Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]683[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]682[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]681[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]680[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]679[/ATTACH]

foto's van de babykamer

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Pleun wow ook al zo´n mooi kamertje. Ik word er stiekem ook wel een beetje jaloers van met al die mooie spulletjes van jullie.

Daar gaat jullie kanjer heerlijk slapen.

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]686[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]685[/ATTACH]

en nog een paar

het thema lijkt me duidelijk

wit /paars/zilvergrijs en me to you beertje

het hemeltje en het overtrekje hebben we laten drukken bij onze grote vriend de drukker (hij die ook onze geboortekaartjes maakt als kado'tje en waar ik mijn buikbanden maak)

en op het paarse vlak boven het ledikantje komen nog 4 kleine schilderijtjes die een vriendin voor ons maakt

wat vinden jullie er van

Geplaatst

We waren tegelijk aan het typen maar ik vind het echt heel erg mooi.

Wat gaaf dat je vrienden heb wie dat allemaal kunnen. Ik heb hele handige vrienden haha maar niet daarin.

Geplaatst

Leuke kamer pleun!!

Enne mooie vloer! hihi

Oh en ik snap dat jullie wel jaloers zijn.. Ben er zelf erg trots op maar vond het wel moeilijk om het hier te zetten!

Maar ik weet ook dat jullie toppers het me gunnen!

Wish: Ik las dat er 10 potientele kandidaatjes bij zitten! Nu nog duimen dat die kleine ook mee komen!

Geplaatst

Kimmie voel je niet bezwaard je hebt er net zoveel moeite voor moeten doen als wij moeten om zo ver te komen.

Maar wij gaan dit jaar ook onze foto´s showen hier of niet Wish, Pippe en Lala?

Geplaatst

Pleun,

Dat is ook zeer zeker een mooie kamer!

Vind persoonlijk paars 'mooier' dan blauw voor een jongens babykamer, dus vind jullie kamer super!

Denk je dat je eerder gaat bevallen dan 40 weken of ga je erover heen?

Mijn gevoel (tja, waar ik dat vandaan haal?) zegt dat je de 40 weken niet gaan halen.

We zullen zien, moeten toch afwachten.

Pippe,

Hoop dat je de dinsdag beter door zal gaan brengen dan deze maandag.

Kom op kanjer!

Maris,

De vorige keer hadden ze bij de laatste follikelmeting ook veel minder follikels geteld die ze uiteindelijk hebben aangeprikt bij de punctie.

Dus ik verwacht zelf ook wel dat die kleinere nog gaan groeien en mee gaan doen!!

Diane,

Wat ontzettend lief van je om hier een berichtje voor mij te plaatsen!

Krijg hier serieus traanogen van.....

Geplaatst

wish van jou lippen naar gods oren want ik denk ook dat ik de 40 weken niet ga halen ,maar als hij net zo koppig is als zn mama haal ik de 45 weken nog

Geplaatst

Natuurlijk doen wij ook snel mee.

De menstruatie van Lena is al begonnen, nog niet echt doorgezet, maar dat zal vanavond of morgen wel komen. Erg vroeg, cd 19-20, maar dat zal wel komen doordat er geen eisprong is geweest.....en dan over 3 dagen aan de Clomid.. Vind het wel eng hoor.. haha

Wish, op naar de punctie! Spannend he! :-)

Geplaatst

Pippe tuurlijk is het spannend maar ze doen het niet voor niks.

Misschien heeft ze juist dat ene zetje nodig met de medicijnen en dan gaat het goed komen en zit jullie kanjer erbij.

Geplaatst

Maris,

Ik zag dat ik nog geen reactie had gegeven of dat mijn moeder ver bij mij vandaan woont.

Ze woont zo'n 10 km bij mij vandaan.

Ik heb tot nu toe om de dag kunnen douchen. Heel vaak bij mijn moeder, regelmatig bij mijn schoonmoeder en op ski-vakantie heerlijk elke dag onder een warme douche gestaan. Hahaha!

Begin het nu wel een beetje beu te worden dat we in de keuken ons zelf moeten wassen, tanden poetsen etc.

In de bijkeuken of toilet bij de spiegel mezelf opmaken.

Zaterdag komt de stukadoor en dan kan alles opgehangen gaan worden. Toilet, kranen, meubel etc.

Vanaf maandag kunnen we douchen of in bad.

Dit vind ik erg prettig, dan kan ik in de week van de punctie lekker thuis douchen!

Pippe,

Dus Lena begint 29 januari met de Clomid of tel ik verkeerd?

Begin nu wel wat zenuwachtig te worden. Vrijdag hoor ik wanneer de punctie zal zijn en hoeveel follikels er mee gaan doen.

Geplaatst

Wish 10 km gaat nog zover wonen wij ook van mijn ouders. Mijn schoonouders wonen 20km hier vandaan, maar dat vind ik niet zo heel erg dat ze zo ver wonen kunnen ze zich ook nergens mee bemoeien.

Wat fijn dat de badkamer eindelijk klaar is volgende week lijkt me wel lekker dat je weer gewoon thuis kunt douchen. Maar het zal vast heel erg mooi geworden zijn.

Tuurlijk ben je zenuwachtig dat is logisch het is allemaal niet niks. Maar mijn kaarsje brand alweer voor jullie zodat jij straks in je trouwjurk met een dikke buik kunt gaan stralen op jou bruiloft.

Ik vind dat we er nu allemaal wel genoeg voor gedaan hebben en nu mogen wij allemaal eens gaan genieten binnenkort van een dikke buik en foto´s nemen enz.

Wij gaan over twee weken heerlijk even met z´n tweetjes een weekend naar Brussel lekker verstand alleen maar bij elkaar en nergens verder aan hoeven denken ik kan niet wachten tot het zover is.

Geplaatst

Je bedoeld; "je verstand op nul" denk ik of niet?

Heerlijk met z'n tweetjes er tussen uit, dat hebben jullie verdiend!

Ben het met je eens dat wij dit jaar ook eens mooie foto's mogen maken en showen van onze dikker wordende buiken! :laugh:

Geplaatst

Hee dames,

Vrijdag beginnen we met clomid. En de vrijdag daarop hebben we fm meting. Ik vind het wel spannend hoor :-)

Wish ik ben zelfs wat zenuwachtig voor jou, haha!

Een knuffel voor jullie allemaal!

Geplaatst

Lekker Maris, een weekendje weg! Wij hebben ook nog een bon maar op een of andere manier kunnen we niet plannen, haha. (toevallig ook brussel)

Ik wil graag naar limburg, kerkrade, en dan een dagje naar Aken. Hele mooie omgeving daar.

Nu zijn we thuis e.e.a.aan het verbouwen, dus dat eerst maar even afmaken. :-)

Geplaatst

Pippe,

Dus jullie ook aan het klussen.

Mag ik vragen wat jullie aan het verbouwen zijn of heb je dit al een keer vermeld? (dan heb ik dit niet onthouden)

Wat schattig dat jij ook zenuwen krijgt om iets wat mijn vriend en ik ondergaan. (siert je wel hoor)

Geplaatst

Haha ja dta bedoel ik verstand op nul.

Pippe dat is toevallig ja ik ben er nooit geweest dus ik ben benieuwd.

En je moet gewoon een datum plannen anders komt het er niet van zo heb ik dat ook gedaan. Wij konden niet heel veel later omdat dan het seizoen weer begint voor mijn vriend met zijn duiven en dan gaat hij liever niet te vaak weg en aangezien we in april ook al een weekendje weg gaan met mijn vriendinnen met aanhang hebben we besloten om nu te gaan en ach van mij hoeft het gaan 30graden te zijn. Als het maar droog is.

Wij hebben trouwens besloten om hier in Nederland eens te gaan informeren bij andere ziekenhuizen voor de 4de poging, dat scheelt namelijk meer als de helft met DD en zo kunnen we dan iets meer behandelingen nog doen dan daar (wat niet te hopen is) Dus ik ben wel benieuwd naar jullie advies. De afstand maakt ons namelijk niks uit DD is voor ons ook niet naast de deur.

We gaan natuurlijk wel eerst de cryo´s nog terug laten plaatsen binnenkort.

Geplaatst

Spannend maris, heb je al een idee wanneer jullie voor de cryo willen gaan? Of rustig aan en kijken wanneer jullie je er het beste bij voelen?

Wij zijn het kantoor aan het verbouwen naar een tuinkamer en logeerkamer. Fijn voor in de zomer en voor logé's natuurlijk. Waarschijnlijk gaan we deze zomer niet op vakantie en dan gaan we ook de keuken+huiskamer doen. Maar misschien dat we de keuken hier meteen achteraan doen. (niet rigoureus een nieuwe keuken hoor, al zou ik dat dolgraag willen ;-) )

Geplaatst

Maris,

Daar vraag je me wat.

Hoe lang rijden jullie erop om in DD te komen?

De beste tip die ik je kan geven is om op dit forum rond te snuffelen of een topic te openen waar je advies kan vragen naar welk ziekenhuis/fertiliteitskliniek je kan gaan.

Natuurlijk is mijn advies Geertgen in Elsendorp. Maar dat lijkt me ver uit de richting waar jullie het willen zoeken.

Pippe,

Wat heerlijk dat jullie een tuinkamer en logeerkamer gaan bouwen. Idd super voor in de zomermaanden!

De keuken en huiskamer aanpakken is ook een hele klus.

Wij gaan dit ook nog een keer doen. Moet er nu nog niet aan denken. De badkamer is nog niet eens klaar en dan de zolder verbouwen. Pffff!

Maar waar een wil is, is een weg!

Ga maar eens naar bed. Morgen een vroege dienst.

Was eigenlijk vrij, maar heb ivm aankomende week wat geruild.

Heb alle 6 dagen die ik eerst moest werken op één na allemaal al op kunnen lossen.

Die lieve collega's van mij, echt super toch!

Alleen voor zaterdag 5 feb. moet mijn manager en roosteraar zelf oplossen. Dan had ik een avonddienst en die kan niemand van het team werken.

Ik heb al mijn collega's via de mail nogmaals laten weten dat ik super blij ben met het team waar in ik werk!

Geplaatst

We hebben de knoop doorgehakt en we gaan in april de cryo´s terug laten plaatsen. Dan zitten we na de carnaval en weekendjes weg en hebben we alle tijd om rustig aan te doen.

Als het goed is heb ik dan ook de reglmaat van werken weer en dan voel ik mij stukken beter.

Ik heb net even zitten rekenen en het zal dan ongeveer eind april worden dat de tp zal zijn.

Ik begin nu wel weer de kriebels te krijgen stom is dat he.

We hadden het nu wel willen doen maar mijn vriend zei ook dat we zoveel feesten enz hebben de komende tijd dat het dan niet echt heel erg verstandig was en nu kunnen we samen nog eerst daar van genieten en dan vol goede moed en ontspannen verder.

Wish DD is voor ons 2,5 uur ongeveer rijden.

Ik ga maar eens rond snuffelen op google haha.

Jeetje wat zijn jullie allemaal aan het verbouwen wat leuk.

Wij willen ook wel graag een uitbouw en de badkamer wat groter maar dat is voor ons een 10 jaren plan denk ik haha.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden