Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik probeer om er op tijd te zijn.

Weet niet hoe ik uit kom met voeden, zal wel los lopen.

Heb geen idee hoe laat Mijke morgenvroeg wakker zal worden en hoe de 'planning' zal lopen.

Mijke zal in de auto wel slapen en geen honger gaan krijgen. (hoop ik)

En anders stop ik onderweg wel om haar te voeden. (heb tenslotte voldoende melk bij me)

Hoop wel dat ik parkeergelegenheid kan vinden dichtbij het restaurant.

Als het regent is het geen pretje om erdoor te moeten lopen.

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Maris,

Geniet van je thee. Maar drink dit niet 'te veel' we gaan high tea-en Haha!

Ik denk dat ik er op tijd zal zijn.

Heb ondertussen het telefoonnummer van Maris dus kan ik altijd contact met haar opnemen als er iets mocht zijn.

Tot straks.

Geplaatst

ZOOOO ik ben weer thuis

ik vondt het alweer super gezellig hoor

zit wel nogal vol van alle lekker dingen

wish wat is mijke een lekker popje en ook zo lekker makkelijk

maris we duimen voor je hoor

lala niet weggewaaid ??? doe peter de groejes en tot gauw

snel weer iets plannen ??????

Geplaatst

Ik vond het ook beregezellig dames wij zijn nog bij mijn oma want we hebben auto pech mijn moeder is nu een leenauto halen zodat we naar huis kunnen maar goed gelukkig zitten we nog warm en hebben we het niet onderweg gekregen

en zo spuit ik alleen iets later en verder niks

Maar goed een fijne avond

Geplaatst

Hey lady's,

Ik vond het ook heel erg leuk om jullie weer gezien te hebben en ook super gezellig.

Pleun,

Die Stan met zijn blonde haren en blauwe ogen is een echte charmeur, dat heeft die serveerster ook gemerkt.

Helaas heeft Stan niks gratis kunnen scoren. Hahaha!

Gelukkig is Mijke inderdaad makkelijk, hopen dat dit zo blijft.

Maris,

Och jee autopech, wat shit!

Weet je wel wat er mis was?

Je zal nu ondertussen wel thuis zijn en de Puregon zal zijn werk aan het doen zijn!

Go follikels Go!!!

Lala,

Jammer dat Peer er niet bij was. Volgende keer maar weer.

Ik had volgens mij niet gezegd dat je er fantastisch uit zag! (bij deze)

Wij zijn net weer thuis.

Ik was rond 17.00u thuis en mijn man had een verrassing dat we samen uit gingen eten en Mijke naar oma zou gaan.

Dit had hij al geregeld met oma en restaurant al gereserveerd.

Mijke eten gegeven en hop in de auto naar oma en Mijke naar bed gebracht. (lees in kinderwagenbak in de box, gaat ook goed)

Lekker gegeten, 1 wijntje gedronken.

Geplaatst

Pleun, ben thuis! Hihihi....zwangerschapsdementie. Had je gisteren een berichtje moeten sturen....

Niet weggewaaid nee, maar leuk is anders. Zeker met zo'n klein licht wagentje....

Peter komt volgende keer vast mee! Heeft aardig wat in huis gedaan, om maar te zwijgen van de berg was die hij heeft weggewerkt. Hier dus ook een zooi handdoeken de was in na ons waterbedfeest.

Vond het zeeeer gezellig dames! Moeten we zeker vaker doen!

Mijke is een popje en lekker gemakkelijk zeg, wish! Ik hoop voor jullie dat ze zo blijft. En wat leuk van je man! Leuke verrassing!

Ik voel me ook goed, ik merk dat ik, nu ik niet meer werk, toch steeds meer en meer mn rust vind, vooral in mn hoofd en dat dat invloed heeft op de rest van mij. Buik is, schijnbaar, de afgelopen twee weken pas echt gaan uitdijen en t eind is nog niet in zicht. Hoewel we al op 2/3 zitten. Als ik me bedenk dat t nu al af en toe behelpen en lastig is, dan hou ik mn hart vast voor over een maandje of twee. :S

Maar dat komt ook wel goed.

Maris, je bent een toppertje met je drie banen en je behandelingen. Doe je t rustig aan, af en toe dan? Merk dat rust veel voor je kan doen. ;)

En ik hoop dat de auto snel gemaakt kan worden. Hoe laat waren jullie thuis?

Ik was zelf rond half 6 thuis.

Pleun, dank je voor t lenen van de tummytub. Volgens mij gaat mannetje en paps daar veel plezier mee hebben. Ik hoop dat ie t leuk gaat vinden.

En even zonder gekheid: donderdag en zaterdag vanaf een uur of drie, is open huis hier voor mn verjaardag. Jullie zijn van harte welkom om aan te komen hier voor koffie, thee, fris en lekkers :)

Maar anders zeeeeeeker over drie maandjes als de kleine man buitrn mama's buik aan t keten is. ;)

Ik hoop dat we dan lekker buiten kunnen zitten.

En pleun, er zijn tuigjes te krijgen hoor! Hahahaha. En anders pap verplicht mee om Stanneman in de gaten te houden. Wat is t toch een lekker kereltje!

Maris, vind eigenlijk wel dat jij en lena de volgenden moeten zijn die bij de volgende meeting lekker in verwachting zijn. Duimen draaien maar dat wist je al he?

Tot zover even dames. Moet dalijk mn wasdroger even sdhoonmaken, dan doet ie t ook weer fatsoenlijk(warmtefilter is aardig vies) en nog een paar wasjes opvouwen voordat ik weer in de zuto mag stappen richting ziekenhuis.

Ik hou jullie op de hoogte!

Tot!

Xxx

Geplaatst

Dank je Lala jullie zijn ook allemaal toppertjes en ja ik hoop zo dat Lena en ik de volgende keer ook zwanger zijn.

Jij heel veel succes straks bij de controle ik zal voor je duimen maar ach die kanjer die doet het gewoon hartstikke goed.

Wij waren om hallf 9 ongeveer thuis we hebben de auto daar gelaten omdat er een wiellager kapot was en de manvan de ANWB raadde het af om ermee naar Twente te rijden omdat in het ergste geval het wiel eronder weg kan schieten op de snelweg, dus zijn we met een spiksplinter nieuwe auto wat nog maar 11km op de teller had staan haha naar Twene gereden en gaan we zaterdag of zondag met de trein terug de auto ophalen, want dat is hij wel klaar.

Dus ach ik was er wel een beetje zat van gister haha maar het komt allemaal weer goed.

Wish wat lief van je man dat hij dat geregeld had dat doet die van mij niet zo vaak haha

Wij gaan zaterdag uit eten met vrienden ik heb een aantal keren op hun dochter gepast en nu wilden ze ons er iets voor terug doen, wat ik uiteraard onzin vind want ik pas graag op hun dochtertje maar goed ze wilden dit dus dan moet het maar doorgaan haha.

En ja wat de rest ook zegt wat is Mijke toch een lekker ding echt een prachtig meisje en ook zo makkelijk heerlijk.

Pleun en jou mannetje blijf ik ook een kanjer vinden haha wat een lachebekkie is het toch

Verder heb ik vandaga een rustige dag lekker spelen met mijn oppaskindje en even paar boodschapjes doen oh ja en vanavond natuurlijk die avondwake hopelijk is het niet zo druk en zijn we nog weer een keer thuis.

Geplaatst

Zoooo! Weer thuis van ziekenhuis en boodschapjes!

Alles okay! Geen suiker en mannetje is goed gegroeid. Bloeddruk 120/75.

Over twee weken weer terug en dan kijkt de nefroloog ook mee naar de echo.

Meneerke lijkt op mijn pap. ;)

Ik kijk of ik de foto krijg ingescanned.

Geplaatst

Lala,

Geen suiker, dat is mooi! Dan mocht je al dat lekkers gisteren dus toch hebben. Dus je hebt niet gezondigd haha!

O wat een mooie knul is die 'Jay'. Leuk dat jullie zien dat hij op papa lijkt.

Tummy tub van Pleun mogen lenen. Wat aardig van Pleun!

Ik gebruik alleen de tummy en Mijke gaat met ons in bad en douche. Douchen blijven we ook regelmatig doen zodat ze aan de stralen gewend blijft.

Maris,

Super geregeld dat jullie met een splikspinternieuwe auto naar Twente konden rijden.

Sterkte voor vanavond.

Ik ben vandaag 2 keer bij de huisarts geweest.

Zag gisterenavond bij het voeden dat de duim van Mijke niet recht kon.

Alle vingers waren ontspannen en kon ik bewegen, maar de duim kon ik niet recht maken.

De ha heeft de duim recht gemaakt. Ik hoorde het wat knakken en de duim stond recht.

Het gewricht schiet vast en hierdoor kan ze de duim niet strekken. (komt vaker voor bij jonge kinderen omdat ze veel weekmakers hebben)

Bij thuiskomst heb ik haar in bed gelegd en toen zag ik dat de duim weer gebogen bleef staan.

Toen ik ertegen drukte schoot de duim weer recht en ik hoorde een knak. (en ik drukte toch echt niet hard, dat durf ik niet)

Dus weer gebeld en ik kon vanmiddag weer komen.

De ha heeft 'm weer recht kunnen krijgen en nu zit er tape omheen zodat ze de duim niet kan buigen en het gewricht even rust krijgt.

Ze moest wel een beetje mopperen, gelukkig niet gehuild dus het zal niet zo zeer hebben gedaan.

Ik liet de ha weten dat ik me wel wat 'schuldig' voelde dat ik dit niet eerder had opgemerkt.

Maar ze kon hem zelf wel bewegen als het gewricht op het juiste moment goed schoot en Mijke haar duim zou strekken.

Heb op foto's terug gekeken en ze heeft hem inderdaad pas nog recht gehad.

Geplaatst

Pfffff...Wish!

Wat eng! Hihi. Ik vind vocht in mn duim al erg, maar duim uit/in de kom.... Mijke is stoer! Alleen maar mopperen! Vind haar echt een schatje hoor!

Viind t wel fijn dat er eventjes wat "goed" gaat hier. We waren, ondanks de stagaires bij echoscopie en gyneacologe ook zo weer buiten. We waren binnen 2 minuten aan de beurt en ook nog vroeger bij gyn naar binnen geroepen.

Nu aardappels aan t schillen voor boerenkool of andijvie stamp. Heb ze allebei in huis dus kijk wel waar ik zin in heb. Hahahaha

Tot!

Xx

Geplaatst

Och jeetje Wish wat zielig voor Mijke gelukkig had ze er zelf alleen niet zo'n last van, maar ik kan me indenken dat je dan wel even schrikt.

Hopelijk gaat het nu beter

Lala het is jullie van harte gegund dat er een keer iets goed gaat hoor en gelukkig doet jullie knul het nog lekker in je buik.

Hier goed nieuws ik ben aangenomen voor dat andere oppaswerk dus van de 21ste feb begin ik daar. Ik kreeg vanmiddag het telefoontje dat ze heel enthousiast waren dus dat is een goed teken. Ik heb er helemaal zin in en dan hoef ik nog maar 1 dag voor de thuiszorg te doen haha heerlijk.

Verder heb ik het idee dat ik voor het eerst vandaag mijn eierstokken heb gevoeld dus we gaan de goeie kant op hoop ik haha

Verder heb ik weinig nieuws te vertellen haha heb vanavond vergadering van het klootschieten over het jubileumfeest van dit jaar ik zit in de commissie daarvan en dan moet je zo af en toe bij elkaar komen niet veel zin in maar ja het is niet anders.

Wel heb ik van de week via internet een nieuwe winterjas en 2 shirtjes besteld en die waren binnen dus die zal ik na het eten even ophalen bij het ophaal punt ben benieuwd of dat het past hopelijk wel want ik was wel toe aan een nieuwe jas want deze is zo dun dat gaat niet meer als het kouder wordt.

Geplaatst

Hoi dames hoe is het hier?

Het is zo rustig hier haha nee grapje ik ben aan het werk nou ja werk mijn oppaskindje ligt in bed ik ik moet wachten tot haar moeder weer komt tussen 10 en 11 uur dus ik zit heerlijk met een kop thee de laptop en gtst op de bank haha wat is het leven toch zwaar zo.

Het is wel een lange dag zo maar ach het went en ik hoef er niet heel veel voor te doen, nu morgen nog even oppassen van half8 morgenvroeg tot half 10 morgenavond dus dat is weer een erg lange dag en vrijdag nog 3 uurtjes en dan heb ik weekend en kunnen we zaterdag de auto weer ophalen in Utrecht

Ik begin nu wel een beetje de kriebels te krijgen voor het eerst, want als ik me bedenk dat de punctie binnen een week al kan zijn gaat het wel heel hard in ene haha mijn buik zet wel steeds meer op dus ik ben wel heel erg benieuwd vrijdag hoe het er uit ziet.

Fijne avond allemaal

Geplaatst

maris hier brand een kaarsje voor je hoor vindt het zooooo spannend voor je , en fijn dat je die oppasbaan erbij hebt gekregen

wish las t net van mijke haar duimpje ach germ arm klein ding , hopelijk gaat het nu weer wat beter

lala fijn dat alles goed is met jou kleine man en dat je met al het snoepen van zondag geen extra hoge suiker had hihi

vandaag lekker gesmuld van het zuurvlees , zelfs stan vond het erg lekker die heeft gewoon met de pot mee gegeten en ook wortelstam met zuurvlees gehad

ik ben de afgelopen dagen ook bij veel verschillende dokters geweest

eerst maandag naar de huis arts omdat ik zondag nacht alweeeeeer de hele nacht aan t overgeven was en ik wilde weten of ik niet stiekum zwanger was

nou helaas niet dus want de huisarts heeft me meteen naar een gyn in den bosch gestuurd en verschillende bloedonderzoekken aangevraagd

na een echo bleek dus dat ik niet zwanger ben en dat ik ook geen nieuwe endometriosehaarden heb .ook geen hoger hcg in het bloed dus dat is nu echt afgesloten

maar wat heb ik dan wel ?????

geen idee maar volgende week ga ik weer terug naar de huisarts om te horen of mn schildklier en andere waardes ergens raar doen want ik ben

vaak duizelig sávonds, ik geef nogal eens over , ben in 1 maand 5 kilo aangekomen terwijl ik niet echt gek geeten heb, ben vaak overdag zo moe dat ik echt even moet gaan liggen en zo heb ik nog een waslijst vage klachtjes

grrrrrr ben t zat wil weer gewoon mezelf zijn

dus dat waren al 2 dokters

gister naar de arbo arts die me nog in de ziekewet houd en me door stuurt naar de sint maartenskliniek in nijmegen (schijn het je van het te zijn op ortopedisch en reumatologisch gebied ) hier krijg ik binnen kort een oproep voor zodat ze daar eens naar mn bekken kunnen kijken

ben benieuwd

en vandaag nog bij de osteopaat geweest

dus ik heb voorlopig weer genoeg wacht en behandelkamers gezien bah

en doen jullie aub effe mee duimen dat mn ventje morgen een baan krijgt en ook nog een beetje betaald krijgt

hij heeft morgen 2e gesprek voor die baan en we hebben goede hoop

maar zijnook wel een beetje bang wat we moeten als het toch niet door gaat

2 uitkeringen met een eigen huis en een baby is niet echt ideaal dus duimen draaien please

zo genoeg gezeurt dikke kus voor iedereen

Geplaatst

En Lala, wat stond er gisterenavond op tafel?

Mij kun je (als het echt moet) altijd wakker maken voor een stamppot. Heerlijk!

Zonder zuurvlees dan hè. Haha!

Maris,

Wat goed van je, proficiat!

Fijn dat je dan nog maar één dag in de thuiszorg hoeft. Dat doe je toch bij een lief vrouwtje, of heb ik dit nu verkeerd begrepen?

En, waren de jas en de shirts goed?

Logisch dat je de kriebels aan het krijgen bent. Ik leef zo met je mee dat ik die ook krijg.

Overmorgen echo, meid ik duim voor jullie!

Pleun,

Jee, hele nacht overgeven dan is er toch echt 'iets' aan de hand, maar wat?

Hier ben je dus nog niet achter gekomen.

Er zijn wel dingen uitgesloten. Fijn dat het geen endo-haarden zijn!

5 kg aankomen in één maand, poeh. En waarvan dan?

Sterkte en een dikke knuf!

En natuurlijk zal ik voor jullie duimen! Begin er nu meteen mee!

Wij hebben net besloten dat we morgenvroeg de tape van de duim van Mijke af halen.

Morgenmiddag ga ik naar het cb om haar te laten wegen en advies te vragen mbt haar duim.

Mocht die weer verkeerd schieten dan ga ik weer naar de ha. Maar dan wel naar mijn 'eigen' ha, die is tenminste aardig!

Hopen dat we haar geen pijn doen morgenvroeg bij het verwijderen van de tape en dat het goed zal blijven gaan.

Geplaatst

Was stamppot boerenkool ;) die moest als eerste op. Hahahaha

Maris, fijn dat je de baan hebt. Mooi geregeld dan! En ik duim heel hard voor jullie mee hoor! En hier gaat strakkies dan een extra kaarsje aan. We denken zeker aan je hoor!

Pleun, ik geloof best dat je nu wel even genoeg wachtkamers en artsen gezien hebt. Maar er moet toch een verklaring voor zijn? Fijn dat ze wel meteen bloedonderzoek doen. En fijn dat joj voorlopig nog in de zoektewet zit. Klonkt krom maar komt nu gewoon wel even goed uit, toxh?

Ik duim keihard voor je mannetje dat hij dalijk een baan heeft dat ook nog lekker betaalt. Als ik een paar wensen mag doen op mn verjaardag dan wens ik voor jullie óf een leuke baan voor je mannie óf de jackpot in een loterij. Mag wat mij betreft ook allebei zijn ;)

En als we dan toch bezig zijn, een kleine voor Maris en voor Pippe en Lena.

En dan een klein wensje dat tape verwijderen geen pijn doet en Mijke geen last meer heeft van haar duim. Arm klein ding! Maar blijf haar stoer vinden! Hahaha

Zal vandaag hectisch zijn, of misschien ook niet.

Hoe dan ook, het is hier open-huis dag. Koffie en gebak voor iedereen die de voordeur kan vinden. Hihihi

Maar ik heb geen flauw idee wie er allemaal komt en hoe laat enzo. Dus dat wordt lachen.

Nu eerst nog maar een klein beetje opruimen, grootste "puin" zijn de onbestemde dingetjes op tafel....jeweetwel, geen troep maar moet nog een plekje krijgen. Dan tafels even schoonvegen en klaar! Bijna dan. Zwaarste werk heb ik gisteren al gedaan, vandaag even snel met stofzuiger....als ik daar tijd voor krijg.

Vrij rustige week deze week. Morgen ook geen plannen, zaterdag poging vier voor pretecho. Hoop dat mannetje dan net als maandag even zn navelstreng, voeten en handen voor zn gezicht weghoudt. Krijgen we alsnog een leuke foto van zn bolle toet. Hihi moest zo lachen, hij leek eerst op peter, lekker mager, maar t begint er steeds meer op te lijken dat ie naar mijn kant van de familie trekt. Zou wel lachen zijn: vernoemd naar opa S en lijken op opa O. Maar we zien t wel. Eerst nog maar lekker een flink aantal weken in buik blijven zitten.

Nou voorlopig weer even genoeg, niet?

Ik meld me wel weer als ik tijd heb, ergens vandaag ;)

Voor iedereen een dikke :hugg:

Geplaatst

Lala,

Succes vandaag met 'Open-huis'. Lijkt me niet prettig om de hele dag thuis te zijn, wachten tot er iemand komt kijken en of er wel iemand komt.

Dan zit je daar straks met je gebak. Ach, kunnen jullie er zelf flink van snoepen, suiker is goed toch! haha!

Wij hebben een bar in de keuken cq woonkamer (had 'm liever gesloopt maar de tegels liggen om de het muurtje heen en we hebben geen reservetegels) en hier ligt ongeopende post op en onze sleutels, telefoon etc.

We moeten regelmatig tegen elkaar zeggen dat we ff kijken wat er allemaal ligt en dit opruimen, dus herken je 'onbestemde dingetjes op tafel idee wel'.

Tape is van de duim verwijderd. Pfff, was wel een klus hoor. Heb erg voorzichtig gedaan, maar man o man wat plakt dat goed.

Ze is ook nog eens in bad geweest met die tape dus is het volgens mij nog beter gaan plakken.

Mijke heeft er volgens mij niks van gemerkt.

Nu hopen dat het goed blijft gaan.

Geplaatst

Dank je wel lieve schatten ik vind dat alle kaarsjes nu wel een keer mogen helpen hihi

Pleun jeetje wat naar dat je zoveel overgeeft en dat je ondanks dat toch veel aankomt dan is er wel iets aan de hand en dan zou ik ook even de schildklier na laten kijken, mar gelukkig word er wel direct doorgepakt en word je nagekeken hopelijk zijn ze er snel uit zodat ze wat kunnen doen en dat je je beter voelt.

Wish hoe ging het met eraf halen?

Hopelijk heeft ze er geen last van

Succes op het cb

Lala succes met het openhuis hopelijk zit er iemand bij die zo enthousiast is dat die het koopt.

Maar dat is toch niet het huis waar wij geweest zijn of wel?

Nou ja verder gata het wel goed hier heb weinig te melden ga zo even lekker fietsen met mijn oppaskindje, ik heb namelijk geen auto omdat mijn moeder hem mee heeft die haalt mij vanavond weer op en dan gaan we zaterag weer naar Utrecht haha.

En dan moeten we vanavond nog even op mijn nichtjes en neefje passen en dan morgen de echo. Ik ben wel benieuwd want ik heb het idee dat ik het steeds meer voel nu maar we gaan het zien.

En nu hadden we een rustig weekend haha maar door die auto is alles in de war haha ach dat lijd de gedachten alleen maar mooi af haha.

Zaterdagavond lekker uit eten met vrienden da krijgen we van hen omdat ik een aantal keren op hun dochtertje heb gepast en ik wil daar eigenlijk niks voor hebben maar ze stonden er op dus dan moet het maar. Ik heb er in elk geval wel zin in.

Fijne dag allemaal ik kom misschien nog wel weer even langs als de kleine in bed ligt haha maar ik ben ook bezig met een super mooi boek en als ik in ene begin kan ik niet meer stoppen.

Geplaatst

We hebben weer eens tegelijk zitten typen haha

Lala wat mooi en wat lief van Peer echt super mooi.

Wish fijn dat ze er zelf geen last van heeft maar dat klopt tape is echt rotzooi dat plakt normaal heel erg goed.

Geplaatst

Maris,

Nee, ons 'oude' huis wordt verhuurd, daar gaat de makelaar maar toe met potentiele kopers, ik vind open-huis dan wwer te duur voor wat je ervoor terug krijgt (idd hele dag zitten niksen en maar kijken of er iemand komt....en dan ook nog de makelaar daarvoor betalen...)

Open-huis is hier, voor mn verjaardag.

Valt eigenlijk wel mee wish, ben vaak toch alleen thuis op zo'n dag en dan is min of meer spontaan bezoek ook wel leuk.

Mam maakt t gebak, dus kost me lekker niks ;) en idd suiker is goed dus kan lekker snoepen! Hihihi

Tape is zooi! Heb twee keer mn knie ingetaped gehad, ong twee weken per keer. Tjonge...wat een gedoe om t eraf te krijgen zeg!

Hoop dat alles goed gaat. Ij cb en je niet naar je ha hoeft.

Onbestemde dimgetjes gaan een tafel(lees:bureau) verder, zoek dat morgen wel uit ;)

bijna klaar! Tafel poetsen en effe snel stofzuigen. En dan omkleden. Ziet er ook zo niet netjes uit als ik nog in pyjama zit he?

Tot!

Xx

Geplaatst

jaaaaaaaaaaaaaaaaa arno heeft weer een fijne baan !!!!!!!!

ohhhh ik ben zoooooo blij en hij heeft er echt zin in

hij belde net dat hij woensdag mag beginnen

lala wauw wat een geweldig mooie hanger, ben er stil van heb er net een hele tijd naar zitten kijken

ik vindt m echt prachtig maar eerst even dit ::occasion16::occasion15::occasion13: !!!!!!!!!!!

ook jij gaat hier op de kalender :)

wish goed hoor van mijke ,klein bikkeltje en ben ook wel benieuwd wat ze weegt en hoe lang ze is

maris ja ben ook wel blij dat ze het nu uitzoekken , ben het gewoon beu

heb je mn digitale kaarsje gekregen ????

nog maar een paar dagen en dan zit het spuiten er weer op en begint het nare wachten weer maar ik hoop dat al lala haar verjaardags wensen uit komen

vooralsnog is ze goed op weg

veel succes met je auto zaterdag

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden