Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

wohoooooo Pippe, wat een heerlijke bevestiging!!!!

van harte gefeliciteerd, nogmaals!!!!! dat jullie eten maar extra lekker zal smaken, jeetje wat dfijn!!

liefs

Babeth

Geplaatst

Pippe en Lena,

:woohoo::yah::woohoo:

Van harte gefeliciteerd!!!

Wat een magisch moment is dat he, als je het hartje ziet kloppen! :laugh:

José,

Hier ook nogmaals, van harte gefeliciteerd!!!! :happy3::laugh:

Lala,

Hahaha, dank je! :toppie:

Geplaatst

Woeha Pippe!! Oh wat super meis! Ben helemaal blij voor jullie! Voor wanneer staat de volgende echo geplant?

Wish, dank voor je lieve berichtje. Ik hoop dat de volgende echo je weer wat geruster stelt. En anders even bellen hoor, misschien mag je wel even tussendoor. Een vriendin van mij ook gedaan en ze kon dezelfde dag nog terecht. Apart is dat he, na de positieve echo van vorige week leef je 2 dagen even helemaal in de wolken en langzaam sluipt dat onzekere gevoel erweer in. Tenminste, zo ging dat bij mij.

Lala, knutselkoningin! Nogmaals, je kan wel een winkeltje beginnen met al die leuke knutselwerken van jou! Ik hoop dat je na donderdag snel aan de beurt bent, dan kun je het maar beter zo snel mogelijk gehad hebben en idd weer richten op de toekomst! Lekker positief!

Maris, fijn dat je vriendin al min of meer heeft toegegeven dat ze een beetje heftig reageerde. Dat scheelt toch weer...

Meiden, allemaal bedankt op jullie lieve berichtjes. We vinden het absoluut niet erg dat hij een helm moet. Wat jij ook zegt Wish, ze hebben hele leuke kleurtjes en afbeeldingen maar ik heb meer een beetje moeite met mezelf. Ookal zegt de fysio dat dit niet te voorkomen was, toch vraag ik mezelf af of ik er zelf niet meer op had moeten zitten. Ik had eerder z'n bedje bij moeten draaien, vaker z'n hoofdje bij kunnen draaien als hij sliep. Ik kan het niet helpen maar ik trek het me wel een beetje aan. Falen is een groot woord maar heb wel het gevoel dat ik meer had kunnen doen. Ook al is dat niet zo...

Geplaatst

Bedankt allemaal voor de lieve berichtjes! Het deed me zo goed om dat hartje te zien! Yess!!

Wish, je kan en mag hier alles schrijven, ook als je even niet helemaal lekker bent. Ik begrijp het maar al te goed. Probeer ervan te genieten!

Lala, fijn dat het onder narcose mag. Goed dat je bij je standpunt blijft!

Je bent wel lekker creatief bezig haha. Ik wil straks ook dingen maken voor ons kindje. Lakentjes etc. Ik heb zoveel ideeen en mijn schoonmoeser wilde me wel leren om lakentjes te naaien. En kussenhoezen etc.

Zoë, jezelf niets verwijten hoor! En de fysio gaf dat ook al aan. Een (stoere) helmpje is helemaal niet stom!

Babeth, ik hoop dat jullie er uit komen met de vriendengroep en dat het een mooi weekend valkenburg wordt. En hopelijk moeten jullie bij het volgende vrienden-uitje een oppas regelen. :-)

Kimmie, lekker aan het genieten? Laat je maar verwennen op je kraambed!

Babeth, hoe is het met jou? Is het (oud) bloed verlies nu gestopt?

José, probeer te genieten! Op naar de eerste echo!!

Ik kan niet teruglezen wie ik allemaal gehad heb (Iphone) dus als ik iemand vergeten ben: sorry!

Meiden, we hebben zó'n grote dikke vieze zwarte spin in de gang. En we durven hem niet weg te halen. Op deze momenten missen we wel een man in huis. Getver.

Wij gaan ook meedoen aan moeders voor moeders. Morgen ga ik ons aanmelden.

Geplaatst

Bianca, hoe is het met jou? Ik vroeg me af of je vriend het lukt op te stoppen of te minderen met roken. Misschien heb je hier al op geantwoord, dat heb ik dan even gemist, sorry! Leuk initiatief samen met Jose, de hyves!

Geplaatst

Hee Pippe!

Wat een super nieuws zeg!!!

Het zit gewoon allemaal goed!!:D!Op naar de volgende echo!!

Iel ik heb het ook niet zo op spinnen!!Maar een man in huis is ook niet alles hoor!!Die van mij is er ook bang voor haha.

Hier gaat alles goed.

Mijn vriend is morgen precies 2 weken gestopt met roken!

Ben zo trots op hem!!had het echt niet verwacht!

vandaag heb ik de lucrin spuit gekregen.Nu ben ik dus 2 maanden in de overgang zucht...

Laat de opvliegers maar komen haha.

9 mei mag ik weer starten met de behandeling dus daar leef ik echt naar toe nog 8 weken!!

Geniet van je zwangerschap!!

Liefs Bianca

Geplaatst

Haha Pippe ik denk dat je mij bedoelde met het weekendje weg en niet Babeth maar geeft niet zijn de 'hormonen' laten we het maar op houden haha

Ik ben ook een beetje bang voor die grote spinnen en haal ze absoluut niet weg dat moet mijn vriend doen, dus ik kan me indenken dat dan een man wel handig zou zijn maar misschien is een buurman vragen een idee

Lala fijn dat het toch onder narcose kan en dat je voet bij stuk gehouden hebt.

Wish je weet dat je hier alles kwijt kan. Ik kan me indenken dat je na elke echo weer gerustgesteld bent maar lieve Wish ga er maar vanuit dat jullie kanjer het geweldig doet en heel erg hard aan het groeien is nu.

Jose hier ook nogmaals gefeliciteerd geniet ervan.

Ik heb met mijn vriendin afgesproken adt we afwachten tot ze weet of ze vrij is of niet en dat we dan gaan kijken wat we doen.

Ik heb vandaag ook maar weer eens om hulp gevraagd op het werk want het is weer chaos dus nu is het te hopen dat het deze keer wel door gaat. Waarschijnlijk word het een Pool maar ja alle hulp is welkom en in Duits en Engels kom ik een heel eind haha.

Verder heb ik niet zoveel nieuws te melden.

Fijne avond

Geplaatst

Bianca 2 weken al wat goed ik hoop dat hij nu ook echt volhoud dan.

Bij mij zeiden ze dat je bij 3 dagen. 3 weken en 3 maanden het het moeilijkst zou hebben en als je dat gehad had dan was je er van af.

Nu zit je dus in de overgang ach het is voor een goed doel en 8 weken zijn zo voorbij.

Geplaatst

Haha pippe, de hormonen hebben jou ook in zijn greep, geweldig!

Wish wel herkenbaar hoor, iedere keer weer een nieuw onzekere fase.... Je moet er doorheen maar dat komt wel goed!!!

Zoé je bent een topmama!!!

Pippe het oude bloedverlies is inmiddels ook gestopt ja, gelukkig wel!

Geplaatst

Haha ja sorry dames, ik bedoelde natuurlijk jou Maris. ;-)

Bianca wat goed van je vriend!! Ik hoop dat 'ie het volhoudt. Voor jullie breken er ook spannende tijden aan. Ik duim zo voor jullie! Voor iedereen hier!

Geplaatst

Haha Pippe daar ben je toch samen zwanger voor dat is dan wel weer jammer aan een man die voelen niks en weten helemaal niet wat vrouwelijke hormonen zijn haha.

Zoe sorry was jou vergeten maar ik kan me indenken dat je aan jezelf gaat twijfelen maar je hebt echt je best gedaan. En je had niet meer kunnen doen voor je knapperd.

Het is nu eenmaal zo en daar had jij ook niet wat aan kunnen veranderen.

Geplaatst

Pippe: vooral gaan doen joh, dat zelf dingetjes maken. Simpel beginnen! Koop lekker goedkope lakentjes en dan leuk lint, kant of applicaties: en voila! Toch een eigen lakentje dan! En wat leuk is: je had het al over een dagboek? Schrijf daarin, of een ander boekje, al je ideetjes op. Want als je eenmaal bezig bent, of het juist laat liggen, dan vergeet je sommige ideeën.

Ik vind t wel lachen dat jij ook een beetje zwanger bent. Dat maakt het wel bijzonder hoor!

Bianca: goed zeg dat je vriend gestopt is met roken! Ik krijg mijn kerel echt niet zo ver! Maar dat hoeft voor mij ook niet. Ik weet dat hij rekening gaat houden met de kleine als die er eenmaal is. Hij houdt nu al rekening met mijn nichtjes als die bij ons zijn.

Zoë: ik denk dat elke moeder wel een moment van "goh, had ik dat niet anders moeten/kunnen doen" heeft. Je doet het super! Duuk aan een stoere helm en t komt helemaal goed hoor. Hij komt aan liefde en aandacht niks te kort zo te horen!

Jose: gefeliciteerd!! Had ik volgens mij nog niet gedaan! Super, dus bij jullie nu ook aftellen tot de eerste echo!

Maris: komt goed met die vriendin hoor! Maak je niet gek! En op t werk ook. Laat je niet gek maken. Doen wat je kan, en meer niet. Als je gigantisch achter gaat lopen zal de baas ook wel inzien dat het zo niet langer kan.

Wish voor jou en iedereen die t kan gebruiken: een dikke knuffel!

Geplaatst

Lieve meiden,

Bedankt voor jullie geweldige steun!!!

Zoë,

Het lijkt me ook moeilijk als moeder zijnde om dit te accepteren. Je wil het beste voor je kind. Maar jij/jullie hebben je best gedaan en zijn top ouders!!!

Echt Zoë, je mag jezelf niks verwijten echt niet!

Maris,

Met handen en voeten praten, dan kom je ook een heel eind als hij/zij geen duits ofzo begrijpt. :happy:

Toch super dat je hulp krijgt!! Goed gedaan meid! :clap2:

Pippe,

Moest wel lachen om het spinnen verhaal. Ik zelf haal die dus ook echt niet weg.

Stofzuiger pakken en buiten zetten en even aan laten staan. En de stofzuiger dan in de schuur zetten. Brrrr, ik weet het ook niet hoor.

Babeth,

Fijn te lezen dat het goed met jullie gaat!! :toppie:

Bianca,

Succes met het in de 'overgang' zitten. Pfff, heftig is dat he.

En super van je vriend, hoop dat hij het goed vol mag blijven houden!

Lala,

Hoe gaat het vandaag met jou?

Begin je uit je dip te raken?

Het is heerlijk weer om in de tuin te gaan werken.

Niet dat ik dit vandaag ga doen. :happy:

Ben vandaag vrij en heb met 4 mensen afgesproken.

Krijg zo 2 vriendinnen op bezoek, dan ga ik zelf nog bij 2 vriendinnen op bezoek.

En vanavond kraambezoek bij mijn hele goede vriendin.

Geplaatst

Dank je dames het is nog even afwachten hoor of ik hulp krijg want ze beloven daar wel vaker wat dus ik moet het eerst zien dan geloven.

Haha Lala ik moet wel lachen om wat jij schreef dat wanneer de baas zag dat als ik achter loop hij het wel zou inzien. Mijn baas interesseert zich daar niet voor ik loop namelijk al een week of 4 achter haha dat komt doordat de man wie dit normaal doet er zo´n zooi van gemaakt heeft en dat moet ik in mijn eentje herstellen. En omdat de stukken wat ik maak erg hard weg gaan is het heel erg hard werken.

Maar ik ben nu op het punt gekomen dat het mij ook niet meer interesseert wat niet af is is niet af morgen weer een dag.

Geplaatst

Kijk, dát is de instelling. Morgen is er weer een dag! En mocht het nu zo zijn dat die dag er morgen niet is, waar maak je je dan vandaag druk om? hahahaha

Gewoon doen wat je kan, in jouw tempo. Dit moet je langer volhouden dan een weekje ;-) De boog kan niet altijd gespannen zijn.

Geplaatst

Als je je er niet prettig bij voelt, kun je altijd je baas even apart nemen en zeggen dat jij die houding nu aanneemt, gezien het feit dat hij niks doet met jouw vraag om hulp. Je wilt wel, maar het kan gewoon niet. Dan heb je je rug vrij, als het ware. Maar hoe dan ook: kalm aan!!

Geplaatst

Excuses voor de andere dames maar ik heb alleen even gekeken hoe het met Pippe en Lena is (ik heb echt last van tijdgebrek)

Meiden gefeliciteerd! Wat geweldig dat jullie een kloppend hartje hebben gezien.

Liefs,

Geplaatst

Het gaat geweldig! Het is best druk met voeden en kolven. Bo is gaan lopen op de dag dat wij met de jongens thuiskwamen.

Wat een dame! Iedere dag zet ze een paar stappen meer.

Gisteren heb ik de hele dag op bed gelegen met koorts. Is nu gelukkig over maar heb wel hoofdpijn van de vermoeidheid.

Nu moet ik Bo uit bed halen want het is alweer veel te laat zie ik, anders slaapt ze vanavond niet.

Moet ook weer kolven. Ik weet niet hoelang ik daar mee door ga omdat de jongens het op de kunstvoeding prima doen.

Ze hebben dan genoeg aan een fles van 90cc en met de mm niet helemaal. Moet je weer bijmaken etc. Het is wel goed

voor mijn endometriose (en de slanke lijn) dus dat is ook het afwegen weer waard. Zie het alleen niet zitten als ik

straks 's nachts moet kolven terwijl de mannen dan doorslapen. We wachten het maar even af.

Ze groeien goed en zijn heerlijk tevreden mannetjes. Wel een stuk kleiner dan Bo was dus dat is even wennen met aankleden.

En die piemeltjes! Die weten je iedere keer te verrassen met hun plasjes! hahaha

Vannacht kwamen ze voor het eerst maar 1x, ik hoop dat we vannacht weer zo uitkomen.

Ik ga er snel van tussen!

Wish, geweldig jouw ticker! Alweer 8 weken zwanger morgen. Kun je er een beetje van genieten?

Geplaatst

Vanessa,

Hahaha, die piemeltjes moet je ook goed in de gaten houden!

Weet van mijn moeder dat mijn broer zich een paar keer in het gezicht heeft geplast ipv richting mama. Ook mooi! haha!

Inderdaad zo kun je het ook bekijken, dat ik morgen 'alweer' 8 weken zwanger ben. Voelt wel super om het te lezen en op te kunnen schrijven.

Het genieten zal na de volgende echo hopelijk meer worden. Dan ben ik 9 weken zwanger en heb ik er denk ik meer vertrouwen in dat het hopelijk goed mag blijven gaan.

Het is nog wel onwerkelijk hoor.

Geplaatst

Vanessa, wat fijn om wat van je te horen! Super dat de jongens het zo goed doen!

Ik heb niet zoveel verstand van piemeltjes, maar ik kan geloven dat het voor grappige taferelen kan zorgen! ;-) haha!

Geniet ervan!!

Wish, hoe is het nu met je? Heb je de 23e nog bij geertgen een echo?

Wij hebben de 28 intake bij de verloskundige!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden