Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

ik voel me redelijk

moet zeggen dat ik nu wat kwaaltjes begin te krijgen

behoorlijk bandenpijn , pijn aan mn schaambeen en omdat ik die 2 probeer te ontlasten door anders te staan ,liggen ,zitten heb ik nu ook pijn in mn onderrug

maar eigenlijk mag ik gewoon nog niet klagen

ik fuctioneer nog steeds (al is het wat langzamer )

en ik heb mn buikbanden afgemaakt en mn shirts ook

zal hier van de week effe foto's maken en dan hier posten

mijn chique jurkje viel van de week ook erg in de smaak dus dat was ook erg leuk ook daar een foto van van de week

babeth ik vindt het echt zo'n mooi eerbetoon de reliek

veel mooier dan een urn oid naar mijn idee

dit geeft een warm gevoel dat heb ik bij urn echt zelden

wish nogmaal succes

de rest alles nog oke?

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Babeth idd wat een mooi eerbetoon zeg! Heb er echt even een paar minuten naar zitten kijken.

Erg mooi.

Pleun de zwangerschapskwaaltjes komen eraan dus! Sterkte ermee, en nee we willen niet klagen maar soms mag dat best even hoor!

Ik ga over 10 min weer na het ziekenhuis, kijken of alles goed is met Guusje. Verder paar dagen plat gelegen met griep, nu alleen nog maar hoesten als Seabert ;)

Geplaatst

Babeth wat een mooi reliek echt ik ben er stil van.

Kimmie waarschijnlijk ben je al geweest maar toch succes en veel plezier met het kijken naar guusje.

Pleun van mij mag je soms best klagen hoor pijn is nooit fijn.

Wish ja dit is een mega geweldig topic we houden hem er gewoon in.

Geplaatst

Pleun,

Vervelend van die kwaaltjes.

Je bent bezig om een manier te vinden om er zo goed mogelijk mee om te kunnen gaan.

Hoop dat er wat bij zit waar de pijn van weg gaat of aanzienlijk minder zal worden.

Ben ow zo benieuwd naar je gemaakte creaties!

Kom maar op met die foto's!

Kimmie,

Fijn dat jullie het hartje hebben gehoord, dat zal je goed doen!

Pippe,

Hoe gaat het met jou en Lena?

Je bent wat minder aanwezig, maar daardoor denk ik niet minder aan jullie hoor!

Succes!

Maris,

Bijna naar de gyn.

Heb je het vragenlijstje helemaal up to date?

Babeth,

Prettig om te lezen dat ik je niet gekwetst heb.

Heb net nogmaals naar de foto gekeken.

Ik heb dit nog nooit gezien.

Zo bijzonder, zo mooi, zo persoonlijk en uniek!

Shanna,

Als je dit leest.

Ik wil jou een hele dikke knuffel geven en laten weten dat ik aan je denk!

Geplaatst

Wish ja mijn lijstje is helemaal up to date haha. Nou hopen dat hij er wat op uit doet, maat dat zal vast wel.

Ik ben vanmorgen bij de ha geweest omdat ik een fikse blaasontsteking heb en nu heb ik ook direct een foto van de heupen, bekken en lies aangevraagd ik heb zo´n pijn de laatste tijd en ik wou er eerst niet aan maar nu ik er toch was heb ik er toch maar om gevraagd. Morgen vraag ik het aan de gyn ook nog even na vooral ook die cyste en dan zien we wel wat er uit komt. Moet morgen dus eerst even foto´s maken en dan naar de gyn.

Het rare is ook altijd ik kom altijd huilend bij de ha vandaan. Hij vraagt namelijk altijd naar hoe het nu echt met mij gaat en dan komen de tranen weer. Hij vond het ook heel erg goed dat we een pauze in hadden gelast om tot rust te komen alleen heb ik het idee dat wanneer ik al zo reageer wanneer de huisarts er naar vraagt dat ik er nog steeds niet weer aan toe ben.

Misschien toch maar weer wat vaker naar de psycholoog gaan.

Geplaatst

Meiden,

ik heb net positief getest!!!!

de plus is licht zichtbaar, ook weer niet heel licht maar zonder twijfel zichtbaar! we zijn echt vol ongeloof!!!

woensdag nomaals testen (zit nu op dag 10 na tp) en ipv. zaterdag gaan we vrijdag bloed laten afnemen.

jeetje, ben echt even helemaal van de kaart!! vanavond zouden we naar mijn moeder gaan om het glasreliek van Lars en Nick te laten zien, ze zal tevbens een goed bericht gaan krijgen!!!

sorry, heb nog niet bijgelezen, doe ik zsm.

liefs

Babeth

Geplaatst

whhhhhhhhaaaaaaaaaa jajajajajajajajajajajajajajajajaja

oh wat een super goed nieuws

hou vast en hopelijk krijg je vrijdag een mooie bloedwaarde terug

dit is jullie zoooooooooooooooooooooooo gegunt

Geplaatst

YEAHHH!!!!!! :hello2:Ik had al zo'n gevoel!

Supergefeliciteerd lieve Babeth.

Het is jullie zo ontzettend gegund!

Geplaatst

Lieve meiden,

super bedankt voor de lieve reacties, het is nog pril, dat realiseren we ons goed maar het begin is er nietwaar!??

jeetje, ik gung het alle dames hier ook zo, werkelijkwaar, zo dubbel om weer zo´n bericht te plaatsten.

veel liefs

Babeth

Geplaatst

Lieve Babeth,

Joehoeeeeeeeeeeiiiiiiiiii!!!!!!!

Wat een geweldig bericht plaats je nu!

Een positieve test, wat super zeg!

Ik moest de zin een paar keer lezen en zat met kippenvel en tranen in mijn ogen toen het begon door te dringen wat je op hebt geschreven.

Jeetje, wat ontzettend geweldig.

Kan me voorstellen dat jullie vol ongeloof zijn.

Wat hoop ik van harte dat het goed zal blijven gaan en dat jullie een positieve bloeduitslag zullen krijgen.

Ik blijf voor je duimen en aan je denken!

Geplaatst

WOW Babeth wat lees ik nu!!!! Wat SUPER, GEWELDIG, FANTASTISCH en nog veel meer!!!

Een plus is een plus!! Hopelijk wordt die alleen maar vetter de komende dagen!

Ik hoop het zo voor jullie, het ziet er goed uit meis...Dit gaat 'm worden!!!

Liefs Miekske

Geplaatst

Hoi meiden

Ik ben weer terug van het zh. We hebben een brief voor de zaadtest binnen en die kan deze week of volgende week gedaan worden en dan krijgen we 7 oktober de uitslag. Ik ben echt zo benieuwd of het wat gedaan heeft. Zo niet dan is het jammer en gaan we verder met ed cryo´s.

De cyste was een lymfekliertje wat vergroot was en kon geen kwaad hij kon zich wel indenken dat ik er erg veel last van heb, maar hij kon er niks aan doen omdat dan de problemen alleen maar erger werden. Dus dan moet hij maar blijven zitten.

Mijn schildklierfunctie was al getest en die was goed dus dat hoefde niet nog eens.

De foto´s van de heupen zijn gemaakt daar krijg ik maandag de uitslag van dus ik hoop dat daar ook eindelijk een antwoord op is waar wat aan gedaan kan worden.

Hoe is het met de andere dames?

Babeth alweer getest?

Geplaatst

Kimmie, wat fijn dat jullie het hartje weer hebben gehoord!

Wish, hoe gaat het met jullie? Zijn jullie al aan het plannen voor de grote dag?

Maris, hopelijk kunnen jullie straks met een goed gevoel een cryo terug laten plaatsen.

Pleun, wat een leuke buikbanden! Zelf gemaakt?

Bij ons gaat het wel goed. Al moet ik wederom eerlijk bekennen dat ik geen positief gevoel heb. En ik hoop dat dat is uit zelfbescherming en dat

we alsnog een positieve test hebben. Het is afwachten.. Tot 30 sept of 1 oktober. We hebben besloten, unaniem (haha), dat we geen testen gaan kopen.

Ik ben benieuwd of dat lukt, want dit hebben we al eens eerder gezegd,.. haha

Liefs Pippe

Geplaatst

Maris,

Ik ben ook zeer zeker benieuwd of dat het zaad nu beter zal zijn.

Heb je al enig idee wanneer jullie een cryo tp laten doen?

Hoop dat je maandag goed bericht plaatsen, dat er niks ernstigs te zien is op de foto's en dat er inderdaad wel wat aan gedaan kan worden.

Succes!

Pippe,

Het is inderdaad wéér veranderd hier op het forum.

Vind het nu wel duidelijker dan wat er hiervoor te zien was.

Geen goed gevoel over de IUI, dat is niet zo mooi.

Maar goed dat ik er wel een goed gevoel bij heb. (echt hoor!)

Hoe lang mogen jullie de cryo's bewaren?

Ik bedoel te vragen, 'moeten' deze op een bepaald moment gebruikt gaan worden. Of mogen jullie door gaan met IUI en de cryo's bewaren.

Hoop dat je mijn vraag begrijpt.

Pleun,

Het zijn inderdaad mooie buikbanden en t-shirts geworden!

Daar mag je met recht trots op zijn.

Laat je buik maar goed groeien zodat de shirts en buikbanden nog mooier zullen zijn als je ze draagt!

Babeth,

Ik duim nog steeds!!!!

En ik begin wat zenuwen te krijgen voor donderdag.

Uhm, eigenlijk is zenuwen een te groot woord, krijg kriebels.

Omdat ik niet weet wat ik kan verwachten, dat irriteert me een beetje.

Jullie zullen me wel begrijpen.

Geplaatst

Wish, Ik begrijp je wel hoor. Volgens mij kunnen we ze 5 (?) jaar bewaren. wij willen er eigenlijk pas aankomen

als IUI geen optie meer is. Of als ik niet zwanger kan worden. (Als het ons gegund is mag ik de 2e dragen).

Ik hoop dat je gelijk hebt met het gevoel. Elke keer als Lena naar het toilet gaat krijg ik een brok in mijn keel. Zo bang dat ze terug komt met de boodschapp dat de duivels

er zijn.

Ik vind het best zwaar. Ook al is het je grootste droom. Het is zwaar. En we komen pas 'net' kijken.Niemand anders dan jullie

begrijpen dit.

Wish we denken aan je hoor, donderdag

Geplaatst

hoi lieve meiden,

ff vanaf mijn mobiel.

ik ben zo blij. we mogen deze maand een cryo tp doen.

op dag 13 van mijn cyclus heb ik een afspraak bij de gyn voor de eerste fm. begin maandag met ovu testen zodat ik er zelf ook zicht op heb wat mijn ei gaat doen.

maar eerst morgen afwachten of er iets te zien zal zijn wat niet goed is.

hoop zo dat het er goed uit zal zien!

pippe,

fijn dat jullie de cryo's mogen bewaren en door mogen gaan met iui!

ik duim voor jullie dat dit m toch echt zal worden!!!

Geplaatst

Lieve Wish wat een goed nieuws dat jullie deze maand een tp krijgen. Dit word vast jullie topper net als bij Babeth.

Het is logisch dat je de kriebels hebt voor morgen maar ik kan je niet helpen om te zeggen wat je te wachten staat want heb het nooit gehad, maar het gaat vast goed komen en ik neem aan dat alles goed zal zijn.

Doe je wel lekker rustig aan na die tijd?

In elk geval alvast heel erg veel succes ik duim voor jullie.

Babeth heb je alweer getest (zal vast want ik zag je mooie ticker haha) het is jullie gegund.

Pippe ik duim voor jullie.

Geplaatst

Pffff, het zit er op.

Was toch best pijnlijk, werd er duizelig van. Dat heb ik nog nooit gehad.

Mijn vriend en ik konden op het scherm mee kijken.

Klinkt misschien raar maar we vonden het beide echt 'mooi' om eens gezien te hebben.

Alles zag er PERFECT uit, wat een opluchting zeg!

Ik was er stiekem toch best wel zenuwachtig voor dat er iets niet goed zou zijn.

Op dit moment gaat het weer goed met me, heb geen menstruatiekrampen meer.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden