Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
maris dit was de laatste pech hoor

vanaf het nieuwe jaar begint jou geluk ook

dat moet gewoon

Helemaal mee eens! 2011 wordt jouw jaar!

Hier alles goed. Duuk krijgt lekker bolle wangen haha. We gaan zodadelijk de kou trotseren met een lekkere wandeling!

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik hoop het dat 2011 ons jaar word.

Wat mooi dat het zo goed gaat met jullie. Is het gelukt met de wandeling en de kou want het is vandaag wel heel erg koud zeg bah.

Ik word zo opgehaald om even het dorp in te gaan met mijn moeder en een vriendin van haar ben ik er toch even uit geweest vandaag.

Mijn vriend heeft bruiloft vanavond en gelukkig was het alleen voor de collega´s zonder aanhang.

Geplaatst

Hoi lieve lady's,

Daar ben ik weer. Fijn om weer op het forum te kunnen zijn!

Kimmie,

Vervelend dat je nog rustiger aan moet gaan doen.

Sterkte!

Maris,

Wanneer moet je op controle voor je pols?

Babeth,

Hoe verlopen de wachtdagen?

Ik kan niet wachten om op ski vakantie te gaan.

Eerst nog met kerst werken en dan krijg ik oudjaarsdag vakantie, heerlijk!

Morgen eens snowboots gaan scoren, hou er wel van om warme voetjes te houden ondanks dat we in de sneeuw staan. Hihi!

Fijn weekend allemaal!!!

Geplaatst

Ik moet woensdag weer foto's maken en dan hoor ik hoelang ik gips moet houden.

Wish fijn om te horen dat je je zo verheugd op de wintersport. Hoe was je cursus?

Hoe is het met de andere dames?

Geplaatst

De cursus was leerzaam. Veel technieken geleerd hoe je een zorgvrager met ernstige contracturen, afweerspanning en angst tijdens de zorg zo optimaal mogelijk kan verzorgen.

Nu dit alles zelf uit gaan proberen en het dan aan mijn collega's over dragen hoe het in zijn werk gaat.

Er zullen wel wat weken bij komen om het gips te dragen. Wat denk je zelf, wanneer het eraf mag?

Daarna nog therapie of niet?

Gisteren pakjesavond gehad.

Wat gingen mijn nichtjes door het dolle heen!

Het was gezellig en aankomend jaar hoop ik er zelf bij te zijn met een kleine dit bij papa op schoot zit.

Geplaatst

Dat zal vast interessant geweest zijn die cursus.

Ja ik ben waarschijnlijk niet van het gips af woensdag, maar we zullen zien.Ik hoop dat het er voor de kerst nog af mag want ik ben de 24ste nog jarig en dat is wel erg onhandig. Gelukkig wou mijn moeder dan wel helpen maar goed we zien wel.

Wij hebben vrijdag al sinterklaas gevierd was erg gezellig, toen er op het raam geklopt werd zijn ze bij de voordeur gaan kijken en toen mijn neefje niks zag kwam hij heel hard weer terug gerend en zei ik moet wegwezen. Met andere woorden dit is niet te vertrouwen haha.

Maar niet meer normaal zoveel als ze krijgen tegenwoordig ze kunnen zich wel begraven in het speelgoed.

Maar volgend jaar zitten onze mannen, vrienden ook met een kleintje van onszelf op schoot. Daar gaan we voor.

Geplaatst

Hoi dames

hier even een kort berichtje van mij, ik heb nagenoeg geen hoop meer, ik ben ziek geworden, op zich niet erg maar gisterochtend koorts 38.6! ik moet echt steeds paracetamol blijven gebruiken om het te onderdrukken, ik heb net naar 37.2 gekregen maar net was het weer 38. En we kunnen niets doen. Zo ellendig, nooit ziek, kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst koorts heb gehad!

Maris hoe gaat het met jou? minder last van je pols?

Wish, fijn dat je er weer bent, nog even en je staat weer op de latten

Kimmie, ie het nog vol te houden?

Ow Vanessa, wat gaat het hard bij je!!!!

liefs

Babeth

Geplaatst

He meiske, oh ik blijf hoop houden hoor! Snap wel dat je dat lastig vind! Nou ziek ze iig goed uit.

Ja hier alles wel redelijk vol te houden. Ik merk als ik de dingen heel goed over de dag verdeel het redelijk gaat.We hebben een erg druk sinterklaas weekend gehad maar dat was wel erg gezellig. Sander is goed verwend, en tja wij ooK! Haha.

Ben vooral blij met:[ATTACH=CONFIG]354[/ATTACH]

Geplaatst

Babeth beterschap ik blijf duimen.

Kimmie wat leuk die mobiel die hebben wij dit jaar ook gegeven aan mijn vriendin toen ze bevallen was.

Die serie van nijntje is helemaal wel leuk.

Hier gaat het nog niet zo ik heb erg veel pijn, maar ja wat doe je eraan het is toch afwachten.

Geplaatst

hoi meiden

ik heb er een test tegenaangegooid, veel te vroeg, dag 12 na punctie maar hij is wel positief, jeetje zeg!

huisarts gebeld ivm. de koorts, kon volgens haar geen kwaad, onderdrukken met paracetamol is goed.

Sjongejonge, ik kan mijn gevoelens nu moeilijk verwoorden , zijn erg blij maar ook angstig natuurlijk...nu maar hopen de testen mooi donkerder worden en op naar de eeste echo.

liefs

Babeth

Geplaatst

Oh Babeth wat goed toch.. Nu even goed uitzieken en dan ga ik verder duimen dat dit helemaal goed gaat verder!!

Jee ik ben zo blij voor je.

Geplaatst

Lieve dappere Babeth,

Wat is dit een geweldig mooi bericht!

Natuurlijk nog erg spannend en onzeker of dat de testen nu donkerder gaan worden.

Och lieve meid, ik hoop het zo!!!!

Kan het niet in woorden uit drukken, ik zou je in je ogen willen kijken en je een hele dikke knuffel willen geven!

Geplaatst

Kimmie,

Wat een mooi mobiel!

Maris,

Klote dat je pijn hebt!

Sterkte!

Wij mogen morgen naar de gyn.

Ben benieuwd of dat ik begin jan mag beginnen met de Deca zonder dat ik een echo heb gehad om te controleren of dat het er van binnen goed uit ziet.

Denk dat cd21 in de ski vakantie zal vallen. Zal het morgen eens navragen.

Goh, Babeth, ik denk al vaak aan je, maar nu helemaal!!!!

Geplaatst

Maris,

Kijk eens bij het topic vroegtesters, hier zie je een foto met een duidelijke positieve test van Babeth!

Super zeg!!!!

Ik zit in een dip'je'.

Gaan vanavond naar de gyn, maar niet met een jubbel stemming omdat we nog niet kunnen beginnen.

Meiden, ik zit werkelijk waar te springen van ongeduld dat ik weer mag gaan spuiten.

Zal toch echt tot januari moeten wachten, maar goed.

We (lees mijn vriend) is nu de badkamer aan het 'slopen' en verbouwen.

Ik help met het aangeven van gereedschap, drinken voor de harde werker en geef geen, let wel geen commentaar.

Ben goed bezig he! Hahaha!

Ik ben nogal een 'flapuit' en ik kan alles zeggen tegen mijn vriend. Maar als hij aan het klussen is dan moet ik niet 'te veel' zeggen.

Herkennen jullie dit?

Maar goed, ik dwaal af.

Had het erover dat ik in een dip'je' zit.

Gisterenavond zo moeten huilen. De één na de andere in onze omgeving raakt zwanger van hun eerste of tweede kindje.

En 2 ook nog eens ongepland! Niet dat ik ze dit niet gun, jullie begrijpen me wel.

De ene kwam erachter toen ze 6 maanden zwanger was en de andere kwam erachter toen ze 7 maanden zwanger was.

Die laatste is midden januari uitgerekend, dusssss.

Het werd me even allemaal te veel, pfff!

Geplaatst

hoi dames

Maris, ik heb inderdaad weer getest, de test is erg duidelijk

Gelukkig ook via Dr. S. vandaag gehoord dat deze temperaturen geen kwaad kunnen, een grote opluchting

Wish, hoe was het bij jou vandaag?

liefs

Babeth

Geplaatst

Och lieve Wish wat snap ik jou dipje goed. En dan vooral na zoveel maanden er pas achter komen dat je zwanger bent.

Man wat is het toch oneerlijk als je ziet wat wij ervoor over moeten hebben, maar lieve Wish onze tijd komt daar ben ik van overtuigd.

Ach ja en ik moet mijn vriend ook niet te veel zeggen als hij klust hoor haha. ik probeer al een paar dagen dat hij de kerstboom naar beneden haalt, want dat lukt mijzelf niet met 1 hand maar hij is nog niet overstag haha en hij hoeft hem er alleen maar neer te zetten de rest doe ik wel ik heb toch de hele dag de tijd.

Maar leuk dat jullie een nieuwe badkamer krijgen die van ons is pas 3jaar oud dus die kan nog wel even mee.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden