Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ha die lieve meelevende en veel steun gevende meiden,

We hebben net één perfect mooi kloppend harte mogen aanschouwen!

Wat zijn wij ontzettend blij!

:confettistars::confettistars::confettistars:

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Lala wat een mooie foto´s en wat een luxe haha zo´n pool kamer. Wij zouden er wel ruimte voor hebben als ik niet zoveel planten moet laten overwinteren haha maar dat is nou mijn hobby en dat moet in onze garage in de winter.

Wish als het goed is weet je het al maar ik duim nog even verder tot ik hier wat lees van je.

Lieve Kimmie wat heb ik met je te doen bah ik snap niet dat ze niet inleiden. Je hebt het al zo zwaar gehad en dan laten ze je ook nog door lopen. Wel goed dat ze je zo goed in de gaten houden ik hoop dat er morgen meer duidelijkheid komt.

Succes ook voor jou draaien mijn duimen.

Zoe ik zal eens opletten dan op een zwarte haha

Ik heb gisteren vandaag gewoon gewerkt ik moet nog een aantal keer vrij hebben de komende tijd en en het leek me beter de dagen een beetje te sparen haha je kunt ook beter slecht zijn in de baas zijn tijd dan in je eigen tijd haha

Heb je het hele weekend hier in het dorp gevierd dan?

Pippe 6 weken en 1 dag alweer mooie ticker hoor.

Met mij gata het wel goed krijg alleen iets meer last van de knie dus ik moet even een beetje gas terug nemen, maar dat komt wel goed.

Geplaatst

:happydance::woohoo::thumbup:

Lieve Wish wat een goed nieuws ik ben zo blij voor jullie.

Gefeliciteerd!!

Wanneer heb je de volgende echo?

Pippe nu draaien de duimen voor jullie voor de 14de!!!

Dan wil ik net zulk goed nieuws als nu bij Wish

Geplaatst

ohw wish wat geweldig hoor

jij krijgt je wondertje ook eindelijk

mijn eerste ronde liep ongeveer gelijk met jou en nu ligt mijn wondertje zn pamper vol te poepen naast me en heb jij jou wondertje mogen aanschouwen in zwart wit

wie had dat 2 jaar geleden gedacht he

enorm gefeliciteerd dat het allemaal goed was

wat zei de familie en hoe reageerde je ventje op de beelden (voor mannen lijkt het dan pas echt te worden )

Geplaatst

Woehoeeeeeeee Wish, wat een heerlijk nieuws en wat een mooie foto 's !!!!

Ik ben zo blij voor julie, hoe reageerde de familie? Je moeder wist het toch al wel?

Volgende echo is van pippe, wordt ook super mooi natuurlijk en dan hoop ik dat maris, lala, Bianca en....iedereen snel volgen!!!!

Liefs

Babeth

Geplaatst

Familie was natuurlijk ook heel erg blij en opgelucht dat we een mooi kloppend hartje hebben gezien.

Die zaten in spanning mee te wachten.

Mijn vriend stond naast me mijn hand vast te houden en kreeg een dikke kus van hem toen we het hartje zagen kloppen.

Hij heeft ook een filmpje gemaakt zal ik er ook eens op gaan zetten.

Geplaatst

Wauw Wish, wat een supermooie foto! Geniet, geniet, geniet!! Wanneer mag je weer?

Maris, tja dan is het ook maar beter om je dagen een beetje te sparen. En trouwens, je hebt gelijk, beter slecht in de baas z'n tijd dan in je eigen tijd haha. Wij zijn zaterdag hier in het dorp gebleven, zondag naar de stad en gister weer hier. Errug gezellig maar kan ff geen apfelcorn meer zien...

Geplaatst

Haha ja dat is aardig wat ja haha ik voel me ook altijd zo brak als ik de dag ervoor gedronken heb.

Wijn hebben de optocht van zondag op tv gekeken en nou is de wijk van onze kameraad tweede geworden en de vereniging uit mijn stadje derde dus dat was natuurlijk helemaal mooi haha.

Geplaatst

Wish! YEEES!!!!! Wat een mooi nieuws!! Ik ben zó blij voor jullie! Ga er lekker van genieten! Je verdient het!

Hier gaat ook alles goed. Lwna sleept me er wel doorheen, gek he?!, het zou eigenlijk andersom moeten zijn haha. Maar ik moet zeggen dat het goed voelt. Eindelijk. Hopelijk bevestigd de echo dat ook volgende week.

Meiden, ik ga vroeg naar bed want Lena houdt me wakker. Die moet er snacht zo vaak uit om te plassen. Morgen lees ik alles even terug.

Allemaal een hele dikke knuffel, omdat júllie allemaal toppers zijn!

O wish ik ben zo blij voor je!

Geplaatst

Maris,

Wat vervelend dat je last hebt van je knie. Inderdaad op tijd gas terug nemen.

23 maart de volgende echo.

De gyn gaf aan dat ik van de week een afspraak moet maken bij de verloskundige.

Vroeg of dat ik mocht stoppen met de bollen. De gyn keek mij vragend aan en zei: "gebruik jij die nog dan?"

Dit had dus niet gehoeven. Mocht daar 21 feb al mee stoppen.

Zei dat ik dit van de assistente door gekregen had.

Hij gaf aan dat dit bij hun in de kliniek door vrouwen met bijv. eiceldonatie langer gebruikt werd.

Maar dit was bij mij niet nodig.

Voelt wel raar dat ik dit nu niet meer hoef te doen. Was er toch 3 keer per dag mee bezig.

Nu heb ik tijd over...haha!

Die witte vlek op die ene linkse foto is van de lamp die erop schijnt. Heb de foto's met mijn telefoon gemaakt van de uitdraai die wij hebben meegekregen, vandaar.

Zoë,

Haha je kan dus geen apfelcorn meer zien.

Volgens mij heb je dit al een keer vaker gezegd. Haha!

Pippe,

Goed zo van Lena!!! Petje af voor haar dat ze jou er door heen sleept!!!

Erg goed teken dat ze zo vaak naar de w.c moet.

Wat gun ik jullie ook zo'n mooie echo als wij vanavond hebben gehad.

Meiden kom op, daar gaan we voor!!!

Geplaatst

Lieve Wish!! Wat onwijs cool, gaaf, mooi, onwijs leuk voor jullie!

Wat moeten jullie blij en opgelucht zijn! ( ikke wel ;))

Andere meiden ik reageer ff andere keer, kom net onder de douche vandaan en ga nu plat. Heb zo

een buikpijn echt niet leuk meer. Alsof ik vet ongesteld ben, en af en toe rare krampen erbij.

Bianca was hier vanavond weer om gezellig te eten en te mario-en. Maar moest op een gegeven moment

de controller maar af geven want ik kon er niets van, en voelde me echt steeds minder lekker worden.

Oh meiden zal het nu eindelijk eens gaan beginnen...

Geplaatst

oeeeeee kimmie ik hoop het zo voor je

volgens mijn vlos was het een goed teken als mijn krampen na en tijdens het douche door gingen , als ze weg trokken was het echt loos alarm en idd toen ze door bleven gaan had ik 13 uur later een klein schreewend mannetje vast dus toi toi toi

Geplaatst

Wauw Wish wat een geweldig nieuws!!

Kimmie sprong ineens op om te kijken hoe het met je was!!Waren zo onwijs blij voor je!!!!

Kimmie dat je er niks van bakte kwam niet omdat jij je niet lekker voelde hoor!!Je bakt er bijna nooit wat van :P hahaha.

Maar meis,Hopelijk kun je een beetje slapen!!Klinkt allemaal wel hoopvol!!

Misschien is dit wel de reden waarom je de kleine niet voelt en ze alleen maar een hartslag zien.

Omdat het zover ingedaald is zich aan het voorbereiden is!!

Want een hartslag wat ineens van 120 naar 180 schiet en naar 140 is gewoon een bewijs dat het goed gaat met jullie ukkie!!

Slaap lekker meis mijn tel staat standby!!

Geplaatst

Oh Kimmie wat spannend ik hoop dat je inmiddels volop bezig bent of dat jullie kanjer al in jullie armen ligt.

Succes ik hou het hier in de gaten

Wish dat is dan ook wel raar dat de ene zegt dat je ze wel moet innemen en de ander zegt van niet, maar ach het kan geen kwaad en misschien is het zelfs wel beter geweest.

Je hebt nu in elk geval tijd over haha kun je lekker vast gaan dromen over hoe het zal zijn.

Dat gas terug nemen weet ik nog niet of dat gaat lukken want dan moet ik me namelijk weer ziek melden en dat zie ik niet zo zitten dus ik moet het even aan zien nog.

Iedereen een fijne dag ik ga zo werken.

Geplaatst

Wish!! SUPER nieuws en geweldige foto's. Ben zo blij voor je meid!

Kimmie: dju! Ik hoop dat je al bezig bent! Dat de kleine maar snel komt nu, het mag wel hoor!

Maris: kalm aan! Dan maar wat vaker gaan zitten of "koffie" halen, maar kalm aan hoor! Heb net geteld: als alles goed gaat heb ik rond pasen mijn TP dan. En jij?

Bianca: je bent lief! hihi

Pippe: ach wat, maakt niet uit wie wie steunt, ik ga ervan uit dat de rollen nog wel gaan omdraaien! Letterlijk ooit en figuurlijk binnenkort ;-) Vind t wel super dat mocht er een brusje komen jij ervoor gaat. Wauw!

Zoë: net een gigantisch brakke man de deur uit gewerkt. Geen carnaval gevierd, maar flink doorgezopen gisteren bij het poolcentrum. Tjee, wat was ie brak vanochtend! Hij is er normaal geen voor paracetamol, maar hij vroeg er zelf om hahahaha

Maris: het is dat we nog 2 tuinhuizen en een serre/tuinkamer hebben voor de planten, anders had dit ook niet gekund hoor! Zelfs de woonkamer is er te klein voor hihi Denk dat ik vandaag ga kijken of ik de tafel nog kan maken en anders de tuinkamer ga opruimen, staat nog een helehoop zooi van de verbouwing garage. Mag ook wel eens weg en opgeruimd worden.

Babeth: herstel is inderdaad niet zo lang, dat scheelt wel. De hondjes waken prima hoor! Als ze wakker zijn heet dat hahaha. Van de week stond manlief al binnen en bij Tootje voordat hij doorhad dat er iemand binnen gekomen was. Ach, als ze maar waaks zijn als we t nodig hebben: s avonds en als we achter in de moestuin bezig zijn (dan hebben we geen zicht op het huis). En dat doen ze.

Geplaatst

Nou helaas meiden, niets nada noppes.. Wel blijf ik een onwijze menstruatiebuikpijn houden.

En nog steeds goed bruin verlies, ik hoop stiekem dat ze gisteren wat geraakt heeft wat een beetje

iets in gang heb gezet, dus straks maar vragen of ze weer gaan voelen.. Dit doet pijn, maar ik ben die onzekerheid

zo zat! Voel me kind nu al 5 dagen niet meer zoals anders.. En dat vind ik echt eng en dat vreet ontzettend aan je.

En idd zoals Bianca al zei, we hebben een mooie CTG gezien gisteren. Maar er blijft die maar in je achterhoofd!

Nou om 11 uur weer ee afspraak dus we zullen zien!

Geplaatst

Kimmie,

Jeetje! Ik kan me je onzekerheid wel een beetje voorstellen, ik zou waarschijnlijk in alle staten zijn! Ik vind je sterk en moedig! Duimen draaien dat het écht nu snel gaat gebeuren hoor. Kom op beebje, de wereld is klaar voor je! En je mama al helemaal!! hihi

Geplaatst

Maris,

Het zou inderdaad balen zijn als je jezelf ziek zou moeten melden. Dit doe je niet graag omdat je een harde werker bent en wil laten zien dat je wil werken. Knap van je hoor!!

Kimmie,

Gadsiedarrie, dus nog niet aan de gang. We leven hier zo met je mee, wij willen ook zo graag dat jullie kleintje gezond in jullie armen komt te liggen zodat jullie met z'n drietjes kunnen gaan knuffelen!!

Nogmaals heel veel sterkte!

Bianca,

Wat leuk om te lezen dat jullie met z'n twee zo blij voor mij (en mijn vriend) hebben gereageerd.

Hahaha, ik zie Kimmie al opspringen omdat ze het zo graag wou weten.

Faye,

Dank je wel voor je lieve reactie!!!

Wat een mooie profielfoto van Luca!

Geplaatst

Kimmie he bah dat het nog niet doorgezet is.

Ik hoop dat ze je nu gehouden hebben op het zh en dat je vandaag of morgen je kleintje eindelijk eens in de handen hebt.

Succes.

Lala bij mij zal het waarschijnlijk net na de pasen worden als ik het goed gerekend heb haha zitten we straks tegelijk in DD in de wachtkamer te wachten op onze cryo´s dan moet het toch helemaal goed komen als we ze samen op gaan halen haha.

Mijn vriend drinkt geen alcohol ivm de epilepsie en dus ben ik meestal degene wie brask is na een avondje wijn haha.

Wish lief dat je dat zegt ik wil inderdaad heel erg graag werken en zullen zij ook wel weten anders had ik niet terug hoeven komen maar toch dat ziek melden vind ik niet makkelijk en doe ik ook liever niet ik kijk het gewoon nog even aan en ander overleg ik wel met de ha wat ik het beste kan doen.

Mijn baas vond al wel dat ik raar liep maar hem kenende doet hij daar niks mee.

Hoe is het met jou daar op die wolk haha?

Geplaatst

Dat zou wat zijn zeg!! Ik zou t wel leuk vinden! hihi

Maar ik heb net even opnieuw geteld, zou bij mij inderdaad ook na de pasen zijn. Tegen Koninginnedag aan, sterker nog 1 mei zou dan dag 14 zijn van die cyclus zijn, als we er van uit gaan dat ik een reguliere cyclus van 28 dagen hou. Hmm.... dus begin mei pas :S Ach ja: wel een grotere kans kleine zich meldt op mijn verjaardag of schoonpaps' verjaardag ;-) whahahah.....dat zou écht pas lachen zijn.

Geplaatst

Even snel zal straks wat uitgebreider reageren. Maar morgen om 7.15 moet ik me melden en gaan ze me inleiden.

Dus eindelijk actie.

Geplaatst

Kimmie! Fijn! Eindelijk actie, en jij/jullie denk ik ook een stuk geruster, of niet? Nou hoe dan ook: heeeeeel veel sterkte en heeeeel veel succes. Ik hoop dat je vandaag goed doorkomt zonder al te veel ongemakken, en dat kleine er morgen snel en gezond is. Doe lekker rustig aan vandaag, morgen zal behoorlijk wat stressen zijn!

Dikke knuffel!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden