Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Maris,

Ik zal morgen ook voor jullie duimen, sterkte!

Dat ze inderdaad wel iets gevonden hebben, niks ernstigs, behandelbaar.

Hopelijk met een spoedig herstel!!

Ik voel me niks anders dan na alle andere tp.

Pijnlijke wat opgezette borsten. Leve de witte bollen!!

Morgen zit ik op dag 8 na punctie. (tja, ik tel vanaf de punctie)

Vanaf dag 14 na de punctie kan ik mijn ongie gaan verwachten.

Word elke keer ongie door de bollen heen, dus dat zal nu dan ook wel zo zijn.

Of niet.......???

We zijn beide nog positief over deze tp en hebben echt nog veel hoop dat het goed zal gaan.

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wish ik draai me duimen rood voor je! Het gaat lukken meis, jullie zijn positief en ik ook!

Ik moet zo naar het ziekenhuis, ben afgelopen week ruim 2 kilo afgevallen en kan eigenlijk niets eten. Dus ze gaan geloof ik kijken voor medicatie.

Geplaatst

Net terug, alles was goed. Krijg medicijnen voor de misselijkheid.

Ook nog even naar de kleine mogen kijken en daar ging alles goed mee, hartje klopte weer goed.

Geplaatst

Kimmie,

Wat super dat je jullie kindje weer hebt kunnen bewonderen!!

Fijn dat je medicatie krijgt om de misselijkheid tegen te gaan.

Je moet nu wel aan gaan komen, al is het beetje bij beetje.

Succes.

Maris,

Ik duim voor jullie!!!

Babeth,

Ik denk aan je en hoop dat je ongie snel zal komen!

Geplaatst

Kimmie goed om te lezen dat je nu medicatie krijgt, hopelijk kom je dan gauw weer wat aan. Fijn dat met jullie kindje nog alles goed gaat, wel fijn om nog even te zien toch!

Babeth toch kan me voorstellen dat je baalt zeg. Bestaat er geen onig dans of zo die je kunt doen?

Hier alles goed, moe maar verder lekker positief. Het feit dat dit de laatste keer is geeft me gek genoeg toch rust. Gisteravond bij de vallende sterren een wens gedaan en hopelijk gaat die uitkomen. Hebben jullie ook nog een wens gedaan? Vanavond een herkansing ...

:happydance: de ongi dans speciaal voor Babeth

X Shan

Geplaatst

Hai dames

Kimmie, wat fijn dat je hebt mogen kijken en dat je iets kan krijgen tegen de misselijkheid, ik hoop voor je dat het werkt!

Shanna, wie weet..zoiets als de regendans maar dan met wat alwaysmateriaal in de hand??hihi dan als mijn man niet thuis is.....

Maris, hoe was de uitslag?

liefs

Babeth

Geplaatst

Hoi dames er is weer niks uit de bloedtest gekomen. Nu moest ze maar afwachten tot eind augustus dan was de KNOarts er weer. Ik zeg dat accepteer je toch niet dat ze je zo afschepen. Ik zou en een ander ziekenhuis laten kijken. Nu gaat ze dat waarschijnlijk maandag doen.

Geplaatst

Hey Maris,

Dat heb je goed gezegd. Dit vind ik niet meer normaal hoor!

Je schoonmoeder zit al zo'n lange tijd met dit probleem en dan nog langer wachten, tot eind augustus nog wel.

Ik zou mijn schoonmoeder ook sterk aanraden (anders gewoon mee nemen) om naar een ander ziekenhuis te gaan.

En niks in het bloed gevonden. Je zou zeggen dat daar toch wel iets in te zien moet zijn?

Op deze manier ga je het ziekenhuis ook nog wantrouwen, wat misschien niet terecht zal zijn.

Sterkte!!

Geplaatst

Dank je wel ja het is een ziekenhuis van niks hoor (ik mag het misschien niet zeggen maar vind het wel) De oom van mijn vriend is daar voor 6 jaar terug ook overleden door schuld van het ziekenhuis.

Maar ja mijn schoonmoeder was daar anders ook niet heen gegaan maar ze durft niet overal heen te rijden en dit is vlakbij dus vandaar, maar ja het is niet wat daar.

Geplaatst

Dan zou ik zeggen: WEG DAAR!!

Je schoonmoeder heeft op dit moment denk ik ook wel recht op taxivergoeding of niet?

Ze mag geen autorijden in deze situatie, hier zou ik toch eens achteraan gaan.

Kan ze als het nodig mocht zijn met de taxi, toch?

Geplaatst

Nou het scheelt dat mijn schoonvader sinds kort in de vut zit dus dan kan hij mee rijden. Maar ze gaat maandag naar de huisarts en een verwijzeing voor een ander ziekenhuis vragen.

Ik ga zo maar weer eens naar de volgende bbq haha ik ben kapot na zo´n dagje Slagharen met 4 kinderen. Die hebben echt meer energie als wij bij elkaar. Eens kijken hoelang ik het vol houd vanavond, want ik moet morgen ook nog de hele dag klootschieten en zondag ochtend weer dus zondag middag plof ik op de bank en doe ik niks meer.

Geplaatst

Pfffff, Maris weer een bbq. Hahaha!

Weet je nog wat je moet eten na vaak bbq-en?

Geloof goed dat je moe bent na zo'n intensief dagje Slagharen.

Hoeveel kaartjes heb je nu nog?

Veel plezier morgen. Hoe zeg je dat: "Kloot ze" ofzo :huh1: :cheesy:

Ik zal je aanmoedigen! :toot:

Geplaatst

Dank je wel Haha Wish grapjas :36_11_6:hier zeggen we altijd dan schiet ze haha.

Maar ik heb ook niet zoveel gehad van de bbq want het smaakt me niet meer zo na zo vaak en het ergste is dat we volgende week zondag alweer moeten haha.

Maar de kaartjes van Slagharen zijn nu op anders had ik ze ook wel weggeven denk ik want ik heb het wel even gehad met de wildwaterbaan en de achtbaan haha.

Geplaatst

Vanmorgen toen ik nog in bed lag heb ik zo'n 10 min flinke krampen gehad.

Ter hoogte van mijn baarmoeder. Het was gewoon pijnlijk.

Wat moet ik hier nu weer van denken?

Ik weet het.....het kan natuurlijk van alles zijn maar het liefst trek je het in het positieve met in je achterhoofd wat andere gedachten.

Zoals jullie misschien al kunnen merken, begint de spanning hier echt toe te nemen!

Geplaatst

Klinkt goed Wish!!! Ik wil je niet te veel valse hoop geven natuurlijk, maar deze krampen kunnen wel eens te maken hebben met de innesteling. Wat spannend!

Geplaatst

Wish spannend zeg, kan inderdaad de innesteling zijn. Lastig hè je voelt van alles en het kan ook van alles zijn hihihihi.

Wanneer kun jij eigenlijk testen?

Vanochtend mijn 1e fm gehad, twee eitjes te zien van 12 mm en mijn bms is 4, volgens de gyn. goed in verhouding. Naar duitsland gebeld en dinsdag weer voor een meting, en vanaf morgenavond ook cetrotide erbij spuiten, dus nog maar weer even afwachten, hopelijk komen er nog wat eitjes bij, twee is niet echt veel hè.

Groeten van Shan

Geplaatst

Shanna,

Hoop zo dat er nog wat follikels bij gaan komen!

Ik duim echt super hard en veel voor je!

Testen, tja wanneer zullen we dat eens gaan doen?

Is het wel nodig....?

18 aug is dag 14 na de punctie. (4 aug punctie gehad)

Tp is 6 aug geweest.

Denk dat als ik 19 aug nog niet ongesteld ben geworden dat we dan een test durven te doen.

Maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Misschien durf ik nog wel niet, we zullen eerst eens zien of dat we dag 14 door komen zonder bruinverlies.

Hoe is het met de rest van de dames?

Fijn weekend allemaal!

Geplaatst

Shanna ik duim ook heel hard dat er een paar mooie follikels bij komen. Heel veel succes wanneer heb je de volgende fm?

Hier gaat het redelijk mijn schoonmoeder is vandaag met hele erge steken in de zij en rug naar de huisartsenpost gegaan ze schreeuwde het gewoon uit van de pijn en nu hebben ze haar weer naar huis gestuurd met pijnstillers en moest maar maandag naar haar huisarts gaan. Nou dat doet ze ook en dan gaat ze direct een verwijzing voor een ander ziekenhuis vragen.

Geplaatst

Meiden lief van jullie. Maris dinsdag moet ik weer, morgenvroeg bellen voor een afspraak.

Wish ik hoop echt voor jou dat je wel aan testen toe komt en dat deze dan lekker vet positief is, het is je gegunt. Maar het schiet dan wel aardig op nu, nog een paar dagen. Sterkte nog met het wachten.

Maris je schoonmoeder heeft groot gelijk dat ze een second opinion wil. Er moet toch iets te vinden zijn en anders kunnen ze toch nog andere onderzoeken doen. Ben benieuwd wat de huisarts ervan zegt.

Liefs van Shan

Geplaatst

hallo dames

@Shanna, je hoopt natuurlijk op een groter aantal maar wie weet komen er nog wel bij, je hebt pas 5 dagen gestimuleerd. Goed om te horen dat de combinatie met je bms goed in verhouding is! veel succes met je 2de fm, hoop dat je flink verrast wordt!!!

@Maris, gelukkig gaat je je schoonmoeder morgen naar de h.a., en ik hoop dat er snel duidelijkheid is, ze kunnen zo´n vrouw toch niet zo aan laten tobben!!? sterkte!

@Wish, klinkt goed meis!!!

Ik had bij de zwangerschap op dag 13 na de punctie even kort giga steken en was overtuigd van een menstruatie die zou komen...op dag 14 voelde ik me al wel wat anders, was moeilijk te benoemen en op dag 15 hield ik het niet meer, ik dacht als dit geen zwangerschap is dan weet ik het niet meer, zo had ik me nog noot gevoeld, dag 17 na punctie was de officiele testdag....

wil je geen valse hoop geven maar ben erg positief voor je!!!

liefs

Babeth

hier nog geen drupje....alleen regent het.....

Geplaatst

dank je wel dames ik hoop ook dat er snel duidelijkheid komt.

Babeth jeetje nog niet ik hoop toch echt dat die duivels een keer arriveren bij jou. Hier zijn ze al weer weg.

Geplaatst

Maris,

Het houdt maar niet op met de vervelende situatie van je schoonmoeder.

Er MOET toch echt wel iets zitten waar ze dan hopelijk ook iets aan kunnen doen!!!

Nogmaals sterkte en ik wil je een hele dikke knuf geven.

Babeth,

Hier wordt je toch :BangHead: van.

Of kun je jezelf wel 'rustig' houden?

Pffff, hier niks meer gevoeld.

Tja, ik voel natuurlijk van alles, maar geen pijnlijke krampen meer gehad.

De testdatum komt dichterbij.....

Een collega heeft vandaag aangeboden om woensdag voor mij te werken en ik werk vrijdag voor haar terug.

Dan ben ik vrij op DE dag.

Lief toch!!

Geplaatst

altijd prettig als collega's mee denken en mee leven

maar jij gaat gewoon heel positief testen woensdag

ik heb er echt een heel goed gevoel over

Geplaatst

Wish, wat lief van je collega!!! en zie je PLeun is ook al zo positief!

ik kan me best wel rustig houden, het zit te vervelen dat wel en als ik na het toilet ga dan is het ook broekloeren maar dan de omgekeerde wereld zeg maar. Ik maak met niet te druk, heb nu ook al weer veel gehoord van andere dames, dat scheelt.

Merk wel dat ik geen rust in mijn donder heb....

liefs

Babeth

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden