACHTBANKJE MAART

Oena , TP 13-02, 2 emmy's, testen 25-02

Audrey, TP 17-02, 2 cryo's, testen 02-03

Leeuw (Maaike) TP 18-02, 1 cryo, testen 02-03

Magda, TP 16-02, 2 emmy's, testen 03-03

Moos, TP 19-2, 1 embryo,testen 05-03

Monthe, TP 19-2, ? , testen 06-03

Linda J, TP 22-02, 1 top-embryo, testen 08-03

Zjoediezzz, TP 22-02, 1 top-embryo, testen 08-03

Spaatje ,TP 25-2 , t embryo, testen 08-03

Maartje2058, TP 23-02, 2 emmy's, testen 10-03

Pleun ,TP 24-02 ,1 top-embryo, testen 12-03

Tess ,TP 25-02 ,2 emmy's, testen 12-03

Bengel, TP 26-2, ? ,testen 12-03

Saab, TP 28-2 ..1 emmy, testen 15-3

Albert, TP 28-2,2 emmy, testen ?

zo nu staat iedereen er weer goed in

Geplaatst

Bengel, naar mijn ervaring de eerste week valt nog mee. De 2e vond ik altijd veel meer zenuwslopend. Tenslotte de innesteling valt ook ongeveer op de einde van de 1e week. Probeer ten minste de eerste week dus rustig doorkomen. Wij duimen allemaal voor jou:ygg:

Geplaatst
WACHTBANKJE MAART

Albert, TP 28-2,2 emmy, testen 15-3

zo nu staat iedereen er weer goed in

Heb mijn testdatum erbij gezet...weet nu ws hoe het moet, als jullie dit lezen haha (zoniet dan is het niet gelukt)

Geplaatst

Maaike,

Heb je jezelf nog in bedwang kunnen houden om niet te testen?

Ben voor je aan het duimen dat je hier een goed bericht kan plaatsen en een groene regel kan maken!!!

:aaaflowersmiley:

Moos,

Jij staat nu als tweede op de lijst om te mogen testen, brrrr spannend!!

Ik wil jou ook succes toe wensen, ook voor jou :myfignerscrossed:

Geplaatst

Haai allemaal,

Ik vind het zo onduidelijk over de evt. innesteling. Ik heb gelezen, 2-5 dagen na je terug plaatsing en ook ongeveer 8 dagen na je punctie. Hier lees je steeds 5-7 dagen na je tp en zelfs een keer heb ik 12 dagen voorbij zien komen...

Ik heb donderdag de punctie gehad, en ik heb ook nog steeds last van mn buik. Dus lekker een beetje rustig aan doen, en mn mannetje lekker voor me laten zorgen :)

Groetjes en veel geluk allemaal. Het is al maart!! spannennnddd!!...

Geplaatst

Maaike ik wil je ook alvast succes wensen voor de test morgen. Wat goed dat jij je hebt weten in te houden om eerder te testen. Ben bang dat ik at niet kan.

YES, de 1e week zit erop. Nu komt de lange slopende 2e week. Ik voel sinds 2 dagen met vlagen wat "kriebelen" in mijn onderbuik richting lies. Ook heb ik het gevoel soms dat ik ontzettend meot plassen terwijl mijn blaas dan helemaal niet echt vol is. Helaas moeten we toch nog afwachten wat dit te betekenen heeft.

Geplaatst

@ Linda....maandag is toch geen testdag joh, we gaan gewoon collectief op zondag testen..of zaterdag maar in elk geval voor :goodnews:

Geplaatst

Lieve meiden,

bedankt voor jullie berichtjes. Maar helaas geen groene regel voor mij: ben ongesteld geworden. Wil iemand mij rood maken?? Ik ben er niet zo van de kaart van als de eerste keer dat het mislukte. Gelukkig maar. Even verdrietig zijn en dan vol goede moed op naar poging 2. Eerst even lekker naar Amerika op vakantie!

Andere dames, toi toi toi!

Geplaatst

:eskimo:Hi Lady's,

Ik heb morgen (dag 14) weer echo om bms te meten. Vrijdag was het nog maar 5mm.. Ben sinds dien overgegaan op 3x 2mg progynova (i.p.v. 2x2mg) hoop dat we tegen de 9mm aan zitten.

Verwacht dit weekend tp in het EMC als alles meezit. Ze moeten nog wel uit de diepvries kunnen. Tot nu toe is dat nog nooit gelukt. Maaar heb goede hoop, heb er zeven. Er moeten er toch wel twee overblijven?... I hope so.

Keep my fingers crossed voor iedereen die al aan het aftellen is tot de test... Dat zijn meestal de moeilijkste dagen..

Greetz Lotje

Gast Sannie66
Geplaatst

Hey Maaike, wil je sterkte wensen meis... hoop dat jij/jullie veel afleiding kunnen vinden in de US of A.

Geplaatst

WACHTBANKJE MAART

Albert, TP 28-2,2 emmy, testen 15-3

ik vindt dit voorlopig niet echt een goede maand en we zijn pas op de 1e dag van maart

leeuw sterkte hoor

Geplaatst

Maaike: ik wil je net succes wensen met bloedprikken, lees ik dat je ongesteld bent geworden. He gatver wat balen! Dat komt effe hard aan he. Succes met het een plekje geven en alvast veel plezier op vakantie!!

Ik ga zo bloedprikken. Niet dat dat nog spannend is, want ik ben nog steeds ongesteld. Ik ben meer benieuwd naar het gesprek morgen met de gyn. Hoop dat ik snel kan starten met poging 2.

Geplaatst

Hey Audrey, Wat houdt dat precies in dan?

Ik ben ff wat minder happy, voel me als een vaatdoek. erge buikpijn na de laatste pregnyl zondag. Volgens het zh geen overstimulatie, maar volgens mij hang ik er wel tegen aan. Vandaag ook thuis gebleven (we zijn gelukkig eigen baas), ik slaap erg veel en dacht vanmorgen dat ik van mijn graatje zou gaan...

Ik moet zeggen dat ik dr nu wel ff een beetje klaar mee ben, ik heb totaal geen energie. PFFF...

Geplaatst

Nou lieve meiden, ben net naar het SFG (Rotterdam) geweest en bms zit nog steeds op 5 mm :CuutKuw258698217: Niet gegroeid sinds vrijdag en dat terwijl ik toch 4 pilletjes van 2mb progynova slik per dag!

Snap er niets van, gyn ook niet. Vrijdag weer meten, ben nu op dag veertien, en zal dit weekend toch wel terug worden geplaatst (EMC). Iemand anders ervaring hiermee?? Weet echt niet hoe ik dat bms dikker kan krijgen. Loop ook bij osteo en drink nu aprosoja, schijnt misschien ook te helpen. Alle tips zijn welkom!

Succes lady's steek ook een kaarsje aan voor jullie en keep my fingers crossed voor iedereen die nu in de spanning van het testen zit!! :myfignerscrossed:

Liefs,

Lotje

Geplaatst

Lotje...een tip..ik heb de laatste 2 cyclussen nog tarwekiemcapsules geslikt en het bms was echt duidelijk veel groter dan de vorige keren.

Ik slik Materna van centrum en daarnaast nog 2 tarwekiemcapsules (alleen ruim voor de tp..nu niet meer). Misschien t proberen waard.

Groetjes Manon

Geplaatst

Hi Manon,

Geweldig, 'k ga direct aan de tarwekiemcapsules! Geweldige tip! Baat het niet schaad het niet!! Ik slik daarnaast standaard van die prenatale multivitamines van Solgar. Krijg door jou direct ook weer een beetje hoop want zie dat je zwanger bent geraakt van een cryo'tje toch? Geweldig!!! Geniet van je zwangerschap!! :greatgirls:

Groetjes,

Lot

Geplaatst

Heey Moos,

Hou je het nog wat vol?

Je bent de volgende zag ik net op het lijstje...

Het zou mooi zijn als er weer eens een groen regeltje tussen zou komen!

Succes!

Geplaatst

Hoi Lotje,

ik zit ook aan de tarwekiemcapsules, hier gelezen als tip voor het innestelen... Gisteren had ik mijn eerste meting (dag 10) en mijn BMS is al 11,7! Nou is het bij mij altijd wel snel dikker, maar dit was wel erg snel zei de gyn. Dus wie weet, zeker het proberen waard, ook goed voor de weerstand!

Succes!

Caroline

Geplaatst

Morgenochtend testen, pfff vind het erg spannend!

Ik ben blij dat die wachtweken voorbij zijn. Voor degene die nog in hun wachtweken zitten wens ik heel veel sterkte met wachten.

Groetjes Daantje

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden