Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Even een vraagje ik was vanmorgen bij de ha omdat ik dacht blaasontsteking te hebben gelukkig was dit niet zo maar nu zei hij wel dat er witte vlokjes in mijn urine zaten en of dat ik wel eens vocht verlies of iets anders abnormaals heb gehad nu heb ik dat niet ik heb alleen de laatste tijd veel meer afscheiding dus nu dacht hij dat het daar vandaan kwam maar ik moest het wel in de gaten houden.

Maar nu ben ik benieuwd hebben jullie dat ook wel eens gehad? Ik neem aan dat ik mij er nu niet druk om hoef te maken aangezien hij zegt dat het waarschijnlijk daar dan van komt, maar was toch wel benieuwd of jullie dat wel eens hebben gehad

En anders bel ik maandag gewoon even naar de gyn of vlos kijken wat die zeggen dan weet ik het zeker.

Zo vandaag dagje Utrecht gehad was weer even gezellig mijn oma was aardig goed te pas dus dat scheelt ook een hele hoop. En ze is echt zo'n schattig jurkje aan het breien voor ons meisje en hierna kwam er een vestje haha moet er wel om lachen zo lief ik zal wel een foto plaatsen als ik hem krijg volgende week.

Fijne avond allemaal ik heb een avondje alleen op de bank mijn vriend is bij een collega aan het werk dus ik denk dat ik er maar eens op tijd in ga morgen zal het ook wel laat worden met het vrijgezellenfeestje ik ben wel benieuwd hoor

Geplaatst

Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken. Als ke dat toch doet kan je altijd de vk nog bellen. Misschien dat die nog eens kan kijken en je gerust kan stellen.

Heel veel plezier morgen! Geniet van je dag!

Geplaatst

Je heb inderdaad door meer afscheiding eiwitten in je urine.

Echt witte vlokjes kunnen daar ook van komen.

Als je devolgende keer bij vk ben ff melden.

Geplaatst

Hier gata het wel goed kan het vandaag nog wel redelijk goed hebben de warmte

heb net zelfs gewinkeld haha moest trouwschoenen hebben voor woensdag want dan ga ik de laatste keer de jurk passen en heb ook eindelijk een jasje voor mijn vriend gevonden.

Jeetje 18 weken alweer wat gaat dat snel volgens mij heb je er nu ook alle vertrouwen in of niet? Heel goed jullie kanjer doet het super.

Oh ja heb ook rolgordijntjes voor de babykamer gevonden dus ben helemaal happy.

Nu zit ik nog te twijfelen of ik vanavond mee zal lopen met het klootschieten vind het altijd wel gezellig dus moet er nog even over denken of ik dat ga vol houden is namleijk best een eind zo'n 5 a 6km

Maar goed geniet lekker van het mooie weer dames

Geplaatst

Was hartstikke leuk we zijn cupcakes gaan versieren en hebben even heerlijk op een terrasje gezeten en s avonds zijn we uit eten gegaan. Ze wilden het een beetje rustig houden omdat ik zwanger ben en zo was het helemaal super was heel erg gezellig.

Zo mijn vriend heeft net het zwembadje voor de dag gehaald zodat ik die morgen kan vullen en heerlijk met de beentjes in het water kan morgen

Fijne avond ik ga even naar het klootschieten

Geplaatst

Fijn dat het leuk was MAris!! En zo rustig is ook wel gezellig toch, helemaal als je zwanger bent :-)

Pippe 18 weken alweer, schiet lekker op. Wat had je gekocht ;-)

Hier alles oke, op idd de misselijkheid na. Dat had ik bij Levi ook, maar goed gaat ook wel weer over toch? Vind niet fijn, maar goed het is niet anders.

Verder lekker aan het genieten van de zon, eindelijk mooi weer! Levi wordt met de dag blonder door de zon.. Haha

Geplaatst

Pippe, je straalt van het scherm af heeerlijk meid.

Leuk zo je vrijgezelle feest Maris, ook met dit weer en zwanger.

Kim, ja dat gaat wel over maar leuk is het niet, jeetje wat gek dat er al weer vrouwen in Maart uitgerkend zijn.

Wanneer is precies je grote dag maris??

Geplaatst

Kimmie gewoon wat voor vragen bij de ha emesafene kan geen kwaad want misselijk zijn is echt geen pretje polak hoort het erbij

Ik gebruik ze af en toe nog steeds als het weer erger is

Vandaag over een week is de dag medusa dus over precies een week zijn we man en vrouw hihi

Zo ik heb vandaag totaal nergens geen zin ben niet vooruit te branden zit ook de hele middag al lekker met mijn voeten in het zwembadje en heb net even een uurtje slaap ingehaald

Geplaatst

Ooooo leuk en spannend :-) hopelijk heb je ook stralend weer :-D

Rolf begint een beetje spelen en hij speelt nu met dat speeltje wat hij van jou gehad heeft, vindt hij super leuk, lekker sabbelen op het neusje :-D

Geplaatst

Haha wat leuk valt het dus toch in de smaak hihi hopelijk heeft hij er lang plezier van het was het dubbel en dwars waard

Ja ik hoop ook op stralend mooi weer maar de vooruitzichten zijn nog niet heel goed jammer genoeg maar we gaan het zien we hebben wel een tent en terrasverwarmers dus daar zal het niet aan liggen.

Vanavond alweer de laatste yoga wat gaat dat hard nu is het daarna wachten totdat iedereen bevallen is en dan hebben we nog een keer met de kleintjes erbij

Geplaatst

Ja het was zeker dubbel en dwars waard ;-D , het speeltje valt zeker in de smaak, het is makkelijk vastpakken voor hem, en af en toe trek ik aan zn staart dat ie begint te trillen dat vindt hij helemaal feest :-D

Ooo een tent en terrasverwamming, het zal dus niet in het water vallen.

jeetje alweer laatste yoga, over 3 weken als je de 30 weken grens heb ga je echt aftellen.

Geplaatst

Haha gelukkig maar

Nee in het water vallen kan niet en als het heel warm word zitten we uit. De zon

Ja het gaat echt zo snel alweer 27 weken morgen over 10 weken mag ze gewoon al komen zo'n raar maar fijn idee

Geplaatst

Hoi dames hoe is het hier?

Pippe lekker aan het genieten van het feit dat jullie een zoontje krijgen?

Kun je je nog inhouden hihi?

Kimmie hoe voel je je?

Nog zo erg misselijk?

Hoe is het met de andere dames?

Het is zo rustig de laatste tijd

Hier gaat het wel goed ben moe door het slechte slapen maar ook door de voorbereidingen van ons trouwen haha maar goed dan mag het resultaat er ook zijn gelukkig.

We hebben nu wel het meeste klaar moet morgen alleen nog even de tent versieren, auto wassen en bruidsboeket en corsages maken en dan kan het feest doorgaan.

Nu hadden alleen mijn schoonouders het geniale idee om vanmiddag toevallig even op bezoek te komen pfff net nu we hier in en om het huis zo druk waren om alles netjes en mooi te hebben voor dinsdag maar goed het is niet anders

Ze had nog wel heel lief van de oma (99 jaar) van mijn vriend een kaartje met geld bij zich had ze zelf nog geschreven toch lief dat ze eraan dacht.

Fijne zondag allemaal nog en een dikke knuffel

Geplaatst

Maris, ik wil je ook een super dag wensen! Het weer gaat mooi worden dus dat gaan goed komen meis! Ben ook erg benieuwd naar de foto's.

Hier nog steeds erg misselijk idd, dus lekker al wat kilo's kwijt. Kan er gelukkig goed mee omgaan, heel soms vind het vervelend maar met kleine porties eten gaat het wat beter. Donderdag om 14.30 weer een echo en gesprek met de gynaecoloog. Nu alweer zin in, kijken naar onze frummel :-)

Idd wat rustig de afgelopen dagen maar alleen maar buiten gezeten en stil gezeten. Ik vond het zo heet. Trok jij dat beetje Maris?

En hoe is het met de rest girl's?

Geplaatst

Weer of geen weer, jij bent morgen het stralende middelpunt van de dag Maris....het zonnetje om het maar zo te zeggen. Een hele fijne en mooie dag toegewenst en ik zie de foto's vast op fb verschijnen ;)

Kimmie, veel plezier a.s. donderdag...blijft toch bijzonder naar zo'n klein mini-mensje kijken. Hoop het ooit ook zeker nog een keer mee te maken.

Geniet ervan!

Geplaatst

hallo dames

hier een kort berichtje vanuit belgie

maris veel liefde en plezier gewenst morgen

geniet er van

tis jullie gegunt

al vast enorm gefeliciteerd

en kimmie ik had helemaal gemist dat je opnieuw zwanger bent

ook voor jullie gefeliciteerd

(ik ben wel een klein beetje jaloers maar ik gun t jullie van harte )

voor alle andere tot gauw als ik weer in nl ben dan lees ik weer volop mee

dikke kus

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden