Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Lieve Pleun,

We gaan woensdag nog niet testen.

Eerst die dag maar eens door zien te komen zonder ongie!

Kan op dit moment wel positieve energie gebruiken, dus jullie berichtjes doen me goed.

Bedankt allemaal!!!

Ben de wachtdagen tot nu toe goed doorgekomen.

Het is toch vrij snel gegaan, voor mijn eigen gevoel.

Maar nu......Die laatste dagen nog.

We hebben beide nog een positief gevoel, maar tegelijkertijd ook wel 'angst'.

Als het toch weer niet lukt, met elke keer weer perfecte embryo's.

Het verschil met vorige keer is:

-Er zijn perfecte spermacellen gevonden. (vorige keer waren ze ook goed maar de vorm was wat afwijkend)

-Op dag 2 al terug geplaatst.

-Dat ik op dag 8 na tp pijnlijke kramp heb gehad in m'n baarmoeder.

Als ik deze dingen nu lees, geef ik mezelf weer een op:kermit:. Hihihi!

Op naar woensdag!

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Als dat eens zou kunnen. Dat ik nu ga slapen en donderdag wakker word.

Vandaag nog een late dienst en dan ben ik morgen en woensdag vrij.

Dan t/m zondag vroege diensten en dan heb ik vakantie!!!!

Geplaatst

Oh heerlijk vooruitzicht heb je dan lekker een paar weken vrij. Ik moet zeggen dat ik het nu na bijna 11 maanden wel zat ben maar de afgelopen 3 weken samen met mijn mannetje waren heerlijk.

Dus nog even een paar stress daagjes en dan heerlijk genieten van een zwangere vakantie.:B-0020:

Geplaatst

Oh Wish dat klinkt echt wel goed hoor, succes nog even met het wachten de laatste dagen. Wordt helemaal blij van je opsomming, klinkt echt goed hoor! Laat het waar zijn, en straks lekker een mooie test. Wel knap dat je kunt wachten met testen zeg.

Groeten van Shan

Geplaatst

Shanna,

Tja, dat wachten met testen is voor mij niet moeilijk hoor.

Ik zit nu op dag 12 na punctie dus dan zal de test nog wel negatief zijn.

We wachten echt liever met testen tot de dag dat we denken dat het wel eens gelukt zou kunnen zijn.

Succes morgen, ík zal aan je denken!!!!

Geplaatst

Shanna veel succes vandaag!

Vandaag de echo is pas om 14.45 uur. En dan nu al even wakker, dan duurt de dag lang!

Maar goed heb vrijdag nog een snelle blik mogen hebben en daar zag alles er goed uit. Dus maak me weinig zorgen, alleen maar veel zin in!

Geplaatst

Kimmie,

Ik wil je veel kijkplezier toewensen!

Breng je daarna verslag uit?

Shanna,

Ik weet niet hoe laat je Fm hebt en of je dit dan nog leest.

Heel veel succes vandaag!!!

Maris,

Hoe gaat het met jou en je vriend?

Hebben jullie nog vakantie zodat jullie elkaar deze dagen goed kunnen steunen?

Geplaatst

Ja natuurlijk kom ik straks even verslag brengen!

Bjorn heeft me al 10 x gesmst, dat hij er zoveel zin in heeft. Zo betrokken, zo schattig!

Geplaatst

Wish het gaat redelijk. Nee mijn vriend is gisteren weer begonnen met werken dus het 'gewone' leven is weer begonnen.

Hoe is het met jou kun je de zenuwen een beetje onder controle houden?

Geplaatst

Zit de vakantie er al weer op!!! Jeetje, voor mijn gevoel heel snel gegaan, ik hoop dat mijn 3 weken toch langer zullen gaan duren.

Gisterenavond kon ik het niet meer droog houden.

We lagen in bed en mijn vriend geeft kusjes op mijn buik en zegt: "Doe jullie best, 1 of 2 moeten er toch echt blijven zitten, jullie krijgen zo'n geweldige mama!"

Nou, m'n hart brak en ik kon de tranen echt niet binnen houden.

De vreugde van het zwanger kunnen zijn, de angst van het niet zwanger zijn gingen beide door mijn hoofd.

De tranen kwamen er omdat ik bang ben dat het nooit zal gaan lukken en dat ik nooit een mama zal worden.

Mijn vriend gaf aan dat we door blijven gaan tot het ooit een keer zal gaan lukken.

De gyn zegt toch ook dat het een keer moet gaan lukken.

Het gaat elke keer volgens het boekje.

Als het deze keer niet gaat lukken, wil ik zelf een keer binnenste buiten worden gekeerd. Het lijkt me logisch dat er dan iets bij mij binnen niet helemaal goed zit.

Pffff, ik weet het even niet meer......

Geplaatst

Och Wish wat herkenbaar die angsten, maar hou hoop want de voor tekenen zijn heel goed. Het is dat ik niet weet hoe ik een foto moet plaatsen hier maar ik heb net echt 2 kaarsen voor jullie aangestoken.

Kom op he het gaat goed komen en jij word over een paar maanden een geweldige mama en als jij nu het goede voorbeeld geeft kom ik je binnenkort ook een keer volgen samen met Shanna en Babeth.

Ik kreeg net een telefoontje of ik morgen even wou zwemmen met mijn nichtjes haha ik was vergeten dat ik ze dat ooit beloofd had, maar heb er wel zin in. Is wel in een binnenbad hoor haha hier in het dorp.

Geplaatst

Maris,

Oeps, vergeten. Kan gebeuren toch.

Maar je hoeft in ieder geval niet bang te zijn voor :leuk:

Veel zwemplezier!

Geplaatst

Hoi dames

nou he he....mijn menstruatie is vanmiddag outof the blue gekomen hehe.....eindelijk op cd 42!

net meteen even zitten rekenen....normaliter moet je in Brussel voor een cryo tp in eigen cyclus een echo + bloedafname doen op cd12, dat is dan 30-8, cd14 is de afspraak met onze arts. Ik hoop dat we de eerste week van september de tp nog ingepland krijgen maar zal waarschijnlijk lastig worden daar de arts moet beslissen en die er pas 1-9 weer is.

Voor de zekerheid laat ik een echo maken en bloed afnemen, indien de follikel dan al 17 is of groter moeten we wachten.....spannend weer hoor, ik krijg gewoon weer de kriebels!

Wish, je hebt gezien he bij IVF-vader, jij wordt de volgende!!!!! en zoals Maris al zegt, zij, Shanna en ik zullen je volgen!!!

liefs

Babeth

ps. knap dat je je nog kunt inhouden, ben trots op je!!!

Geplaatst

Wat fijn voor je Babeth, dan kun je je tenminste weer richten op de volgende tp!!! En de eerste week van september is toch al wel heel dichtbij!

Geplaatst

Vandaag de echo gehad, en alles was perfect. Kindje ligt goed op schema.

Het had zelfs de hik en op een gegeven moment zag je het zwaaien met de armen.

Wat is dit machtig om te zien zeg!

En wat ben ik trots ons, dat we dit toch geflikt hebben!

Weer een mooie foto meegekregen, en daar kan ik de hele tijd wel naar kijken!

Geplaatst

Babeth,

Eindelijk!!!!!!!:occasion16:

Wat ben ik blij voor je dat je nu ongesteld bent geworden.

:silly-woohoo:

En zoals Mart al zegt, de eerste week van september duurt niet lang meer.

Geplaatst

Kimmie,

Wat geweldig fijn dat alles goed is met jullie kindje!!

Leuk om te lezen dat je schrijft dat jullie dit geflikt hebben. Hihihi!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden