Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Op de brief van Geertgen staat dat er 16 dagen na de punctie een test gedaan kan worden.

Ze hebben alleen de verkeerde data op de brief geschreven.

Punctie: 2 februari en testdatum 21 februari. Dus.....ben blond maar kan toch echt wel tellen.

En de dag van de punctie was 1 februari.

Maar goed, dat mag de pret niet drukken.

Meiden wat ben ik blij!!! :happydance:

Geplaatst

Pippe wordt voor jullie ook weer spannend lees ik!!

Wish deze toppers blijven hoor! Dat moet gewoon, PUNT!

Bjorn heeft een kaartje ontworpen wa zowel voor jongen of meisje kan. Dit wilde we al aangezien wij niet weten wat het wordt.

Hoeven alleen nog de naam en geboortegegevens aan te passen!

En idd voor iemand zonder geduld! Hij staat er zelf ook versteld van!

Geplaatst

Ahum, punctie was wel op 2 februari. Had straks 1 februari geschreven.

Dus dag 14 na punctie wordt 16 februari.

Geplaatst

hoi meiden

Pippe, wat fijn dat er 2 follikels aan het rijpen zijn!!!! wow, ik word er helemaal vrolijk van! tsja....wel of niet doorgaan, ik kan er niets van zeggen....een ver nichtje van mijn schoonma had een iui bij 3, en ja, een drieling.... maar goed, dat is denk ik meer uitzonderig.Als ik ergens over twijfel zegt mijn moeder, neem een besluit, ga slapen en kijk of je de volgende dag nog steeds het goede gevoel hebt bij dat besluit.....ik weet het niet, misschien kun je er iets mee? heel veel succes in ieder geval.

Wish, wat heerlijk, mrgen de tp van 2 mooie emmies, super!! heeeeeeeeeeeeeeel heeeeeeeeeel veel succes!!!!

wat het testen betreft: Brussel zegt op dag 17 na de puctie en DD op dag 16 na de punctie. Ik hield als testdatum dag 14 na punctie aan maar wist het steeds al eerder.....succes lieverd!

Maris, jij hetb nog een bank op je verlanglijstje staan, ik denk dat wij er in het najaar ook aan toe zijn, ik lig iedere dag uren op de bank dus die zal tzt wel aan vervanging te zijn haha.zo´n hoekbank klinkt erg verleidelijk in ieder geval.

Kimmie, wat leuk dat je vriend het kaartje zelf helemaal ontworpen en heeft en gaat drukken, kan me voorstellen dat je dat veel doet. Wij hebben destijds het kaartje van onze jongens ook zelf gemaakt (alleen niet zelf gedrukt) maar het geeft en bijzonder goed gevoel!

hier gaat het best goed, 8 uur oer dag werken doe ik al even niet emer, dat houd ik neit vol, nog steeds geen energie en veel last van mijn onderrug/bekken na het zitten. Ik stop rond 14,30 met werken en als ik thuis kom ga ik direct 2 a 2.5 uur plat, dat heb ik echt nodig.

Maar er komt ook weer een spannende fase, gisteren de gyn gespreoken (telefonisch) en met de teambespreking is er dringend geadviseerd om een cerclage te laten plaatsen. Weliswaar uit voorzorg, er is nu geen vuiltje aan de lucht maar bij de jongens was met 21,2 weken de cervix ook al wat korter. Dat is zeer waarschijnlijk wel te wijten aan de complexe 2-ligzwangerschap maar voor 100% uitsluiten kan niet. Aan het plaatsten van een cerclage zijn ook wel risico´s maar de omstandigheden zijn nu wel optimaal. Hoe moeilijk het ook is, we hebben ermee ingestemd.

16-2 gaat het gebeuren en de eerste dagen daarna zullen extra spannend zijn, blijft de bm rustig? ontstaat er geen ontsteking?

heel er spannend en emotioneel maar we gaan ervoor!!!!!

liefs

Babeth

Geplaatst

Lieve Babeth,

Zal zeker moeilijk zijn om een beslissing te nemen over het wel of niet plaatsen van een cerclage.

Maar als de artsen dit dringend adviseren lijkt mij dit ook verstandig om te laten doen.

Maar dan nog zal het een emotioneel moment zijn.

Moet je na het plaatsen in het ziekenhuis blijven voor controle of hoe gaat dit in zijn werk?

Enne, de 16e is bij mij de dag dat we te weten kunnen komen of het gelukt is of niet.

Als we eens een deal maken dat het bij ons beide goed zal gaan!!!

Geplaatst

lieve Wish

de 16de voor ons allebei erg belangrijk dus, ik ga voor die deal!!!

ik zal na het plaatsen moeten blijven ivm. bloedverlies en eventuele onrustige baarmoeder, wellicht mag ik de volgende dag naar huis maar ik reken nergens op, dan kan het alleen maar meevallen!

succes meid!!

Geplaatst

Ik hou jullie aan die deal!!!

Babeth wat een moeilijke keus maar als de arts zegt dat het beter is denk ik dat je er heel erg verstandig aan doet.

Ik elk geval heel erg veel succes

Geplaatst

Pippe en Lena,

Heel veel succes morgen!!!

Samen op het wachtbankje van februari, dat is toch geweldig.

Nu wel gezamenlijk positief afsluiten hoor!

Geplaatst

Pippe een Lena ook van mij heel erg veel succes en na morgen lekker broeden samen met Wish. Jullie gaan maar eens het goede voorbeeld geven en dan volg ik in april jullie op.

Kimmie hoe is het met je en met Bjorn?

Pleun is het allemaal nog rustig?

Geplaatst

ik wordt er helemaal maf van

van 19:00 tot 21:30 weer weeachtige zaken vrij regelmatig zelfs onder de douche ging het door maar vanaf het moment dat ik me af ging drogen tot nu weer helemaal niet meer pffffff

of zet door of hou op met spelen daar binnen

Geplaatst

Och jeetje dat is toch ook niks inderdaad net wat je zegt zet dan door of hou je rustig.

Ik ga voor je duimen dat het nu snel door zet en dat je je kanjer snel in de armen kan sluiten.

Geplaatst

Och Pleun, hoop dat die kleine toch een beginnetje aan het maken is om zich snel aan jullie te kunnen laten zien!

Weet dat je liever vandaag dan morgen nog wil gaan bevallen.

Kom op meid, echt nog heel even!

Enne, jammer dat je onder de douche hebt gestaan, is die mooie beschilderde buik van je weg..... Hahahaha!

Geplaatst

haha moet lachen om je berichtje, een lekker eigenwijs manneke in je buik.....heeft ie dat van mama? :happy7:

Pippe, hebben jullie al een besluit genomen of jullie de IUI door laten gaan? in ieder geval veel succes met wat jullie ook gaan besluiten of met de poging!! spannend hoor.

Wish, hoe gaat het bij jou?

Maris, bij jou alles goed momenteel? je kunt de tijd wellciht voorbij kijken nietwaar?

dames, slaap lekker

liefs

Babeth

Geplaatst

Hier alles okiedokie!

Ga zo lekker naar bed.

Heb afgelopen week maar 1 dag gewerkt maar ben bekaf van alle spanningen.

Woensdag, donderdag en vrijdag vroege dienst en de rest van de week vrij.

Moest eigenlijk afgelopen week 6 dagen werken, vandaar dat ik aankomende week 3 dagen mag.

Ook heerlijk!

Jullie ook allemaal truste!

Geplaatst

Hier gaat het goed ik ga zo ook slapen want moet morgen weer werken.

Ik kan inderdaad wel de tijd vooruit kijken maar nog even geduld en dan is het zover we hebben nu al zolang gewacht dat die 2 maandjes er ook nog wel bij kunnen.

Maar ik heb er weer zin in.

Hoe voel jij je?

Geplaatst

ik had het wel grappig gevonden als hij vandaag of morgen zou komen

mijn verjaardag is morgen 7-2 dan wordt ik 32

leek me wel iets als verjaardagskado-tje een zoon

maar denk dat ik maar ga slapen zal wel niets meer worden denk ik

mijn moeder was vandaag hier en het idee dat zij 32 jaar geleden ook met zo'n toeter rond liep en om 1 uur snachts wakker werd van erge weeen en om 5 uur was ik er

dus ik zeg nooit nooit

Geplaatst

Pippe veel succes vandaag!!!

Pleun: Gefeliciteerd!

Wish, lekker hoor een weekje van 3 dagen. Lekker van genieten!

Maris werk ze vandaag, 1e x weer sinds je pols niet?

Hier gaat alles wel goed, maar wat voelt die buik gespannen zeg.. En het blijft rommelig aanvoelen, en wat het is? Ik denk dat het toch langzaam aan het voorbereiden is voor straks! Schoonmoeder en vader zouden een weekendje naar Euro Disney gaan aankomend weeken, maar hebben dit afgezegd omdat ze geen minuut willen missen mocht het zover zijn! Hihi, best schattig maar was toch nog van plan om nog een week of 3 te wachten.

Met Bjorn nog steeds hetzelfde, pijnstillers gehad maar deze geven weinig resultaat en ook de pijn blijft hevig aanwezig. Dus de angst voor een operatie wordt toch wel groot. 2 maart wordt hij gezien door een neurochirug.. Maar ik vind dat ik eerst mag bevallen voor die vent hem ergens in maart gaat opereren hoor. Ik kan het de 1e tijd niet alleen aan denk ik hoor!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden