Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hey, hey lieve meiden hier ben ik dan eindelijk weer eens.

Werd er vervelend van dat ik niet op het forum kon komen. Ik moet nu elke keer een 'tussenstap' maken. De browsergeschiedenis verwijderen, internet afsluiten en dan weer opstarten en op forum komen.

En ook dit lukte niet altijd, maar zoals jullie zien is het nu wel gelukt.

Vanaf nu kom ik weer regelmatig langs, heb jullie wel gemist hoor.

Pippe en Lena,

Ondertussen is Lena 21 weken zwanger van jullie knul!

Ben wel benieuwd naar een buikfoto van Lena. Ze hoeft er niet met haar gezicht op, zo één net als Maris heeft gepost. Zou dit mogelijk zijn?

Je moet het helemaal zelf weten, maar ben wel benieuwd. hihi

Maris,

Bijna 30 weken zwanger!!

Wat vervelend dat je last hebt van je rug. Je hebt een prachtig buikje.

Een grote of kleine buik, op beide mag je super, super trots zijn.

Kimmie,

Oef, je bent dus misselijk. Sterkte hiermee.

Zal niet altijd meevallen om dan ook Levi bezig te houden.

Heb je een 'korter lontje' of merk je hier niks van? Een vriendin van mij had namelijk last van haar hormonen en was wat norser tegen haar eerste kindje. En dit vond ze zelf zo vervelend.

José,

Zielig zeg voor Lotte dat ze ziek is geweest. Maar gelukkig weer beter en flink aan het brabbelen. Leuk is dat!!

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Pleun,

Ik vergeet helemaal op jou te reageren.

Welkom thuis.

Mijn hemel, 5 weken op de camping.

Heb je kunnen relaxen of heb je veel moeten ondernemen mbt de nieuwe stacaravan?

Geplaatst

heee wish

ik heb heeeeeeerlijk gerelaxt en niet geklust , dat komt wel weer maar al het grote werk is klaar nu nog afwerking plintjes en randjes ed

Geplaatst

Hè Wish wat fijn dat je er weer bent, alles goed bij jullie?

Pleun ook weer terug, lekker hoor 5 weken weg :-). Verder alles goed met jullie?

Hier nog steeds misselijk al wordt het wel in de avond wat minder. Weegschaal staat nu op -5 kilo. Maar goed kan gelukkig wel wat hebben. Gisteren bij de vk geweest, helaas geen hartje geluisterd ze dacht dat het net te vroeg was, dus binnenkort ff terug. Ik moet zeggen dat het nog meevalt met Een korter lontje tegenover Levi. Heel soms wel, maar goed dat maak ik dan weer snel goed. We vertellen Levi wel dat er een baby in me buik zit en die geeft hij dan kusjes. Hij zal er niet veel van snappen maar op deze manier willen we hem wel laten " wennen ". We hebben in de vakantie de kamer waar onze nieuwe uk komt al bijna helemaal leeg gemaakt. Dan kan Björn er langzaam aan gaan beginnen.

Hoe is het met jou Maris, Pippe en José?

Geplaatst

Hoi dames

Wish wat fijn dat je eindelijk weer terecht kan

Hoe is het verder met jullie?

Pleun jeetje 5 weken wat heerlijk dat jullie zo genoten hebben

Kimmie vervelend dat die misselijkheid blijft ik weet er alles van

wij zijn gisteren al weer gekomen ipv vandaag ondat ik weer eens niks binnen hield het ging zo goed maar sinds donderdag is het weer mis en nu voelde ik mij zondag heel goed

Maar goed als je dan een hotelkamer hebt met een en al spinnen (echt nog nooit zoveel gezien) is de keus snel gemaakt om toch maar naar huis te gaan nu hebben we lekker spinvrij geslapen in ons eigen bed

Verder hebben we zondag wel een super mooie dag gehad heerlijk uitgewaaid aan het water

Maar het was me de vakantie wel weer haha leuk joh zwanger op vakantie

Fijne dag allemaal

Geplaatst

Maris, spinnen ieuwwwwwww....groot gelijk, daar word je gewoon beroerd van. Of je nu zwanger bent of niet. Maar wel balen, dat het nu toch weer terug is. Gelukkig hebben jullie toch kunnen genieten. Heerlijk aan het water, klinkt goed!

Pleun, zo dat is wel weer even omschakelen...na 5 weken weer back 2 real life ;)

Kimmie, balen van die misselijkheid. Hopelijk ben je niet één van de ongelukkigen die het de hele zwangerschap houdt. Duimen dat het binnenkort langzaam, maar zeker overgaat.

Wish, jaaaaa, je bent er weer! Op fb werd je gemist, maar hier ook ;) Wat een warm welkom moet dat zijn :P Mijke is echt een toppertje hoor!

Hier alles goed, nog even vakantie en daar geniet ik volop van. Mannetje is vandaag weer begonnen, is wel even wennen. Ik genoot echt van ons 3-en.

Zal zo richting cb, ben benieuwd hoe ze gegroeid is. Het is nog steeds mijn kleine, Hollandse meid hihi...

Gelukkig is ze ook weer beter, alles lijkt erop dat het de zesde ziekte is geweest. Nou gelukkig, dan heeft ze dat ook maar weer gehad. Ik zal me klaarmaken, bakje koffie en dan straks rustig die kant op.

Geplaatst

Kimmie,

Jullie zijn al een begin aan het maken voor de babykamer, wat leuk!

Ik denk dat Levi nog wel even in een ledikant blijft slapen, dus jullie gaan op zoek naar een nieuwe babykamer of hoe gaan jullie dit aanpakken?

Aah, wat schattig dat hij kusjes op je buik geeft!

Pleun,

Dus echt een vakantie gehad waar je hebt kunnen relaxen. Goed gedaan, dit had je ook echt wel verdiend!!

Maris,

Dit meen je niet, wat ontzettend jammer van jullie uitje!

GADVER, een kamer vol spinnen Brrrr! Dan zou ik ook als de bliksem daar weg gaan.

Balen dat je niks binnen hield, maar gelukkig is dit nu niet meer het geval.

Lieve meid, je bent bijna 30 weken zwanger. Krijg kippenvel als ik eraan denk dat jullie meisje nu echt snel ter wereld zal gaan komen.

Leef zo met je mee!

José,

Inderdaad heel leuk om te merken dat ik zo welkom bij jullie ben, doet me goed!

Ik heb het ook gemist om hier te schrijven.

Moet nog wel elke keer voordat ik op het forum kom bij internetopties de geschiedenis verwijderen maar dat is een kleine moeite om te doen. Heb ik er wel voor over. hihi

Lotte is zo'n mooi meisje en echt een schatje!! Je mag zeker trots op haar zijn.

Onze vakantie zit er ook bijna op.

Ik mag vrijdag gaan werken en mijn man maandag.

Gisteren zijn we samen een dag weg geweest en is Mijke naar het kdv gegaan.

Omdat ik eigenlijk gisteren moest beginnen met werken hadden we het kdv al geregeld.

Maar net voor mijn vakantie heb ik kunnen regelen dat ik gisteren vrij kon zijn.

We konden het kdv niet meer afzeggen dus hadden we besloten om samen een dagje te gaan relaxen.

We zijn gaan zwemmen en ik heb een massage gehad. Heerlijk buiten op een bedje even in de zon liggen slapen. hihi

Geplaatst

Dank je dames ja inderdaad brrr bah wat smerig al die spinnen maar ach we hebben het weer gehad

Wish werk ze weer morgen zal wel even wennen zijn vooral met deze hitte het word ook wel extreem heet dit weekend

En wat heerlijk even een dagje samen wat gedaan te hebben zo af en toe moet dat toch ook echt wel kunnen

Jose wat een super foto had jij op fb staan van je meisje haha mijn man (klinkt wel erg leuk) moest ook lachen

Is inderdaad altijd wennen als hij weer aan het werk moet zal ik ook hebben vanaf dinsdag het is zo heerlijk die weekjes samen vrij

Hoe is het met de rest?

Hier gaat het minder heb erg veel last van de warmte al kreeg ik vanavond te horen dat ik mij niet zo moest aanstellen, maar goed dat kreeg ik wel met meerdere dingen te horen maar dat laat ik mijn ene oor in gaan en het andere weer uit op het moment want ik weet als enige hoe ik mij voel en niemand anders kan daar over oordelen en zeker niet iemand wat niet zwanger is en iemand wat wel zwanger is maar de zwangerschap zo door wandelt alsof het niks is. Sorry moet even mijn frustraties weer eens kwijt wnat wordt er zo moe van dat anderen elke keer denken te weten hoe ik mij moet voelen.

Maar goed de misselijkheid is in volle hevigheid terug op het moment en kan soms amper lopen, zitten of liggen van de pijn in de rug maar goed als ik dan ons meisje weer alle kanten op voel bewegen maakt dat heel veel goed en geniet ik er ook nog wel van mijn buik begint soms ook hele rare vormen aan te nemen haha dan ligt ze weer in een rare houding en moet er ook wel om lachen

Morgen ga ik maar weer eens met de voeten in een bak koud water zitten en zaterdag gaan we lekker een dag naar het zwembad verkoeling zoeken is ook wel lekker voor de rug en zondag moet ik nog maar eens kijken hoe ik het ga doen misschien gewoon binnen blijven bij de waaier.

Welterusten allemaal ik ga maar eens proberen te slapen al is dat ook niet heel veel op het moment maar goed dan kan ik vast wennen aan de gebroken nachten die komen gaan haha

Geplaatst

Och lieve Maris,

Heb met je te doen hoor. Hoogzwanger met dit warme weer Pffff!

Je hebt alle recht om te 'klagen'. Al vind ik het niet klagen, het is een feit dat het nu echt geen pretje voor je is.

En ook nog misselijk en last van je rug, zwaar voor je hoor.

Een hele dikke welgemeende knuf van mij!

Kimmie,

Jij ook misselijk, gatsie wat vervelend voor je!!

Ik mag vanavond een derde dag werken. Heb vandaag avonddienst. Gisteren was het redelijk te hebben, we houden alles donker en deuren gaan zo min mogelijk open.

Geplaatst

Maris ik wil je ook een dikke knuffel geven. Laat maar waaien....heel verstandig van je....ze weten niet waar ze het over hebben.

Geplaatst

Dank je wle lieve dames jullie hebben vorig jaar ook in dezelfde positie gezeten dus jullie weten als geen ander hoe het is met deze hitte al is het vandaag wel heel erg extreem met 38 graden.

Ben blij dat we besloten hadden vandaag ook nog een dagje zwembad te doen want dat was echt een verademing dat wil je niet weten elke keer even afkoelen in het water en dan weer lekker op mijn tuinstoeltje in de schaduw heerlijk en aan het water op een open veld waait het ook nog iets meer dus dat was echt heerlijk.

Zo even lekker onder een frisse douche en dan voor de waaier op de bank haha

Heb nu ook echt wel dikke handen en voeten maar ja dat is logisch natuurlijk.

Morgen doen we lekker een dagje helemaal niks dat is alweer de laatste vakantiedag van mijn man haha voor de vakantie was hij nog mijn vriend maar vind het wel jammer we hebben echt wel een fijne laatste vakantie met z'n tweetjes gehad.

Ik heb ook elke keer gezegd dat als de vakantie eens voorbij is dan gaat het opschieten haha en dat is nu dus ik hoop dat die laatste weken net zo hard of nog harder als de andere gaan.

Allemaal nog een fijne avond hoe houden jullie kleintjes het eigenlijk met dit weer? Kunnen die de warmte nog een beetje kwijt?

Ik vind het ook zo zielig voor de oudere mensen maar ja volgens mij is het binnen nog het beste te doen.

Dikke terug aan iedereen

Oh ja wie er trouwens een geboortekaartje wil moet mij maar even een pbtje sturen dan zet ik je bij op de lijst

Geplaatst

Hee meiden,

Ik ben er even snel. Heb niet veel tijd om te reageren, want zit op werk.

We zijn thuis een beetje aan het verbouwen en daarom logeren we tijdelijk even bij mijn ouders.

Ben na het werk dus ook druk in ons huis en daarom weinig tijd om te reageren.

Allereerst, Wish, welcome back! Fijn dat je weer mee kan/komt kletsen. Ik heb nu geen buikfoto hier, maar ik zal zo wel een ander leuk fotootje plaatsen. Buikfoto komt later.

Kimmie, hoe is het nu? Wordt het al wat minder de misselijkheid?

Maris, hoe is het met jou? Was het een beetje te doen in de hitte van afgelopen weekend? Of lekker binnengebleven? Ohh haha, ik lees nu dat je naar het water bent geweest. Heerlijk afgekoeld dus! ;-)

Lena had dikke voeten. Echt, die kon haar tenen niet meer bewegen.

Pleun, hoe bevalt het weer thuis? En hoe is het met S?

Lala, lees je nog mee af en toe? Knuffel!

[ATTACH=CONFIG]4484[/ATTACH]

Geplaatst

Wow Pippe, wat een prachtig profiel van jullie zoon!!

Och wat sneu voor Lena. Hoe gaat het op het werk met haar?

Geplaatst

Haha Pippe hier ook echte olifantenpootjes zit nu gewoon weer lekker voor de waaier

Werk ze nog en succes met de verbouwing

Oh ja en nogmaals wat een knapperd hoor jullie zoon

Wish hoe ging het met de warmte werken? Hebben de zorgvragers niet extreem last van de hitte of kunnen jullie het nog een beetje koel houden?

Hier gaat het niet zo heb echt de ergste nacht van mijn leven achter de rug mijn man heeft namelijk een epileptische aanval gehad vannacht hij is gisteren verbrand bij het zwemmen en nu valt het op zich mee maar zijn voeten zijn zo erg verbrand dat hij gewoon een grote wond ervan heeft en schijnbaar is die los geknapt vannacht om 3 uur ongeveer, want hij schreeuwde het gewoon uit van de pijn met als gevolg dat hij direct een aanval erachteraan kreeg.

Bah het ging al meer als 4 jaar goed en nu moet het net even op dit moment even were mis gaan, maar ja het zal vast de combinatie van te warm en verbrand geweest zijn anders weet ik het ook niet het was ook gewoon te extreem gisteren en vannacht

Maar goed heb dus vanaf 3 uur echt geen oog meer dicht gedaan en toen was ik ook al even wakker en ik zit hier met een man wat helemaal kapot is van de aanval dus het gaat lekker hier

We blijven hem maar goed insmeren met aftersun en tea tree olie hopen dat het allemaal wat beter wordt.

Dus kun je nagaan hoe hard dat is gegaan want hij heeft alleen maar in het water gezeten of bij mij in de schaduw dus zelfs in het water gaat het nog zo hard met dit weer is toch niet normaal.

Fijne dag allemaal ik ga zo denk ik maar even een uurtje proberen te slapen

Geplaatst

Jee Maris, wat een heftig gebeuren voor jullie!

Beterschap voor je man. (leuk om 'man' te schrijven) :happydance:

Het werken viel me wel mee. We houden alles donker en laten geen deuren open staan en maken zo min mogelijk gebruik van de deur die naar de binnentuin gaat. Alleen collega's die gaan roken en bezoek gaat hierdoor naar buiten.

Verder hebben we klimaatbeheersing wat het redelijk trekt als je de deuren dicht laat.

De mensen zijn sneller moe en sommige zorgvragers worden wat 'mopperig' omdat ze niet buiten kunnen wandelen. Dit willen ze wel maar wij laten dit niet altijd toe.

Ze kunnen zelf niet inschatten wanneer ze weer naar binnen 'moeten' en ze gaan dan ook nog eens in de volle zon wandelen omdat ze dit niet beseffen. En een zorgvrager naar binnen laten komen wil ook niet altijd soepeltjes verlopen.

Rot ziekte is dementie ook!

Geplaatst

Oh dat is niet niks van je man Maris! Hoe gaat het met hem nu? En zijn wond?

Pippe flink aan het verbouwen? Leuk wat zijn jullie aan het verbouwen? Wel slim om dan even ergens anders te slapen, verbouwen geeft altijd onrust!

Wish, idd dementie is echt een rot ziekte. Respect voor wat je doet meis, dat kan toch ook niet iedereen. Gelukkig wordt het wel wat minder wam dus kunnen jullie en de bewoners toch snel ff naar buiten :-)

Hier ook wel oké, ben erg ziek geweest met alles gevolg heel veel spugen. Nu gaat het wel iets beter en ook de misselijkheid lijkt iets beter onder controle. Maar wel pas in de avonden, hele dag door misselijk maar rond 17 uur wordt het wat beter. Al ging ik gisteren weer naar bed met echt onwijze buikpijn. Ach we houden gewoon vol, nog 28 weken :-)

Hoe is het met de rest?

Geplaatst

Hee meiden,

Kimmie, ik hoop voor je dat het snel wat beter gaat. Je zit alweer op 12 weken!! Gefeliciteerd met deze mijlpaal. Jee wat gaat het gevoelsmatig toch snel bij jou. Hopelijk wordt het nu langzaam aan minder, de misselijkheid. Wanneer heb je weer een echo?

Wij zijn alles opnieuw aan het stuken en we gaan een nieuwe vloer leggen. Daarna worden de meubels vervangen. Eigenlijk willen we alles vervangen. Haha.

Wish, ik herken het van Lena, de warmte op het werk. Onrustige zorgvragers. Ze hebben er ook een aantal bijzitten die erg fysiek kunnen zijn. Vooral nu ze zichzelf in de weg zitten door de warmte. Uiteraard vermijd ze die nu. Hoe is het met jullie? Hebben jullie al een nieuwe intake gehad?

Maris, wat schrikken zeg van je man! Ik wist ook niet dat je je zo kon verbanden, laat staan zo erg. Ik kan me voorstellen dat dat de ergste nacht was hoor. Hoe is het nu met hem? En met jou?

Hier alles oké. Lena heeft een druk jongetje bij zich. Heel leuk! Vooral als hij mij ook laat meegenieten. :-) ik ben er nu al zó verliefd op. :love5:

Geplaatst

Kimmie,

Ondanks de misselijkheid en spugen kom je op mij positief over.

Wanneer heb je de volgende echo?

Pippe,

De non-verbale agressie herken ik ook. Lena moet die zorgvragers inderdaad vermijden. Lukt dit ook altijd? Heeft ze altijd een collega die ze om hulp kan vragen?

Wij zijn al op gesprek geweest, verder laat ik hier deze keer op het forum niet weten wanneer we een poging gaan wagen.

Tenminste, zo denk ik er nu over. Dit kan goed veranderen, maar dan merken jullie het wel. haha

Maris,

Hoe gaat het nu met je man?

Geplaatst

Ik ben ook wel positief, er gebeuren zoveel nare dingen nu bij ons dat dit wonder 1 van d dingen is waar ik gewoon van geniet hoe ik me ook voel! Dit is iets moois, en daar wil ik volop van genieten. Volgende echo is over 3 weken duurt wel lang deze keer maar loop ook bij de vk dat zal wel iets schelen.

Wish wij hadden het ook stil gehouden en ergens was dat heel moeilijk, maar achteraf dat we dit samen hadden gedaan was wel een heel fijn gevoel.

Geplaatst

Hoi hoi

Dank je allemaal het gata nu wel weer met hem hij is vandaag ook wel weer gaan werken maar hij heeft alleen hele zere voeten ze zijn ook echt helemaal dik en rood, maar hij is erg eigenwijs en wou perse werken ik had liever gehad dat hij even naar de ha was gegaan kijken of die er wat mee kon aangezien het zo dik is maar dat wilde hij niet en tja hij is 34 jaar dus ik kan hem niet verplichten.

Heb hem net ook wel even gesproken en volgens hem ging het wel beter dus we wachten af of hij de hele dag vol houd.

Hij wil vanavond ook wle gewoon naar de rondleiding in het zh maar ik twijfel nog even of ik het af bel en verzet naar volgende week.

Ik heb vannacht wel weer wat beter geslapen alleen zodra hij beweegt ben ik wakker dus de schrik zit er weer goed in hier maar ja gaat wel weer over gelukkig heb ik nog 2 weken vrij en doe ik het lekker rustig aan.

Morgen of vrijdag komt mijn moeder heel lief even de keukenkastjes uitsoppen en komt mijn vader mee om de rolgordijntjes op de babykamer op te hangen en de letters te plakken dus ben benieuwd.

Wish groot gelijk lekker proberen voor je te houden misschien helpt het wel net als bij Kimmie en ben jij straks ook zwanger van een brusje voor je knappe meid.

Kimmie wat vervelend he die misselijkheid hier is die ook weer volop aanwezig juist met dit weer geen pretje

Maar hopelijk word het voor jou nu snel beter

Gefeliciteerd met de 12 weken grens

Pippe haha dat ken ik ik ben ook al helemaal verliefd op ons meisje kan niet wachten haar te zien en te mogen knuffelen. Maar jullie krijgen dus een echt voetballertje of boksertje hihi die van ons zal wel een turnstertje worden met al dat gedraai haha je voelt haar gewoon de hele dag met het kontje tegen de ribben aan schuren van links naar rechts

Verder hier alles zijn gangetje moet wel even wennen nu mijn man (haha ja Wish dat klinkt zo leuk) weer aan het werk is maar heb er lekker een luie ochtend van net kwamen mijn ouders even een kopje koffie drinken en ik ga zo even op de fiets naar het dorp paar boodschappen doen en verdre een beetje klungel dingetjes denk ik of helemaal niks hihi

Geplaatst

Oh ja was ik vergeten te vragen aan Wish en Jose (aangezien jullie rond dezelfde periode bevallen zijn)

Hoeveel dekentjes en hoeveel kruiken hadden jullie nodig? Ik heb nu van beide 1 maar ik twijfel of ik niet van beide 1 bij moet halen. Dekentje heb ik wel 1 op reserve maar dat is er 1tje wat in een hoes moet en niet zo op het bedje die mocht ik zolang wel lenen.

Oh ja en voor de dames die flesvoeding hebben gebruikt welke hebben jullie gebruikt?

Ik wil natuurlijk wel borstvoeding proberen maar aangezien je een pak in huis moet hebben voor als het niet lukt en ik dit op het formulier van het zh moet aangeven was ik benieuwd naar jullie ervaringen.

Oh ja en vanaf wanneer hebben jullie de vluchtkoffer klaar gezet ongeveer?

En de box in de kamer gezet mijn man wou hem nu al in de kamer gaan zetten maar van mij mag dat nog wel even wachten haha

Alvast bedankt hopelijk hebben jullie nog tips over iets mag ook iets anders zijn alles is welkom

Geplaatst

Ik zal vast antwoorden wat ik deed.

ik had 2 kruiken, in reserve altijd makkelijk vond ik.

Dekentjes had ik ook 2, vond het wel makkelijk ook om er 2 te hebben. Stel je voor er gebeurt een ongelukje bij 1 heb je altijd nog een 2e. Verder is ons toen in het begin af geraden om een dekbedje te nemen, of bedoelde je dat niet?

flesvoeding had ik Friso genomen en hier altijd tevreden over geweest. Heb de eerste keer zo'n pak met opbergpak gepakt, die zijn erg handig. En al die tijd nog gebruikt. Volgens mij weinig verschil tussen nutrilon of Friso als alleen de prijs ;-). Een huismerk durfde ik niet dus vandaar een "merk" genomen.

Vluchtkoffer had ik al vroeg klaar staan, en ook de laatste keren als ik ging omdat er wat was zoals ctg of zo nam ik hem ook altijd mee, je weet maar nooit.

Aangezien we honden hebben de box al maand of 3 van de voren neergezet konden ze wennen. En ach als je man hem neer wil zetten, waarom niet leuk toch :-) vond het zo echt worden met de box die klaar stond :-)

Geplaatst

Dank je voor je info meid

Het is inderdaad een dekentje waar een hoes overheen moet en ik dacht al dat dat niet mocht. Dus ik ga er in elk geval een dekentje en kruik bij halen

Ja ik wou vanavond eens afwachten dan hebben we de rondleiding en info avond en ik dank dat ik vanaf morgen maar langzaam aan begin met de koffer in te pakken je weet het maar nooit.

Een huismerk voeding weet ik ook niet of ik dat wel zou doen ik moet nog maar eens kijken daar krijgen we vanavond ook nog wel info over dus we wachten maar eens af.

En ja de box zal niet heel lang meer duren haha hij word ongeduldig en hij staat nu nog op de babykamer en daar staat hij een beetje in de weg dus we moeten maar eens kijken kan de hond er ook aan wennen.

Geplaatst

Maris,

Ik heb 2 dekens gekocht en heb 4 lakentjes. Heb vrij grote dekens die ik wat dubbel heb gevouwen toen ik ze op het bedje heb gelegd. (van Koeka en baby's only)

Deze dekens kan ik denk ik ook nog gebruiken als Mijke naar een groter bed zal gaan. (ik zie wel)

Heb 1 waterkruik en 1 oplaadbare kruik. De waterkruik legde we in bed om voor te verwarmen en de oplaadbare kruik legde we in bed als Mijke erin lag. Zo waren we er zeker van dat er geen warm water bij Mijke zou lekken.

De box heeft mijn man opgezet toen ik thuis kwam van een avonddienst. Dat weet ik nog zo goed. Hij wou dit eigenlijk doen als de baby er zou zijn, maar hij wist dat ik het leuk zou vinden als de box zou staan.

Volgens mij was ik toen 35 weken zwanger.

Toen ik de bv af ging bouwen heb ik Kruidvat merk gekocht. Alleen wou Mijke dit niet drinken. Mijn man kwam met Nutrilon thuis en dit wou ze wel drinken. Nu heb ik Kruidvat en Nutrilon door elkaar gemengd zodat de Kruidvat ook op gaat.

Alles lijkt me prima om te geven, anders zou het niet in het schap komen te staan.

Net waar jij jezelf prettig bij voelt.

Geplaatst

Ik denk ook niet dat die huismerken slecht zijn. Wil hier niemand mee voor het hoofd stoten. Ik had alleen de eerste maanden het gevoel dat ik een merk moest nemen.Maarloten levi van 1 weer gewone voeding mocht na zijn allergie heb ik ook de opvolgers van kruidvat genomen hoor. Want als ze slecht zijn werden ze niet verkocht! Borst kan ik niet vanwege me pijnmedicatie en dus voor me eigen gevoel toen Friso genomen. Maar idd vraag het vanavond, en anders als de thuiszorg komt thuis. Die hebben ook altijd goede tips!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden