Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Babeth wat goed dat de cyste weg is. Nu kun je verder en gaat het heel erg snel.

Heel erg veel succes ik duim voor je.

Hoe voelen de andere dames zich?

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Maris,

Deze dame voelt zich moe maar verder wel goed!

Vanavond komen mijn schoonzus en haar vriend op bezoek. (zus van mijn vriend)

Morgen eerst werken en daarna op verjaardag bij een goede vriendin.

Dus kom het weekend wel weer door met veel gezelligheid en dan vliegt de tijd voorbij!

Hoe voelt je vriend zich?

Nog spierpijn gehad?

Hebben jullie gisteren ook the voice gezien?

Vind het een leuk programma. Heb voor mezelf wel al een aantal kandidaten geselecteerd die naar huis mogen. Hihi! :laugh:

Dat zal iedereen wel hebben, toch?

Hey Pippe en Lena,

Nog 5 dagen te gaan....:happy:

Kimmie,

Hoe gaat het nu met jou?

Lukt het je om wat meer uit bed te zijn zonder dat je hier 'te veel' hinder van ondervindt?

Babeth,

Kom op he meid!

Alle meiden van het maart topic zullen weer de duimen draaien voor je!! :toppie:

Hoe lang heb je de vorige keer gestimuleerd voordat je de punctie kreeg?

Geplaatst

Wish dat je moe bent is logisch, maar gelukkig dat je je verder goed voelt.

Ik heb de kaarsen weer branden hier 2 stuks bij het mariabeeldje van mijn oma en een boeddha van mijn zusje dus dat moet toch helpen (ook voor de anderen hoor)

Mijn vriend heeft nog wel last van de nek maar het gaat iets beter gelukkig.

Geplaatst

Komt ie weer:

Pippe en Lena,

Nog 4 dagen te gaan......:happy:

Ik stap zo de auto in om naar mijn werk te gaan. :happydance:

Een fijne dag allemaal!!!!

Geplaatst

Bij ons nog geen echte spanning te voelen, op de altijd aanwezige spanning na dan. Maar die stijgt nog niet.

Ik ga niet testen, wacht het 'gewoon' af.

Word altijd op dag 14 na eisprong ongesteld. (behalve toen ik Pregnyl gebruikte na een cryo tp) dus ik hou het nog wel 4 dagen vol om niet te gaan testen.

En jullie? Wat doen jullie hiermee?

Maris,

En kloot geschoten?

Gewonnen? Daar ga ik wel van uit hoor!

Ben nu op het werk, na het werk ga ik meteen naar een vriendin die vandaag jarig is.

Geplaatst

Dames het word spannend hier. Ik blijf duimen.

Wish ja we hebben gewonnen ondanks het rot weer. Het houd maar niet op met regenen hier jammer genoeg en dan ben ik ook nog de hele dag alleen dus ik lig lekker op de bank te hangen met een dvdtje op en de laptop op schoot.

Geplaatst

hoi meiden,

hoe gaat het hier? Pippe en Wish, nog maar 4 dagen...

Wish, deze keer dus geen extra pregnyl, helemaal niets of de utrogestan?

Pippe, gaan jullie testen of ook "gewoon" afwachten?

Kimmie, hoe gaat het met jou? laatst zat je er wat doorheen, gaat het weer wat beter?

Vandaag was weer mijn eerste stimulatiedag, gelukkig voel ik me minder down, morgen even op kraamvisite, met een vriendin naar en oud-klasgenootje, ik heb er wel zin in.

donderdagmiddag hebben we de eerste fm dus kunnen nog even vooruit....

Maris, heb ik het nu goed gelezen dat jullie in de komende cyclus voor de cryo-tp gaan?

fijne avond allemaal

liefs

Babeth

Geplaatst

He meiden,

Pippe en Lena & Wish en vriend, Spannend zeg voor jullie. Hoop zo op positief nieuws van jullie

Meiske weer begonnen zie ik. Met wat moet je stimuleren? Ook voor jou hopelijk een positieve afloop!

Maris klootschieten? Haha wel ooit ven gehoord maar ehm weet even niet wat het is.

Met mij? ach het gaat wel maar ben zo ongelovelijk moe, en ja dat terwijl ik veel lig en weinig doe. Wel het ziekenhuis gebeld om me probleem voor te leggen en hun gaan nu samen met mij op zoek naar een psycholoog passend bij mijn probleem. Het is ook schijnbaar iets heel normaals bij vrouwen die dmv ivf etc zwanger zijn geraakt. Maar het is wel iets wat serieus aangepakt moet worden om niet dieper te zakken.

Geplaatst

Maris,

Joehoe, gewonnen! Goed van je.

Babeth,

Ik gebruik nu helemaal geen medicatie na deze tp.

Mijn bms is mooi dik en het zou zo moeten lukken zonder medicatie, aldus de gyn.

We zien wel wat donderdag ons zal brengen.

Geluk of weer een domper om te gaan verwerken???

Kimmie,

Heb inderdaad vaker gelezen dat vrouwen die zwanger raken mbv ivf/icsi hier tijdens de zwangerschap of daarna 'moeite' hebben met de situatie. (weet niet hoe ik het anders moet beschrijven, wil niemand beledigen)

Er is pas nog een topic over gestart op dit forum. (toch)?

Hoop dat het zijn vruchten af zal gaan werpen als je met een psycholoog gaat praten.

Sterkte lieve Kimmie!!

Geplaatst

hai meiden

Wish, wat heerlijk, echt helemaal hormoonloos, tenminste, niet extra toegediend, erg spannend!

Kimmie, erg goed van je dat je gebeld hebt!! ik wist het niet maar kwam ter sprake bij mijn eerste gesprek, zodoende dat ik aan je dacht. Ik hoop dat je snel je eerste gesprek hebt en dat je er baat bij hebt!

Ik spuit met Menopur en na een dag of 6 a 7 zal ik cetrotide erbij moeten gaan gebruiken om de eisprong tegen te gaan.....

liefs

Babeth

Geplaatst

Kimmie wat goed dat je gebeld hebt ik weet zeker dat het je goed zal doen om met iemand te gaan praten. Het helpt mij altijd wel.

Haha en klootschieten is met een kunststof bal met lood erin in zo min mogelijk schoten het einde zien te halen is erg leuk vind ik. Ik doe het al een jaar of 18 dus dat is best lang.

Babeth nee we gaan nog niet voor de cryo de volgende cyclus (dat was dan nu geweest want ben net ongi geworden) nee we kijken in het nieuwe jaar verder.

Wish wel lekker dat je nu geen valse verschijnselen krijgt, als je nu iets voelt is het ook echt omdat je zwanger bent en ik hoop zo dat je wat gaat voelen dat zou wel zo mooi zijn net als voor Pippe en Lena.

Geplaatst

hahaha ik moet bij klootschieten aan kogelkoppen en discushappen denken

wel top dat je iets al zoooooo lang doet , ik ben niet zo trouw aan welke sport dan ook

Geplaatst

Haha ja het is wel een beetje een twentse sport vandaar dat niet iedereen dat kent.

Toen ik er nog bij volleybalde was ik ook iest sportiever hoor maar dit kan intensief zijn maar dat hoeft niet altijd meestal is het gewoon heel gezellig met de dames en soms heren.

Wish Pippe en Lena nog 3 dagen!!!!

:duimen draaien:

Geplaatst

Pippe en Lena,

GADVERDAMME!!!

Wat doet mij dit pijn om te lezen! Laat staan hoe jullie jezelf nu voelen.......

Ik kan alleen met woorden aan jullie laten weten dat ik aan jullie denk en in gedachte een hele dikke knuffel geef!

Lieve meiden, weer een grote domper om te gaan verwerken.

Maar ik weet zeker dat jullie dit zal gaan lukken, samen staan jullie zo sterk en halen jullie elkaar weer uit het dal om door te kunnen gaan!

Geplaatst

he bah lena en pippe

wat jammer dat het weer niet is gelukt sterkte er mee

wish voor jou doe ik m er nog effe in komt ie

:wav: :positive energie:

Geplaatst

Tja, met goed nieuws komen is niet zo makkelijk.

Doe natuurlijk wel m'n best, maar jullie weten ook hoe ik over één cryo tp denk.....

Dank je wel Pleun!

Ik zal de wave overnemen,

:wav:

Neemt iemand anders 'm ook even over?

Geplaatst

hai dames

Pippe en Lena, wat ontzettend klote! ik vond het zo fijn te lezen dat jullie zo´n goed gevoel hadden, verdomme, sterkte meiden!

Wish, houd goede hoop hoor met een cryootje! ik kreeg 1x een tp van 2 (top blasto´s) en geen zwangerschap en met de tp van 1 was ik wel zwanger, het ging weliswaar niet goed maar dat staat er los van......nog geen ongi dus.....houd hoop!!!

liefs

Babeth

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden