Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Maris,

De punctie is achter de rug, gelukkig maar!

Hoe gaat het met je en hoe is het verlopen?

Nu herstellen en jezelf laten verwennen.

Duimen draaien voor bevruchting en prachtige embryo's zodat er een tp zal zijn!

Toi, toi, toi lieve meid!

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Dank je wel lieve wish het was weer erg pijnlijk maar dat kwam doordat ze er niet bij konden en dus ergens door heen moesten prikken vandaar dat ik nu aan de antibiotica lig ivm infectie gevaar

Heb nu ook wel wat pijn hoor maar goed nu wacht ik op belletje van mijn vriend hoeveel ze weg gehaald hebben

Maar ik heb nu voor het eerst met dormicum gehad en dat is wel beter hoor haha

Geplaatst

lala ja denk wel dat ik dan mee ga , effe oppas zoeken voor miniman want ik denk niet dat hij erg happy wordt van beurs sjokken

en trouwens ja ik had de post ontvangen , heb al effe ziten kijken wanneer we m kunnen gebruiken maar arno vondt het wat raar staan om op zn 1e werk dag meteen over vakanties te beginnen hahahaha dus moeten nog effe kijken maar denk wel dat we m gaan gebruiken in september

maris hopelijk heeft het niet te veel pijn gedaan en is er een mooie oogst

Geplaatst

heee maris we waren tegelijk aan t type

oei auw niet fijn dat je nu pijn hebt

maar dormicum is wel grappig he , da had ik ook de laatste keer ik weet helemaal niets meer van die dag hahahaha

nu afwachten

Geplaatst

Auw maris!! Beterschap dan meis!! Hou je en ni flink aansterken voor de TP!

Pleun, leuk!! En kijk maar die bon, ben al blij dat het misschien kan gebruiken.

Geplaatst

Lieverd, kreeg kippenvel bij het lezen van je berichtje.

12 eitjes en zoveel zaad WOW, wat SUPER!

Kan me voorstellen dat je helemaal HAPPY bent!

Dat ben ik nu ook.

Waar hebben ze doorheen geprikt dan?

Balen dat je ab hebt gekregen. Via infuus?

Wat heb je gekregen en voor hoe lang moet dit nu?

Wat een vragen hè, kijk maar of je reactie geeft. Hoor het wel een keertje.....

Geplaatst

Haha dank je lieve dames.

Ja we zijn tot nu toe erg blij met het resultaat maar goed het telefoontje komt morgen of dat er een tp komt dus het blijft spannend

Tussen 12 en 14 uur kunnen ze bellen dus ik hoop dat ze vroeg bellen haha

Nu de punctie het was weer verschrikkelijk maar gelukkig had ik de dormicum gehad voor het eerst want in Enschede deden ze alleen met een pijnstilling meer niet.

Maar de linkerkant begonnen ze en dat was wel aardig te doen ik dacht nog als dit alles is valt me weer eens reuze mee nou had ik beter niet kunnen denken want toen kwam het.

de rechter eierstok lag achter de baarmoeder waardoor ze er niet bij konden en dus door de baarmoedermond (geloof ik) hebben moeten prikken, op dat moment hebben ze ook extra dormicum gegeven.

De assistent moest ook nog eens met het hele gewicht op mijn buik drukken zodat ze er beter bij konden dus nee het was geen pretje maar goed we hebben het weer gehad.

De gyn was zelf ook een beetje beduusd na de tijd want ze maakte het niet vaak mee dat het zo moeilijk ging en dat ze de patient zo'n pijn moest doen

Welke antibiotica ik heb gehad weet ik niet het was een klein zakje aan het het infuus en dit was om infectie gevaar te verkleinen omdat ze door de baarmoedermond hebben moeten prikken.

en toen was het in bed wachten op bericht van mijn vriend en dat was killing want de vrouw naast mij kreeg een telefoontje van haar man dat ze helemaal niks geen eitjes hadden gevonden echt zo zielig wat lijkt me dat een hel om dta te horen te krijgen. Ze had 2 follikels waarvan er 1 te klein was en de 2de leeg was

Maar gelukkig kreeg ik iets later een goed smsje en dat was echt wel een opluchting kan ik zeggen maar nu is het wachten op het volgende telefoontje morgen tussen 12 en 14 uur dus we gaan weer duimen, duimen en nog eens duimen.

Nu de pijnstilling enz uit gewerkt is heb ik wel aardig wat na pijn maar dat zal morgen wel afzakken neem ik aan.

Ik heb vanmiddag ook heerlijk liggen slapen op de bank want ik ben wel erg moe hoor

Lala ja ik doe zeker rustig aan morgen moet ik even 3 uurtjes werken maar daar kan ik rustig aan doen die vrouw weet ervan en als de pijn niet zakt meld ik mij wel ziek voor een keer maar liever niet we zien het wel.

Dank je wel voor jullie berichtjes allemaal dat doet een mens goed

Geplaatst

O wat zielig voor die vrouw naast je.

En jij moest nog bericht krijgen mbt jouw eitjes, lijkt me inderdaad zenuwslopend.

Dat is het al, maar als je zo'n bericht hebt gehoord dan ga je zelf ook een doemscenario denken, toch.

Ben het met Lala eens. Doe rustig aan hoor!

Geplaatst

Heftig zo je punctie Maris, en dan inderdaad dat zenuwslopend afwachten en dan krijgt je buurvrouw dat slechte nieuws.

Bij mijn punctie was links ook geen probleem, maar rechts konden ze ook niet bij, ook een xtra verpleegster erbij die met dr gewicht moes duwen en uiteindelijk door mn buik de punctie, ik had gelukkig morfine maar was ook geen pretje.

Lekker rustig aan doen morgen, en het spannend telefoontje afwachten.

Geplaatst

Och jeetje door je buik dat lijkt me helemaal pijnlijk

Ja rustig aan doen komt niet echt voor in mijn woordenboek haha morgenochtend krijg ik visite en morgenmiddag moet ik even werken maar dan heb ik weekend en dan doe ik ook echt helemaal niks hihi

Welterusten allemaal ik moet even wachten tot 23uur voor de bollen en dan ga ik lekker slapen

Geplaatst

Maris,

Hopelijk weet de visite de weg in je huis naar de koffie :)

En de drie uurtjes? Kan je die niet een keertje in halen? Vind dat je best even een hele dag niks mag doen en alvast weekend mag vieren. Isqq potjedorie niet niks hoor, zo'n punctie! Ik ben best stoer, maar weet wel waar mn grenzen liggen. ;) niks doen mag je best opnemen in je woordenboek. Het doet nsmelijk niks af aan de vrouw die je bent: vriendelijk, vrolijk, en altijd tot helpen bereid. Maar dat laatste gaat niet als je zelf in de lappenmand zit. Neem op tijd

je rust, dan kan je er ook sterk voor anderen zijn

Pleun,

We denken hier na de spits op te rijden, zo rond 9, half 10 bij jou, plaspauze en dan door. Zijn we lekker vroeg in A'dam.

Ik ga morgen kaartjes bestellen, moet ik meebestellen voor jou?

Zo meteen naar de VK, laat wel weer wat weten!

Xxx

Geplaatst

Ja Lala dat is ook wel zo alleen bij deze mensen heb ik van de week een beetje uitgelegd wat er gister is gebeurd en ik had al aangegeven dat ik geen zwaar werk kan doen en dat ik even wat vaker mijn rust moet nemen en toen zei zij dan drinken we gewoon vaker thee haha en daar komt bij dan had ik mij eerder ziek moeten melden vanmorgen en dus ben ik al te laat maar ach ik kijk het gewoon aan anders ga ik gewoon eerder naar huis

vannacht wel heerlijk geslapen was ook zo moe. Nu nog wle heel moe maar ja er komt zo iemand op visite en dat is eigenlijk wel belangrijk want ze is van een gastouderbureau vandaar ik ga mijn contracten tekenen voor dat nieuwe oppaswerk.

Maar goed mijn buik is natuurlijk wel nog heel gevoelig zeker nu alle pijnstilling uitgewerkt is maar daar is even niks aan te doen.

Ik zit wel even vastgeplakt aan de telefoon hihi want tussen 12 en 14 uur bellen ze over de bevruchtingen en aangezien ze al eens eerder 2 uur te vroeg hebben gebeld hou ik hem maar bij me.

Oh ja de bollen doen hun werk ook alweer haha want mijn (.)(.) zijn alweer gevoelig aan het worden hihi weet ik in elk geval zeker dat ze werken

Lala heel veel succes bij de vlos

Geplaatst

Maris,

Hoop dat ze je niet tot 14.00u in spanning laten zitten.

Laat ze aub snel bellen met heeeeeeeeel goed nieuws!

Vervelend dat je last hebt van je buik, je mag best Paracetamol innemen als dit nodig is.

Rusten is de beste remedie en goed drinken. Dat weet je natuurlijk allemaal al, maar ik zeg het nog maar een keertje. Haha!

De bollen werken goed om de andere bollen gevoelig te laten worden. (LOL)

Ff flauw grapje, maar zonder enige humor kunnen wij niet toch!

Contract getekend?

Geplaatst

:happydance::woohoo: Ik heb het telefoontje gehad en er zijn er gewoon 9 bevrucht ik wist echt niet wat ik hoorde we hebben nog nooit meer als 4 gehad dus ik kan wel ene gat in de lucht springen haha

Maandag half 3 is de tp dus ik ga zo even werken en dan heerlijk genieten van ons weekend haha

Geplaatst

Haha we waren tegelijk aan het typen ja die bollen zorgen voor gevoelige bollen haha ach ja het hoort erbij

Ja contract is getekend dus het kan doorgaan haha

Geplaatst

Yes Maris, dat is onwijs goed nieuws.....spring maar een gat in de lucht, ik doe met je mee! Op naar maandag meid en hopelijk nog een paar mooie cryo's ook :)

Jippie!

Geplaatst

:confettistars::aaaflowersmiley::confettistars:

Ik dans vrolijk met je mee!

Wat een super duper gaaf bericht.

Hier word ik ook heeeel erg blij van.

Op naar maandag waar dan hopelijk om half 3 twee van jullie toppers op de plaats van bestemming gaan komen!

Meid, ben zo blij voor jullie!

Geplaatst

Jipppie!!!!

Goede score! Succes meid maandag! Geniet van je weekend en niet teveel doen he?

Jay weer goedgekeurd! :-)

Xx

Geplaatst

Dank je wle dames ja we zijn echt zo blij haha moet je nagaan waar wij al blij van worden

Ik heb nu weekend en dus doe ik heel erg rustig aan

Heb net wel even gewerkt en ondanks dat ik meer thee heb gedronken dan dat ik wat gedaan heb heb ik nu wel last van de buik maar ja zakt straks wel weer af.

Lala wat fijn dat alles weer goed was Die Jay van jullie is een bikkel hoor

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden