Ga naar inhoud

Wachtbankje maart

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Gerreber en bianca super gefeliciteerd! Eindelijk weer eens wat groen hier.

Op naar een mooie eertse echo. Gerreber wat krijg jij de echo al snel zeg, de meeste van ons waaronder ik moeten wachten tot een week of 6-8.

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

GERDA!!!!!!!!!!!!!! Ik ging steeds even kijken en was al een beetje bang omdat we niks hoorden, maar helemaal geweldig!!! Gefeliciteerd!!! :woohoo:

Nou de andere meiden van ons novembergroepje nog...

Caroline

Geplaatst

WHOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOO Gerda en Bianca van Harte gefeliciteerd.

Weer 2 groene regels erbij.

Echt fantastisch voor jullie. En nu zorgen dat ze ook echt goed blijven zitten.

Geniet ervan.

Liefs Renate

Geplaatst

Hoi Meiden,

Ik moet even van me afschrijven.

Echt ik word gekkkkkkkkkkkkkk van mezelf! Nog 3 dagen tot het testen. Vandaag de hele dag duizelig alsof ik suiker te kort had. Ik ben maar iets eerder naar huis gegaan van mijn werk (het is 90 min. rijden) om niet dizzie in de auto te worden maar een mars mee genomen.

Nu misselijk na het eten. Meiden hebben jullie hier ook last van????????

Of komt dit ook van die bolletjes?

Liefs Renate

Geplaatst

O Renate, ik word haast zenuwachtiger voor jou dan voor mezelf, haha! Drink je wel genoeg?

Gerreber, ik heb net wat van jouw stukjes teruggelezen om te zien wat voor een "voortekens" je had (en of ik soortgelijke tekens heb: hm, vandaag ook wat warm/verhoging, hoofdpijn, moe... of is het TOCH de Utrogestan? Echte krampen heb ik niet, wel zo nu en dan een steekje). En jouw horoscoop & droom waren dus echt wel helemaal waar!!! En...je hebt natuurlijk 2 embryo's teruggekregen. Nu is het dus nog spannend wat je straks met de echo te zien krijgt!!! Leuk, hoor...

Meiden, hebben jullie het ook regelmatig koud? :smiley_freezing:

Ik ga eten... Fijne avond, meiden!

Geplaatst

Annema heb je nu ook alweer dat de baarmoedermond "omhoog" kruipt wat je herkende van vorige keer?

Iig dat je de utrogestan niet zo goed binnen krijgt .

Geplaatst

Hoi Arzu, dit is mijn 1e IVF poging en dus mijn 1e X met de mutsenbolletjes, maar wat bedoel je precies? Dat het inbrengen moeilijker gaat? Strakker? Ik heb sinds zaterdag wel dat ik vochtiger ben. Zaterdag(-ochtend) was het heel erg!

Iemand heeft hier wel eens geschreven dat op een gegeven moment het inbrengen van de bolletjes minder makkelijk ging, alsof ze minder ver wilden. En toen bleek dus dat ze zwanger was! Nou, met het inbrenghulsje gaat het best fijn... Als ik me goed ontspan, glijd het best goed naar binnen. Echt diep doe ik het niet (zo'n 3 a 4 cm).

Gebruiken meerdere dames de Utrogestan-inbrenghuls?

Geplaatst

Sorry meid wat dom van me!!!

ja ik heb dat laatst ook geschreven en iemand zei me toen ja ik ook idd.

De vorige keer was ik toen wel zwanger toen dit gebeurde....

Maak jezelf maar:boff: hahahhaa

Geplaatst

Allereerst de groene dames: GEFELICITEERD!! het is jullie gegund!

@dafke32 dankjewel!

Na m'n telefoon gesprek met het zhuis en berichtje van vanmorgen ben ik naar de apotheek gegaan om de tests te kopen. Toen ik wou gaan testen zag ik tot mijn grote schrik..het rode monstertje, dacht ik.. de test gedaan en ben erna meteen naar buiten gegaan om een sig te gaan roken (was gestopt..) terwijl ik m al had aangestoken ging er zoveel door mn hoofd.. en bedacht me opeens.. bruin.. geen helder rood.. Er is toch nog hoop!!! En zoëven voelde ik weer wat steken in de buurt van mn eierstokken.. weer bruin.. Ben ergens zoo blij dat het geen helder rood is en wij nog mogen hopen.. Woensdag is de 17e dag na de punctie..en mag ik nog een test doen :happy: Aan de andere kant, heb ik altijd een lange cyclus en verwacht mn ongi dan ook pas volgende week.. Weet niet zo goed wat te denken of voelen op dit moment.. Eerst nog maar genieten van dit moment?!

Geplaatst

Ja Annema, ik gebruik hem ook! En ik had net als Arzu moeite met inbrengen vlak voor testdatum (en toen zwanger).

Wachtweek 2 is net begonnen, ik merk nog steeds niet veel. Wel vandaag weer wat ongi-krampen. Ik ben wel voortdurend bezig met de vraag of ik me de vorige keer net zo voelde als nu, zoals met die bolletjes nbrengen. En maar hopen dat het snel

minder makkelijk gaat!

Ik heb het niet koud , maar zoals de meesten van jullie ben ik wel vaak moe. Ach ja, ik hoop maar dat ik eraan moet wennen als zwangerschapsverschijnsel het 1e trimester :)

Aafke

Geplaatst

GERDA!!! geweldig! Ik heb vandaag verschillende keren gespiekt va mn werk en omdat er maar niks gepost werd dacht ik dat het negatief was. Maar je HCG is echt megahoog! Hoeveel emmies zijn er terug geoplaatst?

Van harte meid, het is je gegund~!:woohoo:

Geplaatst

Heyy!

Voor de groene meiden van harte harte gefeliciteerd!! Super!!

Ik gebruikte die inbrenghuls ook alleen afgelopen weekend ging het heel moeilijk. Net of ik ergens tegen aan zat. Dus maar even de andere manier;-)

Ik denk ook dat ik me wat meer moet ontspannen.

Koudd heb ik het zeker niet, heb het eerder warm met regelmaat. Verder weinig last.

De 2e week gaan we in....

Marlijn

Geplaatst

Oeff, de laatste 2 weken waren koekies vergeleken bij de laatste avond zeg. Heb nog nooit zoveel moeten plassen als gister en vandaag maar dats gelijk ook een mooi excuus om broek te koekeloere op eventuele rode ongewenste duivels......

Nog 1 nachtje en dan officieel testen maar na de negatieve (1 dag te vroege van vandaag) maar weer geen rode duivels is de kans nog steeds 50 / 50......

De ongi steken in mijn onderrug en eierstokkengebied nemen toe dus ik ben voorbereid op het slechte nieuws, dan kan het altijd weer meevallen:hypocrite:

Geplaatst

Gerda: :woohoo: Gefeliciteerd meid!

Voor alle andere groene dames hetzelfde natuurlijk!!!

Geplaatst

Aafke dat de baarmoedermond hoger kwam te zitten heh!

Dat merk ik nu wel dat die al wat hoger zit maar ja weet het niet hoor....

Geplaatst

meiden met de rode regels: heel veel sterkte en een dikke megaknuffel

meiden met de groene regels: van harte gefeliciteerd!

meiden die één dezer dagen gaan testen: toi toi toi (voel gewoon de spanning als ik jullie berichtjes lees)

Geplaatst

Gerda wat een goed nieuws zeg, van harte proficiat en ik hoop dat je er mega van kunt genieten.

@Lafinah, ben ook benieuwd wat de uitslag nu was meis???

@iedereen die nog op de w. bank zit, volhouden meiden, hopelijk worden er nog meer regels groen.

Ik zit dan wel niet officieel op het wachbankje maar zit hier thuis wel op het wachtbankje.

Ik ben steeds misselijk na elke maaltijd, heb krampen/buikpijn, maar op een rare plek, boven mijn navel links en rechts, normaal bij menstruatie heb ik dat onder mijn navel, maar heb toch ook wel erg last van rugpijn, kortom een hoop gerommel en ik weet niet wat ik er van moet denken. Mag donderdag wel een testje wagen, maar dat duurt nog even.

Iemand enig idee?

Liefs

Bianca

Geplaatst

Hoi Annema,

Ik drink juist ontzettend veel.

De duizeligheid is gelukkig verdwenen. Mijn mannetje had een heerlijke pasta gemaakt (lekker veel koolhydraten) daar ben ik behoorlijk van opgeknapt.

Nu alleen vreselijk misselijk ik hoop dat dat dan maar een positief hintje is.

Hoe gaat het met jou? Je loopt behoorlijk te rommelen met die bolletjes of niet?

Probeer ze eens zo diep mogelijk te schieten! Dan komt er ook minder troep uitlopen en blijft er meer medicijn zitten.

Succes

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden