Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Maris,

Wat vervelend voor je dat je voorhoofdholteontsteking hebt.

Al verkouden vanaf oktober, balen zeg!

Hoe heb je je haren laten knippen/verven?

Op wat opvliegers na heb je dus geen last van de Deca?

Lala,

Gelukt om het huis te poetsen?

Ik heb na het lezen van jou bericht meteen de planten in huis water gegeven. Hier denk ik al een paar dagen aan en als het bij denken blijft..... Haha

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Haha hier nog iemand die de planten verwaarloost (schaam schaam als bloemist zijnde) heb ook nog maar 2 planten in huis staan de rest is allemaal kunst hihi

Ja Wish is heel lastig maar ach het is niet anders gaat ook wel weer over. Hopelijk werken de medicijnen een keer zodat het minder word.

Nee op wat opvliegers en een beetje moe heb ik nergens geen last van gelukkig

Tja en mijn haar is weer wat korter en ik ben weer hartstikke blond hihi

Geplaatst

Hahaha Pleun en Maris, jullie herkennen het dus om planten vergeten water te geven. Wel eraan denken, maar dan nog doen....

Terwijl het zo'n kleine moeite is, raar toch.

Maris,

Je hebt jezelf lekker laten verwennen bij de kapper en bent tevreden met je nieuwe look!

Moet ook echt naar de kapper. Zal aankomende week eens een afspraak gaan maken.

Denk dat ik voor wat donkerder zal gaan, dan hoef ik minder vaak naar de kapper. Met blond zie je de uitgroei zo snel weer.

Geplaatst

Huis is gepoetst, en mam heeft nmn klerenkastkamer ver opgeruimd. Uh....jawel, ik heb n inloopkast ;)

Oftewel, de kamer was zoooo groot dat je er alleen een paar kasten in kon zetten en meer ook niet. Hihihi

Maar goed, heb dus nu plaats in de klerenkasten op Jay's kamer voor frummel kleertjes.

Jippie!

De deuren staan ook al beneden dus die ka. Ik al wit schilderen.

Begint op te schieten!

Enne: Maris, foei! Hihi

Geplaatst

Haha schaam schaam ik weet het en van de week hebben we het er hier over gehad en ik moest ze toen al water geven en heb het weer vergeten en ze hebben nu nog niks gehad dus zal dat eens eerst gaan doen hihi

Maar ach als we niet zo vaak water geven krijgen we ook nog een keer wat nieuws hihi

Lala fijn dat je kast opgeruimd is heerlijk is dat ik wou zaterdag de gordijnen gaan wassen in de woonkamer kijken hoever ik ermee kom haha heb nu nog geen zin.

Verder gaat het hier eigenlijk wel goed de verkoudheid word iets minder gelukkig alleen de hoofdpijn blijft, maar ja dat is ook niet gek mijn oppaskindje heeft namelijk gister haar eerste blokfluit les gehad en uiteraard moets er vanmiddag volop geoefend worden samen met de buurjongen wat ook gister de eerste les had haha het was niet om aan te horen zo vals maar ach het was lief bedoeld. Het is alleen jammer dat het niet echt bevorderlijk is voor hoofdpijn hihi.

Straks hebben we even nieuwsjaarsreceptie met de vrijwilligers van de plantenshow dus dat word weer een hapje en een drankje dus wle gezellig en dan morgen even naar de huisarts en even een paar uurtjes werken en dan heb ik lekker weekend en we hebben helemaal niks heerlijk.

Oh ja morgen ga ik ook het hotel opzeggen en aangezien het nul uren contract is ben ik morgen voor het laatst dat weten ze nog niet maar ik ben zo blij dat ik nu ander leuk werk heb wat lichamelijk echt stukken minder zwaar is als dat en ik krijg er steeds meer werk bij van de thuiszorg dus dat is een goed teken lijkt mij.

Hoe gata het met jullie allemaal?

Oh ja Pleun ik zal je dit weekend even een mailtje sturen

Kimmie kom jij anders niet toevallig langs de Meern dan hoeft Pleun niet om te rijden?

Het is namelijk zo dat mijn moeder weer mee komt zodat ze naar mijn oma kan en als ik met iemand mee kan rijden haalt mijn moeder mij later daar op en rijden we in ene door naar Twente vooral ook omdat ik moet spuiten en dat doet mijn vriend altijd en zo ben ik eerder thuis en hoef ik niet eerst vanuit Utrecht terug naar De Meern en dan nog eens op Twente aan.

Geplaatst

Hee Maris!

Hebben de planten al water gehad?

Hihi

Als t goed is gaat de hoofdpijn vanzelf minder worden zodra de druk van de holtes af is. Dus lekker even goed doorgaan met stomen of neusspray.

Jay en ik zijn weer goedgekeurd voor twee weken. Dan de guo en weer een faspraak gyn en daarna waarschijnlijk drie of vier weken later weer gyn.

Vlgd week suikertest. Er was wat veel vruchtwater dus dat kan met een verhoogde suikerspiegel te maken hebben. Voor de rest nog vier formulieren meegekregen voor bloedprikken dus dat kan dan in 1 ruk door.

Mams heeft ook lakentjes gemaakt, denk dat ik die nog even ga borduren. ;)

Boven begint de goede kant op te gaan. Maandag komt mams weer helpen. Heeel fijn!

Voor de rest weinig nieuws hier. Wel twee leuke foto's van kereltje meegekregen en morgen poging nummer drie bij pretecho bureau.

Tot zover!

Fijn weekend allemaal!

Geplaatst

Maris,

O, o, dat is niet prettig voor je geweest dat ze een mini concert voor je hebben gegeven.

Net wat je zegt, wel lief maar je had het liever niet aan hoeven horen.

Hoe hebben ze bij het hotel gereageerd dat je ontslag hebt genomen?

Het is inderdaad een goed teken als het voor je lichaam minder zwaar is!

Lala,

Dat wist ik nog niet, dat een 'te veel' aan vruchtwater kan duiden op suiker. (nooit te oud om te leren...)

Van mij mag je de foto's van frummel/Jay best hier laten zien! Ben benieuwd hoe hij er nu uit ziet.

Dus schroom je niet....

Jullie zijn goed bezig zeg, flink aan het opruimen en het verloopt gestaag!

Mijke heeft tussen 17.00 en 20.00u altijd een 'jengel/huil' moment. Gisteren en vandaag was dit anders dan anders.

Het "Oei, ik groei" boek er even bij gepakt. Nu lees ik dat ze rond de 11 á 12 weken een zogenoemd sprongetje gaan maken.

Een baby maakt tien sprongen in de mentale ontwikkeling en hier heeft de baby dan 'last/hinder' van.

Nou, dat is wel te merken.

Wel zielig hoe ze dan aan het huilen is.

Ben net 1,5uur bezig geweest om haar in slaap te krijgen terwijl dit anders binnen 20min wel aardig lukt.

Geplaatst

Zal de foto's scannen vd week. ;)

Hoe gaat t met Mijke vandaag?

Vanmiddag weer n pretecho gehad, poging nummer 3 en nog steeds geen goede foto. :(

Overigens wel leuk om de verschillen te zien in die weken tijd. Mannetje krijgt nu echt meer "vlees op de botten "

We mogen nog een vierde x terug, ze was ervan overtuigd dat ze wel n mooie foto kon maken als Jay eindelijk een keertje alles voor zn gezicht weg houdt.

Ik vond em gisteren druk maar dat klopt ook want hij had zich weer gedraaid. Ligt weer in stuit, terwijl hij gisteren goed lag. Hihihi

Verder geen nieuws!

Alles zn gangetje!

Tot!

Xx

Geplaatst

Haha Lala het is nu al een eigenwijs portret haha er komt vast wel een goede foto bij.

Wel jammer dat hij nu weer in stuit ligt maar ach het kan alle kanten nog op.

Wish hoe gaat het nu met Mijke?

Bij het hotel stonden ze er echt van te kijken dat ik weg ging en vonden het volgens mij een beetje raar dat ik naar ander werk was gaan zoeken, maar ik heb ze duidelijk uitgelegd dat ik meer zekerheid wil en dat het lichamelijk te zwaar is. En nu klinkt dat wel raar voor iemand van 28 jaar maar het is nu eenmaal zo en daar kan ik jammer genoeg ook niks aan veranderen.

Maar goed ik ben er vanaf gelukkig.

De verkoudheid word hier nog niks beter het zit nog net zo vast als van de week dus ik zit woensdag gewoon weer bij de ha voor een ander kuurtje net zolang tot ik er van ben want ik word er gek van zo onderhand.

Hoe gaat het met de andere dames?

Pippe een dikke knuffel voor jou

Geplaatst

Jeetje wat is het rustig hier dames

Ik heb net de uitgangsecho gehad en alles zag er rustig uit er zaten wel een aantal eitjes dus dat is mooi nu kan ik woensdag met de puregon beginnen en schiet het dus al aardig op.

Binnen nu en 3 weken is gewoon de punctie alweer ergens.

Geplaatst

Lala,

Leuk is dat hè, om te zien dat jullie kleintje al een hele knul aan het worden is.

Die 'muts' is wel een volhouder, fijn voor jullie dat jullie nog een keer terug mogen komen.

Dan is hij zeker druk in de weer geweest als hij helemaal gedraaid is.

Maris,

Dacht dat ik nog wel op tijd zou zijn om je succes te wensen voor vandaag. Toch te laat....

Fijn dat alles er goed uit zag!

Overmorgen Puregon, jippie, laat die follikels maar groeien en groeien!!!

Heb je de vorige keren ook Puregon gebruikt? Dacht Gonal.

Succes!

Mijke slaapt steeds beter door. Afgelopen nachten 7 uur en vannacht 8 uur aan één stuk doorgeslapen.

Overdag gaat het ook goed!

Geplaatst

Maris, schiet nu al op zeg!

Ik duim voor jullie! En kaarsje gaat ook aan.

Wish,

Muts houdt aardig vol ja. Lief wel hoor!

En meneer is af en toe echt druk. Dan weet ik dat ie koprolletjes aan t maken is. Ach, geef hem geen ongelijk, nu het nog lekker kan! Hihi fijn dat Mijke nu doorslaapt! Lekker hoor!

Mams is lekker aan t hrlpen vandaag. Ie is lekker boven aan de gang. Geeft mij mooi de kans om strijk weg te werken en de afwas te doen mAar uurtje slapen klinkt eigenlijk ook lekker ;)

Tot zover!

Xxx

Geplaatst

Lala,

Wat let je, ga lekker een uurtje (of langer) liggen!

Als Mijke zo meteen aan geeft dat ze moe is, ga ik ook aan de strijk beginnen.

Nu zit ze bij mij op schoot eerst flink haar luier vol te knetteren.....

Maris,

Speciaal voor jouw follikels en eitjes:

:blowkisses:

Geplaatst

Heb gisteren lekker op de bank gedut.

Wel alles gedaan wat we moesten/wilden doen.

Vandaag kalm aan.

Was opbergen nog. Verder geen plannen.

Dames,

:hugg:

Zomaar

Geplaatst

Oooh Lala,

Dank je wel voor je knuffel, die kan ik altijd wel gebruiken.

Lief van je!

Je hebt dus lekker ff een tukkie gedaan op de bank.

Hoe gaat het lichamelijk gezien met je?

Maris,

Morgen de Puregon erin, succes!!!

Geplaatst

Ik mag niet klagen!

Bekken is stabiel, dankzij de therapie. Vocht vasthouden is onder controle, gisteren pas mn eerste rennie gepakt, en nog steeds op 10 kg erbij. Al een week of 2. Ik hoop t zo te kunnen houden. De meeste dagen kom ik goed door maar als t druk is geweest merk ik dat ik de dag erna een dutje kan gebruiken :)

Oftewel: al met al mag ik niet klagen. Zal zondag lekker op tijd vertrekken en op mn gemak rijden. Dan komt alles goed!

Over zondag gesproken, moet ik nog wat meenemen voor iedmand? Zuurvlees, balkenbrij, rijstevlaai?

Laat maar weten!

Xx

Geplaatst

Lala,

Heel goed bedoeld, maar mij maak je echt niet blij met zuurvlees en/of balkenbrij. Brrr, krijg kriebels als ik eraan denk. Haha!

Denk dat Pleun wel een gat in de lucht zal springen en dat je voor haar wel wat mee mag nemen. Of niet Pleun?

Fijn dat je niet meer klachten gaat krijgen van je bekken.

Hoop dat je lichamelijk gezien niet meer klachten zult gaan krijgen, de zorgen die jullie hebben om 'Jay' zijn al heftig genoeg....

Maris,

Vandaag zet je de eerste spuit. Althans, je vriend zet bij jou de eerste spuit.

You go girl! (uhm, and man)

Zal eens kijken waar we zondag precies naar toe gaan.

Lang leve de TomTom, anders zou ik jullie nooit gaan zien haha!

Geplaatst

Dames, zuurvlees is echt een aanrader hoor ;)

Hihi

Hmm...nou ik t erover heb....als straks t droog is ga ik even een portie halen.

Vandaag suikertest gehad. Tjee, wat een troeppie! Ben al geen wonder met veel achterelkaar drinken, maar zo'n zoet drankje op de nuchtere maag wegwerken is al helemaal niet fijn. Juk.

Voelde mn suiker na een dik half uur flink omhoog schieten, dus ik ga ervan uit dat er wat mee gedaan gaat worden. Jammer dat je niet meteen de bloedwaardes kunt zien, was eigenlijk wel benieuwd.

Ach ja, maandag de uitslag.

Ben nog steeds duf.....ga zo weer even een tukkie doen denk ik. Hihi

Geplaatst

Lala,

Heb dit drankje zelf nooit gedronken, maar regelmatig vernomen dat het echt zoet is.

En dan ook nog op nuchtere maag, kan me indenken dat dit niet lekker zal zijn.

Wat gaan ze dan voor actie ondernemen, krijg je dan medicatie voor je suiker?

Hier is het nu net droog.

Hoop dat het droog blijft, moet er straks nog door om naar het cb te gaan.

Mijke krijgt vanmiddag haar tweede inenting. (och gossie...)

Ze had vanmorgen 37.6, snotneus en wat hoesten.

Op internet zitten snuffelen en ze mag haar prikjes hebben. Rond de 38.0 of hoger mag ze dit niet krijgen.

Ik neem de termomether mee naar het cb, kan ik net van te voren ook nog tempen.

Geplaatst

Lala ik ken dat drankje wel ik heb het afgelopen jaar ook gehad en het is inderdaad erg vies maar goed hopelijk krijg je er dn wat voor als je suiker zo oploopt want ik weet van mijn schoonmoeder dat die zich soms heel ziek kan voelen daardoor.

Wsih is het nog droog daar?

Hier regent het de hele dag al en is het nog niet droog geweest dus mijn oppaskindje en ik maken het binnen maar gezellig hihi

Succes op het cb straks en hopelijk is Mijke snel were beter.

Hier gaat het wel goed ben gister met de puregon begonnen dus nu mag alles gaan groeien hihi Morgen nog even naar de dietist kijken of er weer wat af is. De vorige behandelingen kwam ik elk keer aan van de hormonen maar hopelijk dit keer niet maar dat zien we morgen wel.

Oh ja het kan zijn dat ik zondag heel op tijd weer weg moet want de schoonvader van mijn vriendin is vanmorgen overleden en ik denk dat zondag de avondwake is dus vandaar en omdat wij minstens 1,5 uur moeten rijden is dat wel makkelijk ik moet ook om ongeveer 6 uur spuiten dus het word sowieso niet zo laat met mij.

Hoe gata het met de rest?

Geplaatst

Maris,

Wat heftig voor je vriendin! Jij ook sterkte hiermee.

Ik kan met Mijke ook niet 'te lang' blijven.

Maar dat we elkaar gaan zien is toch al heel wat waard!

Heb er zin in.

Geplaatst

Hee Maris, t is wat zeg! Afgelopen jaar is wel beladen geweest voor jou/jullie. Ik vind t knap dat je ondanks zoveel negatief nieuws je toch staande weet te houden. Ik hoop dat al je dromen snel uit mogen komen.

Wish, ach gossie.......hoop dat Mijke haar prikje gehad heeft en dat ze geen verhoging meer heeft.

Ik ga ervan uit dat ik insuline krijg ja. Ik vermoed zlefs in spuit vorm maar dat zien we dan wel weer.

Volgens mij gaan we allemaal zondag redelijk op tijd richting huis. Heb welliswaar de hele dag vrij en verder geen verplichtingen, maandag is weer een 'ziekenhuisdag' en dat hakt er dan toch weer in.

Tja, wat zal ik zeggen? Ik kan voelen als mn suiker te hoog zit, de meesten voelen dat niet maar ik ben er meestal me van bewust. Écht slecht ervan ben ik nog nooit geworden maar je fijn voelen is zeker anders.

Meneer Jay laat steeds vaker merken dat ie er is. Gisteravond was mn buik net een waterbed waarin iemand goed ligt te woelen. Hahaha maar dan van binnenuit. Ziet er niet uit! Hihi

Wel een fijn gevoel overigens met wat er allemaal aan de hand is. Ik maak me dan ook niet zo heel erg druk.

Mannie gaat met mij naar de negenmaanden beurs ;)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden