Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wish heel goed je moet hoopp houden zolang er nog geen ongi is hoe moeilijk dat ook is. Ik denk aan je lieve Wish.

Babeth ja daar lijkt het wel op maar het is eigenlijk niet zo lekker meer na zoveel en het ergste is dat we er volgende week vrijdag weer een hebben bah haha.

Geplaatst

Nou lieve meiden,

Jullie weten wel genoeg als ik zeg dat ik op dit moment tranen met tuiten huil.

Voelde het na de middag pauze al dat ik ongesteld ging worden.

Ik ben om 12.30uur op het werk naar het toilet geweest. Gelukkig toen nog geen confrontatie met de menstruatie.

Ik ben niet meer naar de w.c gegaan. Durfde ik echt niet meer.

Te bang dat ik ging huilen met het gevolg hier niet meer mee te kunnen stoppen....

Ben om 15.45uur thuis gekomen en ben naar de w.c gegaan.

En ja hoor, die

KLOTE, KUT, ACHTERLIJKE MENSTRUATIE is door aan het breken!

Echt sorry voor mijn taalgebruik maar ben op dit moment ZO BOOS op deze hele klote toestand.

Alles gaat verdorie volgens het boekje (aldus de gyn) en dan blijft het niet zitten.

WAAROM???

De eerstvolgende keer vraag ik wederom of dat er bij mij onderzoeken gedaan kunnen worden.

Dit heb ik al een paar keer gevraagd, maar de gyn geeft aan dat er bij mij verder niks te onderzoeken valt.

Maar ik begin nu toch echt wel aan mijn lijf te twijfelen.

Pffff, kan echt niet ophouden met huilen........Krijg er koppijn van.

Lieve meiden/vriendinnen,

Wat wil ik jullie echt super veel bedanken voor alle steun en jullie medeleven!

Dit is zo fijn om te mogen ontvangen!!

:aaaflowersmiley:

Geplaatst

Ach neee lieve Wish!!!Wat verschrikkelijk!!!En het zag er zo mooi uit!!!

Ik wil je heel erg veel sterkte wensen met het verwerken van deze teleurstelling.

Arme meid!!!!Hele dikke knuffel voor jou!!

Geplaatst

Lieve Wish nee wat erg meis. Echt ik weet even niet wat te zeggen. Wat vind ik dit erg voor jullie. Is je vriend wel bij je of ben je nog alleen?

Heel erg veel sterkte lieve Wish ik ben er voor je.

Het lijk me inderdaad een keer goed dat er onderzoek bij jou gedaan word.

Huil lekker uit meid want het is net wat je zegt een kut situatie.

Geplaatst

Lieve lieve Wish

ik zit hier ook echt te vloeken momenteel....sjonge jonge dit is zo zwaar klote en oneerlijk meis!!!!! verdomme toch!? Logisch dat je gaat twijfelen, ik herken het wel, had het al doen poging 1 definitief over is...

Lieverd ik weet gewoon niet wat te zeggen, het is zo ontzettend moeilijk en frustrerend...

Heel veel sterkte, ook voor je man uiteraard

het is nu erg voreg na het klote bericht maar misschien is een 2nd opinion in DD iets voor jullie? het venijn zit´m toch in het zaad? daar kunnen ze imsi doen, het zaad vele malen meer vergroten waardoor toch weleens afwijkingen ontdekt worden... ik weet het niet het is een idee.

voor nu eerst even uithuilen, schreeuwen, wordt maar boos en gooi je woede en verdriet eruit!!!

dikke kus van mij

liefs

Babeth

Geplaatst

Godverdegodverd*mme. Smerige k*tzooi! Sorry voor m'n taalgebruik, maar naar mijn idee mag het best wel 's in dergelijke situaties.

Ik had er zo'n goed gevoel bij. Echt waar.

Waarom is het nou nooit eens gegund.

Lieve Wish ik ben ook zo verschrikkelijk boos.

En ik wil je graag op dit moment een hele dikke vette knuffel geven.

Laat maar rollen die tranen. Altijd weer die stomme tranen!!! Wanneer mogen we 's een lach op ons gezicht hebben van geluk?

Meisje maar voor de zoveelste keer heel veel sterkte. Meer kan ik er op dit moment ook niet op zeggen.

Je bent net als een aantal anderen altijd zo lief voor iedereen en continue weer die grote 0 op het request. Het is gewoon niet eerlijk!!!!!!!!!!!!!

Geplaatst

He meiden, vandaag weer ziekenhuis geweest. En ik blijf in het ziekenhuis onder controle. Dit vooral door me rugoperatie aantal jaren terug. Me wervels zijn vastgezet, en krijg nu al klachten dus dit willen ze streng in de gaten houden.

Maar vind het niet erg, ben zo erg vertrouwd met het ziekenhuis vind het prima.

Ook is me uitgerekende datum 2 dagen verlaat. Na 19 maart.

Jee Wish wat klote zeg!!! Dan mag je vloeken zoveel als je wil

Waarom lukt het iedere x niet he!.. Potver zeg.

Weet niet goed wat te zeggen, alleen dat we er zijn hier voor je he als je ons nodig heb..

Geplaatst

Lieve, lieve Wish,

(#*$&(#*$*@@)@), zo denk ik erover, laat staan hoe jij je voelt.

Meid, wat een oneerlijk toestand!!!

Woorden schieten tekort, maar laat je inderdaad maar binnenste buiten keren, want er moet toch een reden zijn?

Meid, een hele dikke knuffel en neem eerst maar even de tijd voor elkaar, want dit is weer een keiharde tegenslag die je weer hebt te verwerken.

Sterkte meid!!!

Liefs

Geplaatst

ik vindt het zoooooo oneerlijk voor je

ik had er zo'n goed gevoel over

dacht echt nu gaat het lukken

waarom nou niet ,weer niet

ik huil gewoon met je mee hoor

ben er ook best stuk van gewoon omdat ik het je zo gun

dikke knuffel

Geplaatst

Hallo Shanna

ik las dat je vandaag je punctie hebt!!! ik heb echt een stukje gemist zo te lezen, had je graag succes willen wensen natuurlijk!

Ik hoop dat ze 2 prachtexemplaren hebben gevonden en op naar de 23ste!!

liefs

Babeth

Geplaatst

Shanna,

Hoop zo ontzettend dat er 2 goede eitjes in die follikels zaten!!

Ik duim me suf voor je!

Zal ff een update schrijven:

Tja, ik heb nog steeds hoofdpijn van het huilen van gisteren. Heb ook nog wat opgezette boven oogleden.

Wat wil je ook als je de hele middag/avond en eerste gedeelte van de nacht hebt zitten en liggen huilen.

Heb de tranen vandaag weg gestopt. Moest gewoon weer aan het werk.

Nog 2 vroege diensten en ik heb vakantie.

Merk dat ik mezelf weer aan het 'opladen' ben voor een volgende poging.

We hebben dinsdag al een gesprek gepland met de gyn.

Nog voordat we op vakantie gaan. Anders zit ik de hele vakantie aan het gesprek te denken.

Wat zou de gyn gaan zeggen? Hoop echt dat hij het nog ziet zitten.......

Geplaatst

Shanna hoe is het gegaan? Ik hoop dat je 2 toppers hebt.

Wish ik had het al in een pbtje gedaan maar nogmaals heel veel sterkte ik denk aan je.

Geplaatst

Lieve Wish

verdorie zeg!!!! logisch dat je nog hoofdpijn hebt en meis wat ben je een kanjer, je praat alweer over de volgende poging...je bedoelttoch de tp van je cryootjes?

Goed van jullie om nog voor de vakantie een gesprek gepland te hebben.

pas goed op jezelf lieverd!

liefs

Babeth

Geplaatst

Ach Wish wat een ellende zeg. Knap van je dat je toch gewoon naar je werk bent gegaan. En wat fijn dat je zo snel al dat gesprek hebt met je gyn. Lijkt me zeker fijn omdat gehad te hebben voordat je op vakantie gaat.

Even over mezelf ... vanochtend de punctie gehad, de arts vond 3 follikels, knap hè terwijl het er telkens 2 waren, maar het laatste eitje was te klein dus niet te gebruiken, de andere was niet goed (geen idee wat wsl. follikel leeg) en er is er eentje die ze nu gaan bevruchten. Daar kunnen we morgenvroeg over bellen, daar zijn we niet bang voor met Picsi moet dat toch goed gaan. En dan kunnen we 's middags bellen en horen of er geen chrom. afwijkingen gevonden zijn. Dus het wordt nog spannend en maar weer afwachten.

Liefs van Shan

Geplaatst

hai Shanna

jee wat spannend, erg jammer dat er 1 mooie overgebleven is, maa wat je zegt, moet wel goed gaan met de picsi. Bliojft nog even spannend bij jullie maarkomt vast helemaal goed!!!!

liefs

Babeth

Geplaatst

Bereid me al wel vast voor op slecht nieuws morgen hoor! De kans dat het eitje gezond is, is wel heel klein. Maar ja we geven de hoop nog niet op, de kans is er nog hoe klein dan ook .....

Geplaatst

Shanna wat spannend ik zal heel hard duimen dat dat ene eitje bevrucht word en dat het goed genoeg is om terug te plaatsen en daar een maand of negen blijft zitten.

En heel goed je moet hoop blijven houden.

Heel veel succes met dit zenuw slopende wachten.

Geplaatst

Hoi Shanna

waarom zou dat ene eitje niet gezond zijn? is dat vanwege je leeftijd of is er een andere reden?

Ik duim in ieder geval voor je!

liefs

Babeth

Geplaatst

Hey Babeth, ja ik denk door mijn leeftijd. Bij de vorige ICSI hadden we 3 eitjes die onderzocht zijn en daarvan hadden er 2 chromosomenafwijkingen, 1 down syndroom en de andere had 2 niet met het leven verenigbare chrom.afwijkingen. Daarna bij de miskraam hetzelfde gezien ook niet levensvatbaar. Dus de kans dat deze ene wel goed is is dus klein, maar ja er zaten er nu ook 3 dus misschien is dit de ene goede, wie weet.... maar we schatten de kans erg laag.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden