Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wish heb je de terugplaatsing al gehad?

Pippe spannend voor jullie zeg, hopelijk een mooie vette test, ziet er dit keer goed uit voor jullie.

Groeten van Shan

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

He meiden,

Ik ben er weer... Jee en wat schrijven jullie veel in een weekje tijd zeg! Niet normaal.

HAHA

Even nog geen tijd alles te lezen, zag wel dat Wish TP had gehad!! Gaaf zeg.. Nu de spannende wachtweken in!

En Pippe en Lena wat ziet het er goed uit!! spannend

Hier alles goed, lekker misselijk geweest en goed moe, dus alles gaat goed met "Guusje".

Geplaatst

Pippe, Spannend!! Ik duim heel hard voor jullie! Dit moet em worden hoor!

En ja, de druk is hier van de ketel. Ik kan nu weer zonder veeeeel te veeeeel emoties meelezen hier. Zoals ik al zei: we zijn klaar. En dat is goed.

Wish: hee, voor jullie ook de duimen. Als ik thuis zou wezen dan gingen er kaarsjes aan (ow....zit vandaag even wat achteraf, en t is weer een typische vrijdag middag: geen hond op kantoor ;-) )

Doe je lekker rustig aan?

Kimmie: super meid! Ben een tijdje niet hier geweest, en heb ook niet alles meer gelezen, maar super nieuws om te horen dat je lekker misselijk bent. hihi

Dat "Guusje" maar goed en snel en flink groeit!!

Tot zover weer!

En voor iedereen: een flinke knuff!

Geplaatst

Hi dames,

Jaa.. gisteren een test gedaan.. die was negatief.. van clearblue, dus is aardig trefzeker. (Je hebt ons door Maris.. haha)

Maar we blijven hoop houden. We zitten nu op wd 13. De kans dat het veranderd is klein. Ik wil overigens niet meer van te voren testen. Ik wordt een beetje gek van alle hoop en teleurstellingen die ik dan moet verwerken. En 1 per poging vind ik genoeg.

Maar wat Lena ook zegt, zolang er geen menstruatie is blijven we hoop houden.. Die moet vandaag of morgen komen.

Volgende week gaan we hopelijk een weekje weg, even bijkomen weer en ons voorbereiden op de wedding.

Kimmie, lekker uitgerust terug van vakantie? Hebben jullie het goed gehad?

Wish, heb je de toppers lekker warm bij je? Dat ze nog lang blijven daar!

Maris, hoe is het met je baan?

Geplaatst

Nou uitgerust, ja en nee.. Zoontje van me vriend heeft 3 erge woede-uitbarstingen gehad. En dat heeft een erge stempel op de vakantie gedrukt. Gelukkig ook goede dagen gehad en we zaten echt in een heerlijke villa.

Dus niet alleen klagen, ook wel leuk gehad!

Geplaatst

Kimmie,

Welkom terug!!

Fijn om te lezen dat alles goed met je gaat.

Behalve dat het zoontje van je vriend woedeaanvallen heeft gehad. (heeft hij misschien adhd) of dat niet?

Jammer dat dit een vervelende stempel op jullie vakantie heeft gedrukt. Maar hij kan er waarschijnlijk zelf niks aan doen.

Pippe en Lena,

Neeeeeeeeeeee!!!!! Zeg dat dit niet waar is. Dit is echt, echt geen goed bericht.

Meiden, ik zit met traanogen je bericht te lezen.

Wat knap van Lena om dat te zeggen.

Ik hou nog een beetje hoop voor jullie en ga hard voor jullie duimen.

Ik heb 2 geweldige embryo's bij me zitten.

De embryologe gaf aan dat ze een 10 op 10 van perfectie kregen.

Er zijn 6 cryo's, waar we uiteraard ook erg blij mee zijn.

Toen ik dit van de embryologe vernam kreeg ik een boost van energie en goede hoop.

Maar nu........opnieuw dat wachten.

Begint me de strot uit te komen!!!!

Geplaatst

Ja het is een heel lang verhaal.

Maar nu kwam er slaan bij, en nee hij zal er zelf niet alles aan kunnen doen. Maar wil ook niet alles afschuiven op ADHD. Nu gaan we wel verder met jeugdzorg, dus dat wordt dan ook aangepakt ook.

Geplaatst

Ja het is balen.. We hadden zo'n goede hoop.

We hebben net een weekje vakantie geboekt. Een weekje voor we trouwen gaan we weg. Wel blijven we in Nederland. Als alles gaat zoals het zou moeten kunnen we na die week meteen verder met de nieuwe poging. Anders moeten we een maandje rusten. Ergens misschien ook niet onverstandig.

Misschien dat we in oktober nog ergens de zon op gaan zoeken.

Wish, wat fijn dat het zo'n goede embryo's zijn. Ik heb er alle vertrouwen in. Mijn gevoel is hier heel positief bij!

Kimmie, wat heftig zeg. Ik hoop dat je wel een beetje tot rust bent gekomen...sterkte.

Liefs Pippe

Geplaatst

Jeetje Kimmie wat heftig sterkte ermee.

Pippe neeeee dat ga je niet menen dat gaat niet gebeuren hoor er komt een positieve test dat moet.

Wish dit zijn de toppers met de dosis geluk wat je tot nu toe miste dat voel ik.

Ik heb de baan niet gekregen had toch te weinig ervaring op dat gebied dus heb ik maar gezegd dat wanneer iedereen er zo over dacht dat ik nooit ervaring op kon doen. Maar ja ik ga maar gewoon verder met solliciteren het is niet anders. Ik heb het geluk nog niet gevonden blijkbaar.

Geplaatst

Wish, ook hier nog even, top van die prachtige emmies en zoveel cryo´s!!! super zeg!

ahhhhhhhhhhhh Pippe....De duvels?!! Verdorie!!!!! sterkte meis ook voor Lena uitgeraard!

Maris, ontzettend jammer, en het klopt, je moet eens ergens de kans krijgen, komt uiteindelijk vast wel goed hoor.

Kimmie, schrikken hoor en wat vervelend als het zo uitpakt, kan me voorstellen dat het extra heftig is nu je zwanegr bent, veel sterkte met hem.

liefs

Babeth

Geplaatst

Ach nee Pippe toch mis gegaan, het zag er dit keer zo hoopvol uit. Sterkte gewenst met de teleurstelling.

Wish klinkt heel erg positief die emmys van jou, killing hè die wachtweken, we houden je wel bezig -big smile -

Kimmie jammer dat je vakantie niet helemaal rustig verlopen is, gelukkig hebben jullie ook wel leuke dagen erbij gehad.

Maris, balen zeg van de job, maar wie weet moet het zo zijn, er komt vast iets heel moois op je pad.

Vandaag alle spullen bij de apotheek opgehaald, dit keer meer gekregen als de vorige keer, hopelijk betekend dat ook meer - mooie en goede - eitjes zodat we meer kans op een goede bevruchting met een eitje of 2 3 zonder chromosomenafwijking. Gewoon afwachten Shan ...... ik probeer er niet teveel mee bezig te zijn, we hebben op mijn ouders en jullie na ook nog niemand verteld dat we maandag weer gaan starten.

Liefs van Shan

Geplaatst

Pippe en Lena,

Nee die verrekte stomme, achterlijke :dev:

Heb even geen andere reactie.

Sterkte!

:hugg:

Shanna,

Spuit maar raak meid, op naar vele mooie follikels en goede eitjes en hierna perfecte embryo's!!!!

Ook hier slepen wij je weer doorheen!

Babeth,

Het blijft zo 'raar' dat we elke keer goede embryo's krijgen en cryo's en dat er nog geen één wil blijven zitten.

Maar dat zal deze keer hopelijk anders gaan worden.

Misschien heeft het dus echt wel meerdere voordelen dat we de tp op dag 2 hebben gedaan.

Geplaatst

Oh bah wat voel ik me rot en machteloos.

Ondertussen draaien mijn duimen op volle toeren voor jullie meiden!

Bedankt voor de altijd weer lieve en meelevende berichtjes.

Een knuffel voor jullie allemaal!

Geplaatst

Pippe en Lena, wil jullie weer even een dikke knuffel geven voor deze tegenslag!

Poe he het geluk mag nu weleens aan jullie zijde gaan komen!

Hier gisterenavond 10 uur gaan slapen en net wakker, ik had het ff nodig denk ik ;)

Geplaatst

Hee dinnetjes van mij hoe gaat het?

Hier alles goed, lekker weertje vandaag en ff met de fiets naar het centrum geweest, was gezellig druk, al die toeristen op pad, gezellig zo. Zometeen hebben we een straatfeestje met bbq en springkussen voor de kids. Nu eerst nog even twee taarten maken, zonder oven. Morgen is mijn vriendje jarig en op zondag is vers gebak altijd zo lastig, en om dat nu morgenvroeg na het feestje nog te doen .... Vriendlief baalt want die wil graag wat biertjes drinken maar ja ik ben daar niet zo blij mee, morgen op zijn eigen feestje wil hij ook al een biertje drinken. Hij moet het maar zien, wie weet drinken er meer geen bier, hij wil niet opvallen ....

Net ook nog een leuk vestje en sjaaltje gehaald, hihihi meteen aangetrokken voor straks.

Nou ik had ff zin in een kletspraatje, niet dat dat zometeen niet kan maar vond het gezellig om even met jullie te beppen, misschien voor sommige even een leuke afleiding.

Groetjes van Shanna

Geplaatst

Hey Shanna,

Jij hebt dus een gezellige avond voor de boeg, leuk hoor een straatfeest met bbq!

Morgen je liefje jarig, alvast gefeliciteerd!

Als het bij een paar pilsjes blijft is het niet erg, toch?

Mijn vriend heeft pas op een vrijgezellenfeest een glaasje of 5 gedronken.....

Je moet het natuurlijk samen beslissen wat je doet, ik wil me hier echt niet in mengen hoor!

Ik vind een taart uit de koelkast meestal nog lekkerder dan een taart uit de oven.

Een kwarktaart of een overheerlijke monchoutaart. Mmmmmm!!!

Wij zijn vandaag op pad geweest om naar tegels en sanitair op zoek te gaan voor onze badkamer.

Die gaan we dit jaar eens grondig aanpakken.

Helemaal verbouwen, heb er zin in!

Lieve meiden,

Allemaal een lieve groet van mij.

Geplaatst

@Wish, ik herken het wel hoor, vroeg het na onze eerste poging ook aan de arts of het mogelijk was dat er bij mij iets niet in orde was, geen zwangerschap na een perfecte blastocyste en ook neit na de tp van 2 perfecte blast. cryo´s...hij was heel stellig, je moet ook een dosis geluk hebben en de wetenschap is nog niet zover om te weten waarom een innesteling bij zo´n goed materiaal toch niet tot stand komt....

Wat moet je daar mee..ik kan me voorstellen dat het na zoveel tp´s nogal eens moeilijk wordt om de moed er in te houden....Maar deze keer moet het echt goedkomen!! wat fijn dat jullie zoveel klusplannen hebben! Ben blij dat hier de badkamer klaar is, daarna ook het toilet beneden laten doen.

Ik ben aan het schilderen geslagen boven, onze slaapkamer en de overloop zijn klaar, nu is het kleinste kamertje aan de beurt, blijft een rommelkamer, extra kledingkast en om te strijken.. :rolleyes2:

De kamer die voor de jongens bestemd was is nog een rommeltje, zeker nu. Zodra het daar weer aan kant is doen we er voorlopig niets mee..totdat het weer een babykamer mag worden.

Wel lekker om zo af en toe wat aan te rommelen en te veranderen hoor!

Shanna, alvast gefeliciteerd met je vriend, gezellig morgen, ik hoop dat het weer wat meezit.Wat het bier betreft, een aantal pilsjes zal toch geen kwaad kunnen? zeker niet als hij het daarna wat rustig aan doet?

jeetje mijn ongi is er nog niet, zit nu op dag 32! pfff ben ook echt niet te genieten vandaag, uit frustratie om maar bezig te zijn eerst een uur met de hond gaan lopen vanmorgen en vanmiddag het huis gepoetst. Verder totaal geen energie blehhhhh dat het maar snel doorzet. Mijn man word er ook gerriteerd door natuurlijk. wat ben ik blij dat hij altijd de rust zelve is en wel wat hormonale huneurtjes gewend is ..de schat!

nou meiden, ga nog even mail checken en effe lekker douchen of zo, zit mezelf in de weg.

liefs

Babeth

Geplaatst

Shanna,

Proficiat met de verjaardag van je man. Een hele fijne dag toe gewenst!

Babeth,

Bedankt voor je uitleg! Wij gaan door tot dat we ooit 'geluk' hebben.

Het lijkt me moeilijk om de kamer die bestemd was voor Lars en Nick op te gaan ruimen.

Ik vind het logisch dat jullie dit zo laten tot dat het 'nodig is' om op te gaan ruimen.

Op ruimen is niet het juiste woord.

Het aan gaan passen klinkt beter.

Je ongie nog steeds niet gekomen. Dat is inderdaad balen.

Maar zo te lezen heb je een poetsaanval gehad en ben je niet te genieten, dat is bij mij meestal een teken dat ik de dag daarna ongesteld ga worden.

Hoop voor jou ook.

En och, je schatje. Hij begrijpt je wel hoor!

Wat ik net lees op de site van Nu.nl.

1 van de 2 mannen die in de finale zat van het langste in de sauna kunnen zitten is overleden.

Bah, als je die foto's ziet.....

De vellen hangen aan z'n benen/voeten/handen en hij is aan het schuimbekken.

Ik snap dit niet, hoe kan dit zo ver komen????

Er is toch zeker wel een medisch team bij betrokken die regelmatig de hartslag etc. op zal nemen.

Te belachelijk voor woorden....

Geplaatst

hai Wish

we hoeven gelukkig geen spulletjes van ze op te ruimen, alles wat we voor ze hadden (kleertjes ed) hebheb we in een mooie kist zitten en die staat bij ons op de slaapkamer. Meubeltjes ed. waren nog niet geleverd. De kamer is nu gewoon rommelig door het geklus boven.

Ben blij als straks alles weer aan de kant is, ik hoop inderdaad dat het een teken is dat de ongi komt...vandaag was de garage het slachtoffer hihi

hoe gaat het met jou?

wat je schrijft over dat sauna zitten...nog niet gezien /gelezen maar klintk verschrikkelijk, eigenlijk niet te geloven dat het kan gebeuren!

liefs

Babeth

Geplaatst

Wish, heb het verhaal van de sauna net bij het nieuws gezien. Het was echt verschrikkelijk om te zien. Ik snap niet dat ze dat om 18.00 uur 's avonds uitzenden. Werd er zelf helemaal beroerd van...

Geplaatst

Babeth,

Ik herken wat je schrijft over spullen bewaren.

Mijn vriendin heeft ook een 'kist' van Cars bij hun op de slaapkamer staan waar de spullen van hun zoon in zit.

Beneden staat een kastje (met deurtje) waar de urn op staan en in het kastje staan spulletjes die ze krijgen.

Als ik bij haar ben ga ik altijd even naar dat plekje en zeg ook hem (wil hier geen naam schrijven) gedag.

Mart,

Echt heftig om te zien toch!! Bizar!

Geplaatst

Wishe

wat mooi om te lezen dat je dat doet!!! zal je vriendin vast veel goed doen.

Bij ons is nog steeds een soort van dressoir een altaar, daar hebben ze in hun mandje gelegen op de dag van het afscheid, nu staan er nog kaarstn, een mooie orchidee en de tijdelijk urn. als het goed is krijgen we begin spetember bericht dat het glasreliek klaar is (had 12 weken levertijd)

liefs

Babeth

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden