Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hahahaha....

Lekker hè, zo mutsen...

:36_1_13:

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Sharon,

Wij lopen ongeveer gelijk op.

Ik heb 2 april de punctie gehad.

Heb soms een ongie gevoel, maar goed daar kun je ook niks van afleiden....

Die mutsenbollen zorgen zeg maar ook voor lichamelijke toestanden.

Tja, het is wachten op ongie of op een positieve test.

Doe voor iedereen het laatste maar!!!!

Geplaatst
Sharon,

Wij lopen ongeveer gelijk op.

Ik heb 2 april de punctie gehad.

Heb soms een ongie gevoel, maar goed daar kun je ook niks van afleiden....

Die mutsenbollen zorgen zeg maar ook voor lichamelijke toestanden.

Tja, het is wachten op ongie of op een positieve test.

Doe voor iedereen het laatste maar!!!!

ik zit ook echt in spanning kan echt niet meer wachten tot het weekend ongie gevoel heb ik af en toe heel licht.

Weet ook niet waar het aan ligt maar ik hoef bijna niet meer naar de wc wel om te plassen natuurlijk hebben meer van jullie dit normaal moet ik 2 keer per dag haha (fijne info he dames)

@ PIPPE BEN JE ECHT NEGATIEF ZAT JE AL OP DE TESTDAG DAN JE MAG TOCH VRIJDAG PAS ALLES KAN NOG HE MISSCHIEN BEN JIJ EEN LATE HCG 'R DUS ZOLANG ER GEEN ONGIE IS NIETS AAN DE HAND (OF BEN JE ONGIE)

Geplaatst

Oh nee Pippe dat meen je niet, maar ik zag dat je over 3 dagen pas mag testen dus het kan nog ik zou over 3 dagen gewoon nog een test doen.

Sterkte.

Geplaatst

Och nee toch Pippe!

Hebben jullie negatief getest of is je vriendin ongesteld geworden?

Wil jullie heel veel sterkte toe wensen om dit samen te gaan verwerken!

Dikke knuffel van mij voor jullie!

Geplaatst
De bovenste dames heb ik paars gemaakt, ik heb volgens mij geen van alle de laatste tijd nog hier op dit topic gezien.

Maar goed, verwijderen vind ik ook niet leuk om te doen, omdat ik nog wel eens aan hun denk en misschien komen ze er ooit nog bij.

Lief van je, Wish! Maar ik pak het deze ronde helemaal anders aan en je mag me dus wel uit het lijstje halen... ik werd er zo verdrietig van om steeds maar weer op het rode lijstje terecht te komen en mezelf steeds te vergelijken met anderen en onterechte conclusies te trekken uit de 'statistieken'... deze keer lees (en leef!) ik uitsluitend op de achtergrond met jullie mee. Mijn eigen situatie laat ik even buiten beschouwing.

Liefs voor alle dames hier!

Geplaatst

Hey dames..

Officieel is onze testdatum 17 april. Maar vandaag is 2 weken na de tp. Omdat we onze zenuwen niet meer de baas waren hebben we vanochtend een test gedaan. Mijn vriendin is niet ongesteld. Maar omdat ze de utrogestan tot vandaag moest gebruiken, kan dit de menstruatie uitstellen. (soms wel tot een week na stoppen bolletjes). Ik hoop dat ze een late hcg'er is.. Maar we zijn er bang voor.

Bedankt voor jullie berichtjes. Ik hoop van harte dat het zaterdag alsnog raak is....

Geplaatst

Voortraject:

Elvira: Start pil in maart

Heids: Start eind maart met Progynova (cryo tp)

Ddhh: 25 maart Start Deca

Michelle: 16 april start Deca

Echo:

FM:

Mariska: 14 april 1e

Punctie:

Aimee: 13 april

Terugplaatsing:

KayKay: 11 maart 2 cryo's (op 23 maart ongesteld geworden)

Eslief:19 maart (1 embryo)

Vanessa: 19 maart 1 cryo's (twee hebben het ontdooien niet doorstaan)

Sannie: 20 maart (2 embryo's)

Nath82: 22 maart (2 embryo's)

Sandra: 25 maart (2 embryo's)

Kimmie: 27 maart (1 embryo)

Pippe: 31 maart (1 embryo)

Lala: 3 april (2 embryo's)

Suus77: 3 april

Surinails: 4april

Sharon: 4 april

Wish: 6 april (2 embryo's)

Schattie: 14 april

Paula: 16 april

Testen:

Annema: 30 maart

Lonneke: 1 april

Eslief: 2 april

Jolan: 2 april

Vanessa: 4 april

Nath82: 5 april

Sandra: 8 april

Kimmie: 10 april

Pippe: 17 april

Sharon: 17 april

Lala: 17 april

Surinails: 18 april

Wish: 18 april

Schattie: 28 april

Paula: 1 mei

Ik zag dat Surinails een positieve test had, wat super zeg!

Maak jezelf hier ook maar eens mooi groen!!!

MarMira,

Heel veel sterkte voor de 2de Icsi behandeling!

Geplaatst

Pippe,

Dan is er nog 'niks' aan de hand hoor!

Die bollen hebben bijv bij mij de menstruatie niet tegen gehouden en ik werd op dag 14 ongesteld. 1 keer 's nachts van dag 14 op 15, was toen al blij dat ik dag 14 was doorgekomen....

Houd met z'n tweetjes nog wat energie over om elkaar te steunen en hopelijk komt er geen menstruatie en test je toch nog positief!

Geplaatst

Pippe, ik duim gewoon heel hard voor jullie!! Geef de moed nog niet op. Een mega dikke knuffel voor jullie.

MarMira: heel begrijpelijk! Doe wat je goed voelt!

Annema: dank je wel. De dagen gaan nu echt kruipen.......

Geplaatst

De punctie is goed verlopen. 5 eitjes waarvan 4 goeie die bevrucht zijn. Voldoende goeie spermacellen,YES!!! Moest wel weer ff zuchten hoor toen ik het aantal 19 van Paula zag. Wat een toppie score! Omdat ik er niet zoveel heb, heb ik misschien ook wel minder last van alle kwaaltjes. Eigenlijk bijna niet;) De narcose ging super om 8.00 was ik in dromenland en om 8.30 weer helemaal wakker zonder bijwerkingen. In de kliniek in Nantes worden alle puncties onder narcose gedaan. Waarom weet ik niet maar vond het heerlijk. Toen ik terug op de kamer was had mijn lieve schat een nieuwe Cosmo, chocolade en een kopje koffie voor me gehaald. En bij thuiskomst ontpopte hij in een ware topkok die heerlijk 'gekookt' heeft!!!

Vandaag worden we gebeld (wachten is echt vreselijk....) of ze zich gedeeld hebben of niet. Time goes by..so slowly!!!

Geplaatst

Aimee, fijn he, onder narcose ;-)

Ik ga voor je duimen dat ze alle 4 goed doordelen!! Heel veel sterkte met het wachten hierop.

Groetjes,

Angela

Geplaatst

Pippe, ik duim mee dat er toch nog een positieve test uit komt!

Gisteren een dagje weg geweest en gemerkt dat ik de rust wel even kan gebruiken.

Ga ook de huisarts bellen, wil toch met iemand gaan praten denk ik. De BBZ, 2 miskramen en nu weer het niet lukken hakt erin. En wil kijken of ik misschien ergens me ei kwijt kan. Slaap al slecht vanaf BBZ ( 6 jan) en dat is echt dodelijk vermoeiend.

Ik was wel blij te horen dat bij de cryo TP ik geen mutsenbollen hoef! Heerlijk!

Geplaatst

JOEPIE!!! We hebben het goeie nieuws dat 3 van de 4 zich aan het delen zijn!! Morgen terugbellen hoe het met de 'blobjes' gaat en dan vrijdag de tp.

Geplaatst

Aimee wat een goed nieuws op naar vrijdag dan maar. Succes.

Kimmie dat heb ik ook gedaan met een psycholoog praten en ik kan je zeggen het lucht echt op. Ik loop inmiddels bij een psychosomatische fysiotherapeut omdat ik door alle spanning ook nog eens heel veel lichamelijke klachten had en ik moet zeggen het werkt wel. De pijn in rug bijv. is nog niet over maar we gaan de goeie kant op. Dus ik kan het je absoluut aanraden om met iemand te praten. Succes.

Ik ben net terug van het zh en er zitten er weer 10 grotere en een heleboel kleine. Vrijdag terugkomen voor de tweede meting en dan zien we wel weer verder.

Geplaatst

Voortraject:

Echo:

FM:

Mariska: 16 april 2e

Punctie:

Terugplaatsing:

Schattie: 14 april

Testen:

Schattie: 28 april

Zo even lijstje aangepast met de 2de fm

Geplaatst

Ik heb mij terugplaatsingsdatum even aangepast.

Pipe: het is nog geen vrijdag en ze is nog niet ongesteld.. dus blijven duimen.

Aimee: Fijn dat er 4 goed bevrucht zijn. Ik heb voor de tweede keer ook weinig eitjes eerste keer 2 en nu 3, maar ja je weet wat ze zeggen, er hoeft er maar een goed te zijn om zwanger te raken! Ze bellen vanmiddag of het gelukt is en hoelaat ik de terugplaatsing morgen heb.

Wish: Nog drie dagen wachten, is het nog uit te houden?

Voortraject:

Echo:

FM:

Mariska: 16 april 2e

Punctie:

Terugplaatsing:

Schattie: 15 april

Testen:

Schattie: 29 april

Geplaatst

Kimmie, in MMC Veldhoven is er een psychologe verbonden aan het fertiliteitsteam. Misschien bij jullie in t ziekenhuis ook?

Helpt wel hoor, met iemand erover praten. Succes in ieder geval.

Schattie, Aimee: ik duim voor jullie dat ze gaan blijven zitten. 1 is er genoeg!

Maris: ziet er goed uit! Die aantallen! Ik ga voor je duimen dat er vele goede uitkomen, bevruchten en goed gaan delen.

Geplaatst

Yes, ze hebben van het ziekenhuis gebeld. Morgen om kwart over elf de terug plaatsing. Alle drie eitjes waren zeer goed gedeeld. Ze plaatsen morgen twee emmy's terug.:bf_new:

Geplaatst

@Maris: nope..........begin nu langzaam aan mn nagels :S

hihi

Zo erg is t nog niet, maar ga toch een lading testen in huis halen. Kan niet meer erg lang wachten hoor! :D

Schattie: succes morgen! En klinkt goed, dat ze alle 3 goed doordelen!!

Geplaatst
Moest wel weer ff zuchten hoor toen ik het aantal 19 van Paula zag. Wat een toppie score! Omdat ik er niet zoveel heb, heb ik misschien ook wel minder last van alle kwaaltjes. Eigenlijk bijna niet;)

Vandaag worden we gebeld (wachten is echt vreselijk....) of ze zich gedeeld hebben of niet. Time goes by..so slowly!!!

Hoi Aimee,

Hoe is het nu met je buik?

Ik kan me voorstellen dat je dan een beetje 'baalt', zeker omdat ik met die grote aantallen aan kom zetten. Probeer je in te denken dat dat niet altijd meerwaarde heeft.

Ik ben blij van die druiventrossen af te zijn, want ik heb best moeten afzien. Vandaag nog een lekker dagje rust thuis en morgen weer werken. Ik heb nog wel even aan je moeten denken, want was erg bang voor de pijn tijdens punctie, ik dacht: geef mij ook maar narcose!

Mocht ik je niet meer "spreken": ALVAST SUCCES MET TERUGPLAATSEN!

Xxx

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden