Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Pippe dat buikje komt nog snel genoeg en ik geloof dat die ook nog heel erg in de weg kan zitten haha

Maar wel fijn dat ze zich zo goed voelt en ja het afvallen is helemaal niet zo erg ik ben ook 20kg afgevallen en zo is het eindgewicht ook niet zo hoog hihi jullie kleintje krijgt echt alles wel binnen.

Ja foto's van het kamertje komen binnenkort als de meubeltjes erin staan

Binnekort ga ik met mijn moeder gordijnstof uitzoeken en dan gaat zij die maken en ik moet nu alleen nog verduisterings rolgordijntjes hebben.

(sorry voor typefouten eventueel want ik heb mijn bril niet op en zie dus niet heel veel iop dit moment.)

En ja een paar goede dagen is inderdaad een oplaad moment voor de slechtere maar hopelijk blijven ze nu goed haha

Fijne zondag

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Maris, de bruiloft komt ook in de buurt of niet? :-)Zijn jullie al bijna klaar met de voorbereidingen?Wish, hoe is het met jullie? Ik denk aan jullie! Knuffel.Lala, hoe is het met jou en met jullie mannetje?Kimmie, ik zag een foto van L en zn broer. Wat schattig! Hij krijgt/heeft lichtere haartjes of niet? Pleun, bijgekomen van het verbouwen op de camping? Hier alles oké. Ingeschreven voor gym (tijdns en na zwangerschap)Ook opvang uitgezocht. Maar nog niet 100% overtuigd welk dagverblijf het gaat worden. (1dag per week).Lena voelt zich goed. Dus dat is fijn! Nu mag het buikje gaan groeien!

Geplaatst

Ja idd had een foto neergezet, hij wordt idd beetje erg blond ja. Haha van wie die dat heeft?!

Hier verder alles goed, enkel is goed aan het genezen gelukkig. Einde dag wel veel last maar goed als ik dan rustig doe zakt het gelukkig snel!

Ga je ook een kijken nemen bij de opvang? Misschien helpt je dat overtuigen Pippe?

Geplaatst

Ja, dat hebben we vorig jaar al gedaan. Ik heb wel een lichte voorkeur, maar die is minder praktisch als ik hem of haar niet kan ophalen. En de keren dat ik dat niet kan zullen niet heel vaak voorkomen. Maar ook in geval van ziekte en hij/zij mag er niet blijven. Dan moet evt oma ook kunnen inspringen.

Fijn dat je enkel aan het genezen is! Savonds je rust pakken anders blijf je er nog langer mee lopen. En dat blonde.. Het ziet er toch wel heel schattig uit.

Geplaatst

Pippe wat leuk dat je voo4 de gym ingeschreven staat

Ik vind de yoga erg fijn denk er echt wel wat aan te hebben straks

Morgen reageer ik even meer ben echt doodop ben snotverkouden waardoor ik al 2 nachten wakker heb gelegen en aangezien ik er niks voor mag hebben geloof ik zal het ook nog wel eve- duren

Geplaatst

Heeft iemand van jullie de nekplooi meting gedaan? Wij niet, en ik stond daar achter.

En nu twijfel ik ineens! Het kan volgens mij niet meer hoor.

Zouden ze eventueel de afwijkingen waarop getest wordt kunnen zien bij de 20 weken echo?

Ik ben ineens bang :cry2:

Geplaatst

ik denk dat de enige vraag die je je moet stellen is :

wat zou ik doen als het kindje down zou hebben

wil ik het dan toch of wil je het dan weg laten halen ?

als je het wil houden (wat ik gok omdat je er nu al zo veel van houd en jullie er zoveel moeite voor gedaan hebben )dan is er niet echt een rede om nu te gaan stressen over al dan niet een nekplooimeting

dan kun je het beter over je heen laten komen en dan hoor je dit soort dingen vaak al voor het geboren is idd bij de 20 weken echo

wil je het liever niet hebben dan zou ik er achter aan gaan en vragen of het nog kan om de nekplooi te meten

Geplaatst

Klopt Pleun,

Ik zou het niet over mijn hart kunnen verkrijgen om het weg te laten halen. Maar ik besefte me ineens dat het

natuurlijk heel veel gradaties heeft, en dat beangstigde me héél erg. Maar misschien (hopelijk) is deze angst nu even een opvlieger en verdwijnt deze straks weer.

Geplaatst

Haha Pippe nee weet ik dat jij niet gaat gymen hihi

Maar met de nekplooimeting zeg ik hetzelfde als Pleun wij hebben het ook niet gedaan en ben er ook niet treurig om voor zover als ze konden zien met de 20 weken echo was alles goed en daar hou ik mij aan vast.

Ook is het zo dat ik geen vruchtwaterpunctie wou hebben en dat bij mijn schoonzus toen zij zwanger was van mijn neefje er een verdikte nekplooi uitkwam en nadat ze weken in spanning hebben gezeten na de punctie enz kwam er toch uit dat het gezond was en die onzekerheid wilde ik niet hebben.

En ik zou het ook niet oevr mijn hart kunnen verkrijgen om het weg te laten halen maar goed gelukkig niet aan de orde nu.

En die angsten heb ik ook wel elke keer hoor ik heb het nu elke keer zo van was ik maar bij die 26 weken dan is het in elk geval levensvatbaar en heeft het meer kansen en ik mag daar van mijn vriend niet aan denken maar je doet het toch dat hou je niet tegen jammer genoeg.

En met de kinderopvang zou ik gewoon doen waar je zelf het beste gevoel bij hebt het gaat wel om jullie kindje die breng je echt niet zomaar overal heen.

Ik heb het geluk dat ik vanuit huis kan werken en 2 dagen ons meisje mee kan nemen en eventueel kan ze op de vrijdag naar mijn moeder en ik moet zeggen dat ik het een heerlijk idee vind dat ik straks gewoon lekker zelf voor ons meisje ga zorgen.

Kdv is voor ons onzin want ik werk zelf als gastouder maar we zien wel hoe het loopt.

Moet wel zeggen dat het nu wel heel hard gaat allemaal hoor vandaag over 5 weken trouwen we al pfff en moet nog zoveel regelen zelfs de jurk nog hihi durf ik niet zo heel ver van te voren aangezien mijn buik nog groeit maar ik heb een mooie gezien op internet en die gaan we straks opmeten en bestellen. Ik heb namelijk iemand die hem kan aanpassen mocht het net niet goed zijn vandaar dat ik het aandurf via internet anders deed ik dat niet.

Het is ook wel een jurk wat met de buik mee kan groeien dus dat scheelt.

Vanmiddag ook de trouwkaart maken zodat die vanavond de deur uit kunnen en dan is dat in elk geval geregeld allemaal.

Vanaf wanneer zijn jullie eigenlijk begonnen met het wassen van de kleertjes ik had gedacht dat in de vakantie te doen zo ongeveer dan ben 31 weken of zou dat te vroeg zijn?

Geplaatst

hoi hoi, lieve allemaal,

Daar ben ik eindelijk weer!

Man heeft geschiedenis van de browser verwijderd, ofzo.

Pippe,

Geloof goed dat je het buikje van Lena wel groter kan kijken. Dit zal nu toch echt niet meer zo lang gaan duren, wow al bijna 15 weken!!

Hebben jullie een partnercursus genomen of gaat Lena alleen naar de gym?

Ook wij hebben geen onderzoeken laten doen, omdat wij geen verdere acties zouden ondernemen dus aan een uitslag hadden wij niks.

De onzekerheid of dat de zwangerschap goed zal verlopen en of alles in orde zal zijn met jullie kleintje zal vanaf nu altijd blijven.

Nu leef je van echo naar echo, dan naar de bevalling en hoe het met jullie wondertje en Lena zal gaan en dan is jullie wonder er en zullen er altijd een soort van 'zorgen' aanwezig blijven.

Dit krijg je erbij als je ouders wordt.

Maris,

Kaarten de deur uit gedaan? Zelf ontworpen?

Nog maar 5 weken..... wat ben ik nieuwsgierig hoe jullie eruit zullen zien!

Kleertjes heb ik uitgewassen op 7 aug. (heb ff foto's bekeken haha) toen was ik 27 weken. Heb geurbuideltjes in de kast gelegd van Robijn. Dus 31 weken kan echt wel hoor

Kimmie,

Fijn dat het beter met je gaat. Het zal niet meevallen om overdag zo min mogelijk te belasten met Levi in de buurt waar je achter aan kan. ;)

Beterschap nog!

Babeth,

Vind het super leuk om via fb contact te houden en jullie kleine meid zo stralend op de foto's te zien, geweldig!

Lala en Pleun,

Zien jullie elkaar nog wel regelmatig?

Wanneer spreken we weer met z'n alle af?

Het zal wel eind dit jaar gaan worden, dan is Maris ook bevallen en de vakanties zijn dan ook geweest.

Geplaatst

Leuk dat je er weer bent wish al had ik je gisteren nog. Gesproken

Ok ik had inderdaad al geurbuiltjes van zwitsal gehaald dus dan kan ik in de vakantie lekker alkes wassen

Om 10 uur gaan we in ondertrouw straks dus we gaan eens kijken wat we gaan doen daarna

Hoe is het ket de rest?

Geplaatst

Hee Wish,

Ik heb je wel gemist hier hoor! Hoe is het met je? En met M? Weten jullie al meer wbt de operatie?

Maris, gefeliciteerd! De eerste stap is gezet! Op naar een mooie huwelijksdag.

Wij zitten nu op een camping in groesbeek. We zijn gisteren naar de peppers geweest en het was echt heel gaaaf! Veel oude nummers en dat is toch wat ik het beste vind. Las vanochtend slechte recensies, maar dat was totaal niet mijn beleving. Heb ze wel slechter gezien. Verder gaat het met Lena goed. Heeft weer energie en kon de dag gisteren goed volhouden.

Wij gaan nog even genieten van de laatste dag hier!

Geplaatst

Maris,

Van harte gefeliciteerd met het in ondertrouw gaan!

Een hele stap dichterbij jullie huwelijk, voelt goed toch!

Pippe,

We hebben een datum wanneer Mijke geopereerd zal worden.

Zal wel een mail sturen naar jullie.

O, heerlijk aan het genieten op de camping! Van elkaar, van de muziek en de omgeving en vooral van jullie wondertje!

Geplaatst

Wish fijn dat je er weer bent! En goed dat er een datum is, hopelijk gaat het allemaal meevallen.

Pippe lekker genieten hoor dat mogen jullie weleens!

Maris gefeliciteerd, jullie hebben iig een mooie dag ook kwa weer!

Hier alles goed, enkel nog steeds niet top.. Kan wel lopen etc, maar zette hem gisteren bijv verkeerd neer..AUW! Dus merk dat hij echt nog zwak is. Verder aan het aftellen nog 3 weken en dan is Björn lekker 3 weken thuis. Geen vakantieplannen maar wel wat daagjes weg. Iig gewoon lekker met zijn 4en zijn. Levi zal het ook geweldig vinden dat Sander er 3 weken is.

Geplaatst

Dank je wle dames het was maar even een handtekening zetten hoor haha en met 10 min stonden we weer buiten we doen verder vandaag ook niks bijzonders dat doen we er over 4,5 week wel bij.

We zijn na de tijd trouwringen uit gaan zoeken en hebben een letterbak in de vorm van een hart gekocht bij leen bakker en 2 hele mooie schilderijtjes ben er helemaal blij mee

Oh ja we hebben ook een voedingskussen en een omslagdoek nog gekocht dus alleen maar leuke dingen haha

Kimmie hier is het weer iets minder het regent elke keer maar de temp is wel lekker niet zo warm meer

Lekker dat jullie bijna vakantie hebben even lekker weg en genieten van het gezinnetje

Net de trouwkaarten opgehaald dus die maar eens op de bus doen zometeen en dan denk ik nog even strijken morgen ga ik de hele dag winkelen met mijn moeder en zus en zondag gaan we een film opnemen voor de bruiloft van een vriendin dus al met al een druk weekend weer.

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]4301[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]4302[/ATTACH]Hoi hoi deze heeft mijn vriend net gemaakt is net of hij met de dag groeit haha

De buurvrouw zei al je krijgt een mooi bolletje zo leuk die reacties

Vandaag lekker gewinkeld en ja hoor heb het eerste jurkje gekocht haha nu heb ik qua kleertjes voor eerst wel genoeg heb 2 stelletjes maat 50 en 4 in 56 en verder aardig wat 62/68 dat dragen ze langer dus leek me dat logischer.

Moest wel een paar keer vaker gaan zitten vooral met die warmte maar verder voel ik me toch echt wel redelijk goed op het moment gelukkig.

Fijn weekend allemaal

Geplaatst

Daar mag je ook zeker trots op zijn :-)

Voor zover lijkt het hetzelfde, woensdag hebben we gesprek en uitslag met de kinderarts, ik verwacht dat ze zal zeggen over 3 maanden weer echo

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden